Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Lindmark » 7. maj 2021, 21:19

Hanga skrev:
7. maj 2021, 21:02
Hvorfor fanden skal man sidde og se en fodboldkamp når de ødelægger det på den måde? Det er simpelthen ikke fodbold længere. Når en linjedommer tog fejl i det splitsekund der var til at bedømme det, kunne man i det mindste forstå hvordan fejlen kunne opstå. Men her sidder der decideret nogle tosser ude i en vogn bag stadion og vælger at fratage Prica en scoring og AaB et point på det mest latterlige grundlag. Dræbende!

Nå, præstationen kan vi på ingen måde være tilfredse med. Det havde været et ufortjent point.
Man sidder bare tilbage med en tom og trist følelse - efter at have jublet over Tims klassemål og også over hans attityd lige efter. Hader VAR, også når der dømmes til fordel for mit hold.
Lindmark / Vendelbokartellet

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Julgranen » 7. maj 2021, 21:20

Hovedet skrev:
7. maj 2021, 21:12
Åh, det er rigtigt. Det havde jeg glemt. Men jeg tror ikke på, at vi kan slå SønderjyskE ude i den sidste kamp, og vi kan også let blive overhalet af OB. Er du gal for en fiasko, vi er på vej mod. Og sikket et pres, der hviler på både Inge Andre Olsen og Cifuentes.
Du prøver godt nok hårdt. Så er presset vist heller ikke større - der kommer en ny sæson, hvor der til gengæld er helt andre forventninger. Netop fordi det så er Cifuentes alene - han kan næppe lægges til last for resultater, og spil, under andre trænere.

DellOrto
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af DellOrto » 7. maj 2021, 21:20

Hvor jeg elsker Prica, ikke noget med at fejre sit eget flotte mål, men ind og hente bolden og piske de andre til at jagte det næste mål - KLASSE !

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af johnfrank » 7. maj 2021, 21:24

gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af bedstefar » 7. maj 2021, 21:27

johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Du er da for dum at høre på. Hannesbo er 18 år og derfor vil der altid være massere kampe, hvor det enten er op eller ned.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Forza » 7. maj 2021, 21:28

johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Stop dig selv. Det er simpelthen for dumt det der.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af johnfrank » 7. maj 2021, 21:29

bedstefar skrev:
johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Du er da for dum at høre på. Hannesbo er 18 år og derfor vil der altid være massere kampe, hvor det enten er op eller ned.
Nå så er jeg mere rolig bessefar

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3003
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af raekkeettre » 7. maj 2021, 21:29

Julgranen skrev:
7. maj 2021, 18:16
raekkeettre skrev:
7. maj 2021, 18:09
God kamp idag!! Håber bare på en kamp hvor vi kan se vores bundniveau er hævet, og vi kan spille en kontrolleret kamp på udebane. Men frygter en ny Horsens kamp, og så er vi sgu tilbage ved nul...
Hold dog op - vi har lige spillet to kongekampe på hjemmebane. Der er da masser at bygge på!
Mmmm.....

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Julgranen » 7. maj 2021, 21:30

johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Det er Cifuentes der har opfundet Hannesbo, og hevet ham op på førsteholdet. Han får da masser af spilletid!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Kristian » 7. maj 2021, 21:30

johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Stop nu dig selv..træk nu lige vejret. Han har da ikke ødelagt Hannesbo.

Han startede med ham mod FCK og han startede skide godt, men er som så mange unge spillere, blevet mødt af virkeligheden.

I dag gad Hannesbo ikke engang sparke bolden længere end straffefeltet. Det har sq intet med Cifuentes at gøre.

Men jagt da endelig træneren
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Hanga » 7. maj 2021, 21:31

Lindmark skrev:
7. maj 2021, 21:19
Hanga skrev:
7. maj 2021, 21:02
Hvorfor fanden skal man sidde og se en fodboldkamp når de ødelægger det på den måde? Det er simpelthen ikke fodbold længere. Når en linjedommer tog fejl i det splitsekund der var til at bedømme det, kunne man i det mindste forstå hvordan fejlen kunne opstå. Men her sidder der decideret nogle tosser ude i en vogn bag stadion og vælger at fratage Prica en scoring og AaB et point på det mest latterlige grundlag. Dræbende!

Nå, præstationen kan vi på ingen måde være tilfredse med. Det havde været et ufortjent point.
Man sidder bare tilbage med en tom og trist følelse - efter at have jublet over Tims klassemål og også over hans attityd lige efter. Hader VAR, også når der dømmes til fordel for mit hold.
Præcis. Og det er desværre bare langt fra første gang jeg oplever præcis den følelse med VAR.

Jeg er helt på linje med Kenneth Emil, der siger det meget fint - det har på ingen måde gjort sporten mere seværdigt, og det føles overhovedet ikke mere retfærdigt end det gjorde før. Tværtimod, fristes jeg til at sige. Lad dommerne begå fejlene ude på banen fremfor ude bagved i VAR vognen, for det er sku nemmere at forstå og acceptere, og det her med at få frataget sin glæde minutter efter scoringen er simpelthen så dræbende!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Mini-p » 7. maj 2021, 21:36

10,5cm offside - i Narnia eller ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af doukas » 7. maj 2021, 21:37

10 cm. Simpelthen det, der definerer clear and obivious.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Lyfe » 7. maj 2021, 21:38

johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Heldigvis er du ikke træner...

johnfrank skrev:
Jeg undres over at Helenius har så kort snor hos mange fans, mens Dalsgaard slet ikke møder samme kritik. Efter min mening er Helenius en rigtig spændende fyr, mens Dalsgaard gang på gang viser manglende teknik og spilforståelse, og simpelt hen ikke kommer til noget som helst nogensinde, og smider alle bolde væk han kommer i nærheden af.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af doukas » 7. maj 2021, 21:38

Gad godt vide, hvor mange cm bolden bevæger sig pr. frame.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Rasmus » 7. maj 2021, 21:39

Hanga skrev:
7. maj 2021, 21:17
Rasmus skrev:
7. maj 2021, 21:12
Hvis jeg mødte Mads-Kristoffer Kristoffersen i en mørk gyde lige nu... så ved jeg sgu ikke hvad jeg kunne finde på 😡....

Ved godt at OB skulle have haft straffe i 1. halvleg, men føler stadig at Pricas klasse mål er blevet stjålet af VAR. 🤬🤬🤬 Arrrrrgggh
Det er jo ikke Mads Kristoffer der dømmer den, men folkene i VAR vognen.

Men altså hvorfor skal man spilde sin tid på at se en fodboldkamp nu om dage, når der sidder nogle fjolser ude bagved og ødelægger det på de her vanvittige marginalkendelser. INGEN ville have snakket om en potentiel offside, hvis scoringen havde stået uden VAR tjek.
Det ændre ikke på at Mads-Kristoffer Kristoffersen fortjener en flad, han har ødelagt meget fodbold for mig I de 10 år han har dømt 😡
/ Rasmus

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 119
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af AaBWanKenobi » 7. maj 2021, 21:39

NIN skrev:
7. maj 2021, 21:04
AaBWanKenobi skrev:
7. maj 2021, 20:57
NIN skrev:
7. maj 2021, 20:48
Ud over at både vi og OB er lysår fra top seks, så kan man undre sig over, hvordan det er muligt at brødføde to idioter som kommentatorer. Den ene har været cheftræner for et notorisk bundhold hold og taler i et tempo som han frygter at blive afbrudt hvert øjeblik. Den anden aner intet om fodbold. Det er fuldt forståeligt at Viasat ser sig nødsaget til at sætte prisen op for at fastholde dem i deres såkaldte ekspert panel.
Jeg tror, alle er ved at have fattet holdningen nu. Derudover er det bare trættende med automatreaktionen, for hvis man tager de rød-hvide-briller af, kan man da kun være langt overvejende enig i betragtningerne om vores spil.
Tilsyneladende har du ikke, men så igen, der er næppe en eneste i kongeriget der dumper ned fra sofaen denne fredag i overraskelse over. Det handler på ingen måde om vores spil, det var mere end elendigt og vi har fortjent at blive slaget. Det handler om at fodboldfans - både af de to klubber som neutrale, skal spises af med to højtbetalte kommentatorer der dyster om hvem der leverer de mest intetsigende betragtninger. Det er lige før, dog kun næsten, at P3s -vi skal minimum være tre studieværter, fremstår som en åbenbaring i medielandskabet.
Mod så hårdtslående argumenter som en ex-cheftræner for et notorisk bundhold og én, der intet aner om fodbold, er man jo nødt til at overgive sig.
Sagen er nok nærmere, at du og andre lader jeres bias fra kommentatorernes tåbelige kommentarer om Cifuentes og hans “planer” om spillestil for AaB farve alt andet, de siger i løbet af kampen. Hvis du er uenig i det, er du velkommen til at bakke din holdning op med et eksempel på en af deres fodboldfaglige, uvidende kommentarer. Så skal jeg finde 3-4 kommentarer, der trækker i den anden retning.
Den sidste halve time lyttede jeg specfikt efter alle deres kommentarer, og de handlede nærmest udelukkende om spillet på banen, at Cifuentes langt fra er i mål med sit arbejde og AaB’s konstant svingende niveau. Det er vel reel fodboldkommentering, som alle kommentatorer vil gøre det.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Kristian » 7. maj 2021, 21:40

doukas skrev:
7. maj 2021, 21:37
10 cm. Simpelthen det, der definerer clear and obivious.
Ud fra de billeder man ser, så kan det da godt være de kan få målt sig frem til 10 cm...Men åbenlys er den dælme ikke
------------------
mvh Kristian

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af Lyfe » 7. maj 2021, 21:41

Rasmus skrev:
7. maj 2021, 21:39
Hanga skrev:
7. maj 2021, 21:17
Rasmus skrev:
7. maj 2021, 21:12
Hvis jeg mødte Mads-Kristoffer Kristoffersen i en mørk gyde lige nu... så ved jeg sgu ikke hvad jeg kunne finde på 😡....

Ved godt at OB skulle have haft straffe i 1. halvleg, men føler stadig at Pricas klasse mål er blevet stjålet af VAR. 🤬🤬🤬 Arrrrrgggh
Det er jo ikke Mads Kristoffer der dømmer den, men folkene i VAR vognen.

Men altså hvorfor skal man spilde sin tid på at se en fodboldkamp nu om dage, når der sidder nogle fjolser ude bagved og ødelægger det på de her vanvittige marginalkendelser. INGEN ville have snakket om en potentiel offside, hvis scoringen havde stået uden VAR tjek.
Det ændre ikke på at Mads-Kristoffer Kristoffersen fortjener en flad, han har ødelagt meget fodbold for mig I de 10 år han har dømt 😡
Hvem var VAR dommeren idag?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Kamptråd: OB - AaB, 07.05.2021

Indlæg af johnfrank » 7. maj 2021, 21:43

Lyfe skrev:
johnfrank skrev:
7. maj 2021, 21:24
gravballe skrev:Alt magien fra hanesbro er bare helt væk.

Fedt at se Oscar kommer ind og pisker dem rundt
Cifuintas har ødelagt hannesbo. Virkelig dygtig træner
Heldigvis er du ikke træner...

johnfrank skrev:
Jeg undres over at Helenius har så kort snor hos mange fans, mens Dalsgaard slet ikke møder samme kritik. Efter min mening er Helenius en rigtig spændende fyr, mens Dalsgaard gang på gang viser manglende teknik og spilforståelse, og simpelt hen ikke kommer til noget som helst nogensinde, og smider alle bolde væk han kommer i nærheden af.
Haha det kan du have ret i. Men var det ikke i en periode hvor han spillede angriber med begrænset succes. Nå nogle gange skal man nok tælle til 10 før man poster noget

Besvar