Superligaen 2020/2021

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Fromthecradle » 30. nov 2020, 20:25

NIN skrev:
30. nov 2020, 20:18
Mirakuløst er mandagens kamp flyttet fra TV3 Sport til Viasats hovedkanal. Mit bud er, at det er den også i næste runde mellem AGF og Brøndby. For så at finde sin naturlige plads igen d. 14. december når OB og FCM mødes.
Der var ikke andre på 3+ i denne weekend. Du kan bare følge formel 1 kalenderen for at se hvornår brøndby ikke spiller søndag kl 18. Det er pisseulækkert.

Hørte også at der var VAR træning under dagens kamp - og det er jo en fin kamp til at uddanne i fuld støtte til Team Viasat. Lyngby må i den grad føle sig bortdømt af VAR.
You pay for this?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af NIN » 1. dec 2020, 15:24

Fromthecradle skrev:
30. nov 2020, 20:25
NIN skrev:
30. nov 2020, 20:18
Mirakuløst er mandagens kamp flyttet fra TV3 Sport til Viasats hovedkanal. Mit bud er, at det er den også i næste runde mellem AGF og Brøndby. For så at finde sin naturlige plads igen d. 14. december når OB og FCM mødes.
Der var ikke andre på 3+ i denne weekend. Du kan bare følge formel 1 kalenderen for at se hvornår brøndby ikke spiller søndag kl 18. Det er pisseulækkert.

Hørte også at der var VAR træning under dagens kamp - og det er jo en fin kamp til at uddanne i fuld støtte til Team Viasat. Lyngby må i den grad føle sig bortdømt af VAR.
Ahh, nu giver min verden mening igen. Havde ikke lige set F1 koblingen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Fromthecradle » 10. dec 2020, 13:29

Træningslejr i januar

Bif bliver hjemme
Fck til dubai

Hvad gør de andre?
Har AaB meldt noget ud?
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 10. dec 2020, 16:56

AaB tager til Klarup for at hylde klubbens nye ikon.

Spøg til side, endnu et William Kvist-interview med en kaffekop (denne gang dog med te) og 3 minutters padlen rundt i søforklaringer.

Lever Jes Mortensen?! Eller er han bare grotesk inkompetent.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hanga » 10. dec 2020, 19:44

Julgranen skrev:
10. dec 2020, 16:56
AaB tager til Klarup for at hylde klubbens nye ikon.

Spøg til side, endnu et William Kvist-interview med en kaffekop (denne gang dog med te) og 3 minutters padlen rundt i søforklaringer.

Lever Jes Mortensen?! Eller er han bare grotesk inkompetent.
Det er virkelig et guld klip :D Håber de beholder ham længe endnu.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8396251
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Stegosaurus » 10. dec 2020, 22:21

Hanga skrev:
10. dec 2020, 19:44
Julgranen skrev:
10. dec 2020, 16:56
AaB tager til Klarup for at hylde klubbens nye ikon.

Spøg til side, endnu et William Kvist-interview med en kaffekop (denne gang dog med te) og 3 minutters padlen rundt i søforklaringer.

Lever Jes Mortensen?! Eller er han bare grotesk inkompetent.
Det er virkelig et guld klip :D Håber de beholder ham længe endnu.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8396251
Virkeligheden overgår altid fantasien. Hvordan kan man være så dum/naiv/sjov/utroværdig/latterlig???

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 11. dec 2020, 00:02

Stegosaurus skrev:
10. dec 2020, 22:21
Hanga skrev:
10. dec 2020, 19:44
Julgranen skrev:
10. dec 2020, 16:56
AaB tager til Klarup for at hylde klubbens nye ikon.

Spøg til side, endnu et William Kvist-interview med en kaffekop (denne gang dog med te) og 3 minutters padlen rundt i søforklaringer.

Lever Jes Mortensen?! Eller er han bare grotesk inkompetent.
Det er virkelig et guld klip :D Håber de beholder ham længe endnu.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8396251
Virkeligheden overgår altid fantasien. Hvordan kan man være så dum/naiv/sjov/utroværdig/latterlig???
Jeg elsker når FCK og Brøndby sejler.

Det virker bare så urealistisk episk det de har gang i pt.
Er det bestyrelsender har et internt væddemål om hvor retarderet de kan få William til at fremstå?

Og hvorfor fanden kunne Kvist ikke nøjes med kun at save det ene af sine legemer af?
Det som om han tænder på offentlig ydmygelse 🤷‍♀️😂
:aabfan:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af sulakvelidze » 11. dec 2020, 09:01

Det er godt nok vildt, at man kan træffe en beslutning om at tage til Dubai så kort tid efter, at man har udnævnt Dubai til et no-go med henvisning til menneskerettigheder. Sejler de bare inkompetente rundt i den ledelse? Tillykke til FCM med at sidde solidt på flæsket i flere år frem med den sølle konkurrent, de har i København.

At William Kvist så skal ud og forsvare en beslutning, ingen i verden kan forsvare, er bare komisk. Også selv om det er urimeligt, at en fodboldklub skal være den, der tager afstand fra regimer dernede, når hverken Michael Laudrup, Wozniacki, Kevin Magnussen eller det danske erhvervsliv for alvor er blevet kritiseret for at støtte dem med deltagelse i sport/handel. Men de har jo så heller ikke været så dumme at puste sig op som forkæmpere for menneskerettigheder for så et år senere at se stort på dem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2020, 09:04

Julgranen skrev:
10. dec 2020, 16:56
AaB tager til Klarup for at hylde klubbens nye ikon.

Spøg til side, endnu et William Kvist-interview med en kaffekop (denne gang dog med te) og 3 minutters padlen rundt i søforklaringer.

Lever Jes Mortensen?! Eller er han bare grotesk inkompetent.
Lars Seier er kommet til København. Alt der er sket i FCK siden han gjorde sit indtog, bærer hans tydelige stempel.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 11. dec 2020, 09:40

sulakvelidze skrev:
11. dec 2020, 09:01
Det er godt nok vildt, at man kan træffe en beslutning om at tage til Dubai så kort tid efter, at man har udnævnt Dubai til et no-go med henvisning til menneskerettigheder. Sejler de bare inkompetente rundt i den ledelse? Tillykke til FCM med at sidde solidt på flæsket i flere år frem med den sølle konkurrent, de har i København.

At William Kvist så skal ud og forsvare en beslutning, ingen i verden kan forsvare, er bare komisk. Også selv om det er urimeligt, at en fodboldklub skal være den, der tager afstand fra regimer dernede, når hverken Michael Laudrup, Wozniacki, Kevin Magnussen eller det danske erhvervsliv for alvor er blevet kritiseret for at støtte dem med deltagelse i sport/handel. Men de har jo så heller ikke været så dumme at puste sig op som forkæmpere for menneskerettigheder for så et år senere at se stort på dem.
Der må i hvert fald være nogle CBS ledere der ryster en anelse i bukserne over den fremragende reklame hr. Kvist får lavet for deres uddannelsesinstitution. Det er ikke mange år siden, at William Kvist skulle forestille at være den her intelligente fodboldspiller, fordi han har en HA-bachelor og vist engang er set med en bog i hånden.

Ikke overraskende selvfølgelig, nu hvor Kvist altid har været en latterlig personlighed. At medierne har skreget ham op til at være fodboldens vise mand har vist heller ikke gjort så mange gode ting for hans selvbillede.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Buzz Killington » 11. dec 2020, 10:06

jonas386 skrev:
11. dec 2020, 09:40
sulakvelidze skrev:
11. dec 2020, 09:01
Det er godt nok vildt, at man kan træffe en beslutning om at tage til Dubai så kort tid efter, at man har udnævnt Dubai til et no-go med henvisning til menneskerettigheder. Sejler de bare inkompetente rundt i den ledelse? Tillykke til FCM med at sidde solidt på flæsket i flere år frem med den sølle konkurrent, de har i København.

At William Kvist så skal ud og forsvare en beslutning, ingen i verden kan forsvare, er bare komisk. Også selv om det er urimeligt, at en fodboldklub skal være den, der tager afstand fra regimer dernede, når hverken Michael Laudrup, Wozniacki, Kevin Magnussen eller det danske erhvervsliv for alvor er blevet kritiseret for at støtte dem med deltagelse i sport/handel. Men de har jo så heller ikke været så dumme at puste sig op som forkæmpere for menneskerettigheder for så et år senere at se stort på dem.
Der må i hvert fald være nogle CBS ledere der ryster en anelse i bukserne over den fremragende reklame hr. Kvist får lavet for deres uddannelsesinstitution. Det er ikke mange år siden, at William Kvist skulle forestille at være den her intelligente fodboldspiller, fordi han har en HA-bachelor og vist engang er set med en bog i hånden.

Ikke overraskende selvfølgelig, nu hvor Kvist altid har været en latterlig personlighed. At medierne har skreget ham op til at være fodboldens vise mand har vist heller ikke gjort så mange gode ting for hans selvbillede.
Der er altid folk der står i kø for at rakke ned på folk med fine uddannelser. Så det har disse ledere nok vænnet sig til efterhånden. Og mon ikke folk fra CBS for flertallets vedkomne er tilstrækkeligt dannede til aldrig nogensinde at ville acceptere så stort et personligt og professionelt integritetstab der er tale om her.

Mht. Kvist, så ved jeg godt at fodboldspillere er vant til at følge ordre, men det her er dælme absurd at være vidne til. Kvist har jo for pokker personligt har slået sig stort op på at være modstander af emiraternes slaveri, for så her et par år efter at stå at tude om nødvendigheden af at træne der - når nu alle ved der var alternativer og når nu de andre superligaklubber vælger bliver hjemme. Hvordan han kan leve med at sælge et budskab han tydeligvis er kæmpe modstander af kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i.

Men ok, Seier har jo gennemskuet at Kvist er sådan en dejlig tam skødehund der ikke tør sige fra selv når Kvists personlige værdier eroderes til skue for offentligheden. Og det tror jeg egentlig bekommer en mand med Seiers niveau af medmenneskelig respekt vel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 11. dec 2020, 11:06

Buzz Killington skrev:
11. dec 2020, 10:06
jonas386 skrev:
11. dec 2020, 09:40
sulakvelidze skrev:
11. dec 2020, 09:01
Det er godt nok vildt, at man kan træffe en beslutning om at tage til Dubai så kort tid efter, at man har udnævnt Dubai til et no-go med henvisning til menneskerettigheder. Sejler de bare inkompetente rundt i den ledelse? Tillykke til FCM med at sidde solidt på flæsket i flere år frem med den sølle konkurrent, de har i København.

At William Kvist så skal ud og forsvare en beslutning, ingen i verden kan forsvare, er bare komisk. Også selv om det er urimeligt, at en fodboldklub skal være den, der tager afstand fra regimer dernede, når hverken Michael Laudrup, Wozniacki, Kevin Magnussen eller det danske erhvervsliv for alvor er blevet kritiseret for at støtte dem med deltagelse i sport/handel. Men de har jo så heller ikke været så dumme at puste sig op som forkæmpere for menneskerettigheder for så et år senere at se stort på dem.
Der må i hvert fald være nogle CBS ledere der ryster en anelse i bukserne over den fremragende reklame hr. Kvist får lavet for deres uddannelsesinstitution. Det er ikke mange år siden, at William Kvist skulle forestille at være den her intelligente fodboldspiller, fordi han har en HA-bachelor og vist engang er set med en bog i hånden.

Ikke overraskende selvfølgelig, nu hvor Kvist altid har været en latterlig personlighed. At medierne har skreget ham op til at være fodboldens vise mand har vist heller ikke gjort så mange gode ting for hans selvbillede.
Der er altid folk der står i kø for at rakke ned på folk med fine uddannelser. Så det har disse ledere nok vænnet sig til efterhånden. Og mon ikke folk fra CBS for flertallets vedkomne er tilstrækkeligt dannede til aldrig nogensinde at ville acceptere så stort et personligt og professionelt integritetstab der er tale om her.

Mht. Kvist, så ved jeg godt at fodboldspillere er vant til at følge ordre, men det her er dælme absurd at være vidne til. Kvist har jo for pokker personligt har slået sig stort op på at være modstander af emiraternes slaveri, for så her et par år efter at stå at tude om nødvendigheden af at træne der - når nu alle ved der var alternativer og når nu de andre superligaklubber vælger bliver hjemme. Hvordan han kan leve med at sælge et budskab han tydeligvis er kæmpe modstander af kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i.

Men ok, Seier har jo gennemskuet at Kvist er sådan en dejlig tam skødehund der ikke tør sige fra selv når Kvists personlige værdier eroderes til skue for offentligheden. Og det tror jeg egentlig bekommer en mand med Seiers niveau af medmenneskelig respekt vel.
Naturligvis, men det er sjældent, at en bachelor i noget som helst bliver tilskrevet en faglig ballast og et intelligens niveau på samme måde som med William Kvist. Jeg husker et par Euroman artikler, hvor han fremstilles som den her meget utraditionelle fodboldspiller, der er lynende begavet, går på universitetet, styrer både klub,- og landshold med sin store personlighed, og i det hele taget bare emmer af visdom, reflektion og 'zen'. Noget han da heller ikke har været sen til at tage til sig, og lystigt snakke om i medierne.
Det er mit indtryk, at det også er et image der har prentet sig fast i den bredere offentlighed, omend han ikke nødvendigvis har været super vellidt af den grund. Siden det famøse caffe latte interview og Kvists generelle ageren i sit virke efter Ståles fyring er det som, at det image er forsvundet som dug for solen, og at han på nærmest rekordtid har formået at opbrænde enhver goodwill han måtte have tilbage hos FCK'ere.

Jeg forstår ikke helt Lars Seiers rolle og motivation i FCK. Måske han håber at kunne købe FCK fri fra Erik Skjærbæk og ham den anden, hvorefter han kan være ene-ejer for sit fodboldlegetøj? Jeg bryder mig ikke om Lars Seier, men for FCK er det måske ikke dumt med en ejer der forstår en smule fodbold og reelt set interesserer sig for klubbens sportslige resultater. Jeg følger ikke med i ishockey, men her har han vist opbygget et rimelig slagkraftigt hold med det mundrette navn, Rungsted Seier Capital, så han har da lidt erfaring med at opbygge en sportslig administration, og har kapitalen til at bakke op.
Hans nuværende rolle udenfor bestyrelsen, men i den grad i medierne, er underlig. Han kan vel heller ikke være tilfreds med at være et af klubbens ansigter ud ad til, men ikke have reel magt i bestyrelseslokalet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2020, 12:37

jonas386 skrev:
Buzz Killington skrev:
11. dec 2020, 10:06
jonas386 skrev:
11. dec 2020, 09:40
sulakvelidze skrev:
11. dec 2020, 09:01
Det er godt nok vildt, at man kan træffe en beslutning om at tage til Dubai så kort tid efter, at man har udnævnt Dubai til et no-go med henvisning til menneskerettigheder. Sejler de bare inkompetente rundt i den ledelse? Tillykke til FCM med at sidde solidt på flæsket i flere år frem med den sølle konkurrent, de har i København.

At William Kvist så skal ud og forsvare en beslutning, ingen i verden kan forsvare, er bare komisk. Også selv om det er urimeligt, at en fodboldklub skal være den, der tager afstand fra regimer dernede, når hverken Michael Laudrup, Wozniacki, Kevin Magnussen eller det danske erhvervsliv for alvor er blevet kritiseret for at støtte dem med deltagelse i sport/handel. Men de har jo så heller ikke været så dumme at puste sig op som forkæmpere for menneskerettigheder for så et år senere at se stort på dem.
Der må i hvert fald være nogle CBS ledere der ryster en anelse i bukserne over den fremragende reklame hr. Kvist får lavet for deres uddannelsesinstitution. Det er ikke mange år siden, at William Kvist skulle forestille at være den her intelligente fodboldspiller, fordi han har en HA-bachelor og vist engang er set med en bog i hånden.

Ikke overraskende selvfølgelig, nu hvor Kvist altid har været en latterlig personlighed. At medierne har skreget ham op til at være fodboldens vise mand har vist heller ikke gjort så mange gode ting for hans selvbillede.
Der er altid folk der står i kø for at rakke ned på folk med fine uddannelser. Så det har disse ledere nok vænnet sig til efterhånden. Og mon ikke folk fra CBS for flertallets vedkomne er tilstrækkeligt dannede til aldrig nogensinde at ville acceptere så stort et personligt og professionelt integritetstab der er tale om her.

Mht. Kvist, så ved jeg godt at fodboldspillere er vant til at følge ordre, men det her er dælme absurd at være vidne til. Kvist har jo for pokker personligt har slået sig stort op på at være modstander af emiraternes slaveri, for så her et par år efter at stå at tude om nødvendigheden af at træne der - når nu alle ved der var alternativer og når nu de andre superligaklubber vælger bliver hjemme. Hvordan han kan leve med at sælge et budskab han tydeligvis er kæmpe modstander af kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i.

Men ok, Seier har jo gennemskuet at Kvist er sådan en dejlig tam skødehund der ikke tør sige fra selv når Kvists personlige værdier eroderes til skue for offentligheden. Og det tror jeg egentlig bekommer en mand med Seiers niveau af medmenneskelig respekt vel.
Naturligvis, men det er sjældent, at en bachelor i noget som helst bliver tilskrevet en faglig ballast og et intelligens niveau på samme måde som med William Kvist. Jeg husker et par Euroman artikler, hvor han fremstilles som den her meget utraditionelle fodboldspiller, der er lynende begavet, går på universitetet, styrer både klub,- og landshold med sin store personlighed, og i det hele taget bare emmer af visdom, reflektion og 'zen'. Noget han da heller ikke har været sen til at tage til sig, og lystigt snakke om i medierne.
Det er mit indtryk, at det også er et image der har prentet sig fast i den bredere offentlighed, omend han ikke nødvendigvis har været super vellidt af den grund. Siden det famøse caffe latte interview og Kvists generelle ageren i sit virke efter Ståles fyring er det som, at det image er forsvundet som dug for solen, og at han på nærmest rekordtid har formået at opbrænde enhver goodwill han måtte have tilbage hos FCK'ere.

Jeg forstår ikke helt Lars Seiers rolle og motivation i FCK. Måske han håber at kunne købe FCK fri fra Erik Skjærbæk og ham den anden, hvorefter han kan være ene-ejer for sit fodboldlegetøj? Jeg bryder mig ikke om Lars Seier, men for FCK er det måske ikke dumt med en ejer der forstår en smule fodbold og reelt set interesserer sig for klubbens sportslige resultater. Jeg følger ikke med i ishockey, men her har han vist opbygget et rimelig slagkraftigt hold med det mundrette navn, Rungsted Seier Capital, så han har da lidt erfaring med at opbygge en sportslig administration, og har kapitalen til at bakke op.
Hans nuværende rolle udenfor bestyrelsen, men i den grad i medierne, er underlig. Han kan vel heller ikke være tilfreds med at være et af klubbens ansigter ud ad til, men ikke have reel magt i bestyrelseslokalet.
Jo, mere Lars Seier har at skulle have sagt i FCK, desto bedre. Man kan slet ikke sammenligne med ishockey, der er det billigt at købe sig til succes.

Lars Seier er ikke rig nok til at gøre det samme i FCK uden at klubben samtidig bliver ledet kompetent, og det er der ingen fare for, sålænge han er indblandet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af DenGamleMand » 11. dec 2020, 20:26

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ik/8398229

William Kvist er en gave som vi skal nyde så længe at det er muligt. Kæft, han gør det elendigt. Han må snart blive fjernet.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Buzz Killington » 11. dec 2020, 20:42

Så behøver vi vist heller ikke snakke om Galca længere, ligesom Sormani også hurtigt blev glem igen.

Vejle viser nøjagtigt samme udvikling som sidst de var i superligaen. Fremragende fodbold, for derefter at køre helt død.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 11. dec 2020, 20:51

https://ekstrabladet.dk/krimi/sortklaed ... ag/8398245

Idioter - måske kan de lige nå at sørge for der bliver lukket helt ned for fodbolden, inden efterårssæsonen er slut.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 12. dec 2020, 10:50

Det er da sandt at ishockey kræver færre midler end fodbold, men jeg tror ikke på at det er Lars Seier selv der sidder og finder spillere, foreslår taktik osv. Som fodbold ejer ville han nok også outsource jobbet til dygtigere folk, og så ellers sole sig i opmærksomheden og resultaterne. Den evne, at finde de rigtige folk til ledende roller, er mindst lige så vigtig som den kapital han har i ryggen.

Men nej. Hvis han skulle være en ejer med behov for at have sidste ord i alle beslutninger, bestemme spillerindkøb, taktik osv. Så er der nok ikke den store fare for succes i FCK. Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken type ejer han i så fald ville være.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 12. dec 2020, 11:24

jonas386 skrev:
12. dec 2020, 10:50
Det er da sandt at ishockey kræver færre midler end fodbold, men jeg tror ikke på at det er Lars Seier selv der sidder og finder spillere, foreslår taktik osv. Som fodbold ejer ville han nok også outsource jobbet til dygtigere folk, og så ellers sole sig i opmærksomheden og resultaterne. Den evne, at finde de rigtige folk til ledende roller, er mindst lige så vigtig som den kapital han har i ryggen.

Men nej. Hvis han skulle være en ejer med behov for at have sidste ord i alle beslutninger, bestemme spillerindkøb, taktik osv. Så er der nok ikke den store fare for succes i FCK. Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken type ejer han i så fald ville være.
Jeg tror heller ikke han leder efter spillere, men jeg er helt sikker på at han står bag ideen om fundamentalt at ændre setuppet i FCK, startende med at fyre Ståle, og jeg er også sikker på han giver sin mening til kende om langt flere emner, end en mere traditionel ejer ville gøre. Erik Skærbæk har overhovedet ikke interesseret sig for fodbold, og helt blandet sig udenom den del af forretningen.

Det der vil vise sig med tiden er så om han har en bedre og mere effektiv idé om retningen for FCK. Det kan selvfølgelig ske, men jeg har ikke set noget, som ligefrem udstråler specifik fodboldkompetence fra den kant.

Endelig kan man så spørge, når nu Ståle ikke er der længere, hvem der så har det sidste ord omkring spillerhandler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 5. jan 2021, 17:47

Alexander Bah solgt til Tjekkisk fodbold i hvad der betegnes som klubbens største slag nogensinde. Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse angående store Sønderjyske salg, og har en ide om hvad han som minimum har kostet?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af emenike » 5. jan 2021, 18:16

jonas386 skrev:
5. jan 2021, 17:47
Alexander Bah solgt til Tjekkisk fodbold i hvad der betegnes som klubbens største slag nogensinde. Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse angående store Sønderjyske salg, og har en ide om hvad han som minimum har kostet?
Salgspris på 13 mio ifølge EB. Af andre større salg de har haft kan jeg komme i tanke om Sölvi Ottesen og Lasse Vibe, men tror ikke de har været i nærheden af samme pris som for Bah.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Besvar