Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 5. sep 2020, 19:37

jonas386 skrev:
5. sep 2020, 11:09
Hanga skrev:
5. sep 2020, 10:38
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 10:34
Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.

Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.

I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.

Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lomaha » 8. sep 2020, 11:27

Buzz Killington skrev:
5. sep 2020, 19:37
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 11:09
Hanga skrev:
5. sep 2020, 10:38
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 10:34
Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.

Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.

I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.

Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?
Han fik en depression - men hvad det skyldes er vist lidt usikkert.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... de/8133265

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 8. sep 2020, 14:02

Lomaha skrev:
8. sep 2020, 11:27
Buzz Killington skrev:
5. sep 2020, 19:37
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 11:09
Hanga skrev:
5. sep 2020, 10:38
jonas386 skrev:
5. sep 2020, 10:34
Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.

Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.

Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.

I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.

Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?
Han fik en depression - men hvad det skyldes er vist lidt usikkert.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... de/8133265
OK, tak for info. Og ja, det lyder til det der et eller andet i det personlige nok har haft en stor rolle. Jeg håber for hans skyld at han kommer ordentligt tilbage mentalt, og ikke ender med samme langvarige eftervirkningerne som Helenius.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 5. okt 2020, 13:56

Billede

Debatsiden lever igen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 24. okt 2020, 20:51

Livescore påstår at en en gut ved navn Bart Ramselaar har scoret et mål for Utrecht.

Billede
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 634 » 2. jan 2021, 17:49

Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 18. jan 2021, 11:40

De tre k'er. Koronaferie, kælkebakke og kakao.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 9520AaB » 24. jan 2021, 09:38

Sidder tilfældigt og ser badmintonfinale mellem Victor Axelsen og Hans Christian Vittinghus. Spilles vist i Thailand. Kommentatorer fortæller at Vittinghus går rundt med AaB mundbind udenfor hallen og han nok er den eneste de kender, som bor i København, der insisterer på at hans søn skal snakke Nordjydsk.
Det kalder jeg en AaB ambassadør, selvom jeg ikke tror han er optaget i korpset.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 24. jan 2021, 15:20

9520AaB skrev:
24. jan 2021, 09:38
Sidder tilfældigt og ser badmintonfinale mellem Victor Axelsen og Hans Christian Vittinghus. Spilles vist i Thailand. Kommentatorer fortæller at Vittinghus går rundt med AaB mundbind udenfor hallen og han nok er den eneste de kender, som bor i København, der insisterer på at hans søn skal snakke Nordjydsk.
Det kalder jeg en AaB ambassadør, selvom jeg ikke tror han er optaget i korpset.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sikke en champ! Håber han vinder :aabfan:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af doukas » 6. mar 2021, 20:36

Bringer minder tilbage fra interviewene fra White Hart Lane :D
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 6. mar 2021, 21:44

doukas skrev:
6. mar 2021, 20:36
Bringer minder tilbage fra interviewene fra White Hart Lane :D
Haha stærkt.
Kan ikke huske dem fra WHL?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Jakobsen » 20. mar 2021, 03:45

Hanga skrev:
6. mar 2021, 21:44
doukas skrev:
6. mar 2021, 20:36
Bringer minder tilbage fra interviewene fra White Hart Lane :D
Haha stærkt.
Kan ikke huske dem fra WHL?
Kan ikke lige finde det online, men den tidligere Silkeborg, Viborg og Randers spiller Søren UlriK Vestergaard havde en kultstatus blandt en gruppe AaB fans. Hvis primært det hedengange ACS (AaB Cykel Support) som hvis opstod herinde pga. en typo hvor nogen skrev om ACS i stedet for ASC. En AaB fan blev interviewet på London turen af TV2 Nord, hvor han navngav sig Søren Ulrik Vestergaard.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Ibiza Polar

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Ibiza Polar » 20. mar 2021, 09:32

ACS opstod på baggrund af et indlæg, hvor en ung gut skrev et indlæg om, hvordan han blev jagtet af BIF-bøller, mens han trak sin cykel. I stedet for at cykle fra dem, så løb han fra dem med sin cykel. Sådant et eller andet - ret finuligt beskrevet dengang.

I kølvandet på det opstod der et par måneders intern debatside-humor, hvorfra ACS opstod med en ufattelig kærlighed til Søren Ulrik Vestergaard

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 20. apr 2021, 10:08

Ibiza Polar skrev:
20. mar 2021, 09:32
ACS opstod på baggrund af et indlæg, hvor en ung gut skrev et indlæg om, hvordan han blev jagtet af BIF-bøller, mens han trak sin cykel. I stedet for at cykle fra dem, så løb han fra dem med sin cykel. Sådant et eller andet - ret finuligt beskrevet dengang.

I kølvandet på det opstod der et par måneders intern debatside-humor, hvorfra ACS opstod med en ufattelig kærlighed til Søren Ulrik Vestergaard
Det kom så langt, at der kom et TV indslag (mener jeg) hvor Søren Ulrik Vestergaard møder gruppen over en øl på et bryghus.

En intern joke kørt helt af sporet :P

Men det oprindelige indlæg der satte det igang var dælme også sjov.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 29. maj 2021, 09:06

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2021, 19:10

Haha
Hvor er det i grunden en helt fantastisk video.


Bonus: nyt wallpaper:

Billede
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af DenGamleMand » 3. jun 2021, 07:54

Buzz Killington skrev:
2. jun 2021, 19:10
Haha
Hvor er det i grunden en helt fantastisk video.


Bonus: nyt wallpaper:

Billede
HAHAHA! Hvor er det bare gennemført forfærdeligt.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 22. jul 2021, 11:54

Er farverne herinde ikke blevet noget mere mørkerøde? I så fald, så bringer det smilet frem. Synes det giver en bedre AaB vibe
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af DenGamleMand » 22. aug 2021, 18:41

AGF.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2021, 20:51

Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar