Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 26. okt 2020, 11:25

Måske skal vi bare skrue ned for mindreværdskomplekserne og lade være med at kaste os ud i kampe, vi ikke kan vinde.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 26. okt 2020, 11:28

Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:25
Måske skal vi bare skrue ned for mindreværdskomplekserne og lade være med at kaste os ud i kampe, vi ikke kan vinde.
Men som fortaler for at vi ikke skal lege den der "lille klub fra Nordjylland", skulle vi så netop ikke melde lidt bombastisk ud i medierne at den slags gør man ikke med spillere i en klub af AaB's størrelse, og lave lidt ramasjang over at vi naturligvis vil undersøge nærmere hvem der går og lækker den slags?

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10649
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 26. okt 2020, 11:35

Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:28

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Disciplinærudvalget viste ellers sin styrke over for Per Rud ved at ignorere hvad han selv havde sagt, og tolkede stik modsat hvad han selv påstod intentionen var. Det er jo heldigt, at vennerne kan hjælpe, når man er ved at kvæle sig selv i egen inkompetence. Havde lykkeligt glemt den sag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Yankee » 26. okt 2020, 11:36

Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:28
Men som fortaler for at vi ikke skal lege den der "lille klub fra Nordjylland", skulle vi så netop ikke melde lidt bombastisk ud i medierne at den slags gør man ikke med spillere i en klub af AaB's størrelse, og lave lidt ramasjang over at vi naturligvis vil undersøge nærmere hvem der går og lækker den slags?

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Det kunne også være man ikke skulle jokke mere rundt i en historie om at ens stjerneindkøb har kroniske hofteproblemer?

Der er jo ikke nogen der kan bevise at FCM har lækket den historie, så AaB kommer da til at ligne kæmpeidioter hvis man går ud og laver en sag på det.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 26. okt 2020, 11:37

Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:28
Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:25
Måske skal vi bare skrue ned for mindreværdskomplekserne og lade være med at kaste os ud i kampe, vi ikke kan vinde.
Men som fortaler for at vi ikke skal lege den der "lille klub fra Nordjylland", skulle vi så netop ikke melde lidt bombastisk ud i medierne at den slags gør man ikke med spillere i en klub af AaB's størrelse, og lave lidt ramasjang over at vi naturligvis vil undersøge nærmere hvem der går og lækker den slags?

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Hvis vi gør det her til en sag, kommer vi netop til at fremstå som lillebror, der går i alt for små sko.

Efter min mening er der langt format og overskud over at ignorere sådan noget drilleri. Især når vi ikke har skyggen af bevis. Hvis FC Mediejylland har behov for at puste sig op og provokere, så lad dem dog gøre det, men lad da være med at tage maddingen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 26. okt 2020, 11:43

Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:37
Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:28
Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:25
Måske skal vi bare skrue ned for mindreværdskomplekserne og lade være med at kaste os ud i kampe, vi ikke kan vinde.
Men som fortaler for at vi ikke skal lege den der "lille klub fra Nordjylland", skulle vi så netop ikke melde lidt bombastisk ud i medierne at den slags gør man ikke med spillere i en klub af AaB's størrelse, og lave lidt ramasjang over at vi naturligvis vil undersøge nærmere hvem der går og lækker den slags?

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Hvis vi gør det her til en sag, kommer vi netop til at fremstå som lillebror, der går i alt for små sko.

Efter min mening er der langt format og overskud over at ignorere sådan noget drilleri. Især når vi ikke har skyggen af bevis. Hvis FC Mediejylland har behov for at puste sig op og provokere, så lad dem dog gøre det, men lad da være med at tage maddingen.
Det kunne vel i lige så høj grad tolkes som lillebror-syndrom at man bare sidder og holder kæft, mens (formodentlig) nogle i FCM går og laver den her slags ting. Jeg ser ikke noget specielt stort format over bare sidde og ignorere det - Det er vel heller ikke sikkert Hiljemark synes det er fedt at det kommer frem og står uimodsagt.

Igen, jeg siger ikke der skal køres en sag med jurister, hvilket Yankee tilsyneladende opfattede (som fanden læser biblen?), men mere en klar markering om at Hiljemark har siden han kom til klubben trænet problemfrit, spillet en super kamp og intet at mærke i forhold til skader han tidligere har haft i karrieren. Og at man naturligvis finder det uacceptabelt at lække den slags oplysninger, og at det i hvert fald ikke er fra AaB eller Hiljemark-lejren EB har de informationer.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 26. okt 2020, 12:47

Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:43
Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:37
Frygah skrev:
26. okt 2020, 11:28
Gnu skrev:
26. okt 2020, 11:25
Måske skal vi bare skrue ned for mindreværdskomplekserne og lade være med at kaste os ud i kampe, vi ikke kan vinde.
Men som fortaler for at vi ikke skal lege den der "lille klub fra Nordjylland", skulle vi så netop ikke melde lidt bombastisk ud i medierne at den slags gør man ikke med spillere i en klub af AaB's størrelse, og lave lidt ramasjang over at vi naturligvis vil undersøge nærmere hvem der går og lækker den slags?

Jeg synes også vi i sin tid var alt for søde ved BIF og idioten Per Rud i medierne, selvom vi kørte sagen.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere rabalder over sådan noget her, uden at det skal have noget som helst med mindreværd at gøre.
Hvis vi gør det her til en sag, kommer vi netop til at fremstå som lillebror, der går i alt for små sko.

Efter min mening er der langt format og overskud over at ignorere sådan noget drilleri. Især når vi ikke har skyggen af bevis. Hvis FC Mediejylland har behov for at puste sig op og provokere, så lad dem dog gøre det, men lad da være med at tage maddingen.
Det kunne vel i lige så høj grad tolkes som lillebror-syndrom at man bare sidder og holder kæft, mens (formodentlig) nogle i FCM går og laver den her slags ting. Jeg ser ikke noget specielt stort format over bare sidde og ignorere det - Det er vel heller ikke sikkert Hiljemark synes det er fedt at det kommer frem og står uimodsagt.

Igen, jeg siger ikke der skal køres en sag med jurister, hvilket Yankee tilsyneladende opfattede (som fanden læser biblen?), men mere en klar markering om at Hiljemark har siden han kom til klubben trænet problemfrit, spillet en super kamp og intet at mærke i forhold til skader han tidligere har haft i karrieren. Og at man naturligvis finder det uacceptabelt at lække den slags oplysninger, og at det i hvert fald ikke er fra AaB eller Hiljemark-lejren EB har de informationer.
Du skal altid vurdere, hvad du vil få ud af gå ind i en kontrovers. Og AaB har absolut intet at vinde ved at puste mere til gløderne i den her sag. Det kan da godt være, at AaB finder det træls og uacceptabelt, men hvem er det lige, der skal stilles til ansvar, når der ikke er nogen beviser for, hvor Ekstra Bladet har deres oplysninger fra?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 26. okt 2020, 13:23

Stop, stop stop.

Læs dog titlen på denne tråd. Nuanceringer og rationelle overvejelser bedes I holde ud af denne tråd. Alternativt kan de, som mener noget andet, lave en tråd, der hedder "Hvorfor elske FCM".

På forhånd tak.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 27. okt 2020, 19:08

For satan det er sjovt det her. Den ultimative lede kombi af en FC Muuuuh- og Liverpoofan, med en søn, der absolut ikke er fan af bondeknoldsklubben :cool:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 27. okt 2020, 20:17

doukas skrev:
27. okt 2020, 19:08
For satan det er sjovt det her. Den ultimative lede kombi af en FC Muuuuh- og Liverpoofan, med en søn, der absolut ikke er fan af bondeknoldsklubben :cool:
Det er en onkel med humor.
Med venlig Hilsen
--
Robert

pouljesefsen
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. okt 2020, 06:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af pouljesefsen » 30. okt 2020, 06:52

Det bekræftiger samtlige mine fordomme om FCM fans, engang imellem forestiller jeg mig dem som normalt tænkende individer, som bare holder med den forkerte klub...MEN NEJ! :cool: Den enorme vækst i popularitet og efterspørgsel efter Bitcoin, det siger sig selv, kan ikke forblive ubemærket af hverken almindelige brugere eller autoritative CME'er. På kort tid har repræsentanterne for online hasardspil forlænget linket.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2020, 00:06

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 598
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af KongGulerod » 19. nov 2020, 00:18

Pastorius skrev:
19. nov 2020, 00:06
Crowdsourcing. Smart...

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af gravballe » 19. nov 2020, 22:24

lige som deres fusk med spillere fra afrika.. typisk FCM....

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Fromthecradle » 20. nov 2020, 14:44

En oplagt samarbejdsklub for heden. Samme DNA.

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/bolde ... dens-runde
You pay for this?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 22. nov 2020, 11:22

En gang fcm, altid fcm.

Dyssociale Glen "jeg vil snyde for at vinde" Riddersholm med endnu et friskt ledigt standpunkt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/gl ... i-god-kamp

Typer som ham er bare enormt trælse i medgang.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 26. nov 2020, 23:37

Buzz Killington skrev:
22. nov 2020, 11:22
En gang fcm, altid fcm.

Dyssociale Glen "jeg vil snyde for at vinde" Riddersholm med endnu et friskt ledigt standpunkt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/gl ... i-god-kamp

Typer som ham er bare enormt trælse i medgang.
Jeg bryder mig ikke om Glenn, men jeg må sige, at hvis de samme holdninger var kommet fra Würtz, så havde jeg syntes, at det var ok.

Ps. jeg snyder også gerne for at vinde.
Hader København!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jakobsen » 27. nov 2020, 07:55

alithebeast skrev:
Buzz Killington skrev:
22. nov 2020, 11:22
En gang fcm, altid fcm.

Dyssociale Glen "jeg vil snyde for at vinde" Riddersholm med endnu et friskt ledigt standpunkt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/gl ... i-god-kamp

Typer som ham er bare enormt trælse i medgang.
Jeg bryder mig ikke om Glenn, men jeg må sige, at hvis de samme holdninger var kommet fra Würtz, så havde jeg syntes, at det var ok.

Ps. jeg snyder også gerne for at vinde.
Glen er gennemført kaw, men det nytter heller ikke at gå autopilot på alt han siger. Det der med at sige god kamp giver ingen mening når man et øjeblikket efter gør alt for, at de andre ikke har en god kamp. Jeg havde også syntes det var en fed udtalelse var den kommet fra en af vores. Det her er jo på samme måde som, at det ikke gav mening med “Tab og vind med samme sind skiltet” på Hornevej. Er det der egentlig endnu?




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9603
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2020, 09:02

Jakobsen skrev:
27. nov 2020, 07:55
alithebeast skrev:
Buzz Killington skrev:
22. nov 2020, 11:22
En gang fcm, altid fcm.

Dyssociale Glen "jeg vil snyde for at vinde" Riddersholm med endnu et friskt ledigt standpunkt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/gl ... i-god-kamp

Typer som ham er bare enormt trælse i medgang.
Jeg bryder mig ikke om Glenn, men jeg må sige, at hvis de samme holdninger var kommet fra Würtz, så havde jeg syntes, at det var ok.

Ps. jeg snyder også gerne for at vinde.
Glen er gennemført kaw, men det nytter heller ikke at gå autopilot på alt han siger. Det der med at sige god kamp giver ingen mening når man et øjeblikket efter gør alt for, at de andre ikke har en god kamp. Jeg havde også syntes det var en fed udtalelse var den kommet fra en af vores. Det her er jo på samme måde som, at det ikke gav mening med “Tab og vind med samme sind skiltet” på Hornevej. Er det der egentlig endnu?




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lad nu være med at ophøje Glens forsøg på at være edgy og gammelstudentikos til noget det ikke er. Alle der en gang i deres liv har sagt "god kamp" ved da forhåbelig at ingen dermed ønsker at modstanderen skal vinde. Det handler om en god kampafvikling, som en forkortelse af: "jeg håber på og vil arbejde på at kampen bliver afviklet på en sportslig ordenlig baggrund uden snyd, uden skader, og uden for fejlagtige dommerkendelser". Hvilket selvfølgelig er helt konsistent med en anden indskudt sætning - "men jeg håber selvfølgelig først og fremmest at vi selv vinder".

Og så skal man selvfølgelig også tage udgangspunkt i hvem afsenderen er. Glen vil gerne fremstå åh så kynisk og machiavellisk, og så opfinder han lige et fjollet påskud for at gøre det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3166
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 27. nov 2020, 12:54

Jakobsen skrev:
27. nov 2020, 07:55
alithebeast skrev:
Buzz Killington skrev:
22. nov 2020, 11:22
En gang fcm, altid fcm.

Dyssociale Glen "jeg vil snyde for at vinde" Riddersholm med endnu et friskt ledigt standpunkt.

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/gl ... i-god-kamp

Typer som ham er bare enormt trælse i medgang.
Jeg bryder mig ikke om Glenn, men jeg må sige, at hvis de samme holdninger var kommet fra Würtz, så havde jeg syntes, at det var ok.

Ps. jeg snyder også gerne for at vinde.
Glen er gennemført kaw, men det nytter heller ikke at gå autopilot på alt han siger. Det der med at sige god kamp giver ingen mening når man et øjeblikket efter gør alt for, at de andre ikke har en god kamp. Jeg havde også syntes det var en fed udtalelse var den kommet fra en af vores. Det her er jo på samme måde som, at det ikke gav mening med “Tab og vind med samme sind skiltet” på Hornevej. Er det der egentlig endnu?




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Der er vel ingen grund til ligefrem at skilte med så lavt et abstraktionsniveau.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar