Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Mini-p » 18. okt 2020, 12:55

Havde NORDJYSKE et bud på en evt. startopstilling?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af andreasaab89 » 18. okt 2020, 13:01

Jeg tænker vi netop har et fantastisk setup til en 4-4-2 med diamant

Pedro som 6, lukas som 10 og fossum og oscar som 8’er .. og så kusk/weert/prica i front (2 af dem)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 18. okt 2020, 13:03

FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
Et hold skal være komplet på så mange måder, headere, fysisk stærke spillere, den finurlige osv.

Og det er jo lige præcis, det, vi mangler, når Børsting ikke spiller - råstyrke. Så selvom nogle gerne vil have spaghettiarm i angrebet, så fylder han nul og niks på den konto.

Og ift. i dag, så er det helt godnat at være efter Børsting. Hvis man skal være efter noget, så er det, at Fossum flyttes derop istedet for van Weert.

Men det kan jo være, at Hiljemark og Lucas flytter Patrick og Lucas-sammenspillet endnu højere op i niveau og der derfor er brug for et anderledes angreb end et stort lokum og en lille spirrevip ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2020, 13:11

Brodernumsi skrev:
18. okt 2020, 12:06
hit666 skrev:
18. okt 2020, 12:01
Er nordjyske bud nu også det rigtige ??????🤔
Ja, det lader til, at ingen har overvejet dette.
De har ramt rigtigt de sidste mange gange - i foråret var det en helt anden sag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af NIN » 18. okt 2020, 13:12

FlæskeFrank skrev:
18. okt 2020, 13:03
FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
Et hold skal være komplet på så mange måder, headere, fysisk stærke spillere, den finurlige osv.
Og naturlige målscore. Vi har scoret tre mål i fire kampe. Her ligger vi i top tre med AC Horsens og Lyngby. Fint hvis optimismen og troen er så stor på duoen Fossum/Børsting, og de nok skal løse den opgave for os som frontløbere og bidrage med 15-20 mål.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 18. okt 2020, 13:14

Buzz Killington skrev:
18. okt 2020, 12:09
Pastorius skrev:
18. okt 2020, 12:01
Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17
Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Jeg tror ikke på de sammen sætter holdopstillingen, men det kan godt være de diskuterer det. Det er også korrekt at vi ikke ser hvad der sker til træning, så der kan være mange ubekendte vi ikke kender til.

...men hvis det her er et langsigtet udviklingsprojekt for AaB, så er det enten så langt ude i fremtiden at jeg ikke kan følge med eller også er de simpelthen så kloge og geniale at de snyder os alle sammen.

Jeg hælder mest til at vi er ude i noget blackadder-agtigt: "I have a cunning plan!"
Jeg tror roligt du kan antage at debatsiden er langt dummere end trænerstaben og ham der står for at skifte ud i samme. Det burde være helt åbenlyst.
Det burde det være - men nu er vi jo ikke gået fra succes til succes det sidste lange stykke tid og i år har vi altså kun hentet 5 point i 4 kampe. Indtil videre har debatsiden vundet over Søndergaard, MW og Gaarde. The jury is still out for Friis!
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 18. okt 2020, 13:19

NIN skrev:
18. okt 2020, 13:12
FlæskeFrank skrev:
18. okt 2020, 13:03
FIDEL skrev:
18. okt 2020, 10:38
Børsting scorede trods alt et køligt mål imod Agf, og giver vores hold noget power, fysik og vildskab. Vores blege Yussuf Poulsen.
Vores offensiv mangler fysik når Børsting ikke er med, men selvfølgelig har han mangler på andre områder. Men han har jo netop spidskompetencer, som vi har talt så meget om.
Et hold skal være komplet på så mange måder, headere, fysisk stærke spillere, den finurlige osv.
Og naturlige målscore. Vi har scoret tre mål i fire kampe. Her ligger vi i top tre med AC Horsens og Lyngby. Fint hvis optimismen og troen er så stor på duoen Fossum/Børsting, og de nok skal løse den opgave for os som frontløbere og bidrage med 15-20 mål.
Enig. Derfor undrer udskiftningen af van Weert for Fossum mig også meget.
- FlæskeFrank

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Bruno » 18. okt 2020, 13:24

raekkeettre skrev:
18. okt 2020, 11:22
Man er angriber hvis man spiller i angrebet.
Endnu engang viser du hvorfor du er så uendelig svær at tage seriøst fordi du har så ekstremt en begrænset viden om fodbold.
En ko bliver heller ikke til en hest fordi den placeres ude på travbanen.

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Mikki89 » 18. okt 2020, 13:36

Børsting har uden tvivl en stor råstyrke i truppen og pøler som ingen anden! Det er fint og jeg elsker ham for det, men når jeg tænker på, om det er noget som fremtidens AaB hold skal bygge videre på og kan skabe langsigtede gode resultater på baggrund af, så løber det mig koldt ned ad ryggen, hvis vi udelukkende udtager spillere til startopstillingen, som kun har en primær spidskompetence, i Børstings tilfælde, råstyrke.

Børsting bidrager fint med det han kan, men 9'er positionen skal altså forberedes til at blive besat af spillere, som kan andet end at være gode presspillere, men som også har en vis teknik, overblik og ikke mindst killer instinkt i boksen.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Nitten » 18. okt 2020, 13:46

Optakt på 3+ fra kl 1630
Mon ikke det bliver noget i den her stil:
Ståle snak- noget om at han har været rigtig god for dansk fodbold
Ståle snak - noget om at fck ledelsen har dummet sig ved at fyre Ståle
Ståle snak - noget om at fck ledelsen er meget fremsynet og modig ved at fyre Ståle
Hjalte snak - noget om hvor stort et pres der er på den nye midlertidige fck træner, men også noget om hvor dygtig han er
Kvist snak- noget om hvor dygtig han er og at han nu er ny stærk mand i fck ledelsen
Fck snak- noget om fck DNA og hvor stærkt det er
Zanka snak- noget om hvor god han er
Fck truppen- noget om hvor god den er og om det potientiale der er i den
Kampen- noget om hvorfor fck nu vinder idag
Fck truppen- en gentagelse af noget om hvor stærk den reelt er
Hjalte snak- noget om at han rigtigt kan sætte truppen op til kamp fordi han er en rigtig fck’er
AaB snak- meget kort noget om at Lucas er med og er på vej tilbage i form
Igen fck snak- noget om hvor gode de er

Kampstart !

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Ron Paul » 18. okt 2020, 13:52

Jeg har fulgt AaB i 25 år, og ligeså længe jeg kan huske, har der til alle tider været en spiller i truppen, som er blevet udpeget som syndebuk/prygelknabe. For tiden er det Børsting. Selvfølgelig har han sine begrænsninger, men kritikken af ham er altså ved at være temmelig ensidig og ikke særlig konstruktiv. Børsting er blevet brugt kontinuerligt under både Wieghorst, Søndergaard og Friis og har spillet et hav af ungdomslandskampe (han var bl.a. fast starter under en U21-slutrunde). Alt dette havde han selvfølgelig ikke opnået, hvis han var så uduelig, som det påstås herinde. Børsting er sådan en spiller, som måske ikke er den mest elegante at se på, men til gengæld tilfører han holdet en masse fight og viljestyrke. Han har på egen hånd fremskaffet holdet utallige chancer, som bl.a. Kusk og Van Weert aldrig havde. Børstings kvaliteter kan i den grad bruges mod FCK.

Den trup, vi har udtaget i dag, er den stærkeste, jeg kan huske i mands minde. Lad os da glædes over det, bakke spillerne op og stole på, at trænerteamet ved, hvad de foretager sig. Så kan vi vurdere på det efter kampen.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af raekkeettre » 18. okt 2020, 13:55

Bruno skrev:
18. okt 2020, 13:24
raekkeettre skrev:
18. okt 2020, 11:22
Man er angriber hvis man spiller i angrebet.
Endnu engang viser du hvorfor du er så uendelig svær at tage seriøst fordi du har så ekstremt en begrænset viden om fodbold.
En ko bliver heller ikke til en hest fordi den placeres ude på travbanen.
Hold da op en logik. Du har ret...en ko kan ikke blive til en travhest. Du har ret...sorry.

Btw: Jeg kan høre Du ikke rigtig er vågnet op fra din 70er fodbold logik. Er Kusk angriber nu eller er han venstre midt. Og hvornår bliver man så angriber, eller kan man gå fra angriber til offensiv midt og stadigvæk være angriber...puha. Sikke en gang vrøvl...

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 18. okt 2020, 13:56

FlæskeFrank skrev:
18. okt 2020, 13:03

Et hold skal være komplet på så mange måder, headere, fysisk stærke spillere, den finurlige osv.

Og det er jo lige præcis, det, vi mangler, når Børsting ikke spiller - råstyrke. Så selvom nogle gerne vil have spaghettiarm i angrebet, så fylder han nul og niks på den konto.
Spaghettiarm?

Det jeg undrer mig over er, at i dag er oplagt til opstillingsfodbold. FCK vil ud over stepperne. Så starter han med 2 tunge spillere i front. Vores bedste omstillingsspiller bænker han.
Alt taler desuden for at vi skal have en boldfast trio, og til det er Børsting ikke sagen.
Vores to farligste spillere er bænket og alene det er et markant kritikpunkt.

Jeg har, som så mange andre, sikkert hørt mediano og der synes jeg heller ikke han lyder super-overbevisende taktisk. Det virker for tilfældigt. Og kærligheden til “Frede” er åbenbart grænseløs.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af AaB-Jones » 18. okt 2020, 13:56

Nitten skrev:
18. okt 2020, 13:46
Optakt på 3+ fra kl 1630
Mon ikke det bliver noget i den her stil:
Ståle snak- noget om at han har været rigtig god for dansk fodbold
Ståle snak - noget om at fck ledelsen har dummet sig ved at fyre Ståle
Ståle snak - noget om at fck ledelsen er meget fremsynet og modig ved at fyre Ståle
Hjalte snak - noget om hvor stort et pres der er på den nye midlertidige fck træner, men også noget om hvor dygtig han er
Kvist snak- noget om hvor dygtig han er og at han nu er ny stærk mand i fck ledelsen
Fck snak- noget om fck DNA og hvor stærkt det er
Zanka snak- noget om hvor god han er
Fck truppen- noget om hvor god den er og om det potientiale der er i den
Kampen- noget om hvorfor fck nu vinder idag
Fck truppen- en gentagelse af noget om hvor stærk den reelt er
Hjalte snak- noget om at han rigtigt kan sætte truppen op til kamp fordi han er en rigtig fck’er
AaB snak- meget kort noget om at Lucas er med og er på vej tilbage i form
Igen fck snak- noget om hvor gode de er

Kampstart !
Skarpt - og grunden til at man først tænder til kampstart. Jeg orker heller ikke høre Friis begrunde, hvorfor Fossum og Børsting skal spille på top...
Her er min opstilling pt:

Rinne
Okore -Thelander - Ross
Børsting - Pedro - Hiljemark - Ahlmann
Lucas
Kusk, - Van Weert

Pallesen, Fossum, Prica og Granli må slå de andre af, hvis de vil spille - men ud fra aktuel form (Lucas skal nok komme), kan jeg ikke se opstillingen meget anderledes. Det vil dælme give noget underholdende fodbold, og vi vil også kunne spille med højt pres i den formation, for Lucas er en dygtig presspiller, som kan styre presset foran sig.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 18. okt 2020, 14:00

Ron Paul skrev:
18. okt 2020, 13:52
Jeg har fulgt AaB i 25 år, og ligeså længe jeg kan huske, har der til alle tider været en spiller i truppen, som er blevet udpeget som syndebuk/prygelknabe. For tiden er det Børsting. Selvfølgelig har han sine begrænsninger, men kritikken af ham er altså ved at være temmelig ensidig og ikke særlig konstruktiv. Børsting er blevet brugt kontinuerligt under både Wieghorst, Søndergaard og Friis og har spillet et hav af ungdomslandskampe (han var bl.a. fast starter under en U21-slutrunde). Alt dette havde han selvfølgelig ikke opnået, hvis han var så uduelig, som det påstås herinde. Børsting er sådan en spiller, som måske ikke er den mest elegante at se på, men til gengæld tilfører han holdet en masse fight og viljestyrke. Han har på egen hånd fremskaffet holdet utallige chancer, som bl.a. Kusk og Van Weert aldrig havde. Børstings kvaliteter kan i den grad bruges mod FCK.

Den trup, vi har udtaget i dag, er den stærkeste, jeg kan huske i mands minde. Lad os da glædes over det, bakke spillerne op og stole på, at trænerteamet ved, hvad de foretager sig. Så kan vi vurdere på det efter kampen.
Fælles for de perioder er at vi har haft nul konkurrence på kanterne. Og det er ikke længe siden han var helt udenfor truppen.
I en opstilling hvor teknik og dynamik er så væsentligt, så hører Frederik Børsting ikke hjemme. Afspil, kombinationsspil og et godt touch når man trækker ned er altafgørende.
Sidste sæson var han den næstringeste spiller af alle midtbane/angribere til at skabe chancer, og det beror meget på at han ikke er god nok til at sætte sine medspillere op.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af 9520AaB » 18. okt 2020, 14:01

Julgranen skrev:
FlæskeFrank skrev:
18. okt 2020, 13:03

Et hold skal være komplet på så mange måder, headere, fysisk stærke spillere, den finurlige osv.

Og det er jo lige præcis, det, vi mangler, når Børsting ikke spiller - råstyrke. Så selvom nogle gerne vil have spaghettiarm i angrebet, så fylder han nul og niks på den konto.
Spaghettiarm?

Det jeg undrer mig over er, at i dag er oplagt til opstillingsfodbold. FCK vil ud over stepperne. Så starter han med 2 tunge spillere i front. Vores bedste omstillingsspiller bænker han.
Alt taler desuden for at vi skal have en boldfast trio, og til det er Børsting ikke sagen.
Vores to farligste spillere er bænket og alene det er et markant kritikpunkt.

Jeg har, som så mange andre, sikkert hørt mediano og der synes jeg heller ikke han lyder super-overbevisende taktisk. Det virker for tilfældigt. Og kærligheden til “Frede” er åbenbart grænseløs.
Vores bedste omstillingsspiller og samtidig den der pt har ringest omsætning og udnyttelse af chancer.
Jeg ville også gerne se Kusk eller Prica i stedet for Børsting, men at du ALTID enøjet fremhæver Kusk’s kvaliteter og glemmer hans mangler, gør at man skulle tro du var hans manager.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 18. okt 2020, 14:06

9520AaB skrev:
18. okt 2020, 14:01

Vores bedste omstillingsspiller og samtidig den der pt har ringest omsætning og udnyttelse af chancer.
Jeg ville også gerne se Kusk eller Prica i stedet for Børsting, men at du ALTID enøjet fremhæver Kusk’s kvaliteter og glemmer hans mangler, gør at man skulle tro du var hans manager.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Til gengæld har han skabt et væld af 100 % chancer til sine medspillere.
Det er da ikke en-øjet at påstå! Det er fakta. Vis mig en AaB-spiller der har skabt lige så meget i de første kampe? 2 friløbere mod Sønderjyske, assist til udligning og manden bag Pricas kæmpechance mod AGF, en kongekamp mod Horsens hvor han var banens bedste.
Iver Fossum har skabt én chance, og været blind passager alle kampe. Fodbold handler ikke om at løbe mest. Men vi vælger altså at undlade at starte med den spiller der har skabt flest muligheder af alle i denne sæson (inden runden blev spillet).
Det er da en markant beslutning.
Det er 3 af de mest formsvage offensive kort han starter med.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 18. okt 2020, 14:13

Julgranen skrev:
18. okt 2020, 14:06
9520AaB skrev:
18. okt 2020, 14:01

Vores bedste omstillingsspiller og samtidig den der pt har ringest omsætning og udnyttelse af chancer.
Jeg ville også gerne se Kusk eller Prica i stedet for Børsting, men at du ALTID enøjet fremhæver Kusk’s kvaliteter og glemmer hans mangler, gør at man skulle tro du var hans manager.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Til gengæld har han skabt et væld af 100 % chancer til sine medspillere.
Det er da ikke en-øjet at påstå! Det er fakta. Vis mig en AaB-spiller der har skabt lige så meget i de første kampe? 2 friløbere mod Sønderjyske, assist til udligning og manden bag Pricas kæmpechance mod AGF, en kongekamp mod Horsens hvor han var banens bedste.
Iver Fossum har skabt én chance, og været blind passager alle kampe. Fodbold handler ikke om at løbe mest. Men vi vælger altså at undlade at starte med den spiller der har skabt flest muligheder af alle i denne sæson (inden runden blev spillet).
Det er da en markant beslutning.
Det er 3 af de mest formsvage offensive kort han starter med.
Så gør du det igen.

Kritiserer en spiller, fordi han(Børsting) spiller istedet for Kusk. Og så begynder du at argumentere, hvorfor Kusk skal spille med fakta. Og her sammenligner du med en anden spiller(Fossum). Det dutter ikke.

Vi kan godt være enige om, at det er mærkeligt Fossum skal spille angreb. Jeg har længere oppe og sagt, at jeg mener van Weert burde have den plads.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 18. okt 2020, 14:15

Børsting har heller ikke skabt meget. Var elendig mod Sønderjyske og i Lyngby, bedre mod AGF.

Bottomline er at jeg forventer at vi spiller med de spillere der spiller bedst sammen og skaber mest.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Buzz Killington » 18. okt 2020, 14:19

Pastorius skrev:
18. okt 2020, 13:14
Buzz Killington skrev:
18. okt 2020, 12:09
Pastorius skrev:
18. okt 2020, 12:01
Maglau skrev:
18. okt 2020, 11:17
Tredje mulighed - og at dømme efter udsagn her på siden meget usandsynlige udfald - er at der sidder fodboldfaglige meget kyndige folk i AaBs organisation der ser spillerudvikling indkøb, træning og holdopstillinger i et større perspektiv. Et usandsynligt samarbejde hvor både Inge Krogh og trænerteamet sammen analyserer hvordan tingene skal gribes an.......nej vel, den er langt ude
Jeg tror ikke på de sammen sætter holdopstillingen, men det kan godt være de diskuterer det. Det er også korrekt at vi ikke ser hvad der sker til træning, så der kan være mange ubekendte vi ikke kender til.

...men hvis det her er et langsigtet udviklingsprojekt for AaB, så er det enten så langt ude i fremtiden at jeg ikke kan følge med eller også er de simpelthen så kloge og geniale at de snyder os alle sammen.

Jeg hælder mest til at vi er ude i noget blackadder-agtigt: "I have a cunning plan!"
Jeg tror roligt du kan antage at debatsiden er langt dummere end trænerstaben og ham der står for at skifte ud i samme. Det burde være helt åbenlyst.
Det burde det være - men nu er vi jo ikke gået fra succes til succes det sidste lange stykke tid og i år har vi altså kun hentet 5 point i 4 kampe. Indtil videre har debatsiden vundet over Søndergaard, MW og Gaarde. The jury is still out for Friis!
Debatsiden får ret når resultaterne ikke stemmer overens med målsætningen. Det betyder ikke at Debatsiden har nogen indsigt i hvorfor målsætningen ikke opnås.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar