Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af BoT » 19. okt 2020, 00:02

Dalbjerg skrev:
18. okt 2020, 23:57
Hvis vi får fingrene i en god højre back, ja så er holdet komplet..

Det er sgu imponerende, hvad Inge har formået at stykke sammen allerede....
Vi har pt. en af de mest velfungerende højrebacks i ligaen. Hvorfor skulle vi dog skifte ham?

I dag fremragende præstationer hele vejen rundt: især Ferreira og vores to backs, som har et stort ansvar defensivt. Stærkt.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Dalbjerg » 19. okt 2020, 00:13

BoT skrev:
19. okt 2020, 00:02
Dalbjerg skrev:
18. okt 2020, 23:57
Hvis vi får fingrene i en god højre back, ja så er holdet komplet..

Det er sgu imponerende, hvad Inge har formået at stykke sammen allerede....
Vi har pt. en af de mest velfungerende højrebacks i ligaen. Hvorfor skulle vi dog skifte ham?

I dag fremragende præstationer hele vejen rundt: især Ferreira og vores to backs, som har et stort ansvar defensivt. Stærkt.
En højre back... Som bliver anvendt som wingback i et 3/5 mands forsvar...

Og som ikke kan lave et indlæg.. Hsn er jo helt væk, når der skal slutprodukt på, når han når op til deres felt..

Så er det altså svært at argumentere, at vi har en velfungerende højreback!

Han har spillet 81 kampe for AaB og har to mål og to assist...

Det var to (2!) assist over 4 sæsoner og med 81 spillede kampe..

Hvordan man kan mene, at han er en god løsning, ja det fatter man ikke..

Bevares hvis kriteriet var at vi havde brug for en til at "stå en højre dør", ja så kan man godt være tilfredse med ham..
Hvis man forventer en offensiv back, ja så er han en katastrofe, når han måles på slutproduktet fra hans fod..

2 mål og 2 assist i 81(!) kampe..

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 19. okt 2020, 00:20

Som en der ikke har kunne logge ind pga email bøvl længe...


1. Inge er den bedste transfer i AaBs historie.
- Farligt postulat men ser dælme sikkert ud. og Helt genial i medierne, podcasts mv. Hør ripodsten og mediano hvis i ikke har gjort det med ham :)

1.a 90pct herinde var meget skeptisk på udnævnelsen af Bælum.

1.b Udnævnelsen af bælum med det rette kendskab til markedskræfter samt at kunne analysere, og fodboldfaglig. Det er springbrættet til alt det gode idag.

2.0 Inge...... WOW klart 13 tal.. jeg er fra den tid og kan ikke se han har fejlet. Tilgengæld flere scoops og sluppet af med liggyldigheder(Hey jeg var selv på stadion da sæby kongen scorede 4 mod sif i pokalen )

3.0 Signing af Hiljemark til sidst. ovenpå alle de friske pust måske det vildeste sammen med pisto i mange år. Jeg tror på guld især efter idag!

Vildt fedt med alle de unge nye, nye stjerner.... og i en podcast lyder det til vores lønbudget er faldet :money: :money: :money: :money: :money:
:aabfan:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 19. okt 2020, 00:25

Julgranen skrev:
18. okt 2020, 23:56

Det var fantastisk at se. Og vi skifter alligevel relativt sent ud - det var meget positivt at vi stod distancen fysisk med så omhyggeligt og intenst presspil.

Kæmpe fan af det "nye" AaB - både organisatorisk og på banen.
Jeg er enig i at vi sad hårdt på dem centralt. Zeca fik virkelig kam til sit hår, og Rasmus Falk var nærmest ikke til stede de første 60 minutter. Det med Ross var lidt en joke. Wilczhek har ofte skabt problemer for os, og har været FCKs klart farligste mand i denne sæson. FCK med to flagrende angribere, og brede wings er et lidt andet udtryk end vi har været vant til, når spillere som Cornelius og N'Doye har tromlet 2-3 mand i feltet og scoret på et højt indlæg tæt under mål.

Pedro virker stærk, og det er helt sikkert noget andet end Magnus. Jeg er bare glad for, at vi endelig har en boldsikker central midtbane. Det er virkelig længe siden jeg ikke har været bekymret hver gang vi selv har bolden på egen banehalvdel.

Jeg ved ikke om Fossum på kanten er en langtidsholdbar løsning. Jeg håber at vi går tilbage til tre på midten, og hvor Fossum får en mere fri rolle til at støde med helt frem oftere end tilfældet har været. I sidste sæson var vi ofte gode til at holde på bolden centralt, men der kom nærmest aldrig nogle aggressive løb midt igennem banen fra Olsen eller Fossum.

Jeg synes sådan set ikke, at det er meget vi mangler for at kunne tage et mesterskab. Det eneste jeg kan være lidt bekymret for er timingen, og at spillere som Lucas, Rinne og Fossum nok gerne vil videre efter denne sæson. Okore og Ross er her nok også på lånt tid. Hvis vi kan holde sammen, så er der dog unægteligt mange positive oplevelser i vente.

Sidst vi vandt i Parken fik vi bronze, og sæsonen efter guld (efter en flot europa kampagne) :aabfan:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 19. okt 2020, 00:33

jonas386 skrev:
19. okt 2020, 00:25
Julgranen skrev:
18. okt 2020, 23:56

Det var fantastisk at se. Og vi skifter alligevel relativt sent ud - det var meget positivt at vi stod distancen fysisk med så omhyggeligt og intenst presspil.

Kæmpe fan af det "nye" AaB - både organisatorisk og på banen.
Jeg er enig i at vi sad hårdt på dem centralt. Zeca fik virkelig kam til sit hår, og Rasmus Falk var nærmest ikke til stede de første 60 minutter. Det med Ross var lidt en joke. Wilczhek har ofte skabt problemer for os, og har været FCKs klart farligste mand i denne sæson. FCK med to flagrende angribere, og brede wings er et lidt andet udtryk end vi har været vant til, når spillere som Cornelius og N'Doye har tromlet 2-3 mand i feltet og scoret på et højt indlæg tæt under mål.

Pedro virker stærk, og det er helt sikkert noget andet end Magnus. Jeg er bare glad for, at vi endelig har en boldsikker central midtbane. Det er virkelig længe siden jeg ikke har været bekymret hver gang vi selv har bolden på egen banehalvdel.

Jeg ved ikke om Fossum på kanten er en langtidsholdbar løsning. Jeg håber at vi går tilbage til tre på midten, og hvor Fossum får en mere fri rolle til at støde med helt frem oftere end tilfældet har været. I sidste sæson var vi ofte gode til at holde på bolden centralt, men der kom nærmest aldrig nogle aggressive løb midt igennem banen fra Olsen eller Fossum.

Jeg synes sådan set ikke, at det er meget vi mangler for at kunne tage et mesterskab. Det eneste jeg kan være lidt bekymret for er timingen, og at spillere som Lucas, Rinne og Fossum nok gerne vil videre efter denne sæson. Okore og Ross er her nok også på lånt tid. Hvis vi kan holde sammen, så er der dog unægteligt mange positive oplevelser i vente.

Sidst vi vandt i Parken fik vi bronze, og sæsonen efter guld (efter en flot europa kampagne) :aabfan:
Sidst Vi vandt i parken var vel egentlig i en sæson med to pokaler :)

Jeg husker det tydeligt. Pokalfinale. kunne ikke komme pga Familesammenkomst(vigtig) inden da har jeg en samlet måslcorer på 30-4 i Fcks favør. Eneste optur i parken var det år vi undgik nedrykning samtidig med de blev mester og flækkede os 3-4-0 som altid . Nu er jeg flyttet retur til aalborg og alt er godt igen.

Vi vinder guld i år!
:aabfan:

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Julgranen » 19. okt 2020, 00:34

Dalbjerg skrev:
19. okt 2020, 00:13

Og som ikke kan lave et indlæg.. Hsn er jo helt væk, når der skal slutprodukt på, når han når op til deres felt..
Friis lægger ikke skjul på i Mediano, at man forventer sig et helt andet offensivt slutprodukt af backs i det nye system. Ikke bare indlæg men også afslutninger og oplæg. Underforstået assists og mål.
Det vil der blive stillet langt større krav til end tidligere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af jonas386 » 19. okt 2020, 00:42

PohlErDenNyeAugo skrev:
19. okt 2020, 00:33

Sidst Vi vandt i parken var vel egentlig i en sæson med to pokaler :)

Jeg husker det tydeligt. Pokalfinale. kunne ikke komme pga Familesammenkomst(vigtig) inden da har jeg en samlet måslcorer på 30-4 i Fcks favør. Eneste optur i parken var det år vi undgik nedrykning samtidig med de blev mester og flækkede os 3-4-0 som altid . Nu er jeg flyttet retur til aalborg og alt er godt igen.

Vi vinder guld i år!
Sandt. Jeg tænkte nu i Superligaen. Jeg kan godt leve med bronze i år, og guld til næste. Jeg har ikke så travlt. Jeg skal også se, at vi kan score mål kontinuerligt før jeg tror på det.
Men det er da rigtigt nok i sådan en sæson som denne, hvor vi skal gøre det. FCK sejler, og FCM har Champions League. Der er bare mange om buddet som en potentiel dark-horse. Sub-toppen har vel aldrig været stærkere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 19. okt 2020, 00:53

jonas386 skrev:
19. okt 2020, 00:42
PohlErDenNyeAugo skrev:
19. okt 2020, 00:33

Sidst Vi vandt i parken var vel egentlig i en sæson med to pokaler :)

Jeg husker det tydeligt. Pokalfinale. kunne ikke komme pga Familesammenkomst(vigtig) inden da har jeg en samlet måslcorer på 30-4 i Fcks favør. Eneste optur i parken var det år vi undgik nedrykning samtidig med de blev mester og flækkede os 3-4-0 som altid . Nu er jeg flyttet retur til aalborg og alt er godt igen.

Vi vinder guld i år!
Sandt. Jeg tænkte nu i Superligaen. Jeg kan godt leve med bronze i år, og guld til næste. Jeg har ikke så travlt. Jeg skal også se, at vi kan score mål kontinuerligt før jeg tror på det.
Men det er da rigtigt nok i sådan en sæson som denne, hvor vi skal gøre det. FCK sejler, og FCM har Champions League. Der er bare mange om buddet som en potentiel dark-horse. Sub-toppen har vel aldrig været stærkere.
Nej, vi er ikke 200% på guld men 25% er også bedre end 0 som det har været i mange år :)

Fck i opløsning, Bif er ikke helt der endnu. Fcm har europa... og agf er vel agf. Det ser godt ud :)
:aabfan:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af FlæskeFrank » 19. okt 2020, 01:26

Dalbjerg skrev:
19. okt 2020, 00:13
Han har spillet 81 kampe for AaB og har to mål og to assist...
Som sådan ikke et forsvar for Pallesen. Men der er ikke en reel historik med, at AaBs backs laver mål.

Mæhle og Dalsgaard er lidt atypiske. Allan OIesen var om nogen en vigtig back for os, og spillede 260 kampe med nul mål og 7 assist ialt.

Kigger vi på den anden back - Jakob Ahlmann har han spillet 200 kampe for os og lavet 3 mål og 14 assists. Bedre, men ikke prangende.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Gaarde6 » 19. okt 2020, 03:21

BoT skrev:
18. okt 2020, 23:34
Fremragende kamp, der på ny viser, hvorfor det heldigvis er Jakob Friis, der er træner, og ikke de ellers mange, kloge stemmer herinde. Shit mand, prøv lige at læs denne kamptråd igennem og husk det, forud for næste kamptråd.

Fremragende kamp. Den måske bedste udekamp siden 3-2 i Herning. Hiljemark og Ferreira suveræne på den centrale midt, Børsting og Fossum fremrangende som presspillere offensivt. Vi har det måske bedste hold siden 99. Og det siger ikke så lidt.
SÅ ENIG!
Helt sindssygt, så kloge folk er før en kamp.
Det herinde er ikke engang det værste.
På facebook haglede folk Friis ned før kampen.
Efter kampen er der ikke en eneste kommentar fra de selv samme folk.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 19. okt 2020, 05:05

Rolig nu før der snakkes om guld og medaljer efter den flotte sejr i Parken mod det svageste FCK hold i årevis.

Før det overhovedet er realistisk at tænke på medaljer skal vi blive langt bedre offensivt. Mod de to gode hold vi har mødt i sæsonen, AGF og FCK har vi skabt meget få chancer og det holder ikke i længden.

Vi har en udfordring i at skabe chancer når vi møder de bedre hold og det skal klart blive bedre. Mod AGF skabte vi næsten ikke noget og vi vandt kun i Parken pga. en flot effektivitet. I 2. halvleg i gårsdagens kamp bandede jeg højlydt over alle de kontrachancer vi konstant pissede væk ved at smide bolden væk.

I etableret angrebsspil skal der virkelig lægges på men hvis vi kan det så set det yderst fornuftigt ud.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af DenGamleMand » 19. okt 2020, 07:13

William Kvist (..og Lars Seier) skal nok blive god underholdning det næste stykke tid. Interviewet med Kvist (der stod og drak af sit tomme kaffekrus) igår var simpelthen noget af det mest pinlige. Perfekt. Simpelthen perfekt. Mere taletid til den mand, tak.

TRE POINT I PARKEN! Fuck, det føles fedt!
VAR - nej tak!

Hader AGF.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af gravballe » 19. okt 2020, 07:45

Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2020, 07:54

gravballe skrev:
19. okt 2020, 07:45
Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år
Siden Lyngby har vi fået tilgang af Lucas, Thelander og Hiljemark. Pedro er desuden kommet i form.

Aner ikke hvor vi ender, men vores trup i topform er bedre end i hvert fald 9 af de andre hold.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 19. okt 2020, 07:54

Aalborg frederikshavner skrev:
19. okt 2020, 05:05
Rolig nu før der snakkes om guld og medaljer efter den flotte sejr i Parken mod det svageste FCK hold i årevis.

Før det overhovedet er realistisk at tænke på medaljer skal vi blive langt bedre offensivt. Mod de to gode hold vi har mødt i sæsonen, AGF og FCK har vi skabt meget få chancer og det holder ikke i længden.

Vi har en udfordring i at skabe chancer når vi møder de bedre hold og det skal klart blive bedre. Mod AGF skabte vi næsten ikke noget og vi vandt kun i Parken pga. en flot effektivitet. I 2. halvleg i gårsdagens kamp bandede jeg højlydt over alle de kontrachancer vi konstant pissede væk ved at smide bolden væk.

I etableret angrebsspil skal der virkelig lægges på men hvis vi kan det så set det yderst fornuftigt ud.
Jeg synes også vi kommer lige højt nok op efter i går. Det er måske forståeligt, efter vi ikke har vundet derovre så længe, men vi skaber stort set ingenting i den kamp. To langskud fra Ahlmann og Lucas, samt en friløber som bliver pølet væk. Vi får to gode chancer og dem scorer vi på.

Til gengæld har FCK en del gode muligheder, der viser hvor lidt selvtillid de har i afslutningerne, og hvor ringe afstemt deres angreb er.
Vores forsvar er ikke stærkt (nok). Vi bliver presset ned, og giver chancer væk, og endnu engang har vi en håbløs clearing til sidst, der koster et mål.

Det er fint vi er glade for sejren, men vi kommer ikke til at skabe stabilt gode resultater med den her spillestil og opstilling, medmindre selvfølgelig vi kan blive ved med at score på 100% af vores chancer. Så skal alt nok gå.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Hanga » 19. okt 2020, 08:00

Vildt at vågne op til en tråd om meldaljeforventninger, guld drømme, påstande om bedste hold siden 99 osv.

På baggrund af én sejr.

Sug luft ind venner.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af gravballe » 19. okt 2020, 08:07

Buzz Killington skrev:
19. okt 2020, 07:54
gravballe skrev:
19. okt 2020, 07:45
Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år
Siden Lyngby har vi fået tilgang af Lucas, Thelander og Hiljemark. Pedro er desuden kommet i form.

Aner ikke hvor vi ender, men vores trup i topform er bedre end i hvert fald 9 af de andre hold.
Næh. Se nu lige på kampen, lidt mere held til FCK og de havde lavet et par mål. Børsting pøler en chance væk, der ud over har vi de 2 chancer som gav mål samt Toms. Vores slut produkt er stadig for elendigt og jeg har ikke tiltro til Friis kan levere. Se bare hvordan han kostede point i sønderjyske hvor vi taktisk blev kørt over og han viste endnu engang hvor handlings lammet han bliver.

Sindsygt at se folk snakke om "bedste hold siden 99" og guld drømme.. I kommer til at blive skuffet..

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Pastorius » 19. okt 2020, 08:16

gravballe skrev:
19. okt 2020, 08:07
Buzz Killington skrev:
19. okt 2020, 07:54
gravballe skrev:
19. okt 2020, 07:45
Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år
Siden Lyngby har vi fået tilgang af Lucas, Thelander og Hiljemark. Pedro er desuden kommet i form.

Aner ikke hvor vi ender, men vores trup i topform er bedre end i hvert fald 9 af de andre hold.
Næh. Se nu lige på kampen, lidt mere held til FCK og de havde lavet et par mål. Børsting pøler en chance væk, der ud over har vi de 2 chancer som gav mål samt Toms. Vores slut produkt er stadig for elendigt og jeg har ikke tiltro til Friis kan levere. Se bare hvordan han kostede point i sønderjyske hvor vi taktisk blev kørt over og han viste endnu engang hvor handlings lammet han bliver.

Sindsygt at se folk snakke om "bedste hold siden 99" og guld drømme.. I kommer til at blive skuffet..
Tom's var tykt offside, og ville være blevet annuleret.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2020, 08:21

gravballe skrev:
19. okt 2020, 08:07
Buzz Killington skrev:
19. okt 2020, 07:54
gravballe skrev:
19. okt 2020, 07:45
Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år
Siden Lyngby har vi fået tilgang af Lucas, Thelander og Hiljemark. Pedro er desuden kommet i form.

Aner ikke hvor vi ender, men vores trup i topform er bedre end i hvert fald 9 af de andre hold.
Næh. Se nu lige på kampen, lidt mere held til FCK og de havde lavet et par mål. Børsting pøler en chance væk, der ud over har vi de 2 chancer som gav mål samt Toms. Vores slut produkt er stadig for elendigt og jeg har ikke tiltro til Friis kan levere. Se bare hvordan han kostede point i sønderjyske hvor vi taktisk blev kørt over og han viste endnu engang hvor handlings lammet han bliver.

Sindsygt at se folk snakke om "bedste hold siden 99" og guld drømme.. I kommer til at blive skuffet..
Jeg snakker ikke om bedste hold siden 99. Jeg snakker om et top 3 hold, på papiret, uden skader i topform. Vi er ikke bedre end FCK.

Jeg kan heller ikke se hvad det har med din kritik af Friis at gøre. Jeg taler om spillerne. Hvis du mener han ikke gør det godt nok må det være fordi du selv mener holdrt er bedre end i hvert top 5 hvor vi landede sidste år.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC København - AaB 18/10/20 klokken 18:00

Indlæg af gravballe » 19. okt 2020, 08:24

Pastorius skrev:
19. okt 2020, 08:16
gravballe skrev:
19. okt 2020, 08:07
Buzz Killington skrev:
19. okt 2020, 07:54
gravballe skrev:
19. okt 2020, 07:45
Point imod fck og folk snakker om guld? Har i glemt alle de lette point AaB smed væk imod Lyngby og sønderjyske? AaB ender ikke I top 3 i år
Siden Lyngby har vi fået tilgang af Lucas, Thelander og Hiljemark. Pedro er desuden kommet i form.

Aner ikke hvor vi ender, men vores trup i topform er bedre end i hvert fald 9 af de andre hold.
Næh. Se nu lige på kampen, lidt mere held til FCK og de havde lavet et par mål. Børsting pøler en chance væk, der ud over har vi de 2 chancer som gav mål samt Toms. Vores slut produkt er stadig for elendigt og jeg har ikke tiltro til Friis kan levere. Se bare hvordan han kostede point i sønderjyske hvor vi taktisk blev kørt over og han viste endnu engang hvor handlings lammet han bliver.

Sindsygt at se folk snakke om "bedste hold siden 99" og guld drømme.. I kommer til at blive skuffet..
Tom's var tykt offside, og ville være blevet annuleret.
Fair nok så en chance mindre til AaB. Ændre ikke på at fck med lidt held havde lavet et mål mere.

Besvar