Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af FlæskeFrank » 3. nov 2020, 17:38

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 09:19
FlæskeFrank skrev:
2. nov 2020, 22:07
Det kan godt være, at man i klubberne kan udnytte xG og de andre ting, når de træner og tænker kamp.

Men på fanfora er det blot en random statistik, som kan understøtte ens påstand. Som I selv er inde på, er der mange forbehold, som skal vurderes, når man forholder sig til data og den handling, som det skal udløses. Den nuancering er ikke fanfora forundt.

Iøvrigt kan jeg ikke se det interessante i en kamp, som vi vinder 2-1, at xG siger 2,11 mod 1,22.

xA viser vel blot, at Kusk, Lucas og Pallesen er lige vigtige for offensiven.

Det sidste var kun for at pisse nogle af og hvor misvisende eller ligegyldig, jeg synes data er.
Dit indlæg er også ret ligegyldigt. xA siger f.eks. noget om kvalitet af oplæg.
Det er lidt komisk, at xA og xG er ligegyldigt, men at dét at vi skal spille med højt pres pludselig bliver en altafgørende årsag til at en spiller starter.

Det er ikke presspillet der skubber bolden ind over stregen, der er vi afhængig af gode offensive præstationer. Og vi har meget få decideret kampafgørende typer.
På de offensive parametre leverer Kusk altså som en af de allerbedste i ligaen, og det tænker jeg der skal være plads til. De kvaliteter vinder fodboldkampe.
Store ord fra en, som har behov for døgnet rundt at komme med et indlæg oftere end hver tredje time.

Iøvrigt er der jo ingen af os andre, som har noget imod Kusk(som du gerne vil gøre det til). Vi andre konstaterer blot, at der må jo være en grund til at han ikke spiller.

Du synes jo kun om xA fordi det passer ind i din fortælling om Kusk og hans lyksageligheder. At Pallesen leverer stort set samme tal kan du så ikke forholde dig til. Og det er netop min pointe, at der er så mange forbehold i de tal, så man ikke kan udlede det, som du gerne ville udlede. Brug nu for satan data med respekt og ikke bare skabe din egen virkelighed.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Elvis lever » 3. nov 2020, 17:40

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 10:07
Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 08:56
Wieghorst, Friis og nu Feher har ikke set Kusk som en naturlig starter.
Jeg har desuden lidt svært med at du omgås sandheden. Fik fuld spilletid i 17/18 da han vendte hjem fra FCK. Startede 32 kampe i 18/19, startede 20 kampe sidste sæson og fik så et formdyk kombineret med at han skulle være far og blev bænket.
Dog ikke værre end at han var meget afgørende for at vi fik en plads i mesterskabsspillet.

Ovenstående udsagn er derfor det man vist kalder bullshit.
Når jeg mener Ståle skal med i den opremsning, er det fordi Kusk startede ind for FCK i 30,7% af de mulige kampe.Håndtalt af undertegnede.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 3. nov 2020, 20:46

FlæskeFrank skrev:
3. nov 2020, 17:38
Store ord fra en, som har behov for døgnet rundt at komme med et indlæg oftere end hver tredje time.

Iøvrigt er der jo ingen af os andre, som har noget imod Kusk(som du gerne vil gøre det til). Vi andre konstaterer blot, at der må jo være en grund til at han ikke spiller.

Du synes jo kun om xA fordi det passer ind i din fortælling om Kusk og hans lyksageligheder. At Pallesen leverer stort set samme tal kan du så ikke forholde dig til. Og det er netop min pointe, at der er så mange forbehold i de tal, så man ikke kan udlede det, som du gerne ville udlede. Brug nu for satan data med respekt og ikke bare skabe din egen virkelighed.
Uhh, der ramte du mig... Pas dit eget patetiske liv.

Det er ikke noget med at passe ind i nogen fortælling. Yankee var så venlig at liste de mange parametre op, hvor han står ud som en af ligaens bedste. Og nu er han altså stort set ligeså chanceskabende, som tre af de andre der har spillet pladserne i front. Det er vel en ret god måde at illustrere på, at vi bør spille med ham hvis vi vil skabe chancer, og derigennem øge muligheden for at vinde fodboldkampe.
Mig bekendt får man ikke point for at løbe kilometer, eller for at løbe forgæves rundt for at komme i nærheden af bolden. Vi vinder ikke mesterskaber med Børsting-typer.

Hvad er det for nogle tal du fabler om, hvor Pallesen er sammenlignelig med Kusk?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 3. nov 2020, 20:48

Elvis lever skrev:
3. nov 2020, 17:40
Når jeg mener Ståle skal med i den opremsning, er det fordi Kusk startede ind for FCK i 30,7% af de mulige kampe.Håndtalt af undertegnede.
Og Rasmus Würtz kunne heller ikke bruges i FCK. Det siger ikke så meget. Specielt ikke når opremsningen ikke passer - i og med at Kusk var fast mand under Wieghorst og i store perioder under Friis, primært med undtagelse af mesterskabsslutspillet.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Elvis lever » 3. nov 2020, 21:08

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 20:48
Elvis lever skrev:
3. nov 2020, 17:40
Når jeg mener Ståle skal med i den opremsning, er det fordi Kusk startede ind for FCK i 30,7% af de mulige kampe.Håndtalt af undertegnede.
Og Rasmus Würtz kunne heller ikke bruges i FCK. Det siger ikke så meget. Specielt ikke når opremsningen ikke passer - i og med at Kusk var fast mand under Wieghorst og i store perioder under Friis, primært med undtagelse af mesterskabsslutspillet.
Hvad er der forkert ved beregningen på FCK tiden??
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af FlæskeFrank » 3. nov 2020, 21:54

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 20:46
Hvad er det for nogle tal du fabler om, hvor Pallesen er sammenlignelig med Kusk?
Det var den twitter-besked fra Tap In, som blev refereret til.
- FlæskeFrank

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Dennis Nielsen » 3. nov 2020, 22:17

Satme et underligt argument, at nogle trænere har udeladt Kusk, også må det bevise noget.

Beviser det så også noget, at alle de AaB trænere, der ikke brugte kusk blev fyret eller selv sagde op?

Man kunne jo spørge sig selv, hvis man stod og var chef for et hold, om man ville sætte børsten eller kusk på som falsk 9r eller som kant.

Personligt ville børsten aldrig være foran kusk, hvis jeg skulle sætte holdet på de offensive positioner.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Buzz Killington » 3. nov 2020, 22:59

Dennis Nielsen skrev:
3. nov 2020, 22:17
Satme et underligt argument, at nogle trænere har udeladt Kusk, også må det bevise noget.

Beviser det så også noget, at alle de AaB trænere, der ikke brugte kusk blev fyret eller selv sagde op?

Man kunne jo spørge sig selv, hvis man stod og var chef for et hold, om man ville sætte børsten eller kusk på som falsk 9r eller som kant.

Personligt ville børsten aldrig være foran kusk, hvis jeg skulle sætte holdet på de offensive positioner.
Jeg har ikke lyst til at spørge mig selv, for jeg har trods alt ydmyghed nok til at mene at den gennemsnitlige superligatræner ved mere om fodbold end jeg. Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk, og man selv mener han bør starte inde, er det så ikke på sin plads at spekulere i hvad årsagen kunne være? Kunne det tænkes at der er noget man selv som almindelig fan har overset?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 3. nov 2020, 23:09

FlæskeFrank skrev:
3. nov 2020, 21:54
Det var den twitter-besked fra Tap In, som blev refereret til.
Men tager vi al tap in's data for samtlige kampe i denne sæson, så hedder Kusks statistik:

1. runde mod Lyngby: Nr. 2 ifht. xA
2. runde mod Horsens: Nr. 1 ifht. xA
3. runde mod Sønderjyske: Nr. 1 ifht. xA
4. runde mod AGF: Nr 1 ifht. xA
5. runde mod FCK: Ikke på listen.
6. runde mod Vejle: Nr. 3 ifht. xA
7. runde mod Brøndby: Nr. 1 ifht. xA

Det understøtter jo blot hvad alle øvrige statistikker vist herinde også gør: at han er holdets farligste våben på offensiv-siden.
Det siger sig selv, at hvis man bænker ham, så har vi sværere ved at skabe chancer nok til at vinde fodboldkampe.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 3. nov 2020, 23:23

Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 22:59
Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk
Nu gentager du en løgn igen. Jeg ved ikke hvad der er mest tarveligt, at du tilsyneladende forsøger at bruge den som en løftestang for din pointe eller at du ikke vil erkende det.

Kasper Kusk startede samtlige Superliga-kampe under Wieghorst undtagen én (!)
Han startede 27 af Friis' første 28 kampe som træner, bortset fra én enkelt kamp hvor han var skadet.

Så er det helt rigtigt at han havde et formdyk i efteråret '19, hvis man ser bort fra den ene kamp hvor han ene mand reddede en sejr til holdet i Haderslev.
Så fik han en plads i startopstillingen efter vinterpausen, og var kampafgørende med 2 scoringer i Silkeborg og en brandkamp hjemme mod Lyngby, hvor han scorede et forrygende solomål og lagde op til yderligere et mål. Blev så brugt som indskifter i mesterskabsslutspillet.

I denne sæson har han så startet forrygende. Kan han holde det her snit på chanceskabende afleveringer, så skal vi vist være mere end tilfredse. Det er tal der er en Superliga-profil værdig.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Buzz Killington » 3. nov 2020, 23:42

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 23:23
Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 22:59
Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk
Nu gentager du en løgn igen. Jeg ved ikke hvad der er mest tarveligt, at du tilsyneladende forsøger at bruge den som en løftestang for din pointe eller at du ikke vil erkende det.

Kasper Kusk startede samtlige Superliga-kampe under Wieghorst undtagen én (!)
Han startede 27 af Friis' første 28 kampe som træner, bortset fra én enkelt kamp hvor han var skadet.

Så er det helt rigtigt at han havde et formdyk i efteråret, hvis man ser bort fra den ene kamp hvor han ene mand reddede en sejr til holdet i Haderslev.
Så fik han en plads i startopstillingen efter vinterpausen, og var kampafgørende med 2 scoringer i Silkeborg og en brandkamp hjemme mod Lyngby, hvor han scorede et forrygende solomål og lagde op til yderligere et mål. Blev så brugt som indskifter i mesterskabsslutspillet.
Sig mig, hvad fanden er det for en opførsel at beskylde mig for at lyve? Jeg huskede forkert og var for doven til at slå det op. Det er fandme ikke det samme som at lyve. Slap for pokker lidt af og lad være med at være så pisse ærekær på enkelte spilleres vegne. Jeg behøver ikke nogen løftestang her, for det er vitterligt sandt at forskellige trænere har haft svært ved at finde plads til ham selv hvis MW mente han passede fint ind i hans system. Og det faktum - som er et faktum - står ikke måls med hvordan du og andre fremhæver ham. Det er pointen.

Det er helt 100% muligt at de trænere er dummere end debatsiden. Det tror jeg nu ikke. Men det er muligt. Så det er på sin plads i det mindste at forsøge at tage udgangspunkt i hvilke overvejelser trænerne har gjort det. Du kom selv med et fint bud tidligere, så hvorfor h..... bliver du nu så pokkers emotionel omkring det?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Brodernumsi » 4. nov 2020, 01:17

Julgranen skrev:
3. nov 2020, 23:23
Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 22:59
Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk
Nu gentager du en løgn igen. Jeg ved ikke hvad der er mest tarveligt, at du tilsyneladende forsøger at bruge den som en løftestang for din pointe eller at du ikke vil erkende det.

Din håbløse tilgang til tvivlsom statistik, er trættende og useriøst. Der er et hav af trænere, der ikke har haft Kusk, som første mand på holdkortet, så han er ikke den gave til fodbolden, som du så ihærdigt vil gøre ham til.

Når Kusk har sine gode perioder, gør han en forskel på holdet, uden tvivl, der er bare for langt mellem snapsene. Hvis vi skal kigge seriøst, på de latterlige statistikker, så er de baseret på halve og kvarte kampe, så måske en joker-rolle passer Kusk noget bedre, end hele kampe.

Jeg håber også, vi får Kusk at se fra start snart, så vi kan se, om han også kan spille gode, hele kampe.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 4. nov 2020, 06:58

Brodernumsi skrev:
4. nov 2020, 01:17
Din håbløse tilgang til tvivlsom statistik, er trættende og useriøst. Der er et hav af trænere, der ikke har haft Kusk, som første mand på holdkortet, så han er ikke den gave til fodbolden, som du så ihærdigt vil gøre ham til.

Når Kusk har sine gode perioder, gør han en forskel på holdet, uden tvivl, der er bare for langt mellem snapsene. Hvis vi skal kigge seriøst, på de latterlige statistikker, så er de baseret på halve og kvarte kampe, så måske en joker-rolle passer Kusk noget bedre, end hele kampe.

Jeg håber også, vi får Kusk at se fra start snart, så vi kan se, om han også kan spille gode, hele kampe.
Åh, brodernumsi - alle kender din holdning, og du forsøger ikke engang at underbygge den. Til gengæld gør du debatten ualmindelig lavpandet.
Du er træt af mig, så nu er du træt af Kusk.
Du brygger endda videre på løgnen om det “hav af trænere” der ikke har kunnet bruge Kusk. Hvem er de så? Fortæl det dog.

Det kræver ikke en doktorgrad at nå frem til, at det er mere imponerende at han fortsætter med at levere på højt niveau, selv når han ikke får hele kampe.
Men nu leverede han bl.a. blændende mod Horsens hvor han startede ind. Lagde op til 2 friløbere ude mod Sønderjyske. Det kaldes kampafgørende aktioner.

Yankee har desuden plukket sine data fra WyScout, som er et meget kompetent scouting-værktøj.
Det er ikke tvivlsom brug af statistik. Det er udtræk på nøgleparametre på en offensiv position.

Men så mener du vel også at Pedro Ferreira blev hentet på tvivlsom statistik? Eller gælder din lettere arrogante negligering af data kun når det drejer sig om Kusk? Inge bør i det hele taget nok stoppe med at søge spillere ud på særlige kompetencer, og bruge det som vigtigt referencepunkt når han henter spillere - det er jo bare latterlig statistik.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 4. nov 2020, 07:06

Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 23:42
Sig mig, hvad fanden er det for en opførsel at beskylde mig for at lyve?
Lad nu være med at spille forurettet. Jeg påpegede på sidste side at dit udsagn var lodret forkert, og alligevel gentager du det på denne.
Du plejer at have utroligt travlt med andre, der forplumrer debatten.
Men der ikke er skyggen af sandhed over dit udsagn.
Han startede 27 af de første 28 kampe hvor Friis var træner.
Og begge halv-sæsoner som fast mand under Wieghorst.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2020, 07:12

Julgranen skrev:
4. nov 2020, 07:06
Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 23:42
Sig mig, hvad fanden er det for en opførsel at beskylde mig for at lyve?
Lad nu være med at spille forurettet. Jeg påpegede på sidste side at dit udsagn var lodret forkert, og alligevel gentager du det på denne.
Du plejer at have utroligt travlt med andre, der forplumrer debatten.
Men der ikke er skyggen af sandhed over dit udsagn.
Han startede 27 af de første 28 kampe hvor Friis var træner.
Og begge halv-sæsoner som fast mand under Wieghorst.
Jeg kan love dig at det ikke er spil. Det er ikke lodret forkert på forrige side. Det var bare for tidligt at kalde at Feher ikke mener Kusk skal starte. Og det var ikke løgn nu, som jeg skrev.

Du trækker bare din anklage tilbage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 4. nov 2020, 07:20

Buzz Killington skrev:
4. nov 2020, 07:12

Jeg kan love dig at det ikke er spil. Det er ikke lodret forkert på forrige side. Det var bare for tidligt at kalde at Feher ikke mener Kusk skal starte. Og det var ikke løgn nu, som jeg skrev.

Du trækker bare din anklage tilbage.
“Wieghorst, Friis og nu Feher har ikke set Kusk som en naturlig starter.”

Så jeg skal lige forstå dig ret her. Man er altså ikke naturlig starter, når man starter samtlige kampe på nær én under en træner?
Skulle han lige have haft den sidste kamp med før du vil kalde ham naturlig starter?

Startede 27 af de første 28 kampe under Friis.

Det er dig der er på dybt vand her, og du vil ikke stå ved det.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2020, 07:34

Julgranen skrev:
4. nov 2020, 07:20
Buzz Killington skrev:
4. nov 2020, 07:12

Jeg kan love dig at det ikke er spil. Det er ikke lodret forkert på forrige side. Det var bare for tidligt at kalde at Feher ikke mener Kusk skal starte. Og det var ikke løgn nu, som jeg skrev.

Du trækker bare din anklage tilbage.
“Wieghorst, Friis og nu Feher har ikke set Kusk som en naturlig starter.”

Så jeg skal lige forstå dig ret her. Man er altså ikke naturlig starter, når man starter samtlige kampe på nær én under en træner?
Skulle han lige have haft den sidste kamp med før du vil kalde ham naturlig starter?

Startede 27 af de første 28 kampe under Friis.

Det er dig der er på dybt vand her, og du vil ikke stå ved det.
Det handler ikke om hvem der har ret. Jeg har anerkendt at jeg huskede forkert mht. MW. Jeg tager ofte fejl. Træk din anklage tilbage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Julgranen » 4. nov 2020, 07:40

Buzz Killington skrev:
4. nov 2020, 07:34
Det handler ikke om hvem der har ret. Jeg har anerkendt at jeg huskede forkert mht. MW. Jeg tager ofte fejl. Træk din anklage tilbage.
“Huskede forkert”.
Det gør dit udsagn falsk. Alligevel - efter jeg påpeger det, skriver du: “Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk (...)”.
Så du “huskede forkert” om Wieghorst, erkender at det er for tidligt at udtale sig om Feher, og Kusk var fast mand i de to første halvsæsoner hvor Friis var træner.
Så er det vist heller ikke “alle trænere” - ergo forsøger du at bygge din argumentation op om en løgn.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2020, 07:45

Julgranen skrev:
4. nov 2020, 07:40
Buzz Killington skrev:
4. nov 2020, 07:34
Det handler ikke om hvem der har ret. Jeg har anerkendt at jeg huskede forkert mht. MW. Jeg tager ofte fejl. Træk din anklage tilbage.
“Huskede forkert”.
Det gør dit udsagn falsk. Alligevel - efter jeg påpeger det, skriver du: “Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk (...)”.
Så du “huskede forkert” om Wieghorst, erkender at det er for tidligt at udtale sig om Feher, og Kusk var fast mand i de to første halvsæsoner hvor Friis var træner.
Så er det vist heller ikke “alle trænere” - ergo forsøger du at bygge din argumentation op om en løgn.
Så du kan vitterligt ikke skelne mellem løgn og forkert?

Den med Kusk og trænerne tager vi bagefter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020

Indlæg af Dennis Nielsen » 4. nov 2020, 09:36

Buzz Killington skrev:
3. nov 2020, 22:59
Dennis Nielsen skrev:
3. nov 2020, 22:17
Satme et underligt argument, at nogle trænere har udeladt Kusk, også må det bevise noget.

Beviser det så også noget, at alle de AaB trænere, der ikke brugte kusk blev fyret eller selv sagde op?

Man kunne jo spørge sig selv, hvis man stod og var chef for et hold, om man ville sætte børsten eller kusk på som falsk 9r eller som kant.

Personligt ville børsten aldrig være foran kusk, hvis jeg skulle sætte holdet på de offensive positioner.
Jeg har ikke lyst til at spørge mig selv, for jeg har trods alt ydmyghed nok til at mene at den gennemsnitlige superligatræner ved mere om fodbold end jeg. Så når alle trænere siden Kent Nielsen har haft svært ved at finde plads til Kusk, og man selv mener han bør starte inde, er det så ikke på sin plads at spekulere i hvad årsagen kunne være? Kunne det tænkes at der er noget man selv som almindelig fan har overset?
Det er da fint, at du indrømmer at mangle fodbold faglig viden og derfor ikke har en holdning, men os der har prøvet at spille i en menneske alder og selv elsker at nørde taktik - selvfølgelig med en mangel på ydmyghed, vi kan sagtens have en holdning dertil.

Årsagen er formentlig at Kent var en bedre træner, som formåede at få det bedste ud af de bedste spillere.

Hvis du i ramme alvor mener, at man, som fan, ikke kan udfordre taktiske dispositioner på et debatfora, hvad laver du her så egentlig - udover at debattere semantik?

Besvar