Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 352
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Mikki89 » 18. okt 2020, 10:32

Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 18. okt 2020, 10:36

Forza skrev:
18. okt 2020, 09:19
raekkeettre skrev:
18. okt 2020, 09:05
AaB1978 skrev:
17. okt 2020, 23:47
Nordjyskes bud:

(3-4-3): Jacob Rinne - Jores Okore, Rasmus Thelander, Mathias Ross - Kristoffer Pallesen, Pedro Ferriera, Oscar Hiljemark, Jakob Ahlmann - Lucas Andersen, Frederik Børsting, Iver Fossum
Den opstilling bliver sgu spændende at følge. Men den sætter også spørgsmålstegn ved købet af Hiljemark. For hvis man er så tilfreds med Pedro, og vi atadigvæk spiller 3-4-3 (kan selvfølgelig være man ikke lige skifter den i Parken) og ellers har en Norsk Landsholdspiller ved siden af ham, hvad skal vi så med en dyr Hiljemark, hvis det bare betyder vi nu har 4 angribere på bænken.

Men igen glæder mig sindssygt meget til kampen. Og mega spændende at se Fossum i angrebet - plus man skal se Børsting hammer derudaf i 50 min og så blive skiftet ud med Prica hvis vi er bagud eller Kusk hvis vi er foran.

BTW: Fedt Thelander er tilbage, det giver bare en masse ro i det forsvar, når de 2 andre pøler på!
“Hvis man er så tilfreds med Pedro”? Synes du ikke han har været god? Er vi stadig ude i din mentale blokering af 6’er positionen som kun MC er god nok til for dig?

Og købet af Hiljemark er klasse, uanset om det er for at spille 3-4-3 eller 4-4-3. Der er kamp om pladserne overalt udover HB nu. Der er intet spørgsmålstegn ved det køb overhovedet.
Jeg prøver at lave et rationale om købet af Hiljemark, idet der er bundet en masse penge i ham. Jeg synes han er en klasse spiller, jeg synes Pedro har været meget bedre end jeg havde håbet på fra en 2. Div spiller. Men synes det er underligt hvis man binder en masse penge i en dygtig midtbanespiller For så at skubbe en anden midtbanespiller i angrebet, og derved have 4 angribere på bænken. Specielt også hvis man vil fortsætte i en 3-4-3 som jeg klart synes vi skal med de forsvarspillere vi har.

Igen. Læs lige indlægget inden man springer i struben på folk.

Derudover glæder jeg mig vildt til at se Hiljemark i dag, hvordan klare Fossum det i angrebet, kan vi tage de intense træninger med på banen, er Thelander og Lucas ved at være i omdrejninger igen, kan Thelander stabilisere vores forsvar igen som i slutningen af sidste sæson, og bliver det første gang i 100 år vi tager point i parken.

Det bliver fedt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FIDEL » 18. okt 2020, 10:38

Mikki89 skrev:
18. okt 2020, 10:32
Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Jakobsen » 18. okt 2020, 10:39

Mikki89 skrev:Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!
Meget enig. Jeg elsker Børsting for hans pøleri, men kvaliteten med bolden og i afslutningerne er alt alt for lav. Det kan vi ikke spilde en angriber på i hver kamp. Skal vi gøre det her så radikalt må vi have en angriber som kan presse.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2020, 10:54

FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Mikki89 skrev:
18. okt 2020, 10:32
Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
...men da han scorede spillede han en anden plads end han er tiltænkt i dag.

Jeg slutter mig til koret af dem der mener det her er håbløst. Det er sådan set fuldstændig underordnet hvad resultatet bliver i dag. Det er stadig håbløst. Det er kortsigtet og skævt på så mange måder at den her måde at spille på aldrig nogensinde bliver noget der kan skaffe os resultater.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af NIN » 18. okt 2020, 10:58

Pastorius skrev:
18. okt 2020, 10:54
FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Mikki89 skrev:
18. okt 2020, 10:32
Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
...men da han scorede spillede han en anden plads end han er tiltænkt i dag.

Jeg slutter mig til koret af dem der mener det her er håbløst. Det er sådan set fuldstændig underordnet hvad resultatet bliver i dag. Det er stadig håbløst. Det er kortsigtet og skævt på så mange måder at den her måde at spille på aldrig nogensinde bliver noget der kan skaffe os resultater.
Vissevasse det er det nye sort. To midtbanespillere som angribere. Nu skal vi bare udnytte det, før det spreder sig som en steppebrand ud over Europa.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Maglau » 18. okt 2020, 11:17

Spændende hvad fremtiden viser hvis man skal tolke folks reaktioner.
Nogen i AaBs sportslige organisation må gå fuldstændig fejl af hinanden.
En ny sportsdirektør der fører sig frem med store armbevægelser og er trænerteam der ikke sætter det rigtige hold.
Hvis det er en beslutning fra klubben at vi skal spille med højt pres i en 3-4-3 og Søren Krogh mm skal Implementere det i alle rækker.
Så må varmluftsballon Inge ud for ikke at prioritere midlerne til indkøb rigtigt. Man køber ikke en midtbanespiller ind når vi i forvejen er godt besatte på de pladser i forhold til behovet på andre pladser - for som alle råber på - angribere. Trænerteamet må jo vurdere at de nuværende angribere ikke er gode nok. Altså det giver ingen mening at bruge pengene på en oksemørbrad uagtet den er på tilbud hvis det var en hummer man skal bruge til retten.
Alternativt er der ingen retningslinier for ønsket spillestil og udvikling og Inge er ansat som købmand der i går supermarkedet efter de bedste tilbud. Derpå er det kokkens opgave frit at sammensætte til en ret - er retten ikke god må der findes en ny kok.

Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 18. okt 2020, 11:22

Pastorius skrev:
18. okt 2020, 10:54
FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Mikki89 skrev:
18. okt 2020, 10:32
Hvis nordjyskes opstilling holder, så er jeg for alvor i opposition til Friis! Hvorfor bliver han ved med at bruge Børsting! Manden kan presse og det er rigtig fint, men i en situation, hvor vi har en Van Weert på bænken, angrebsstjerne in spe i Prica samt Kusk, der har været vores farligste spiller i de første kampe, så giver opstillingen ikke mening! Lad os nu spille med vores bedste spillere, Friis!
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
...men da han scorede spillede han en anden plads end han er tiltænkt i dag.

Jeg slutter mig til koret af dem der mener det her er håbløst. Det er sådan set fuldstændig underordnet hvad resultatet bliver i dag. Det er stadig håbløst. Det er kortsigtet og skævt på så mange måder at den her måde at spille på aldrig nogensinde bliver noget der kan skaffe os resultater.
Det kan da ikke være underordnet hvad resultatet bliver? Hvis vi spiller en kanon gang fodbold og vinder! Der er jo ikke nogle der er født angriber eller forsvarsspiller. Man er angriber hvis man spiller i angrebet.

Men derfor kan det jo godt se lidt underligt ud. Men lad os nu se de næste par kampe, og se hvad meningen er med Hiljemark som jo reelt set er ham der sætter gang i rotationerne. Og vi derfor sætter spørgsmålstegn med Børsting nu når vi har en anden tidligere midtbanespiller i angrebet...

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 18. okt 2020, 11:24

Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17
Spændende hvad fremtiden viser hvis man skal tolke folks reaktioner.
Nogen i AaBs sportslige organisation må gå fuldstændig fejl af hinanden.
En ny sportsdirektør der fører sig frem med store armbevægelser og er trænerteam der ikke sætter det rigtige hold.
Hvis det er en beslutning fra klubben at vi skal spille med højt pres i en 3-4-3 og Søren Krogh mm skal Implementere det i alle rækker.
Så må varmluftsballon Inge ud for ikke at prioritere midlerne til indkøb rigtigt. Man køber ikke en midtbanespiller ind når vi i forvejen er godt besatte på de pladser i forhold til behovet på andre pladser - for som alle råber på - angribere. Trænerteamet må jo vurdere at de nuværende angribere ikke er gode nok. Altså det giver ingen mening at bruge pengene på en oksemørbrad uagtet den er på tilbud hvis det var en hummer man skal bruge til retten.
Alternativt er der ingen retningslinier for ønsket spillestil og udvikling og Inge er ansat som købmand der i går supermarkedet efter de bedste tilbud. Derpå er det kokkens opgave frit at sammensætte til en ret - er retten ikke god må der findes en ny kok.

Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
:cheers: sindssygt vildt! Det sidste høre ikke hjemme på en debatside!!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af andreasaab89 » 18. okt 2020, 11:28

Altså vi henter 2 nye angribere i prica og nkada

Og så bænker vi alle 4 angribere i truppen i prica, weert kusk og nkada for at bruge 3 midtbanespillere i angrebet

Det giver da for helvede ikke mening at bruge penge på angribeee når de alle skal sidde på bænken

Så skulle vi da have brugt dem på en HB i stedetå
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2020, 11:29

Jeg er så træt af Friis.. Ud ud ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2020, 12:01

Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17
Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Jeg tror ikke på de sammen sætter holdopstillingen, men det kan godt være de diskuterer det. Det er også korrekt at vi ikke ser hvad der sker til træning, så der kan være mange ubekendte vi ikke kender til.

...men hvis det her er et langsigtet udviklingsprojekt for AaB, så er det enten så langt ude i fremtiden at jeg ikke kan følge med eller også er de simpelthen så kloge og geniale at de snyder os alle sammen.

Jeg hælder mest til at vi er ude i noget blackadder-agtigt: "I have a cunning plan!"
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af hit666 » 18. okt 2020, 12:01

Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 18. okt 2020, 12:02

Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17

Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Selvfølgelig. Men ud fra det rationale kan vi lige så godt stoppe al debat da AaB jo så må tage de rigtige beslutninger hver gang.

Du ved desuden heller ikke om der er enighed. Den generelle stil er helt afgjort vedtaget men er Inge tilfreds med måden Friis får det implementeret? Svaret på dette og mange andre spørgsmål kender vi ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Brodernumsi » 18. okt 2020, 12:06

hit666 skrev:
18. okt 2020, 12:01
Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
Ja, det lader til, at ingen har overvejet dette.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af NIN » 18. okt 2020, 12:07

Hanga skrev:
18. okt 2020, 12:02
Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17

Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Selvfølgelig. Men ud fra det rationale kan vi lige så godt stoppe al debat da AaB jo så må tage de rigtige beslutninger hver gang.

Du ved desuden heller ikke om der er enighed. Den generelle stil er helt afgjort vedtaget men er Inge tilfreds med måden Friis får det implementeret? Svaret på dette og mange andre spørgsmål kender vi ikke.
Nej da. Kyndigheden er indiskutabel. Kig på MW og Gaarde. De var kyndige, indtil de røg ud på røv og albuer.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Buzz Killington » 18. okt 2020, 12:09

Pastorius skrev:
18. okt 2020, 12:01
Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17
Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Jeg tror ikke på de sammen sætter holdopstillingen, men det kan godt være de diskuterer det. Det er også korrekt at vi ikke ser hvad der sker til træning, så der kan være mange ubekendte vi ikke kender til.

...men hvis det her er et langsigtet udviklingsprojekt for AaB, så er det enten så langt ude i fremtiden at jeg ikke kan følge med eller også er de simpelthen så kloge og geniale at de snyder os alle sammen.

Jeg hælder mest til at vi er ude i noget blackadder-agtigt: "I have a cunning plan!"
Jeg tror roligt du kan antage at debatsiden er langt dummere end trænerstaben og ham der står for at skifte ud i samme. Det burde være helt åbenlyst.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2020, 12:10

Brodernumsi skrev:
18. okt 2020, 12:06
hit666 skrev:
18. okt 2020, 12:01
Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
Ja, det lader til, at ingen har overvejet dette.
Friis sagde for ikke så længe siden, at vi var begyndt at eksperimentere med Fossum på kanten, nu hvor Hiljemark er kommet til. Så den del tror jeg er god nok. At Børsting er på kortet som en af de absolut første, kan vel heller ikke komme bag på nogen længere. Det er vildt han konsekvent foretrækkes over Kusk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 18. okt 2020, 12:32

jonas386 skrev:
18. okt 2020, 12:10
Brodernumsi skrev:
18. okt 2020, 12:06
hit666 skrev:
18. okt 2020, 12:01
Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
Ja, det lader til, at ingen har overvejet dette.
Friis sagde for ikke så længe siden, at vi var begyndt at eksperimentere med Fossum på kanten, nu hvor Hiljemark er kommet til. Så den del tror jeg er god nok. At Børsting er på kortet som en af de absolut første, kan vel heller ikke komme bag på nogen længere. Det er vildt han konsekvent foretrækkes over Kusk.
Der er ingen tvivl at gode trænere og sportschefer også tager fejl, og i bagklogskabens klare lys ville havde udført ting anderledes. Se bare på FCK som ender op med en million forsvarsspillere, og binder en masse penge i dem. Det har absolut ikke være hensigten.

Men når det er sagt synes jeg godt man kan give Friis og IAO denne her sæson til at vise, at der er tænkt over det og de valg de har lavet er gennemanalyseret.

Men derfor kan man jo godt diskutere det og have andre meninger. Men ligefrem at råbe op omkring at Friis skal fyres og IAO ikke ved hvad han laver, er nok lige tidlig nok. Når det er først nu HELE holdet er sat, ellers har der været udskiftninger over hele feltet med undtagelse af Friis som har skulle spare med folk på vej ud, folk der ikke er der, folk der lige er kommet ind, og en ny chef nu. Det bliver spændende om det ikke er vores Dream Team der er sat, og lad os se hvad de kan føre det til.

Det er første gang i 5 år jeg bliver skuffet hvis vi ikke får point i parken. Så noget positivt må der da være sket ;)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2020, 12:47

raekkeettre skrev:
18. okt 2020, 12:32
jonas386 skrev:
18. okt 2020, 12:10
Brodernumsi skrev:
18. okt 2020, 12:06
hit666 skrev:
18. okt 2020, 12:01
Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
Ja, det lader til, at ingen har overvejet dette.
Friis sagde for ikke så længe siden, at vi var begyndt at eksperimentere med Fossum på kanten, nu hvor Hiljemark er kommet til. Så den del tror jeg er god nok. At Børsting er på kortet som en af de absolut første, kan vel heller ikke komme bag på nogen længere. Det er vildt han konsekvent foretrækkes over Kusk.
Men derfor kan man jo godt diskutere det og have andre meninger. Men ligefrem at råbe op omkring at Friis skal fyres og IAO ikke ved hvad han laver, er nok lige tidlig nok. Når det er først nu HELE holdet er sat, ellers har der været udskiftninger over hele feltet med undtagelse af Friis som har skulle spare med folk på vej ud, folk der ikke er der, folk der lige er kommet ind, og en ny chef nu. Det bliver spændende om det ikke er vores Dream Team der er sat, og lad os se hvad de kan føre det til.

Det er første gang i 5 år jeg bliver skuffet hvis vi ikke får point i parken. Så noget positivt må der da være sket ;)
Friis har haft snart to år til at vise han har det der skal til. Det synes jeg ikke han har gjort. Det handler ikke om den kommende eller den sidste kamp. Det er helhedsbilledet, og det er ikke tilfældigt at vi med Friis ved roret taber flere kampe end vi vinder.
Jeg bebrejder ikke Inge for den måde vi stiller holdet på, da det næppe er hans bord. Men jeg kan godt undre mig over rationalet, hvis formålet med Hiljemark transferen virkelig har været at smide Fossum i den forreste kæde på bekostning af Kusk eller Van Weert. Jeg har også svært ved at forestille mig, at det skulle være tilfældet. Tanken må være at vi på et tidspunkt går tilbage til de tre på midten, nu hvor vi rent faktisk har typerne der på papiret komplimenterer hinanden godt.

Jeg synes Friis virker for fastlåst på det nye system, der i første omgang virkede som en nødløsning til sæsonens sidste kampe, hvor Lucas var ukampdygtig. Det gav fine resultater, og nu virker det til at han ikke tør skifte væk, uanset hvordan kampbilledet så ændrer sig, eller hvilke spillere der rent faktisk er til rådighed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar