Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 8. okt 2020, 16:56

Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:49
Forza skrev:
8. okt 2020, 16:29
Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:20
Salle17 skrev:
8. okt 2020, 16:15
FIDEL skrev:
8. okt 2020, 14:26
Der er en Fck-fan på Twitter, som skriver, at AaB køber Thomsen for 2 mill. Aner ikke om han er troværdig. :S
Hvis Gaarde forsat var sportsdirektøren så ville det være en mere troværdig nyhed. IAO har heldigvis en anden tilgang til transfers, og vi skal nok ikke regne med at redde forhenværende AaB spilleres karriere.
Nu bliver nyheden jo hverken mere eller mindre korrekt pba hvem der er sportschef (IAO er jo kun sportschef og ikke i direktionen).

Mener du at det var forkert at tage Helenius, Wurtz, Risgård, Enevoldsen, Kusk, Lucas og Thelander retur?
Det er jo et faktum at Gaarde kiggede MEGET efter tidligere AaB’ere. Kusk var jo det eneste erklærede mål i flere vinduer i træk. Inge har et større netværk, flere spillere i kikkerten og flere bud rundt omkring.
Jo, jo, men det lyder som om Salle17 mener det var forkert at få disse spillere retur. Var det forkert? Og hvad med Fx Dalsgaard, kan han, som tidligere AaBer ikke blive relevant igen?
Ja, jeg synes jo faktisk Gaarde gjorde det rigtige i at hente de fleste af de AaB’ere hjem. Men det er farligt hvis alt andet end tidligere AaB’ere flopper og man af den grund holder sig til gamle spillere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

depor
2. div
2. div
Indlæg: 175
Tilmeldt: 23. aug 2020, 15:48
Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af depor » 8. okt 2020, 19:05

Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:49

Jo, jo, men det lyder som om Salle17 mener det var forkert at få disse spillere retur. Var det forkert? Og hvad med Fx Dalsgaard, kan han, som tidligere AaBer ikke blive relevant igen?
Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gamling » 8. okt 2020, 19:23

Vi har rigtigt gode spillere nu på de pladser Thomsen evt kunne spille og han er ikke på et niveau hvor han kan slå nogen af dem af. Så det bliver klart nej tak herfra, men held og lykke andetsteds.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 8. okt 2020, 19:30

Har været nævnt en del gange før, Magnus Mattsson fra Silkeborg IF. Elegant og driblestærk kantspiller der kan sætte en modstander, er alt for god til at spilde tiden i 1. division. Netop vendt tilbage fra en alvorlig skade så fysikken er naturligvis noget af det der kan tale imod

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 8. okt 2020, 20:29

depor skrev:
Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:49

Jo, jo, men det lyder som om Salle17 mener det var forkert at få disse spillere retur. Var det forkert? Og hvad med Fx Dalsgaard, kan han, som tidligere AaBer ikke blive relevant igen?
Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:
Jeg synes omvendt Gaardes transfers af gamle AaB’ere har handlet meget om fortidige meritter og knap så meget en helhedsvurdering af spillerens nuværende niveau og om de passede til de hold de kom tilbage til.

De to store flop er klart Helenius og Enevoldsen, hvor den ene var i en livskrise og den anden både havde dårlig fysik og kun gad i de store kampe. Taget deres forfatning i betragtning skulle de ikke være hentet og slet til så store roller. Det vigtigste den sommer var at erstatte Kusk med en der kunne noget af det samme, men i stedet fik vi to nabosønner som hverken havde niveauet eller kom med nogle af de ting vi manglede.

Så har vi Kusk som heller ikke har været nogen kæmpe succes, men der var trods alt en mening i det og de første par år var problemet at Kusk skulle gøre det selv i en dårligt sammensat trup. På den måde var det en kæmpe fejl at tage Kusk, som er teknisk god men han da han var bedst var dynamikkerne med dem omkring ham en stor del af det.
Nu er manden bare et mysterie. Den ene dag ligner han den gamle Kusk og den næste dag ligner han en DS spiller.

Risgård var en god transfer, men hvor meget står der Gaarde på den? Så vidt jeg husker blev der først skrevet kontrakt da Augu opfordrede Gaade til det. Lucas var til gengæld en no brainer og godt hentet.

Thelander var jeg lunken ved, da det er giftigt med dyre stamspillere der ikke kan spille og alle vidste jo at Thelander døjer med fysikken. Vi kender ham, men vi kender også hans fysik og nu er det sæson to og fysikken driller stadig. På den måde er altså en ret dårlig transfer når man vidste det var et sandsynligt scenarie.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 8. okt 2020, 20:31

Gamling skrev:
8. okt 2020, 19:23
Vi har rigtigt gode spillere nu på de pladser Thomsen evt kunne spille og han er ikke på et niveau hvor han kan slå nogen af dem af. Så det bliver klart nej tak herfra, men held og lykke andetsteds.
Men AaB skal jo bruge mere end 14-15 spillere. Der vil komme spillersalg. Der vil komme skader og formnedgang, og han kunne jo sagtens overraske, hvis han kommer i kampform igen. Men det kan tidligst blive til januar. Gennem tiderne har AaB haft en del spillere, der er kommet i overskud hos FCK, og de har allesammen gjort det godt i AaB.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Salle17 » 8. okt 2020, 20:55

Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:49
Forza skrev:
8. okt 2020, 16:29
Fromthecradle skrev:
8. okt 2020, 16:20
Salle17 skrev:
8. okt 2020, 16:15
FIDEL skrev:
8. okt 2020, 14:26
Der er en Fck-fan på Twitter, som skriver, at AaB køber Thomsen for 2 mill. Aner ikke om han er troværdig. :S
Hvis Gaarde forsat var sportsdirektøren så ville det være en mere troværdig nyhed. IAO har heldigvis en anden tilgang til transfers, og vi skal nok ikke regne med at redde forhenværende AaB spilleres karriere.
Nu bliver nyheden jo hverken mere eller mindre korrekt pba hvem der er sportschef (IAO er jo kun sportschef og ikke i direktionen).

Mener du at det var forkert at tage Helenius, Wurtz, Risgård, Enevoldsen, Kusk, Lucas og Thelander retur?
Det er jo et faktum at Gaarde kiggede MEGET efter tidligere AaB’ere. Kusk var jo det eneste erklærede mål i flere vinduer i træk. Inge har et større netværk, flere spillere i kikkerten og flere bud rundt omkring.
Jo, jo, men det lyder som om Salle17 mener det var forkert at få disse spillere retur. Var det forkert? Og hvad med Fx Dalsgaard, kan han, som tidligere AaBer ikke blive relevant igen?
Jeg anfægter ikke, at det er forkert at hente tidligere AaB'er tilbage. Jeg synes bare at det er problematisk, at vi kategorisk (under Gaarde) hentede tidligere AaB'er hjem, når deres karriere var gået i stå. Lucas, Kusk og Helenius var jo no brainers, grundet deres forholdsvis unge alder og talent. Würtz viste sig at være en særdeles god investering, på trods af at have rykket ned med Vejle året forinden. Både Thelander og Enevoldsen er/var et sats, grundet deres skadeshistorik. Alt i alt mener jeg bare, at det er forfriskende at have en sportsdirektør, der kigger udover vores egen lille baghave.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 8. okt 2020, 21:02

Würtz var vel Lynge. Men derudover hentede Gaarde Risgaard som en af de første transfers, og det er imo også hans vigtigste transfer. Risgaard gav os det ekstra på midten der tillod spillere som Kusk, Thomsen og Jönsson at sprudle.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 8. okt 2020, 21:08

jonas386 skrev:
8. okt 2020, 21:02
Würtz var vel Lynge. Men derudover hentede Gaarde Risgaard som en af de første transfers, og det er imo også hans vigtigste transfer. Risgaard gav os det ekstra på midten der tillod spillere som Kusk, Thomsen og Jönsson at sprudle.
Jeg har godt nok savnet en der kan modtage bolden, og vende på midten, og så lige trække et frispark, når tingene bliver lidt hektiske.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 9. okt 2020, 08:53

depor skrev:
8. okt 2020, 19:05

Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:
Problemet med begge spillere er at de ikke har noget videresalgspotentiale. Hvis AaB skal blive en topklub igen, så er det via flere store spillersalg - ikke via gamle spillere, der måske kan bidrage til nogle resultater i 1-2 sæsoner. Hele problemet med hvordan Gaarde forvaltede Bassogog-millionerne var jo at han ikke forsøgte at lave en ny Bassogog.

Spillersalg må og skal være topprioriteten fra nu af, og så er det begrænset hvor mange spillere på 26-32, man kan have i startopstillingen. AaB har allerede en alt, alt for gammel start-11 i dag og det har Inge André heldigvis også erkendt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 9. okt 2020, 09:08

Yankee skrev:
9. okt 2020, 08:53
depor skrev:
8. okt 2020, 19:05

Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:
Problemet med begge spillere er at de ikke har noget videresalgspotentiale. Hvis AaB skal blive en topklub igen, så er det via flere store spillersalg - ikke via gamle spillere, der måske kan bidrage til nogle resultater i 1-2 sæsoner. Hele problemet med hvordan Gaarde forvaltede Bassogog-millionerne var jo at han ikke forsøgte at lave en ny Bassogog.

Spillersalg må og skal være topprioriteten fra nu af, og så er det begrænset hvor mange spillere på 26-32, man kan have i startopstillingen. AaB har allerede en alt, alt for gammel start-11 i dag og det har Inge André heldigvis også erkendt.
Omvendt skal vi altså også have en stærk rygrad på holdet. Det må helt klart have været lettere for Helenius, Ahlmann,Kusk, Lucas, Thomsen, Dalsgaard etc. at slå gennem når de kunne læne sig op af en stamme med Wæhler, KEP, Lasse, Bøgelund, Augu, Würtz, Due, Curth og til sidst Risgård.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 9. okt 2020, 10:01

Yankee skrev:
9. okt 2020, 08:53
depor skrev:
8. okt 2020, 19:05

Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:
Problemet med begge spillere er at de ikke har noget videresalgspotentiale. Hvis AaB skal blive en topklub igen, så er det via flere store spillersalg - ikke via gamle spillere, der måske kan bidrage til nogle resultater i 1-2 sæsoner. Hele problemet med hvordan Gaarde forvaltede Bassogog-millionerne var jo at han ikke forsøgte at lave en ny Bassogog.

Spillersalg må og skal være topprioriteten fra nu af, og så er det begrænset hvor mange spillere på 26-32, man kan have i startopstillingen. AaB har allerede en alt, alt for gammel start-11 i dag og det har Inge André heldigvis også erkendt.
Vi kan ikke nøjes med at udvikle spillere til videreslag, og jeg har ikke for alvor set nogle klubber der både kan gøre det og skabe relevante resultater. FCM er vel tættest på, med de har også støttespillere der nok ikke kommer videre.

Der skal selvfølgelig være en balance, men vi skal absolut ikke afvise spillere uden videresalgspotentiale. De skal bare være gode nok til at det så giver resultatmæssigt mening.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 9. okt 2020, 10:06

Jakobsen skrev:
9. okt 2020, 09:08
Omvendt skal vi altså også have en stærk rygrad på holdet. Det må helt klart have været lettere for Helenius, Ahlmann,Kusk, Lucas, Thomsen, Dalsgaard etc. at slå gennem når de kunne læne sig op af en stamme med Wæhler, KEP, Lasse, Bøgelund, Augu, Würtz, Due, Curth og til sidst Risgård.
Det er simpelthen den mest fortærskede kliché at vi IKKE skulle have nogen rygrad på holdet. Vi har masser af stærke, erfarne spillere.
Det er ved at være på tide, at folk stopper med at bruge det som undskyldning for at A: Unge spillere ikke slår igennem og B: vi ikke opnår resultater.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 9. okt 2020, 10:14

Jakobsen skrev:
9. okt 2020, 09:08

Omvendt skal vi altså også have en stærk rygrad på holdet. Det må helt klart have været lettere for Helenius, Ahlmann,Kusk, Lucas, Thomsen, Dalsgaard etc. at slå gennem når de kunne læne sig op af en stamme med Wæhler, KEP, Lasse, Bøgelund, Augu, Würtz, Due, Curth og til sidst Risgård.
Ja, du mener spillere som Rinne, Pallesen, Ahlmann, Okore, Thelander, Lucas, Fossum, Hiljemark, Kusk og van Weert?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 9. okt 2020, 10:16

Julgranen skrev:
Jakobsen skrev:
9. okt 2020, 09:08
Omvendt skal vi altså også have en stærk rygrad på holdet. Det må helt klart have været lettere for Helenius, Ahlmann,Kusk, Lucas, Thomsen, Dalsgaard etc. at slå gennem når de kunne læne sig op af en stamme med Wæhler, KEP, Lasse, Bøgelund, Augu, Würtz, Due, Curth og til sidst Risgård.
Det er simpelthen den mest fortærskede kliché at vi IKKE skulle have nogen rygrad på holdet. Vi har masser af stærke, erfarne spillere.
Det er ved at være på tide, at folk stopper med at bruge det som undskyldning for at A: Unge spillere ikke slår igennem og B: vi ikke opnår resultater.
Det var nu mere som en generel ting ifht. at vi ikke kun kan sammensætte en trup med videresalg for øje. Derudover er altså også væsentligt hvem de gamle er og jeg ser ikke mange ledere/ kulturbærere i den flok. En del af dem som har alderen har måske ikke helt personligheden. F.eks. Børsting, MC, Kasper P og Okore. Kusk er jo derudover heller ikke en type som går forrest og skaber fundament.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 9. okt 2020, 10:26

Jakobsen skrev:
9. okt 2020, 10:16
Kusk er jo derudover heller ikke en type som går forrest og skaber fundament.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg tænker ikke, at det er uvæsentligt, at han er en spiller man altid kan aflevere bolden til, uanset hvor presset man er. Det er jo også at tage ansvar.

Mange af de spillere du nævner, var der ikke meget leder i. Jeppe Thumbs-up og Due f.eks.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 9. okt 2020, 12:50

Pastorius skrev:
9. okt 2020, 10:01
Yankee skrev:
9. okt 2020, 08:53
depor skrev:
8. okt 2020, 19:05

Jeg mener godt vi kunne brug Thomsen igen. Han var helt vild go sidst han var i AaB og jeg tror på han kan blive det igen. Jeg ser mere fidus i at hente ham end Dalsgaard. Dalsgaard denne sommer ville være godt, men jo ældre han bliver jo mindre speed har han og det er trods alt hans store styrke med sin speed. Thomsen skal selvfølgelig være stort set gratis og leve med en noget lavere løn end det han har fået i FCK. Men er de ting opfyldt, så vil jeg sige velkommen tilbage til en dygtig og hårdtarbejdende "trup-spiller", som kan bruges på mange pladser. :thumbsup:
Problemet med begge spillere er at de ikke har noget videresalgspotentiale. Hvis AaB skal blive en topklub igen, så er det via flere store spillersalg - ikke via gamle spillere, der måske kan bidrage til nogle resultater i 1-2 sæsoner. Hele problemet med hvordan Gaarde forvaltede Bassogog-millionerne var jo at han ikke forsøgte at lave en ny Bassogog.

Spillersalg må og skal være topprioriteten fra nu af, og så er det begrænset hvor mange spillere på 26-32, man kan have i startopstillingen. AaB har allerede en alt, alt for gammel start-11 i dag og det har Inge André heldigvis også erkendt.
Vi kan ikke nøjes med at udvikle spillere til videreslag, og jeg har ikke for alvor set nogle klubber der både kan gøre det og skabe relevante resultater. FCM er vel tættest på, med de har også støttespillere der nok ikke kommer videre.

Der skal selvfølgelig være en balance, men vi skal absolut ikke afvise spillere uden videresalgspotentiale. De skal bare være gode nok til at det så giver resultatmæssigt mening.
Lige præcis. Hvis blikket altid er vendt mod fremtiden, skaber vi jo aldrig resultater.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 9. okt 2020, 13:43

Hovedet skrev:
9. okt 2020, 12:50
Lige præcis. Hvis blikket altid er vendt mod fremtiden, skaber vi jo aldrig resultater.
Men man kan nu med rette argumentere for, at vi har rigeligt med dyre spillere uden stort videresalgspotentiale i forvejen.
Så - hvis vi ikke kan skabe resultater med den trup vi har, så peger pilen ét sted hen.
Det er jo ikke sådan at vi har ene mælketænder på holdet. Men vi skal sælge spillere - dyrt - for at få bedre spillere og skabe bedre resultater.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 9. okt 2020, 21:33

Så kan vi hvis godt sløjfe Bård Finne som emne. Han skal eftersigende til NordtyskE https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... il-januar/


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst