Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 8. jan 2021, 15:35

Har vi ikke næsten lige fået en ny fin kunstgræs bane på Hornevej?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Ny Træner

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 8. jan 2021, 16:26

Hanga skrev:
8. jan 2021, 15:35
Har vi ikke næsten lige fået en ny fin kunstgræs bane på Hornevej?
Hvis jeg husker rigtigt skal der også anlægges en hybridbane på Hornevej som endnu et led i kommunens corona investeringer.

Jeg ved imidlertid ikke hvad tidshorisonten er ift. en hybridbane på Hornevej

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Ny Træner

Indlæg af McMark » 12. jan 2021, 21:22

Podcast med Marti https://soundcloud.com/user-167484780/6 ... jYA2nLLOw4 til dem der vil høre hans tanker.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 599
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Ny Træner

Indlæg af KongGulerod » 13. jan 2021, 00:23

McMark skrev:
12. jan 2021, 21:22
Podcast med Marti https://soundcloud.com/user-167484780/6 ... jYA2nLLOw4 til dem der vil høre hans tanker.
Tak for heads-up :thumbsup:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jan 2021, 14:54

Det var ikke helt det, som jeg håbede på, at spillerne ville sige(sakset fra AaBsport):
Til kampen mod Randers FC på onsdag vil det måske også være muligt at se et lidt andet udtryk hos AaB-mandskabet end tidligere.

Cheftræner Martí Cifuentes, der tiltrådte ved årsskiftet, har i hvert fald arbejdet intensivt på træningsbanen for at implementere nye idéer.

- Det er rigtig, rigtig positivt, det han er kommet med. Der er meget nyt, samtidig med at vi skal holde fast i det, der har fungeret godt i den seneste tid. Det er utroligt spændende og meget intensivt, forklarer Frederik Børsting.

- Allerede nu er vi blevet bedre til flere af de fokuspunkter, som vi her i starten har brugt meget tid på at få ind under huden. Man begynder så småt at kunne se en positiv udvikling, så det går den rigtige vej, fortæller Frederik Børsting.
Men alligevel meget positivt. Der står også, at han løber op og ned ad højrekanten. Gad vide om han er i spil til højre angriberplads i 4-2-3-1 ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 17. jan 2021, 15:09

FlæskeFrank skrev:
17. jan 2021, 14:54
Det var ikke helt det, som jeg håbede på, at spillerne ville sige(sakset fra AaBsport):
Til kampen mod Randers FC på onsdag vil det måske også være muligt at se et lidt andet udtryk hos AaB-mandskabet end tidligere.

Cheftræner Martí Cifuentes, der tiltrådte ved årsskiftet, har i hvert fald arbejdet intensivt på træningsbanen for at implementere nye idéer.

- Det er rigtig, rigtig positivt, det han er kommet med. Der er meget nyt, samtidig med at vi skal holde fast i det, der har fungeret godt i den seneste tid. Det er utroligt spændende og meget intensivt, forklarer Frederik Børsting.

- Allerede nu er vi blevet bedre til flere af de fokuspunkter, som vi her i starten har brugt meget tid på at få ind under huden. Man begynder så småt at kunne se en positiv udvikling, så det går den rigtige vej, fortæller Frederik Børsting.
Men alligevel meget positivt. Der står også, at han løber op og ned ad højrekanten. Gad vide om han er i spil til højre angriberplads i 4-2-3-1 ?
Hvad havde du håber at han ville sige da?
Der er kommet en ny træner, og selvom der ikke er tale om en revolution, er han igang med at ændre nogle ting, som de har arbejdet intensivt på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jan 2021, 15:16

Nok bare den sædvanlige floskel om, at de var blevet kørt hårdere end forgængeren.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Ny Træner

Indlæg af Sauer » 18. jan 2021, 22:22

FlæskeFrank skrev:
17. jan 2021, 15:16
Nok bare den sædvanlige floskel om, at de var blevet kørt hårdere end forgængeren.
Han siger da, at det er meget intensivt? Det ville da klæde ham dårligt at give en indirekte stikpille til den nuværende assistent - eller den tidligere cheftræner.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny Træner

Indlæg af Buzz Killington » 9. feb 2021, 14:42

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -svensson/

Spændende. Jeg kan se vi bekræfter Cifuentes små fire dage før Svensson skriver med Mainz. Så måske vi har været med helt op til det sidste. Jeg mindes at Inge bekræftede at der var en danske med helt til sidst af de der 3-4 emner vi snakkede med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 9. feb 2021, 15:24

Kan virkelig godt lide, at AaB tør sigte højere end nogen herinde mener vi skal. Rigtig positivt tegn, at vi melder os på banen med en af de mest interessante og lovende trænere i skandinavisk fodbold. Det havde været et kæmpe scoop og det siger jo noget om, at man vil bygge klubben op igen fremfor mere leverpostej og Bilbao.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Ny Træner

Indlæg af Spanky » 9. feb 2021, 15:50

Buzz Killington skrev:
9. feb 2021, 14:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -svensson/

Spændende. Jeg kan se vi bekræfter Cifuentes små fire dage før Svensson skriver med Mainz. Så måske vi har været med helt op til det sidste. Jeg mindes at Inge bekræftede at der var en danske med helt til sidst af de der 3-4 emner vi snakkede med.
Hvorfor har Inge behov for sige det omkring Svensson? Kan ikke se hvad AaB vinder ved det.

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Ny Træner

Indlæg af Anubit » 9. feb 2021, 15:53

Spanky skrev:
9. feb 2021, 15:50
Buzz Killington skrev:
9. feb 2021, 14:42
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -svensson/

Spændende. Jeg kan se vi bekræfter Cifuentes små fire dage før Svensson skriver med Mainz. Så måske vi har været med helt op til det sidste. Jeg mindes at Inge bekræftede at der var en danske med helt til sidst af de der 3-4 emner vi snakkede med.
Hvorfor har Inge behov for sige det omkring Svensson? Kan ikke se hvad AaB vinder ved det.
At snakke klubben op, vil jeg gætte på? At vise at vi var interessante for et navn, der nu er i Bundesligaen?
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny Træner

Indlæg af Maglau » 9. feb 2021, 15:56

Jakobsen skrev:
9. feb 2021, 15:24
Kan virkelig godt lide, at AaB tør sigte højere end nogen herinde mener vi skal. Rigtig positivt tegn, at vi melder os på banen med en af de mest interessante og lovende trænere i skandinavisk fodbold. Det havde været et kæmpe scoop og det siger jo noget om, at man vil bygge klubben op igen fremfor mere leverpostej og Bilbao.
Vildt underligt - mon han reelt var et alternativ. Der var tale om en svensk træner og at vi lå på en løn på 1 - 2 mio som alle andre danske trænere - Thorup undtaget som vel får 1/4 mia.
Men som Bundesliga træner har man vel ikke under 3 mio som absolut minimum.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ny Træner

Indlæg af Brodernumsi » 9. feb 2021, 16:17

Maglau skrev:
9. feb 2021, 15:56
Jakobsen skrev:
9. feb 2021, 15:24
Kan virkelig godt lide, at AaB tør sigte højere end nogen herinde mener vi skal. Rigtig positivt tegn, at vi melder os på banen med en af de mest interessante og lovende trænere i skandinavisk fodbold. Det havde været et kæmpe scoop og det siger jo noget om, at man vil bygge klubben op igen fremfor mere leverpostej og Bilbao.
Vildt underligt - mon han reelt var et alternativ. Der var tale om en svensk træner og at vi lå på en løn på 1 - 2 mio som alle andre danske trænere - Thorup undtaget som vel får 1/4 mia.
Men som Bundesliga træner har man vel ikke under 3 mio som absolut minimum.
Hvilken svensk træner?

Thorup får 9 mil.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Ny Træner

Indlæg af Maglau » 9. feb 2021, 17:02

Brodernumsi skrev:
9. feb 2021, 16:17
Maglau skrev:
9. feb 2021, 15:56
Jakobsen skrev:
9. feb 2021, 15:24
Kan virkelig godt lide, at AaB tør sigte højere end nogen herinde mener vi skal. Rigtig positivt tegn, at vi melder os på banen med en af de mest interessante og lovende trænere i skandinavisk fodbold. Det havde været et kæmpe scoop og det siger jo noget om, at man vil bygge klubben op igen fremfor mere leverpostej og Bilbao.
Vildt underligt - mon han reelt var et alternativ. Der var tale om en svensk træner og at vi lå på en løn på 1 - 2 mio som alle andre danske trænere - Thorup undtaget som vel får 1/4 mia.
Men som Bundesliga træner har man vel ikke under 3 mio som absolut minimum.
Hvilken svensk træner?

Thorup får 9 mil.
Løn diskussionen herinde kom op ifbm at vi snakkede om svensker - kan det passe han hed Jönsson fra Nörköping - og hvad han skulle have.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Ny Træner

Indlæg af Mephisto2 » 3. mar 2021, 18:55

Jeg er alvorligt bekymret for, hvordan det vil gå i nedrykningsspillet. Og jeg tør ganske enkelt ikke gå ind i det med Cifuentes, hvis de sidste 3 kampe inden cuttet også ender uden sejr.

Det kan sagtens gå helt galt, som det næsten gjorde i 2011.

Jeg siger tak for nu til Cifuentes, hvis ikke de sidste tre kampe giver en sejr eller to - og ind med Kuhn på en kort kontrakt indtil sommer.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 3. mar 2021, 19:06

Jeg ved sgu virkelig ikke med det her. Jeg synes egnetlig, at de sygdomme vi ser er de samme som vi har set hidtil under både Feher, Friis, WIeghorst og Søndergaard. Den eneste træner der fik brudt lidt med elendigheden udover enkelte kampe er Friis. Bliver det slemt nok under Cifuents kan vi selvfølgelig blive nødt til at gøre noget, men jeg tror ikke kun det er træneren som er problemet. Der skal bygges en enhed og det har der basalt set ikke været siden Kent og Double holdet forlod klubben.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Ny Træner

Indlæg af DenGamleMand » 3. mar 2021, 19:20

Håbløst at manden ikke får en ærlig chancen. Kom nu lige...
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1462
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Ny Træner

Indlæg af Stegosaurus » 3. mar 2021, 20:11

Der mangler et spørgsmål i overskriften, og svaret er så ja.

INTET har Marti vist. Han undervurderer modstanderne konstant. Han ignorerer et katastrofalt forsvar kamp efter kamp. Jeg tror, han hænger i en tynd tråd.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Ny Træner

Indlæg af Brent » 3. mar 2021, 20:16

DenGamleMand skrev:
3. mar 2021, 19:20
Håbløst at manden ikke får en ærlig chancen. Kom nu lige...
Hvor mange kampe har vi råd til at tabe? Skal vi i første division. Vi skal have Bo Henriksen
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar