Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2021, 16:59

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:34
Funky skrev:
28. feb 2021, 16:34
Er der i øvrigt klarhed over, hvad der er galt med Thelander?

Thelander, Hiljemark og Lucas ude. Skørt alligevel vi lige skal rammes af skader på de 3 allerstørste navne i truppen.
Han fik et slag og havde ondt, en skade som han ikke turde spille med.
Jeg troede ikke han var sådan en wimp. Jeg savner sgu en anfører der træder i karakter, bider tænderne sammen og spiller videre - om det så skal være på piller.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 28. feb 2021, 17:01

Pastorius skrev:
28. feb 2021, 16:59
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:34
Funky skrev:
28. feb 2021, 16:34
Er der i øvrigt klarhed over, hvad der er galt med Thelander?

Thelander, Hiljemark og Lucas ude. Skørt alligevel vi lige skal rammes af skader på de 3 allerstørste navne i truppen.
Han fik et slag og havde ondt, en skade som han ikke turde spille med.
Jeg troede ikke han var sådan en wimp. Jeg savner sgu en anfører der træder i karakter, bider tænderne sammen og spiller videre - om det så skal være på piller.
Det er da forhåbentlig et forsøg på humor det der. Vi har ikke brug for flere skader i millionærklubben
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 384
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af nj27 » 28. feb 2021, 17:03

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:52
https://beta.bold.dk/fodbold/video/373820

Det er jo fuldstændig absurd, hvis Putros’ beslutning om at fløjte kampen igang igen havde kostet os et regulært mål.
Tja , mon ikke FCN indsender en protest, den er jo Helt klar , man må ikke ændre en kendelse efter spillet er sat i gang igen
Og en ny kamp kan begge hold vel godt bruge

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Aabwibz » 28. feb 2021, 17:06

nj27 skrev:
28. feb 2021, 17:03
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:52
https://beta.bold.dk/fodbold/video/373820

Det er jo fuldstændig absurd, hvis Putros’ beslutning om at fløjte kampen igang igen havde kostet os et regulært mål.
Tja , mon ikke FCN indsender en protest, den er jo Helt klar , man må ikke ændre en kendelse efter spillet er sat i gang igen
Og en ny kamp kan begge hold vel godt bruge
Nu må det holde op - Ja, reglerne er sådan at en kendelse ikke kan laves om når spillet er sat igang. Men når det handler om at han måske misser ordet "ikke" i en sætning som lyder "han er ikke offside", ja så er det vel fair nok han fløjter 1,5 sek efter bolden er sat igang igen. Det ville jo være en endnu større skandale hvis han netop ikke havde fløjtet halvandet sekund efter!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Funky » 28. feb 2021, 17:20

nj27 skrev:
28. feb 2021, 17:03
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:52
https://beta.bold.dk/fodbold/video/373820

Det er jo fuldstændig absurd, hvis Putros’ beslutning om at fløjte kampen igang igen havde kostet os et regulært mål.
Tja , mon ikke FCN indsender en protest, den er jo Helt klar , man må ikke ændre en kendelse efter spillet er sat i gang igen
Og en ny kamp kan begge hold vel godt bruge
Lad os da bare tage en ny kamp, hvis det skal være. Jeg synes, det ville være fjollet, når nu dommerens brøde trods alt ikke var større - jo, “sat i gang”, i 1.5 sekund, come on. Lad der nu ikke gå højesteretssagfører i den. Men altså, chancen for 2 point mere kan selvfølgelig vise sig at være hele forskellen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Mogens » 28. feb 2021, 17:31

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:01
Mogens skrev:
28. feb 2021, 15:58
En ok indsats med lidt for mange defensive mangler, og et resultat som vi i det store hele ikke kan bruge til alverden.
Udover at vi scorer 2 mål, stiller op taktisk godt og sådan som vi gerne vil se AaB. Masser af ild i øjnene, kompromisløst spil og masser af skabte chancer.
Pisse ærgerligt at det ikke rækker til 3 point.
Ja, stort set det mit indlæg også siger. Den defensive indsats trækker ned og resultatet kan vi ikke bruge til alverden. Det bringer os ikke betragteligt nærmere top6.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Mikki89 » 28. feb 2021, 17:40

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:58
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 16:55
De udmeldinger har jo også været der efter at både Hiljemark og Lucas er blevet skadet og fuld respekt for, at man bibeholder dem.
Jeg mangler bare at Inge går ud og klart tilkendegiver, at vi ikke kan blande os i topstriden i år, men i stedet skal bygge op og først og fremmest få nogle sejre og selvtillid ind i truppen igen.
Sålænge vi ikke modificerer målsætningen for denne sæson, så vokser presset på at præstere både på trænere, spillere og stab. Jeg tror også, at det er i det lys, at vi skal se nogle brugeres og fans store skuffelse over resultaterne.
Jeg synes ikke klubben skal gå ud og revidere målsætninger flere gange hver sæson.
Lige nu skal vi selvfølgelig fastholde den målsætning så længe den er mulig.
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Julgranen » 28. feb 2021, 17:51

Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 17:40
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
Efter en sæson hvor vi har haft 3 forskellige trænere, og langtidsskader til vores 2 største profiler, hvorfor skulle der så ske noget? Vi skal forstærke os til sommer, men det har Inge ikke lagt skjul på.

Der er i min verden ikke en dyt forskel på en ligegyldig plads i periferien af top 6 og så at slutte 7 eller 8. Lidt placeringspenge, ja, men der er fortsat ingen tilskuerindtægter og enhver kan se, at vi bygger noget nyt op.
Det er derfor vigtigere at pilen peger i den rigtige retning end at vi slutter 27 point fra europæiske kampe.

Det er også derfor det er lidt komisk med det her fokus på top 6. Vi skal arbejde for at lave en “AGF”, det er det eneste der tæller nu. Det lange seje træk.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Forza » 28. feb 2021, 17:56

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 17:51
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 17:40
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
Efter en sæson hvor vi har haft 3 forskellige trænere, og langtidsskader til vores 2 største profiler, hvorfor skulle der så ske noget? Vi skal forstærke os til sommer, men det har Inge ikke lagt skjul på.

Der er i min verden ikke en dyt forskel på en ligegyldig plads i periferien af top 6 og så at slutte 7 eller 8. Lidt placeringspenge, ja, men der er fortsat ingen tilskuerindtægter og enhver kan se, at vi bygger noget nyt op.
Det er derfor vigtigere at pilen peger i den rigtige retning end at vi slutter 27 point fra europæiske kampe.

Det er også derfor det er lidt komisk med det her fokus på top 6. Vi skal arbejde for at lave en “AGF”, det er det eneste der tæller nu.
7. Pladsen kan jo spille kval. opgør om at komme i Europa, så vil mene der er ret stor forskel. Ellers helt enig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af NIN » 28. feb 2021, 18:02

Hvis ikke andet, så giver VAR da underholdning. FCK-AGF 3-3. Tak, for det.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Hovedet » 28. feb 2021, 18:08

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:40
Hovedet skrev:
28. feb 2021, 16:36
Ikke, når man påtænker deres skadeshistorik - desværre...
Det samme kan du sige om et hav af topspillere - Ahlmann har vel misset flere kampe i hans karriere end Hiljemark f.eks.
Skader er et lotteri, det er meget sjældent man kan gardere sig mod den.
Enkelte trænere lader endda skadede spillere spille - fordi de skal.
Jamen, det er jo dødtrist. Er du da vimmer, hvor er det gode spillere. Og nu hvor du nævner Ahlmann; han kom jo heller ikke helt tilbage på det niveau, han havde før den sidste langtidsskade (men har dog formået at holde sig skadesfri siden, altså med undtagelse af et par mindre pauser).

Til gengæld formåede Henrik Dalsgaard at komme tilbage på endda meget højt niveau (han var faktisk skadet et halvt år under AaBs mesterskabssæson).

Mikki89
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18. jun 2020, 08:05
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Mikki89 » 28. feb 2021, 18:11

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 17:51
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 17:40
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
Efter en sæson hvor vi har haft 3 forskellige trænere, og langtidsskader til vores 2 største profiler, hvorfor skulle der så ske noget? Vi skal forstærke os til sommer, men det har Inge ikke lagt skjul på.

Der er i min verden ikke en dyt forskel på en ligegyldig plads i periferien af top 6 og så at slutte 7 eller 8. Lidt placeringspenge, ja, men der er fortsat ingen tilskuerindtægter og enhver kan se, at vi bygger noget nyt op.
Det er derfor vigtigere at pilen peger i den rigtige retning end at vi slutter 27 point fra europæiske kampe.

Det er også derfor det er lidt komisk med det her fokus på top 6. Vi skal arbejde for at lave en “AGF”, det er det eneste der tæller nu. Det lange seje træk.
Der skal ikke nødvendigvis ske noget dramatisk, men der skal være en anerkendelse af at denne sæson ikke har været tilfredsstillende på trods af skader og trænerskift. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du ser, at der er kommet forbedringer i spillet både i dagens kamp, men også generelt siden Cifuentes kom til. Hvordan skiller disse kampe sig ud ift. De bedste kampe under Friis og Feher?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Brent » 28. feb 2021, 18:24

Julgranen skrev:
28. feb 2021, 17:51
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 17:40
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
Efter en sæson hvor vi har haft 3 forskellige trænere, og langtidsskader til vores 2 største profiler, hvorfor skulle der så ske noget? Vi skal forstærke os til sommer, men det har Inge ikke lagt skjul på.

Der er i min verden ikke en dyt forskel på en ligegyldig plads i periferien af top 6 og så at slutte 7 eller 8. Lidt placeringspenge, ja, men der er fortsat ingen tilskuerindtægter og enhver kan se, at vi bygger noget nyt op.
Det er derfor vigtigere at pilen peger i den rigtige retning end at vi slutter 27 point fra europæiske kampe.

Det er også derfor det er lidt komisk med det her fokus på top 6. Vi skal arbejde for at lave en “AGF”, det er det eneste der tæller nu. Det lange seje træk.
Der er vil en fidus i at spillerne bliver matchet på et højere niveau og derved formentlig udvikler sig mere
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2021, 18:27

Funky skrev:
nj27 skrev:
28. feb 2021, 17:03
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:52
https://beta.bold.dk/fodbold/video/373820

Det er jo fuldstændig absurd, hvis Putros’ beslutning om at fløjte kampen igang igen havde kostet os et regulært mål.
Tja , mon ikke FCN indsender en protest, den er jo Helt klar , man må ikke ændre en kendelse efter spillet er sat i gang igen
Og en ny kamp kan begge hold vel godt bruge
Lad os da bare tage en ny kamp, hvis det skal være. Jeg synes, det ville være fjollet, når nu dommerens brøde trods alt ikke var større - jo, “sat i gang”, i 1.5 sekund, come on. Lad der nu ikke gå højesteretssagfører i den. Men altså, chancen for 2 point mere kan selvfølgelig vise sig at være hele forskellen.
Der er ikke plads til omkampe i programmet, så der kommer ikke ny kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af gravballe » 28. feb 2021, 18:31

Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 18:11
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 17:51
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 17:40
Det er også et fair standpunkt. Men så skal man også være villig til at tage imod den kritik, der følger når minimumsmålsætningen ikke indfries.
Hvis sæsonen ender med et nedrykningsslutspil, så er sæsonen ikke godkendt og så må man jo tage stilling til, hvad der så skal ske.
Efter en sæson hvor vi har haft 3 forskellige trænere, og langtidsskader til vores 2 største profiler, hvorfor skulle der så ske noget? Vi skal forstærke os til sommer, men det har Inge ikke lagt skjul på.

Der er i min verden ikke en dyt forskel på en ligegyldig plads i periferien af top 6 og så at slutte 7 eller 8. Lidt placeringspenge, ja, men der er fortsat ingen tilskuerindtægter og enhver kan se, at vi bygger noget nyt op.
Det er derfor vigtigere at pilen peger i den rigtige retning end at vi slutter 27 point fra europæiske kampe.

Det er også derfor det er lidt komisk med det her fokus på top 6. Vi skal arbejde for at lave en “AGF”, det er det eneste der tæller nu. Det lange seje træk.
Der skal ikke nødvendigvis ske noget dramatisk, men der skal være en anerkendelse af at denne sæson ikke har været tilfredsstillende på trods af skader og trænerskift. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du ser, at der er kommet forbedringer i spillet både i dagens kamp, men også generelt siden Cifuentes kom til. Hvordan skiller disse kampe sig ud ift. De bedste kampe under Friis og Feher?
At der faktisk er en offsiv plan? At man kan se løb osv for hinanden. Alt for tit under Friis var vi afvænning af kusk, Lucas osv gjorde noget extra ordinær og lige satte et par spillere. Allerede nu kan man se tegn på en offensiv der inkludere løb for hinanden

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af AaB-Jones » 28. feb 2021, 18:38

doukas skrev:
28. feb 2021, 16:32
Mikki89 skrev:
28. feb 2021, 16:28
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:10
doukas skrev:
28. feb 2021, 16:06
Synes lige det er værd at dvæle ved, at dagens modstander var endnu ringere kørerne end os selv med kun 1 sejr i 12 kampe. Dertil en række skader på vigtige positioner ligesom os selv. Marti mangler stadigvæk at bevise, at han 1) kan hive en sejr hjem, 2) at det kan ske imod en kompetent modstander.
Synes det er værd at dvæle ved, at vi ikke har slået FCN mere end 1 gang på snart 4 år.
Du er vist typen, der leder efter hår i suppen.
Jeg er enig med dig i, Julgranen, at FCN er en svær modstander for os, men med dit argument om, at vi heller ikke kunne forvente at vinde over FCK, Brøndby, Randers og FCM, så vil jeg gerne vide om klubbens egen selvforståelse, som værende et tophold i dansk fodbold med ambitioner om medaljer osv., Så ikke er en smule malplaceret og at kommunikation, ambitioner mv. Så ikke skal sættes derefter?
Nu synes jeg du bliver liiige kritisk nok Mikki
Du har åbenbart for god tid, og det skal så gå ud over brugerne af denne side.

Pak den barnlighed væk - hvis du ikke er klar til at blive udfordret på dine efterhånden ret konstante negative betragtninger, så er det nok dig, der skal finde et ekko-kammer.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af Brodernumsi » 28. feb 2021, 18:40

Pastorius skrev:
28. feb 2021, 18:27
Funky skrev:
nj27 skrev:
28. feb 2021, 17:03
Julgranen skrev:
28. feb 2021, 16:52
https://beta.bold.dk/fodbold/video/373820

Det er jo fuldstændig absurd, hvis Putros’ beslutning om at fløjte kampen igang igen havde kostet os et regulært mål.
Tja , mon ikke FCN indsender en protest, den er jo Helt klar , man må ikke ændre en kendelse efter spillet er sat i gang igen
Og en ny kamp kan begge hold vel godt bruge
Lad os da bare tage en ny kamp, hvis det skal være. Jeg synes, det ville være fjollet, når nu dommerens brøde trods alt ikke var større - jo, “sat i gang”, i 1.5 sekund, come on. Lad der nu ikke gå højesteretssagfører i den. Men altså, chancen for 2 point mere kan selvfølgelig vise sig at være hele forskellen.
Der er ikke plads til omkampe i programmet, så der kommer ikke ny kamp.
Begge hold er slået ud af pokalen, så det kan godt lade sig gøre.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af NIN » 28. feb 2021, 18:40

Det var ikke sket, var det Guld Glen

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcn ... regelbrud/
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af degn » 28. feb 2021, 18:48

Er der stadig en Europa league eller conference league plads at spille om, når man er i nedrykningsgruppen?
Det kan jo vise sig at være en mere realistisk vej

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00

Indlæg af AaB-Jones » 28. feb 2021, 18:48

NIN skrev:
28. feb 2021, 18:40
Det var ikke sket, var det Guld Glen

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcn ... regelbrud/
Det er god stil - tror og håber på at vi havde gjort det samme. Lad Disco-Glen og Jacob Nielsen om at tosse rundt i disse episoder, hvor moral kommer i spil. At AGF vil nedlægge protest efter kampen i dag, er jo bare grinagtigt og bidrager til fryden over, at de fuckede up og smed en 3-1-føring :aabfan:

Besvar