Superligaen 2020/2021

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Buzz Killington » 4. mar 2021, 16:13

jonas386 skrev:
4. mar 2021, 16:02
Hvis det er en ny sag, og at det indeholder krænkelser af seksuel karakter, så har AGF reelt set ikke haft noget valg. Hellere få ham ud, inden pressen selv ville få det gravet frem.

Det er en kedelig sag, men glædeligt at upassende adfærd også kan have konsekvenser i sportens verden.
Ja, for 10-15 år siden eller mindre var den bare blevet skubbet i baggrunden som sådan en hemmelighed alle i branchen var klar over men bare ikke rigtigt talte om.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af gravballe » 4. mar 2021, 16:19

Buzz Killington skrev:
4. mar 2021, 16:13
jonas386 skrev:
4. mar 2021, 16:02
Hvis det er en ny sag, og at det indeholder krænkelser af seksuel karakter, så har AGF reelt set ikke haft noget valg. Hellere få ham ud, inden pressen selv ville få det gravet frem.

Det er en kedelig sag, men glædeligt at upassende adfærd også kan have konsekvenser i sportens verden.
Ja, for 10-15 år siden eller mindre var den bare blevet skubbet i baggrunden som sådan en hemmelighed alle i branchen var klar over men bare ikke rigtigt talte om.
Ifølge medierne er det ikke en 10 år gammel sag. Der skulle vist også være tale om en ung pige ifølge en på agf fan forum.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af gravballe » 4. mar 2021, 17:29

Jan Scouby siger til Eurosport 2, der er tale om en ung kvinde. Kvinden kontaktede både Sønderjyske og AGF efter en tv-udsendelse om Haysen.
Angiveligt er der tale om alvorlige anklager.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Salle17 » 4. mar 2021, 18:46

Lyngby er foran mod FCM. Lad os håbe at FCM formår at vende kampen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 5. mar 2021, 13:20

Ikke at det var uventet, men de er nu nogle wimps.....

Der startes ikke en sag mod JAcob Nielsen for hans udtalelser. Undskyldningen er noget søgt.

"- Vi opfatter det mere som en kritik rettet mod FCK end mod dommeren og dommertrioen. I de her sager går grænsen ved udtalelser, der er egnet til at stille spørgsmålstegn ved dommerens upartiskhed. Det synes vi ikke i tilstrækkeligt omgang fremgår af Jacob Nielsens udtalelser. Det er rettet mod FCK."
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Mascis » 5. mar 2021, 14:39

FCK kommer ud af 2020 med et underskud på 289(!) millioner. Så er der da trods alt lidt at glæde sig over :cheers:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 5. mar 2021, 14:39

Mascis skrev:
5. mar 2021, 14:39
FCK kommer ud af 2020 med et underskud på 289(!) millioner. Så er der da trods alt lidt at glæde sig over :cheers:
Det er ret ligegyldigt... Det er for mange penge til at det bliver et problem for dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2021, 14:46

Pastorius skrev:
5. mar 2021, 14:39
Mascis skrev:
5. mar 2021, 14:39
FCK kommer ud af 2020 med et underskud på 289(!) millioner. Så er der da trods alt lidt at glæde sig over :cheers:
Det er ret ligegyldigt... Det er for mange penge til at det bliver et problem for dem.
Og det meste er vel Lalandia og manglende indtægter for deres udenomsforretninger. Lettere urellateret er det sjovt at se hvor meget momentum og sportslig succes FCK har misset siden de betalte deres 100 mio udbytte for nogle år siden
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 5. mar 2021, 15:11

jonas386 skrev:
5. mar 2021, 14:46
Pastorius skrev:
5. mar 2021, 14:39
Mascis skrev:
5. mar 2021, 14:39
FCK kommer ud af 2020 med et underskud på 289(!) millioner. Så er der da trods alt lidt at glæde sig over :cheers:
Det er ret ligegyldigt... Det er for mange penge til at det bliver et problem for dem.
Og det meste er vel Lalandia og manglende indtægter for deres udenomsforretninger. Lettere urellateret er det sjovt at se hvor meget momentum og sportslig succes FCK har misset siden de betalte deres 100 mio udbytte for nogle år siden
"Samtidig oplyses det, at fodboldklubben FC Københavns omsætning udgjorde 148 millioner kroner. Hele 159 millioner kroner mindre end året før."

