Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 24. sep 2020, 12:51

Diomande vil umiddelbart være en drøm. Jeg ved godt nok ikke om han er skadet, i form osv., men han har satme tilstedeværelse i boksen.
Et angreb med Lucas, Prica og Diomande er jo vanvittigt. :cheers:

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 24. sep 2020, 12:54

FIDEL skrev:
24. sep 2020, 12:51
Diomande vil umiddelbart være en drøm. Jeg ved godt nok ikke om han er skadet, i form osv., men han har satme tilstedeværelse i boksen.
Et angreb med Lucas, Prica og Diomande er jo vanvittigt. :cheers:
Han er småskadet.
Rejser hjem, fordi han vil være tættere på sine børn der bor i Norge.

Men ja, enig - en superdygtig spiller. Ekstremt meget power, og en klinisk afslutter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 24. sep 2020, 13:09

Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:44
Buzz Killington skrev:
24. sep 2020, 12:32
Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:17
Har tidligere tænkt på og snakket om ham, men er han for gammel? 2 30-årige angribere er for meget og vil gøre vejen til spilletid svær for Prica. Hvis Van Weert sælges (der har været bud), ser jeg ham som en klar mulighed. Derudover følger AaB heller ikke Tom på instagram, hvilket er lidt underligt synes jeg..
Ah, kom nu. Prøv at tænke den til ende. Weert er et par dage efter at ha' været i kamp måske på vej væk, og før noget er forhandlet på plads, så skynder Inge lige at prikke til SoMe-medarbejderen at han skal disconnecte spilleren. Fordi... ja hvorfor egentlig? Mon ikke den medieansvarlige er den aller sidste der får den slags at vide.
Der fik du da ihvertfald tolket en hel historie ud af ingenting. Det har de ikke gjort længe, hvilket jeg synes er mærkeligt. Synes du ikke det? Og jo, det kan sagtens være en fejl.
Men det er jo dig der kæder det at AaB ikke følger ham på insta sammen med et indkøb. Jeg forsøgte bare at tegne et billede af hvordan de to ting kunne hænge sammen og vise at det ville være meget underligt.

Det kan være de bare har glemt at følge Weert. Han er ikke ret aktiv på insta. Men ok, hvis han er væk i løbet af de næste par dage er der jo noget om det. Men i så fald er det stadig en lidt underlig fremgangsmåde mht. SoMe
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 24. sep 2020, 13:33

Buzz Killington skrev:
24. sep 2020, 13:09
Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:44
Buzz Killington skrev:
24. sep 2020, 12:32
Prica22 skrev:
24. sep 2020, 12:17
Har tidligere tænkt på og snakket om ham, men er han for gammel? 2 30-årige angribere er for meget og vil gøre vejen til spilletid svær for Prica. Hvis Van Weert sælges (der har været bud), ser jeg ham som en klar mulighed. Derudover følger AaB heller ikke Tom på instagram, hvilket er lidt underligt synes jeg..
Ah, kom nu. Prøv at tænke den til ende. Weert er et par dage efter at ha' været i kamp måske på vej væk, og før noget er forhandlet på plads, så skynder Inge lige at prikke til SoMe-medarbejderen at han skal disconnecte spilleren. Fordi... ja hvorfor egentlig? Mon ikke den medieansvarlige er den aller sidste der får den slags at vide.
Der fik du da ihvertfald tolket en hel historie ud af ingenting. Det har de ikke gjort længe, hvilket jeg synes er mærkeligt. Synes du ikke det? Og jo, det kan sagtens være en fejl.
Men det er jo dig der kæder det at AaB ikke følger ham på insta sammen med et indkøb. Jeg forsøgte bare at tegne et billede af hvordan de to ting kunne hænge sammen og vise at det ville være meget underligt.

Det kan være de bare har glemt at følge Weert. Han er ikke ret aktiv på insta. Men ok, hvis han er væk i løbet af de næste par dage er der jo noget om det. Men i så fald er det stadig en lidt underlig fremgangsmåde mht. SoMe
Men de har så ikke fulgt ham i mindst en måned. Så hvis overhovedet noget, indikerer det vel, at der har været noget i gang som ikke blev til noget. Ikke at der er noget på vej. Jeg tror desuden Tom er glad for at være i DK med kæresten.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mogens » 24. sep 2020, 14:59

Mon man kigger mod Belgien og Sanneh´s vej i forhold til upgrade og rettidig omhu i forhold til salg/kontraktudløb af Okore (og evt. Ross)? Er man interesseret og hvor meget kan han tænkes at blive handlet for?

Han var dælme god sidst han var i ligaen, men åbenbart ikke god nok til Anderlecht...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 24. sep 2020, 15:13

Mogens skrev:
24. sep 2020, 14:59
Mon man kigger mod Belgien og Sanneh´s vej i forhold til upgrade og rettidig omhu i forhold til salg/kontraktudløb af Okore (og evt. Ross)? Er man interesseret og hvor meget kan han tænkes at blive handlet for?

Han var dælme god sidst han var i ligaen, men åbenbart ikke god nok til Anderlecht...
Komplet urealistisk. Han får en enorm hyre i Belgien. Ryger han tilbage til DK bliver det ikke AaB, der henter ham.

Nordens Bilbao ja tak
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 17. aug 2019, 01:00
Favoritspiller: Mikkel Kaufmann

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Nordens Bilbao ja tak » 24. sep 2020, 15:47

Mogens skrev:
24. sep 2020, 14:59
Mon man kigger mod Belgien og Sanneh´s vej i forhold til upgrade og rettidig omhu i forhold til salg/kontraktudløb af Okore (og evt. Ross)? Er man interesseret og hvor meget kan han tænkes at blive handlet for?

Han var dælme god sidst han var i ligaen, men åbenbart ikke god nok til Anderlecht...
Der har været interesse fra 3 klubber i Danmark (FCM er ikke en af dem), og lønnen er ikke en ting der skal stå i vejen for det rigtige skifte for ham.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 24. sep 2020, 17:26

Hohenhaus Tenne skrev:
24. sep 2020, 15:13
Mogens skrev:
24. sep 2020, 14:59
Mon man kigger mod Belgien og Sanneh´s vej i forhold til upgrade og rettidig omhu i forhold til salg/kontraktudløb af Okore (og evt. Ross)? Er man interesseret og hvor meget kan han tænkes at blive handlet for?

Han var dælme god sidst han var i ligaen, men åbenbart ikke god nok til Anderlecht...
Komplet urealistisk. Han får en enorm hyre i Belgien. Ryger han tilbage til DK bliver det ikke AaB, der henter ham.
Helt og aldeles urealistisk i AaB, ja.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af donjuul84 » 24. sep 2020, 17:47

artikel med IAO i tipsbladet der arbejdes stadig på spiller ind og ud https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... begge-veje

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 24. sep 2020, 17:55

donjuul84 skrev:
24. sep 2020, 17:47
artikel med IAO i tipsbladet der arbejdes stadig på spiller ind og ud https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... begge-veje
Artiklens indhold stemmer ikke overens, med den varslede forstærkning med A i morgen...

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 24. sep 2020, 18:09

martinaalborg skrev:
24. sep 2020, 17:55
donjuul84 skrev:
24. sep 2020, 17:47
artikel med IAO i tipsbladet der arbejdes stadig på spiller ind og ud https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... begge-veje
Artiklens indhold stemmer ikke overens, med den varslede forstærkning med A i morgen...
Det var Valgeir der var rygter om, og den sker ikke i morgen.

Nordens Bilbao ja tak
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 17. aug 2019, 01:00
Favoritspiller: Mikkel Kaufmann

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Nordens Bilbao ja tak » 24. sep 2020, 20:11

martinaalborg skrev:
24. sep 2020, 17:55
donjuul84 skrev:
24. sep 2020, 17:47
artikel med IAO i tipsbladet der arbejdes stadig på spiller ind og ud https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... begge-veje
Artiklens indhold stemmer ikke overens, med den varslede forstærkning med A i morgen...
Jeg har sgu formuleret mig forkert, hvis den blev forstået sådan. Ham med A var Valgeir og der skulle komme afklaring/info senest fredag, men det blev så lidt før.

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Broendum » 24. sep 2020, 21:28

Nok ikke godt for vores våde Markus Henriksen drømme, at Rosenborg spillede sig videre i aften :-/

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 25. sep 2020, 09:06

Den er faktisk lidt ondskabsfuld bare at lade stå med et par links. ;)
Har du hørt noget, eller er det ønsketænkning??

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 25. sep 2020, 09:48

FIDEL skrev:
25. sep 2020, 09:06
Den er faktisk lidt ondskabsfuld bare at lade stå med et par links. ;)
Har du hørt noget, eller er det ønsketænkning??
Hvor mange nye brugere skal komme ind og smide deres opdigtede viden før folk stopper med at tage det seriøst?

Jøsses der har været påstået meget lort i dette vindue :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 25. sep 2020, 10:34

I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel

Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 25. sep 2020, 10:59

Julgranen skrev:
25. sep 2020, 10:34
I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel

Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.
Han hæver sig ikke bare over Gaarde med de udtalelser. I sin korte tid i AaB har han nået er fremføre sig som en uhellig gensplejsning af PEA og Lynge. Jeg forstår godt at de var vilde med ham i Stabæk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 25. sep 2020, 11:18

Julgranen skrev:
25. sep 2020, 10:34
I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel

Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.
Det er sgu fedt at læse. Ikke så meget øhhhh- der. Klar, præcis og dermed utrolig informativ er vores nye sportsdirektør. Og så er det bare utroligt langsigtet tænkt, at hvis Brøndby laver en topspiller ud af Børkeeiet, så er det også godt for Stabæk i forhold til deres fremtidige salg af spillere.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Uldahl » 25. sep 2020, 11:59

doukas skrev:
25. sep 2020, 11:18
Julgranen skrev:
25. sep 2020, 10:34
I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel

Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.
Det er sgu fedt at læse. Ikke så meget øhhhh- der. Klar, præcis og dermed utrolig informativ er vores nye sportsdirektør. Og så er det bare utroligt langsigtet tænkt, at hvis Brøndby laver en topspiller ud af Børkeeiet, så er det også godt for Stabæk i forhold til deres fremtidige salg af spillere.
Godt arbejde af Bælum at få ham ind i folden, der er fame en verden til forskel på ham og Gaarde. Nu er jeg ikke homo men han er sgu svært ikke at blive forelsket.

Hans udgave af Nordkraften er bare så meget mere realistisk end den Gaarde formidlede. Jeg er tryg ved ham og den fremtid vi har foran os. Der er jo sket en revulation i klubben med ham, og Krogh der ikke er set siden PEA og Hamren

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 25. sep 2020, 12:12

Uldahl skrev:
25. sep 2020, 11:59
doukas skrev:
25. sep 2020, 11:18
Julgranen skrev:
25. sep 2020, 10:34
I et transferperspektiv synes jeg det er ret betryggende at læse denne artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nk=artikel

Hvornår har vi nogensinde hørt Gaarde udtale sig så præcist og korrekt om en spiller?
Det fortæller da i hvert fald om en sportsdirektør der arbejder med andre afsætningskanaler, og er dybt inde i de unge spilleres udvikling.
Det er sgu fedt at læse. Ikke så meget øhhhh- der. Klar, præcis og dermed utrolig informativ er vores nye sportsdirektør. Og så er det bare utroligt langsigtet tænkt, at hvis Brøndby laver en topspiller ud af Børkeeiet, så er det også godt for Stabæk i forhold til deres fremtidige salg af spillere.
Godt arbejde af Bælum at få ham ind i folden, der er fame en verden til forskel på ham og Gaarde. Nu er jeg ikke homo men han er sgu svært ikke at blive forelsket.

Hans udgave af Nordkraften er bare så meget mere realistisk end den Gaarde formidlede. Jeg er tryg ved ham og den fremtid vi har foran os. Der er jo sket en revulation i klubben med ham, og Krogh der ikke er set siden PEA og Hamren
Om den er realistisk må tiden altså vise. Han har sat et mål om at vi skal have det bedste talentakademi i hele skandinavien. Jeg er ikke engang sikker på at vi er i top-4 i dk pt. Det er fint med en masse offensive udmeldinger, og indtil videre har han ikke nået at skuffe. Men han kan stadig nå at ende som en AaB'sk Søren Åkeby.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst