Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 27. sep 2020, 10:18

jonas386 skrev:
27. sep 2020, 09:48
En af vores overskuds spillere forhandler med en fransk klub. Jeg ved ikke hvor tæt en evt handel er på.
Det kan da næsten kun være Magnus Cidelaaaance.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2020, 10:23

Forza skrev:
27. sep 2020, 10:02
jonas386 skrev:
27. sep 2020, 09:48
En af vores overskuds spillere forhandler med en fransk klub. Jeg ved ikke hvor tæt en evt handel er på.
Tænker du det er et salg eller en fri transfer af vedkommende?
Jeg tror umiddelbart, at det er et symbolsk beløb. Men ingen idé, det er en personlig vurdering
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 27. sep 2020, 10:35

Julgranen skrev:
27. sep 2020, 10:18
jonas386 skrev:
27. sep 2020, 09:48
En af vores overskuds spillere forhandler med en fransk klub. Jeg ved ikke hvor tæt en evt handel er på.
Det kan da næsten kun være Magnus Cidelaaaance.
Bliver spændende at se, om han kan slå Veratti af holdet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 27. sep 2020, 11:01

doukas skrev:
27. sep 2020, 10:35
Julgranen skrev:
27. sep 2020, 10:18
jonas386 skrev:
27. sep 2020, 09:48
En af vores overskuds spillere forhandler med en fransk klub. Jeg ved ikke hvor tæt en evt handel er på.
Det kan da næsten kun være Magnus Cidelaaaance.
Bliver spændende at se, om han kan slå Veratti af holdet.
Sagtens! PSG’s helt store problem har altid været, at de spiller for hurtigt og for meget fremad.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2020, 11:07

Det er dog ikke PSG, men på noget lavere niveau. Kender ikke konkret klubnavn, men det skulle ikke være fra Ligue 1. Den pågældende spiller skulle have interesse i skiftet. Men det er formentlig en handel der kommer til at betyde meget lidt for klubben.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2020, 11:10

Ift interveiwet med Inge, så nævnes det også, at en del gode spillere, i det store udland, kan stå uden kontrakt når vinduet lukker, fordi klubberne ikke har råd til at beholde dem, og der ikke har været købende klubber. Der kan derfor dukke nogle helt uventede muligheder op efter vinduet lukker, lidt ala Maxsø til BIF - omend jeg ikke husker det som økonomiske udfordringer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 27. sep 2020, 11:24

jonas386 skrev:
27. sep 2020, 09:48
En af vores overskuds spillere forhandler med en fransk klub. Jeg ved ikke hvor tæt en evt handel er på.
MC, en af Klitten brødrene, eller en af Pedersen’erne. Kunne det ikke være KP’s udlandseventyr?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hohenhaus Tenne
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. sep 2020, 15:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hohenhaus Tenne » 27. sep 2020, 11:36

jonas386 skrev:
27. sep 2020, 11:10
Ift interveiwet med Inge, så nævnes det også, at en del gode spillere, i det store udland, kan stå uden kontrakt når vinduet lukker, fordi klubberne ikke har råd til at beholde dem, og der ikke har været købende klubber. Der kan derfor dukke nogle helt uventede muligheder op efter vinduet lukker, lidt ala Maxsø til BIF - omend jeg ikke husker det som økonomiske udfordringer.
Hvilket interview?

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bruno » 27. sep 2020, 12:46

Magster skrev:
26. sep 2020, 14:10
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:59
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:42
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:25
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:04
jonas386 skrev:
26. sep 2020, 12:56


Jeg synes ikke det er fair at kalde det mobning. Blåbjerg har spillet gode kampe, og viste da også tidligt potentiale til noget helt godt. Hvis han var blevet ved med at spille tror jeg da også han kunne få en fin karriere i den nedre ende af rækken eller i 1. division. Enkelte gode kampe gør jo heller ikke en hel karriere. Misforstå mig ret.

Blåbjerg har spillet mere end 100 kampe for AaB. Jeg vil vove den påstand, at de sidste 45 (fra 17/18 og 18/19) var en tand for mange. Det er ikke en hetz imod Blåbjerg, men et eksempel på at nogle spillere bare ikke slår igennem for alvor, og at vi i nogle tilfælde skulle være hurtigere til at sende dem på lejeophold, eller give dem fripas. Eller hente andre spillere der ville være gode nok til at starte, og omvendt give en ung spiller som Blåbjerg muligheden for at udvikle sig, og ikke fokusere så meget på kampforberedelse osv. Det har Yankee tidligere snakket om, og jeg synes det er en rigtig fin pointe.
Jeg har kun hørt gode ting om Blåbjergs seriøsitet og dedikation, og jeg ved han har bragt mange ofre allerede fra folkeskolen for at kunne lykkedes som professionel. Det skal selvfølgelig også til, men jeg siger det bare for at understrege at det ikke er et spørgsmål om at fortælle alle om hvor elendig Blåbjerg er.

Vi kan vel hurtig blive enig om at det ikke er Blåbjerg der sætter holdet eller krævede at være i truppen? han udfyldede den rolle han er ansat til så godt som han kunne. Vær nu lige lidt voksen folkens, det tangere sig sgu til voksenmobning
Voksenmobning? Seriøst? Vi snakker om niveauet på en professionel fodboldspiller. Der er sgu da ingen der går under bæltestedet eller nævner andet end hans fodboldmæssige evner. Ingen grund til at blive tøsefornærmet på hans vegne.
Jeg ville personligt ikke bryde mig om at på efterkrav blive tiltalt fx, sådan her:

"Og? Han var ustyrligt ringe for AaB set over hele sin karriere. Så er det da sådan set underordnet, hvad han præsterede på et ligegyldigt OL-hold."

Der er min pointe, hvorfor gå efter manden som ikke gør andet end det bedste han kan? Han er ansat på kontrakt til at yde hans bedste, og det kan vi vel alle blive enig om han har prøvet, men tydeligvis ikke været dygtig nok? Det er vel ikke hans skyld at træneren sætter ham ind eller har ham med på holdet? - Og i disse #metoo tider skal du passe på med at kalde folk tøsefornærmet.. :kiss:

Så længe man forholder sig til mandens evner, er det vel ok. Vi er trods alt på et debatforum for AaB. Hvis du bliver såret over at læse kommentarer om spillernes evner på banen, så er det sgu nok det forkerte sted at læse med.
Såret? Dude, come on - play the ball not the man.

Og nej det er ikke okay, at i en transfer tråd om det forestående transfer vindue at indhente en tidligere spiller, som har modtaget rigelig med "hate" for lige at træde lidt ekstra på ham bare fordi vi kan og fordi det er et AaB fora - Det er usagligt, og bringer ingen indhold til tråden. Når alt det er sagt kan enhver som har set mere end 30min superliga fodbold i deres liv jo godt give dig ret i at Blåbjerg var alt andet end god, men tonen og faconen man omtaler folk som ikke kan forsvare sig selv siger meget om en person.
En begavet og meget flink fyr. Og særdeles sympatisk. Jeg vurderer dog at han aldrig i sin tid i AaB havde de fornødne fodboldmæssige kompetencer til dette niveau. Hvilket transitionen til en lavererangerende klub også indikerede. Nu evaluering i stedet for voksenmobning?

Jeg tænker bare at det måske ville være i orden på en fodboldklubs debatforum var okay at debattere fodboldspilleres fodboldmæssige kunnen. Altså udførelsen af deres job. Men jeg kan forstå at det mener debatpolitiet ikke at man må.

Lad os i stedet nøjes med at debattere taktik og økonomi så. Uden dog at relatere det til hvorvidt personer har rette kompetencer eller ej.

Med hensyn til transfers så kan jeg ikke rigtig vurdere om vi egentlig mangler mere på midtbanen. Vi har Fossum og Ferreira. Måske det var en idé at skyde dette til hjørne frem til næste vindue mhp at vurdere om det måske er nok.
Personligt så jeg helst at der blev hentet en god gammeldags målræv som man fx kunne sætte ind i de sidste tredjedele af kampene hvis det har vist sig at vi ikke kan drible eller presse den ind over stregen. Dermed absolut ikke sagt at vores nuværende angribere ikke er gode. Det skulle jo nødig tangere voksenmobning at kommentere på deres evner som fodboldspillere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2020, 12:54

Bruno skrev:
27. sep 2020, 12:46
Magster skrev:
26. sep 2020, 14:10
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:59
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:42
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:25
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:04



Vi kan vel hurtig blive enig om at det ikke er Blåbjerg der sætter holdet eller krævede at være i truppen? han udfyldede den rolle han er ansat til så godt som han kunne. Vær nu lige lidt voksen folkens, det tangere sig sgu til voksenmobning
Voksenmobning? Seriøst? Vi snakker om niveauet på en professionel fodboldspiller. Der er sgu da ingen der går under bæltestedet eller nævner andet end hans fodboldmæssige evner. Ingen grund til at blive tøsefornærmet på hans vegne.
Jeg ville personligt ikke bryde mig om at på efterkrav blive tiltalt fx, sådan her:

"Og? Han var ustyrligt ringe for AaB set over hele sin karriere. Så er det da sådan set underordnet, hvad han præsterede på et ligegyldigt OL-hold."

Der er min pointe, hvorfor gå efter manden som ikke gør andet end det bedste han kan? Han er ansat på kontrakt til at yde hans bedste, og det kan vi vel alle blive enig om han har prøvet, men tydeligvis ikke været dygtig nok? Det er vel ikke hans skyld at træneren sætter ham ind eller har ham med på holdet? - Og i disse #metoo tider skal du passe på med at kalde folk tøsefornærmet.. :kiss:

Så længe man forholder sig til mandens evner, er det vel ok. Vi er trods alt på et debatforum for AaB. Hvis du bliver såret over at læse kommentarer om spillernes evner på banen, så er det sgu nok det forkerte sted at læse med.
Såret? Dude, come on - play the ball not the man.

Og nej det er ikke okay, at i en transfer tråd om det forestående transfer vindue at indhente en tidligere spiller, som har modtaget rigelig med "hate" for lige at træde lidt ekstra på ham bare fordi vi kan og fordi det er et AaB fora - Det er usagligt, og bringer ingen indhold til tråden. Når alt det er sagt kan enhver som har set mere end 30min superliga fodbold i deres liv jo godt give dig ret i at Blåbjerg var alt andet end god, men tonen og faconen man omtaler folk som ikke kan forsvare sig selv siger meget om en person.
En begavet og meget flink fyr. Og særdeles sympatisk. Jeg vurderer dog at han aldrig i sin tid i AaB havde de fornødne fodboldmæssige kompetencer til dette niveau. Hvilket transitionen til en lavererangerende klub også indikerede. Nu evaluering i stedet for voksenmobning?

Jeg tænker bare at det måske ville være i orden på en fodboldklubs debatforum var okay at debattere fodboldspilleres fodboldmæssige kunnen. Altså udførelsen af deres job. Men jeg kan forstå at det mener debatpolitiet ikke at man må.

Lad os i stedet nøjes med at debattere taktik og økonomi så. Uden dog at relatere det til hvorvidt personer har rette kompetencer eller ej.

Med hensyn til transfers så kan jeg ikke rigtig vurdere om vi egentlig mangler mere på midtbanen. Vi har Fossum og Ferreira. Måske det var en idé at skyde dette til hjørne frem til næste vindue mhp at vurdere om det måske er nok.
Personligt så jeg helst at der blev hentet en god gammeldags målræv som man fx kunne sætte ind i de sidste tredjedele af kampene hvis det har vist sig at vi ikke kan drible eller presse den ind over stregen. Dermed absolut ikke sagt at vores nuværende angribere ikke er gode. Det skulle jo nødig tangere voksenmobning at kommentere på deres evner som fodboldspillere.
Enig. Det sidste vores lorteland mangler er krænkede fodboldfans...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2020, 12:55

Til den centrale midtbane synes jeg vi mangler en playmaker type, og som kan sætte offensiven i scene. Jeg forstår at vi vil være taktisk versatile, og hvis vi i en kamp vil spille 4-3-3, så er der behov for en ekstra 8'er. Jeg vil gerne undgå kampe hvor vi stiller med Pedro ved siden af Kakeeto eller Magnus. Dertil bliver vi for dårlige når vi selv er på bolden.

Jeg er dog også enig i, at vi ikke skal hente for bare at hente. Hvis den rigtige spiller først er en mulighed til vinter, for whatever reason, så kan vi godt vente, men jeg håber vi får noget bedre ind, der kan skubbe Magnus helt ud.
Højholt og Jeppe P skal nok få mulighederne, hvis de viser sig gode nok.

Det er dog vigtigt at vi får en højre back ind. Ikke udelukkende fordi Pallesen umiddelbart er svageste led i en optimal start-11'er, men også fordi der ganske enkelt ikke er andre muligheder i tilfælde af skader, karantæne eller hvad nu. Håber stadigvæk på Valgeir. Det vil også yderligere cementere at vi trods alt er en klub der kan være spændende for de mest lovende skandinaviske talenter
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 27. sep 2020, 13:09

jonas386 skrev:
27. sep 2020, 12:55
Til den centrale midtbane synes jeg vi mangler en playmaker type, og som kan sætte offensiven i scene. Jeg forstår at vi vil være taktisk versatile, og hvis vi i en kamp vil spille 4-3-3, så er der behov for en ekstra 8'er. Jeg vil gerne undgå kampe hvor vi stiller med Pedro ved siden af Kakeeto eller Magnus. Dertil bliver vi for dårlige når vi selv er på bolden.

Jeg er dog også enig i, at vi ikke skal hente for bare at hente. Hvis den rigtige spiller først er en mulighed til vinter, for whatever reason, så kan vi godt vente, men jeg håber vi får noget bedre ind, der kan skubbe Magnus helt ud.
Højholt og Jeppe P skal nok få mulighederne, hvis de viser sig gode nok.

Det er dog vigtigt at vi får en højre back ind. Ikke udelukkende fordi Pallesen umiddelbart er svageste led i en optimal start-11'er, men også fordi der ganske enkelt ikke er andre muligheder i tilfælde af skader, karantæne eller hvad nu. Håber stadigvæk på Valgeir. Det vil også yderligere cementere at vi trods alt er en klub der kan være spændende for de mest lovende skandinaviske talenter
Jeg er positivt overrasket over Ferreira, også offensivt. Jeg synes ikke, han har samme profil som hverken Kakeeto eller MC, og jeg tror på måde, han godt kunne optræde på holdet samtidig med en af dem.
I øvrigt enig vedr. Valgeir.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 27. sep 2020, 13:31

Bruno skrev:
27. sep 2020, 12:46
Magster skrev:
26. sep 2020, 14:10
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:59
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:42
Forza skrev:
26. sep 2020, 13:25
Magster skrev:
26. sep 2020, 13:04



Vi kan vel hurtig blive enig om at det ikke er Blåbjerg der sætter holdet eller krævede at være i truppen? han udfyldede den rolle han er ansat til så godt som han kunne. Vær nu lige lidt voksen folkens, det tangere sig sgu til voksenmobning
Voksenmobning? Seriøst? Vi snakker om niveauet på en professionel fodboldspiller. Der er sgu da ingen der går under bæltestedet eller nævner andet end hans fodboldmæssige evner. Ingen grund til at blive tøsefornærmet på hans vegne.
Jeg ville personligt ikke bryde mig om at på efterkrav blive tiltalt fx, sådan her:

"Og? Han var ustyrligt ringe for AaB set over hele sin karriere. Så er det da sådan set underordnet, hvad han præsterede på et ligegyldigt OL-hold."

Der er min pointe, hvorfor gå efter manden som ikke gør andet end det bedste han kan? Han er ansat på kontrakt til at yde hans bedste, og det kan vi vel alle blive enig om han har prøvet, men tydeligvis ikke været dygtig nok? Det er vel ikke hans skyld at træneren sætter ham ind eller har ham med på holdet? - Og i disse #metoo tider skal du passe på med at kalde folk tøsefornærmet.. :kiss:

Så længe man forholder sig til mandens evner, er det vel ok. Vi er trods alt på et debatforum for AaB. Hvis du bliver såret over at læse kommentarer om spillernes evner på banen, så er det sgu nok det forkerte sted at læse med.
Såret? Dude, come on - play the ball not the man.

Og nej det er ikke okay, at i en transfer tråd om det forestående transfer vindue at indhente en tidligere spiller, som har modtaget rigelig med "hate" for lige at træde lidt ekstra på ham bare fordi vi kan og fordi det er et AaB fora - Det er usagligt, og bringer ingen indhold til tråden. Når alt det er sagt kan enhver som har set mere end 30min superliga fodbold i deres liv jo godt give dig ret i at Blåbjerg var alt andet end god, men tonen og faconen man omtaler folk som ikke kan forsvare sig selv siger meget om en person.
En begavet og meget flink fyr. Og særdeles sympatisk. Jeg vurderer dog at han aldrig i sin tid i AaB havde de fornødne fodboldmæssige kompetencer til dette niveau. Hvilket transitionen til en lavererangerende klub også indikerede. Nu evaluering i stedet for voksenmobning?

Jeg tænker bare at det måske ville være i orden på en fodboldklubs debatforum var okay at debattere fodboldspilleres fodboldmæssige kunnen. Altså udførelsen af deres job. Men jeg kan forstå at det mener debatpolitiet ikke at man må.

Lad os i stedet nøjes med at debattere taktik og økonomi så. Uden dog at relatere det til hvorvidt personer har rette kompetencer eller ej.

Med hensyn til transfers så kan jeg ikke rigtig vurdere om vi egentlig mangler mere på midtbanen. Vi har Fossum og Ferreira. Måske det var en idé at skyde dette til hjørne frem til næste vindue mhp at vurdere om det måske er nok.
Personligt så jeg helst at der blev hentet en god gammeldags målræv som man fx kunne sætte ind i de sidste tredjedele af kampene hvis det har vist sig at vi ikke kan drible eller presse den ind over stregen. Dermed absolut ikke sagt at vores nuværende angribere ikke er gode. Det skulle jo nødig tangere voksenmobning at kommentere på deres evner som fodboldspillere.
Fossum er den eneste fremad tænkende midtbanespiller vi har. Vi mangler en der kan konkurrere med ham. Man har også sagt man vil skifte mellem 3-4-3 og 4-3-3. Den sidste er vel ikke så optimal uden en ekstra profil til pladsen. I min bog skal vi ideelt set finde en kvalitetsspiller til midten og afskippe MC som forlængst er overhalet af Kakeeto.

HB er dog også ekstremt nødvendig. Der skal være en til der kan spille pladsen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 27. sep 2020, 15:52

Hvilke trænere med taktisk forståelse er ledige på markedet???

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2028
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 27. sep 2020, 15:57

Det er så nu, at IAO skal vise der er handling bag ordene. Holdet skriger efter kvalitet på HB, i angrebet og på kant.
Hvis ikke mindst to nye kommer til, så har de fleste herinde ladet sig fortrylle af norske floskler, der kun marginalt er bedre end Gaarde’s business snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 27. sep 2020, 16:07

9520AaB skrev:
27. sep 2020, 15:57
Det er så nu, at IAO skal vise der er handling bag ordene. Holdet skriger efter kvalitet på HB, i angrebet og på kant.
Hvis ikke mindst to nye kommer til, så har de fleste herinde ladet sig fortrylle af norske floskler, der kun marginalt er bedre end Gaarde’s business snak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes vi mangler en offensiv midtbane som erstatning for PO.
Er alternativ til højre back og en angriber som banker til bolden og rammer målet.
Ellers enig. Det er nu Inge skal vise noget handling bag hans snak (og det tror jeg også på han gør)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 27. sep 2020, 16:16

martinaalborg skrev:Hvilke trænere med taktisk forståelse er ledige på markedet???
Materialet har mangler, men jeg begynder også at hælde til at Friis ikke får nok ud af holdet. Vi presser godt på øverste tredjedel, men er de andre først forbi er der motorvej. Jeg er ikke trænerfyringer pr. automatpilot og jeg forsvarede f.eks. MW længe fordi vi havde et lortehold, men kæmpen i dag - vi mangler jo planer og organisation.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. sep 2020, 17:53

Mit største ønske for vinduet er at vi slipper af med Pallesen og Børsting.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 27. sep 2020, 18:03

Køllen I Møllen skrev:
27. sep 2020, 17:53
Mit største ønske for vinduet er at vi slipper af med Pallesen og Børsting.
Du har stavet forkert til Kusk og Friis.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 27. sep 2020, 18:14

Brodernumsi skrev:
27. sep 2020, 18:03
Du har stavet forkert til Kusk og Friis.
Nu rabler du vist.

Låst