FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: FM

Indlæg af Hanga »

Kattefarmer skrev: 12. aug 2020, 19:58 Hvad med Vladimir Prijovic og Santiago Ocampos?

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Prijovic var slet ikke oprettet og Ocampos kommer med CA 65 / PA -5,5.

Hvilket jo siger lidt om at det er to spillere hentet på ret lav hylde.

Portugiseren har pt. CA 104 og PA 136 så det ser mere fornuftigt ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington »

Er der forresten nogen der har en velfungerende AaB taktik med 3 i centerforsvaret de har lyst til at dele? Jeg har prøvet og prøvet at skrue en sammen - men det funker bare ikke.
" Det er vanvittigt dejligt. Jeg kan slet ikke beskrive det. Hold op, hvor er jeg glad. Det er var godt nok fedt. Helt vanvittigt" - Klitten om debuten. :aabfan:
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington »

FM2020 - hvad fanden sker der?

Jeg har sat Ross' pris til 65 mio, og PSG og Juventus byder på ham. Fedt. Ser frem til at bruge nogle penge på transfermarkedet. Men, når budet så kommer, så blokerer min bestyrelse kraft edme for salget!? De påstår han er mindst 345 mio værd. WTF? For en superligaspiller en sæson inde? Jeg er blevet mester, har spillet fint, og Ross lavede 7 mål og 2 assists i 34 kampe (AVR 7,29). En fin sæson, og han har også et udemærket potentiale (har ikke redigeret ham). Men det her ligner sgu da en bug af de store. Jeg vil aldrig kunne sælge ham for det beløb, så han ender med at blive sur, og går sin kontrakt ud. Han er vurderet til 9,5 mio kr.

Billede

Nogen der har oplevet det samme?
" Det er vanvittigt dejligt. Jeg kan slet ikke beskrive det. Hold op, hvor er jeg glad. Det er var godt nok fedt. Helt vanvittigt" - Klitten om debuten. :aabfan:
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af alithebeast »

Buzz Killington skrev: 26. aug 2020, 19:46 FM2020 - hvad fanden sker der?

Jeg har sat Ross' pris til 65 mio, og PSG og Juventus byder på ham. Fedt. Ser frem til at bruge nogle penge på transfermarkedet. Men, når budet så kommer, så blokerer min bestyrelse kraft edme for salget!? De påstår han er mindst 345 mio værd. WTF? For en superligaspiller en sæson inde? Jeg er blevet mester, har spillet fint, og Ross lavede 7 mål og 2 assists i 34 kampe (AVR 7,29). En fin sæson, og han har også et udemærket potentiale (har ikke redigeret ham). Men det her ligner sgu da en bug af de store. Jeg vil aldrig kunne sælge ham for det beløb, så han ender med at blive sur, og går sin kontrakt ud. Han er vurderet til 9,5 mio kr.

Billede

Nye tider også på de brunede(😂) gulve - selv de virtuelle..
Hader København!
emenike
2. div
2. div
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af emenike »

Billede

Oplevede det med Kasper Kusk hvor en klub fra Saudi-Arabien ud af det blå bød 30 millioner for ham i vintervinduet 20/21. Han havde haft en fin sæson men var ikke uerstattelig, så fik forhandlet det op til 40 mio inklusiv en række bonusser som jeg accepterede, hvorefter bestyrelsen så afbryder handlen og mener han er mindst 150 mio (!!!) værd... Af hvad jeg har set andre steder på nettet er det en bug der generelt rammer klubber på samme niveau som AaB.
Peroni21
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Spalvis

Indlæg af Peroni21 »

Er i andre klar til at styre AaB mod storhed senere i aften?
Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 »

emenike skrev: 27. aug 2020, 09:11

Billede

Oplevede det med Kasper Kusk hvor en klub fra Saudi-Arabien ud af det blå bød 30 millioner for ham i vintervinduet 20/21. Han havde haft en fin sæson men var ikke uerstattelig, så fik forhandlet det op til 40 mio inklusiv en række bonusser som jeg accepterede, hvorefter bestyrelsen så afbryder handlen og mener han er mindst 150 mio (!!!) værd... Af hvad jeg har set andre steder på nettet er det en bug der generelt rammer klubber på samme niveau som AaB.
Det er, som jeg har forstået det, en kendt bug i FM20. Bestyrelserne kræver absurde værdierne for spillerne. Til gengæld kan jeg sige at Ross ikke vil skifte til Kina for 290 mio efter 3. sæson. Desværre
Kattefarmer
Drenge
Drenge

Indlæg af Kattefarmer »

Er der nogen der er kommet igang med FM21 endnu?

Jeg er kun lige kommet forbi transferdeadline selv, så er ikke nået så langt endnu. Det er lykkedes mig at købe Faghir, Mucoli og Gundelund fra Vejle. Havde også et bud på Magnus Mattson accepteret, men transferbudgettet rakte desværre ikke så langt. Man kan godt mærke at corona-situationen har ændret økonomien i spillet og på transfers især - man kan få ret meget kvalitet for ganske få penge i FM21.

Jeg har desuden hentet Bendtner og (på debatsiden meget omtalte) Astrit Ajdarević på free transfer.

Hvem har I andre hentet?

Og hvad taktik har I andre haft held med at bruge? Holder i fast i Friis' 3-4-3 eller...?
Besvar