Fodbolddelen er slet ikke uskyldig. Selvfølgelig at udgifterne også faldet, men slet ikke i samme grad. De budgetterer kun med gruppedeltagelse i EL næste år - præcist lige så useriøst som at vi (kun) budgetterer med en top 6.
Med venlig Hilsen
--
Robert

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af TK-allez » 7. mar 2021, 13:47

Jeg begynder at føle mig lidt nervøs nu. Lyngby vinder over Randers.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gaarde6 » 7. mar 2021, 13:51

TK-allez skrev:
7. mar 2021, 13:47
Jeg begynder at føle mig lidt nervøs nu. Lyngby vinder over Randers.
Du er ikke den eneste..
Vi spiller som en pose nødder og har ikke vundet i 100 år.
Hvis ikke der kommer en alvorlig trods reaktion i morgen.
Så er jeg bange for der kan gå alvorlig gummiben i den.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af 9520AaB » 7. mar 2021, 14:54

Hvis man kigger på formbarometeret er vi vel nærmest nedrykningsfavoritter nu.
Thelander snakker om at vi stadig kan nå top 6, jaja, men se nu for helvede at få noget blod på knæene, nedrykning er mere muligt end top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Jakobsen » 10. mar 2021, 11:36

9520AaB skrev:
7. mar 2021, 14:54
Hvis man kigger på formbarometeret er vi vel nærmest nedrykningsfavoritter nu.
Thelander snakker om at vi stadig kan nå top 6, jaja, men se nu for helvede at få noget blod på knæene, nedrykning er mere muligt end top 6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, jeg ser også mere sejren over SE som første skridt mod overlevelse. Intet tilsiger, at AaB kan få seks point i to kampe
Hvordan skulle vi det? Med vores chanceskabende spil? Med et pres der sidder lige i skabet? Med en solid defensiv med Granli og Ross i første kamp?
Vi skal gøre alt for det, men jeg tvivler ærligtalt på, at vi bare får en sejr. Vi vandt i mandags, men problemerne er der jo stadig.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 10. mar 2021, 12:22

Jakobsen skrev:
10. mar 2021, 11:36
Vi skal gøre alt for det, men jeg tvivler ærligtalt på, at vi bare får en sejr. Vi vandt i mandags, men problemerne er der jo stadig.
Men det er der jo for alle hold, særligt dem vi ligger og kæmper med. Bortset fra top 4 og Lyngby, så er der ingen af de andre hold der har fået mere end 9 point i forårets 7 kampe. Derfor er det himmelråbende dumt at blive ved med at fremture med påstande om, at vi er ih og åh så ringe dette forår, og dårligere end alle andre.
https://superstats.dk/stilling/helaars
Nej, vi er præcis lige så ringe som holdene omkring os i en jævnbyrdig liga.

Vi skal møde Vejle og OB, som begge har holdt lidt bedre stand end vi har defensivt, men som til gengæld ligesom os har problemer foran mål. Det bliver tætte kampe, og derfor er der intet der udelukker, at vi kan tage en slutspilsplads.

Og ser vi bort fra AGF, FCK og Brøndby, så er der kun 1 hold som har scoret flere mål end os hidtil i dette forår. Os, der er så ufatteligt ringe offensive, hvis man skal lytte til oraklerne herinde. Det siger alt om en ekstremt jævnbyrdig række, hvor intet er givet før de sidste 2 kampe.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af 9520AaB » 10. mar 2021, 12:37

Julgranen skrev:
Jakobsen skrev:
10. mar 2021, 11:36
Vi skal gøre alt for det, men jeg tvivler ærligtalt på, at vi bare får en sejr. Vi vandt i mandags, men problemerne er der jo stadig.
Men det er der jo for alle hold, særligt dem vi ligger og kæmper med. Bortset fra top 4 og Lyngby, så er der ingen af de andre hold der har fået mere end 9 point i forårets 7 kampe. Derfor er det himmelråbende dumt at blive ved med at fremture med påstande om, at vi er ih og åh så ringe dette forår, og dårligere end alle andre.
https://superstats.dk/stilling/helaars
Nej, vi er præcis lige så ringe som holdene omkring os i en jævnbyrdig liga.

Vi skal møde Vejle og OB, som begge har holdt lidt bedre stand end vi har defensivt, men som til gengæld ligesom os har problemer foran mål. Det bliver tætte kampe, og derfor er der intet der udelukker, at vi kan tage en slutspilsplads.

Og ser vi bort fra AGF, FCK og Brøndby, så er der kun 1 hold som har scoret flere mål end os hidtil i dette forår. Os, der er så ufatteligt ringe offensive, hvis man skal lytte til oraklerne herinde. Det siger alt om en ekstremt jævnbyrdig række, hvor intet er givet før de sidste 2 kampe.
Uanset statistikkerne, så tror jeg følelserne snakker meget mere i øjeblikket(i hvert fald for undertegnede).
Jeg kom ind til foråret med superoptimisme. Ny spændende træner, spændende signings, Lucas og Hiljemark troede jeg var klar. Så må du da indrømme, at indtil nu har det været en våd klud.
Jeg tror stadig ikke på top 6, men tror på Cifuentes og IAO på den lange bane. Men det kommer til at kræve større oprydning i truppen end AaB selv erkender. De kan starte med højre back, som jeg i lang tid har skreget på. Vi har problemet nu med Pallesen, men PK var heller ikke løsningen og Børsting er slet ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 10. mar 2021, 12:44

9520AaB skrev:
10. mar 2021, 12:37
Uanset statistikkerne, så tror jeg følelserne snakker meget mere i øjeblikket(i hvert fald for undertegnede).
Jeg kom ind til foråret med superoptimisme. Ny spændende træner, spændende signings, Lucas og Hiljemark troede jeg var klar. Så må du da indrømme, at indtil nu har det været en våd klud.
Jeg tror stadig ikke på top 6, men tror på Cifuentes og IAO på den lange bane. Men det kommer til at kræve større oprydning i truppen end AaB selv erkender. De kan starte med højre back, som jeg i lang tid har skreget på. Vi har problemet nu med Pallesen, men PK var heller ikke løsningen og Børsting er slet ikke.
Jeg tror vi kommer til at se en AGF'sk oprydning i truppen, hvor der vil være få spillere tilbage. Og Inge har ikke lagt skjul på at sommervinduet bliver med markant trafik ind/ud. Han har en plan for de kommende vinduer, og i og med at der var så lidt aktivitet i vintervinduet og man ikke kom i mål med sine exit-planer, så bliver de helt sikkert effektueret til sommer.

Jeg ser det nu som en Superliga, der bærer præg af panikstemning hos alle andre hold end de 4 bedste. Ingen skiller sig positivt ud, målfattige kampe osv.
Selv er vi blevet handicappet af en meget kort vinterpause. Cifuentes har simpelthen haft for lidt tid til at arbejde med truppen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 10. mar 2021, 12:58

Julgranen skrev:
10. mar 2021, 12:44
Jeg tror vi kommer til at se en AGF'sk oprydning i truppen, hvor der vil være få spillere tilbage. Og Inge har ikke lagt skjul på at sommervinduet bliver med markant trafik ind/ud. Han har en plan for de kommende vinduer, og i og med at der var så lidt aktivitet i vintervinduet og man ikke kom i mål med sine exit-planer, så bliver de helt sikkert effektueret til sommer.

Jeg ser det nu som en Superliga, der bærer præg af panikstemning hos alle andre hold end de 4 bedste. Ingen skiller sig positivt ud, målfattige kampe osv.
Selv er vi blevet handicappet af en meget kort vinterpause. Cifuentes har simpelthen haft for lidt tid til at arbejde med truppen.
Det er et stort problem, hvis vi skal have gang i en AGF-ligende transformation, og det er at vores organisation slet ikke har haft den samme succes med at skabe kommerciel ro i butikken. Der er megastor forskel på at skulle skabe et solidt fodboldhold, med eller uden et krav om store transferindtægter fra dag 1.

Ikke at jeg tror det vil give ro om Inge eller Cifuentes, men de har slet ikke de samme arbejdsbetingelser som David og PC har haft i AGF.

En transformation nytter ikke meget, hvis ikke vi har råd til at finde spillere der er bedre end dem vi har. Det kan hjælpe lidt på vej, men det bliver vi ikke et tophold af de første 2 sæsoner. Men så er det jo godt at debatsiden er tålmodig og har tid til at vente på at arbejdet betaler sig ;)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 10. mar 2021, 13:03

Pastorius skrev:
10. mar 2021, 12:58
Det er et stort problem, hvis vi skal have gang i en AGF-ligende transformation, og det er at vores organisation slet ikke har haft den samme succes med at skabe kommerciel ro i butikken. Der er megastor forskel på at skulle skabe et solidt fodboldhold, med eller uden et krav om store transferindtægter fra dag 1.

Ikke at jeg tror det vil give ro om Inge eller Cifuentes, men de har slet ikke de samme arbejdsbetingelser som David og PC har haft i AGF.

En transformation nytter ikke meget, hvis ikke vi har råd til at finde spillere der er bedre end dem vi har. Det kan hjælpe lidt på vej, men det bliver vi ikke et tophold af de første 2 sæsoner. Men så er det jo godt at debatsiden er tålmodig og har tid til at vente på at arbejdet betaler sig ;)
Transformationen finansierede sig selv. Nedgang i lønudgifter, og mere præstationsbaserede kontrakter.

Vi HAR jo også råd, hvis man er villig til at lægge 5 mio. for en spiller - men jeg tror i højere grad det handler om at få afstemt truppen, så den har et bedre mix. Og så er der simpelthen spillere med en historik i AaB uden udvikling, som vi skal overveje at verfe ud.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Buzz Killington » 10. mar 2021, 13:18

Julgranen skrev:
10. mar 2021, 12:22
Jakobsen skrev:
10. mar 2021, 11:36
Vi skal gøre alt for det, men jeg tvivler ærligtalt på, at vi bare får en sejr. Vi vandt i mandags, men problemerne er der jo stadig.
Men det er der jo for alle hold, særligt dem vi ligger og kæmper med. Bortset fra top 4 og Lyngby, så er der ingen af de andre hold der har fået mere end 9 point i forårets 7 kampe. Derfor er det himmelråbende dumt at blive ved med at fremture med påstande om, at vi er ih og åh så ringe dette forår, og dårligere end alle andre.
https://superstats.dk/stilling/helaars
Nej, vi er præcis lige så ringe som holdene omkring os i en jævnbyrdig liga.

Vi skal møde Vejle og OB, som begge har holdt lidt bedre stand end vi har defensivt, men som til gengæld ligesom os har problemer foran mål. Det bliver tætte kampe, og derfor er der intet der udelukker, at vi kan tage en slutspilsplads.

Og ser vi bort fra AGF, FCK og Brøndby, så er der kun 1 hold som har scoret flere mål end os hidtil i dette forår. Os, der er så ufatteligt ringe offensive, hvis man skal lytte til oraklerne herinde. Det siger alt om en ekstremt jævnbyrdig række, hvor intet er givet før de sidste 2 kampe.
Jeg kan ikke se hvad der berretiger i at kaldet det "himmelråbende dumt". 3/4 hold under os klarer sig bedre end os, og vi skal ikke møde flere af de dårligere hold på dit formbarometer. Både Vejle og OB klarer sig bedre. Der skal andre boller på suppen for vi har været elendige. En sejr mod OB eller Vejle er kun et håb pt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Jakobsen » 10. mar 2021, 13:31

9520AaB skrev:
10. mar 2021, 12:37
Julgranen skrev:
Jakobsen skrev:
10. mar 2021, 11:36
Vi skal gøre alt for det, men jeg tvivler ærligtalt på, at vi bare får en sejr. Vi vandt i mandags, men problemerne er der jo stadig.
Men det er der jo for alle hold, særligt dem vi ligger og kæmper med. Bortset fra top 4 og Lyngby, så er der ingen af de andre hold der har fået mere end 9 point i forårets 7 kampe. Derfor er det himmelråbende dumt at blive ved med at fremture med påstande om, at vi er ih og åh så ringe dette forår, og dårligere end alle andre.
https://superstats.dk/stilling/helaars
Nej, vi er præcis lige så ringe som holdene omkring os i en jævnbyrdig liga.

Vi skal møde Vejle og OB, som begge har holdt lidt bedre stand end vi har defensivt, men som til gengæld ligesom os har problemer foran mål. Det bliver tætte kampe, og derfor er der intet der udelukker, at vi kan tage en slutspilsplads.

Og ser vi bort fra AGF, FCK og Brøndby, så er der kun 1 hold som har scoret flere mål end os hidtil i dette forår. Os, der er så ufatteligt ringe offensive, hvis man skal lytte til oraklerne herinde. Det siger alt om en ekstremt jævnbyrdig række, hvor intet er givet før de sidste 2 kampe.
Uanset statistikkerne, så tror jeg følelserne snakker meget mere i øjeblikket(i hvert fald for undertegnede).
Jeg kom ind til foråret med superoptimisme. Ny spændende træner, spændende signings, Lucas og Hiljemark troede jeg var klar. Så må du da indrømme, at indtil nu har det været en våd klud.
Jeg tror stadig ikke på top 6, men tror på Cifuentes og IAO på den lange bane. Men det kommer til at kræve større oprydning i truppen end AaB selv erkender. De kan starte med højre back, som jeg i lang tid har skreget på. Vi har problemet nu med Pallesen, men PK var heller ikke løsningen og Børsting er slet ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er egentlig meget enig med dig. Vi må give Inge og Cifuentes tid til det nye projekt og kun gå til en trænerfyring f.eks. hvis det virkelig bliver slemt. Jeg tror på, at mange af de ting man vil er det rigtige og jeg kan også godt lide, at det lyder til at der bliver gjort op med noget af den dårlige kultur derude. Det nytter jo ikke det der med, at du spiller/har privilegier bare fordi du er nordjyde.
Måske skal man ville lidt mindre af gangen, men jeg tror også stadig meget på, at det er et rigtigt projekt og ovenpå 5-6 års clusterfuck af mærkelige indkøb, en dogmatisk tilgang til talentudvikling, absurde trupsammensætninger, en spillemæssig ambition helt ude af trit med virkeligheden og mærkelige træneransættelser og fyringer er det klart, at der er en del at gøre op med. Jeg er ikke ude på, at genstarte Gaarde for/imod debatten, men der hvor vi er nu det er resultatet af de år. Der er behov for at bygge noget op og i en sæson med tre trænere er det klart, at vi ikke er nået helt så langt som vi kunne. Jeg kan egentlig godt leve med, hvis AaB meldte ud at nu opbygger vi et nyt hold og et nyt koncept og der går et par år til resultaterne bliver rigtigt sjov. Hvis man gør det af de rette grunde så køber jeg det meget mere end når man siger top 6 og så disker op med stoppertrioen KP, Blåbjerg og Holgersson.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar