Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 6. maj 2019, 10:52

MrBangDK skrev:
Jakobsen skrev:
5. maj 2019, 22:40
At hverken Viasat eller Ikast tog guldet i år - det kan altid bringe smilet frem :)
Hvem kan man håbe på taber i Pokalfinalen? Det ville være dejligt at se Steinlein flæbe over 3 missede titler, som han jo ville gå benhårdt efter. På den anden side, så ville det være lækkert at se Pestegnens tabere misse alt igen.. så lige denne, som jeg fik smilet helt frem!!!
Håbet er så sædvanligt at det hele løber fuldstændigt af sporet. Kampen bliver ikke gennemført og begge hold bliver udelukket fra al dansk fodbold i fremtiden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Jakobsen » 6. maj 2019, 12:34

MrBangDK skrev:
6. maj 2019, 08:13
Jakobsen skrev:
5. maj 2019, 22:40
At hverken Viasat eller Ikast tog guldet i år - det kan altid bringe smilet frem :)
Hvem kan man håbe på taber i Pokalfinalen? Det ville være dejligt at se Steinlein flæbe over 3 missede titler, som han jo ville gå benhårdt efter. På den anden side, så ville det være lækkert at se Pestegnens tabere misse alt igen.. så lige denne, som jeg fik smilet helt frem!!!
Håber klart på BIF i finalen, da vi så stadig kan mobbe FCM med aldrig have vundet pokalen og den eneste Treble de får biver i skuffelser.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Fromthecradle » 17. jul 2019, 12:25

Her skulle vi have været med - det må være fremtiden.

https://www.dr.dk/nyheder/penge/fc-rosk ... isk-nedtur

Og den kunne måske også dække VAR/Hawkeye funktion.

Har iøvrigt set dem flyve med en grib på celthurst park før en kamp - det var nu meget cool.
You pay for this?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 22. nov 2019, 00:19

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 22. nov 2019, 00:27

Der er mere... Wikipedia-artiklen om Joe Marler er opdateret.
Sidste sætning i indledningen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Marler
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2020, 11:09

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2020, 15:30

Jeg forstår ikke joken. Hjælp.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2020, 15:42

Buzz Killington skrev:
12. aug 2020, 15:30
Jeg forstår ikke joken. Hjælp.
Jeg tænker det er pænt lille hint for at holde gryden i kog for de BIF-supportere der sure på Wilcek - det synes jeg er sjovt
Med venlig Hilsen
--
Robert

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 4. sep 2020, 07:36


Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper » 4. sep 2020, 09:00

A_Strandfelt skrev:
4. sep 2020, 07:36
Viser Lyngby sympati for FCK her eller hvordan skal det tolkes?

Uanset hvad, synes jeg der er totalt mangel på klasse.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 4. sep 2020, 10:11

Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper » 4. sep 2020, 10:33

jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 4. sep 2020, 17:10

Kasper skrev:
4. sep 2020, 10:33
jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
Præsentationen af trøjen var sådan noget kawt noget med en taske der blev henter i et privatfly en mørk aften. Sådan noget rigtigt gøglet noget, som man kun laver på Heden!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2020, 20:35

MrBangDK skrev:
4. sep 2020, 17:10
Kasper skrev:
4. sep 2020, 10:33
jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
Præsentationen af trøjen var sådan noget kawt noget med en taske der blev henter i et privatfly en mørk aften. Sådan noget rigtigt gøglet noget, som man kun laver på Heden!
Jow jow, og så begyndte de at se symboler i at de to sticks dannede et 11-tal som er Sistos nummer og andre hints til at det var Sisto.

...nåmen, i Spanien mener de har er på vej til at skrive under med FCM, og så er det jo ikke sjovt mere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 9520AaB » 5. sep 2020, 09:12

MrBangDK skrev:
Kasper skrev:
4. sep 2020, 10:33
jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
Præsentationen af trøjen var sådan noget kawt noget med en taske der blev henter i et privatfly en mørk aften. Sådan noget rigtigt gøglet noget, som man kun laver på Heden!
Altså lidt lignende at man skriver at man henter en verdensstjerne og ender med at holde fans for nar, når det viser sig at være en ny IT samarbejdspartner.
Vi er sgu nød til at feje for egen dør også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 5. sep 2020, 09:22

9520AaB skrev:
5. sep 2020, 09:12
MrBangDK skrev:
Kasper skrev:
4. sep 2020, 10:33
jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
Præsentationen af trøjen var sådan noget kawt noget med en taske der blev henter i et privatfly en mørk aften. Sådan noget rigtigt gøglet noget, som man kun laver på Heden!
Altså lidt lignende at man skriver at man henter en verdensstjerne og ender med at holde fans for nar, når det viser sig at være en ny IT samarbejdspartner.
Vi er sgu nød til at feje for egen dør også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der er vel forskel på at producere et reklamespot med video og das ganze molivitten fra den officielle profil, til et linkedIn-opslag fra direktøren - der trods alt ikke kan forventes at være ham der annoncerer eller henter nye spillere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 5. sep 2020, 09:26

9520AaB skrev:
5. sep 2020, 09:12
MrBangDK skrev:
Kasper skrev:
4. sep 2020, 10:33
jonas386 skrev:
4. sep 2020, 10:11
Hvordan får du FCK ind i ligningen? FCM har gjort meget ud af at tease deres nye trøje nogle dage i forvejen, og der har været snak om at de ville præsentere den sammen med Sisto. Så det er nok bare det som Lyngby gør sig morsomme på. Med mindre det selvfølgelig lykkedes
Okay, har ikke fulgt med i FCMs præsentation af deres nye trøje.

#Sistogate indeholder vel også et afsnit om FCK.
Præsentationen af trøjen var sådan noget kawt noget med en taske der blev henter i et privatfly en mørk aften. Sådan noget rigtigt gøglet noget, som man kun laver på Heden!
Altså lidt lignende at man skriver at man henter en verdensstjerne og ender med at holde fans for nar, når det viser sig at være en ny IT samarbejdspartner.
Vi er sgu nød til at feje for egen dør også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var et opslag på LinkedIn som folk tolkede helt vildt på vs. et produceret gøglet indslag for en Fucking trøje. Det er ikke at sammenligne!
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 5. sep 2020, 10:34

Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 5. sep 2020, 10:38

jonas386 skrev:
5. sep 2020, 10:34
Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.

Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 5. sep 2020, 11:09

Hanga skrev:
5. sep 2020, 10:38
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 10:34
Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.

Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.

I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.

Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar