Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2434
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 1. okt 2020, 12:32

Julgranen skrev:
1. okt 2020, 12:29
Nå, Marcus Antonsson til Stabæk.
Rasmus Wiedesheim-Paul, som har været lidt af en åbenbaring i Halmstad, til Rosenborg.

Der sker lidt i disse dage. Kom så, Inge!
Ærgeligt vi ikke lige kunne hente Wiedesheim-Paul. Ekstremt spændende spiller af hvad jeg har set af stats og video. Smider du ikke lige nogle emner vi kan håbe på?

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Elvis lever » 1. okt 2020, 12:54

FIDEL skrev:
1. okt 2020, 12:05
Elvis lever skrev:
1. okt 2020, 11:59
FIDEL skrev:
30. sep 2020, 18:04
Elvis lever skrev:
30. sep 2020, 17:38
FIDEL skrev:
30. sep 2020, 17:33
Elvis lever skrev:
30. sep 2020, 17:27


Jamen så er troværdigheden i det mindste 77,3% større end Debatsiden.
Så bliv da væk hvis det er så slemt for dig...
Fornemmer jeg, at du ikke bryder dig om kildekritik??
Du popper op i ny og næ med en negativ kommentar, og kalder det kildekritik. Det fint do!
Du skriver på side 259:
"Det er da lidt underligt, at der er så stille med rygter pt.
I betragtning af, at vi efter manges mening, mangler 2-3 nye forstærkninger, så er der meget stille pt! IAO har jo også været ude at sige, at der kigges på spillere, der kan forstærke startopstillingen, men om de VIL AaB er naturligvis det store spørgsmål."

Jeg spørger dig derefter om, hvem "vi er". Det svarer du ikke på, men kalder mig i stedet negativ selvom jeg i mit svar glæder mig over at klubben er begyndt at kunne holde tæt. Jeg kender ingen der med Covid budgetter i tankerne, tror der mangler 2-3 handler, så derfor spørger jeg dig da gerne igen: Hvem er "vi"?
"Vi" er de mange brugere herinde.
Du er simpelthen blevet talsmand for brugerne herinde. Fantastisk, hvordan bliver man det?? Du behøves ikke at svare.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 1. okt 2020, 12:56

Elvis lever skrev:
1. okt 2020, 12:54
FIDEL skrev:
1. okt 2020, 12:05
Elvis lever skrev:
1. okt 2020, 11:59
FIDEL skrev:
30. sep 2020, 18:04
Elvis lever skrev:
30. sep 2020, 17:38
FIDEL skrev:
30. sep 2020, 17:33


Så bliv da væk hvis det er så slemt for dig...
Fornemmer jeg, at du ikke bryder dig om kildekritik??
Du popper op i ny og næ med en negativ kommentar, og kalder det kildekritik. Det fint do!
Du skriver på side 259:
"Det er da lidt underligt, at der er så stille med rygter pt.
I betragtning af, at vi efter manges mening, mangler 2-3 nye forstærkninger, så er der meget stille pt! IAO har jo også været ude at sige, at der kigges på spillere, der kan forstærke startopstillingen, men om de VIL AaB er naturligvis det store spørgsmål."

Jeg spørger dig derefter om, hvem "vi er". Det svarer du ikke på, men kalder mig i stedet negativ selvom jeg i mit svar glæder mig over at klubben er begyndt at kunne holde tæt. Jeg kender ingen der med Covid budgetter i tankerne, tror der mangler 2-3 handler, så derfor spørger jeg dig da gerne igen: Hvem er "vi"?
"Vi" er de mange brugere herinde.
Du er simpelthen blevet talsmand for brugerne herinde. Fantastisk, hvordan bliver man det?? Du behøves ikke at svare.
Åh nej, kunne vi ikke godt få lukket ned for det fnidder. Det fører ingen vegne for nogen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 1. okt 2020, 13:05

Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 1. okt 2020, 13:19

michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Tænkeligt - men skal midtbane generalen spille i stedet for Fossum eller Ferrarie.
En højre back - ja tak
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 1. okt 2020, 13:20

michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Det håber jeg SÅ meget du har ret i
Det er præcis, hvad jeg synes der mangler!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 1. okt 2020, 13:24

Maglau skrev:
1. okt 2020, 13:19
michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Tænkeligt - men skal midtbane generalen spille i stedet for Fossum eller Ferrarie.
En højre back - ja tak
Skal vi ikke lade bedste mand spille?
Feks lige som vi har Ross, Thelander, Okore og Granli til 3 pladser i forsvaret.
Tror de fleste klubber med ambitioner, har mere end en god spiller til, hver plads.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 786
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Dennis Nielsen » 1. okt 2020, 14:11

Gaarde6 skrev:
1. okt 2020, 13:24
Maglau skrev:
1. okt 2020, 13:19
michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Tænkeligt - men skal midtbane generalen spille i stedet for Fossum eller Ferrarie.
En højre back - ja tak
Skal vi ikke lade bedste mand spille?
Feks lige som vi har Ross, Thelander, Okore og Granli til 3 pladser i forsvaret.
Tror de fleste klubber med ambitioner, har mere end en god spiller til, hver plads.
Men der har den ene så også glasben eller tæt på.

Personligt ser jeg ikke den centrale midt som vores største udfordring. Bevares - vores reserver dertil er lunkne, men sammenlign med højreback. Der er vores starter lunken og vi har vel ikke rigtig en reserve.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Maglau » 1. okt 2020, 14:13

Gaarde6 skrev:
1. okt 2020, 13:24
Maglau skrev:
1. okt 2020, 13:19
michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Tænkeligt - men skal midtbane generalen spille i stedet for Fossum eller Ferrarie.
En højre back - ja tak
Skal vi ikke lade bedste mand spille?
Feks lige som vi har Ross, Thelander, Okore og Granli til 3 pladser i forsvaret.
Tror de fleste klubber med ambitioner, har mere end en god spiller til, hver plads.
Ja men spørgsmålet er om vi skal bruge vores surt opsparede midler til at besætte pladser hvor der i forvejen er løntunge spillere. Jeg mener de er bedre brugte helt i front til at spille sammen med Lukas og Kusk eller på højre kanten i 3-4-3 (Pallesens plads)
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 1. okt 2020, 14:14

Dennis Nielsen skrev:
1. okt 2020, 14:11
Gaarde6 skrev:
1. okt 2020, 13:24
Maglau skrev:
1. okt 2020, 13:19
michael_nagg skrev:
1. okt 2020, 13:05
Er det ikke på tide vi kommer tilbage på sporet. Tak

Jeg tror på at IAO har kontakt til et par midtbane generaler, som lige vil se om de kan finde en anden klub på en højere hylde end AaB. Så jeg tror på der sker noget snart. Plus så tror jeg der kommer en ung spiller til højre back, som på sigt skal tage pladsen fra pallesen
Tænkeligt - men skal midtbane generalen spille i stedet for Fossum eller Ferrarie.
En højre back - ja tak
Skal vi ikke lade bedste mand spille?
Feks lige som vi har Ross, Thelander, Okore og Granli til 3 pladser i forsvaret.
Tror de fleste klubber med ambitioner, har mere end en god spiller til, hver plads.
Men der har den ene så også glasben eller tæt på.

Personligt ser jeg ikke den centrale midt som vores største udfordring. Bevares - vores reserver dertil er lunkne, men sammenlign med højreback. Der er vores starter lunken og vi har vel ikke rigtig en reserve.
Vi skal forstærkes begge steder, hvis det stod til mig (Central midt og højre back)

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 1. okt 2020, 14:34

Pallesen skal have en konkurrent og så en offensiv spiller mere. Ser ingen grund til at købe en Def midt mere.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 1. okt 2020, 15:59

gravballe skrev:
1. okt 2020, 14:34
Pallesen skal have en konkurrent og så en offensiv spiller mere. Ser ingen grund til at købe en Def midt mere.
Nej en def midt giver ingen mening.
Men en afløser for PO mener jeg bestemt vi mangler.
Og gerne en, som tager ansvar og går forrest.
Og så gad jeg sgu godt vi fortsatte ungdomslinjen og skrev med den unge islænding, som supplement til Pallesen.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 1. okt 2020, 16:07

Tror I, at der kommer flere udgange i dette transfervindue - på leje eller salg?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 1. okt 2020, 16:16

Gaarde6 skrev:
1. okt 2020, 15:59
gravballe skrev:
1. okt 2020, 14:34
Pallesen skal have en konkurrent og så en offensiv spiller mere. Ser ingen grund til at købe en Def midt mere.
Nej en def midt giver ingen mening.
Men en afløser for PO mener jeg bestemt vi mangler.
Og gerne en, som tager ansvar og går forrest.
Og så gad jeg sgu godt vi fortsatte ungdomslinjen og skrev med den unge islænding, som supplement til Pallesen.
Kan ikke se hvor en po afløser skal spille med mindre vi ændre spil system.

Den unge islændinge så jeg også gerne og vi gik over til 3-5-2 og så trak Lukas ned forand ham fra Portugal og fossum, og så kusk og prica/tom på top.

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 130
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bugatti1 » 1. okt 2020, 16:45

HÅBER Magnus ryger på enten salg eller leje, men det tror jeg bare ikke sker, da nogen i AaB ser noget i ham som spiller???
Hvis vi ikke får en TOP-signing inden vinduet lukker skuffer IAO VOLDSOMT - Han havde lovet der ville blive hentet kvalitet ind til start 11´eren?

Det eneste han har gjort er at sælge ud af start 11´eren???
Bevares en Nkada, Feriera, Granli og Prica - Men jo ikke bedre end klitten, Abildgård, Kaufmann, Tengstedt og Patrick Olsen?

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af michael_nagg » 1. okt 2020, 16:48

Jeg var en tur ude og trille på motorcyklen, og svingede lige forbi hornevej ved 14.30 tiden, og holdt et lille pitstop. Umiddelbart var der ikke noget og se. Ingen biler på p-pladsen med udenbys plader eller udlejnings biler. Den eneste jeg så var kusk der kørte fra stedet.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 1. okt 2020, 16:52

Bugatti1 skrev:
1. okt 2020, 16:45
HÅBER Magnus ryger på enten salg eller leje, men det tror jeg bare ikke sker, da nogen i AaB ser noget i ham som spiller???
Hvis vi ikke får en TOP-signing inden vinduet lukker skuffer IAO VOLDSOMT - Han havde lovet der ville blive hentet kvalitet ind til start 11´eren?

Det eneste han har gjort er at sælge ud af start 11´eren???
Bevares en Nkada, Feriera, Granli og Prica - Men jo ikke bedre end klitten, Abildgård, Kaufmann, Tengstedt og Patrick Olsen?
Hvad er det du vrøvler om? Han har solgt PO ja. Resten du nævner er reserver og i fleres tilfælde afhændet inden Inge tiltrådte.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

depor
2. div
2. div
Indlæg: 175
Tilmeldt: 23. aug 2020, 15:48
Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af depor » 1. okt 2020, 16:55

Jeg ved at det måske ikke er et populært navn, men Ayo Simon Okosun kunne være en super spiller at få ind. Jeg tænker på leje og som en afveksling i spillet når der skal prøves med nogle høje bolde frem i stedet for småspillet. Der er han genial og ville give os en ekstra dimention når vi har kampene, hvor det ikke kører for os. Han arbejder stenhårdt og er god for mål på hjørne, som vi mangler.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 1. okt 2020, 16:55

depor skrev:
1. okt 2020, 16:55
Jeg ved at det måske ikke er et populært navn, men Ayo Simon Okosun kunne være en super spiller at få ind. Jeg tænker på leje og som en afveksling i spillet når der skal prøves med nogle høje bolde frem i stedet for småspillet. Der er han genial og ville give os en ekstra dimention når vi har kampene, hvor det ikke kører for os. Han arbejder stenhårdt og er god for mål på hjørne, som vi mangler.
Han passer da umiddelbart slet ikke til vores filosofi?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 1. okt 2020, 16:57

depor skrev:
1. okt 2020, 16:55
Jeg ved at det måske ikke er et populært navn, men Ayo Simon Okosun kunne være en super spiller at få ind. Jeg tænker på leje og som en afveksling i spillet når der skal prøves med nogle høje bolde frem i stedet for småspillet. Der er han genial og ville give os en ekstra dimention når vi har kampene, hvor det ikke kører for os. Han arbejder stenhårdt og er god for mål på hjørne, som vi mangler.
Selvom han har nogle fine kompetencer så ville være en underlig signing. Man har helt tydeligt prioriteret fart i dette vindue, og han er vel noget nær den sløveste spiller i ligaen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst