Magnus Christensen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Magnus Christensen

Indlæg af doukas » 21. jul 2021, 11:04

Vores dejlige omdiskuterede midtbaneslider har ikke, så vidt jeg kan se, sin egen tråd, hvilket selvfølgelig er en stor fejl.

Anledningen til tråden er egentligt denne fine NORDJYSKE artikel (ikke-betalingsartikel), hvor MC siger mange gode ting IMO.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/chri ... 4d85b91c57

Det virker til, at MC tager nogle rigtige fornuftige skridt i øjeblikket, og han haft gavn af at få Cifuentes som træner, som tænker fodbold på samme måde, hvilket hænger fint sammen med Cifuentes ros tidligere.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vrag ... 12e501e081

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/somm ... a49ed4a586
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Fromthecradle » 21. jul 2021, 11:17

doukas skrev:
21. jul 2021, 11:04
Vores dejlige omdiskuterede midtbaneslider har ikke, så vidt jeg kan se, sin egen tråd, hvilket selvfølgelig er en stor fejl.

Anledningen til tråden er egentligt denne fine NORDJYSKE artikel (ikke-betalingsartikel), hvor MC siger mange gode ting IMO.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/chri ... 4d85b91c57

Det virker til, at MC tager nogle rigtige fornuftige skridt i øjeblikket, og han haft gavn af at få Cifuentes som træner, som tænker fodbold på samme måde, hvilket hænger fint sammen med Cifuentes ros tidligere.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vrag ... 12e501e081

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/somm ... a49ed4a586
Naturligvis en egen tråd. Fantastisk udvikling - fra uønsket til en af de første på holdkortet. Man begynder at forstå hvorfor alle trænerne har haft Magnus som starter (under Friis slog han jo reelt Würtz af holdet og under Cifuentes Pedro).

Men skal tråden ikke flyttes til transferønsker, hvor de andre spillertde ligger?
You pay for this?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Magnus Christensen

Indlæg af doukas » 21. jul 2021, 11:50

Fromthecradle skrev:
21. jul 2021, 11:17
doukas skrev:
21. jul 2021, 11:04
Vores dejlige omdiskuterede midtbaneslider har ikke, så vidt jeg kan se, sin egen tråd, hvilket selvfølgelig er en stor fejl.

Anledningen til tråden er egentligt denne fine NORDJYSKE artikel (ikke-betalingsartikel), hvor MC siger mange gode ting IMO.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/chri ... 4d85b91c57

Det virker til, at MC tager nogle rigtige fornuftige skridt i øjeblikket, og han haft gavn af at få Cifuentes som træner, som tænker fodbold på samme måde, hvilket hænger fint sammen med Cifuentes ros tidligere.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vrag ... 12e501e081

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/somm ... a49ed4a586
Naturligvis en egen tråd. Fantastisk udvikling - fra uønsket til en af de første på holdkortet. Man begynder at forstå hvorfor alle trænerne har haft Magnus som starter (under Friis slog han jo reelt Würtz af holdet og under Cifuentes Pedro).

Men skal tråden ikke flyttes til transferønsker, hvor de andre spillertde ligger?
Det kan godt ske - troede måske transfer-tråden mere var til spillere AaB handlede ind.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Buzz Killington » 21. jul 2021, 12:01

Og stor ros for at han selv blev og kæmpede for tingene i stedet for som så mange andre at løbe da der var problemer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Brent » 21. jul 2021, 13:01

Kæmpe ros til Magnus, som der også står i artiklen har han udviklet sig meget og han er nu en nøglespiller på midten - og derudover en rigtig AaB dreng :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Magnus Christensen

Indlæg af le Cid » 21. jul 2021, 14:47

MC er i bedste fald en gennemsnitlig superligaspiller, og det er der intet odiøst i - en klub som AaB kan alle ikke være stjerner. Det er ganske godt kæmpet af knægten, når man tænker på, hvor langt væk fra holdet, han var på et tidspunkt. Han er helt sikkert en helt del bedre end sit rygte herinde.

Meeeeen, når folk har travlt med at udråbe ham som nøglespiller og den slags gøgl, så er det lidt for åbenlys trolleri. Jeg håber ikke, at nogen falder i den fælde!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Magnus Christensen

Indlæg af doukas » 21. jul 2021, 14:49

le Cid skrev:
21. jul 2021, 14:47
MC er i bedste fald en gennemsnitlig superligaspiller, og det er der intet odiøst i - en klub som AaB kan alle ikke være stjerner. Det er ganske godt kæmpet af knægten, når man tænker på, hvor langt væk fra holdet, han var på et tidspunkt. Han er helt sikkert en helt del bedre end sit rygte herinde.

Meeeeen, når folk har travlt med at udråbe ham som nøglespiller og den slags gøgl, så er det lidt for åbenlys trolleri. Jeg håber ikke, at nogen falder i den fælde!
Kunne simpelthen ikke være mere enig.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Magnus Christensen

Indlæg af R Rosenberg » 21. jul 2021, 19:02

Nu er jeg nødt til at få luft for den nysgerrighed, der som en anden omgang malaria har raset i min krop længe:

Når man er varm fortaler for Magnus Christensen, er det så, fordi man virkelig mener, at han er så god, at han er berettiget til en plads på et hold, hvis ambition er top 4, Europa Cup, etc?

Eller er det, fordi man hellere vil nøjes og se en nordjysk knægt end en bedre udlænding/udenbys?

Eller er det, fordi man lidt i trods hiver ham lidt op på en piedestal, fordi han har fået så meget kritik?

Jeg håber, at mit spørgsmål bliver opfattet, som det er ment: En oprigtig nysgerrighed og et ønske om at forstå. Som måske endda kan nuancere mit syn på sagen, for mit blik på hans evner som fodboldspiller er nok velkendt.
Derfor kunne helt ærlige svar være fedt, fordi det i mit fodboldhoved er et stort paradoks at have ret store ambitioner som klub og samtidig have spillere på (synes jeg) ret tvivlsomt niveau i så mange kampe.
Ædruelighedens stemme

Bocajunior1
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 7. feb 2021, 08:27
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Bocajunior1 » 21. jul 2021, 20:54

Hvis det er Pedro du hentyder til som udlænding, er han absolut ikke bedre end Magnus Christensen pt, og har vel ikke været det længe. Vil tro, at man nok kan få en udlænding, der er bedre end MC, men har vel nok også noget med penge at gøre, som AaB nok ikke har.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Magnus Christensen

Indlæg af R Rosenberg » 21. jul 2021, 21:04

Bocajunior1 skrev:
21. jul 2021, 20:54
Hvis det er Pedro du hentyder til som udlænding, er han absolut ikke bedre end Magnus Christensen pt, og har vel ikke været det længe. Vil tro, at man nok kan få en udlænding, der er bedre end MC, men har vel nok også noget med penge at gøre, som AaB nok ikke har.
Nej, nej, jeg hentyder ikke til nogen. Bare udlænding generelt.
(Mht Ferreira specifikt, så har jeg længe argumenteret for, at man skal forsøge at afhænde ham igen, hvis ikke han har steppet op til vinter. Brandærgerligt, for på toppen var han virkelig god - også bedre en de fleste i ligaen på den plads.)

Det virker bare på mig, som om nogen hellere vil nøjes, fordi han er nordjyde. Eller også synes man, at han virkelig er skide god og toppen af poppen. Som da rækketre fik han udnævnt til profil i ligaen. Jeg ved det ikke, deraf min oprigtige nysgerrighed.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Magnus Christensen

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2021, 21:48

le Cid skrev:
21. jul 2021, 14:47
MC er i bedste fald en gennemsnitlig superligaspiller, og det er der intet odiøst i - en klub som AaB kan alle ikke være stjerner. Det er ganske godt kæmpet af knægten, når man tænker på, hvor langt væk fra holdet, han var på et tidspunkt. Han er helt sikkert en helt del bedre end sit rygte herinde.

Meeeeen, når folk har travlt med at udråbe ham som nøglespiller og den slags gøgl, så er det lidt for åbenlys trolleri. Jeg håber ikke, at nogen falder i den fælde!
Meget enig. Pointen er jo ikke, at Magnus altid er den dårligste spiller på banen, eller han aldrig sætter en fod rigtigt. I løbet af en sæson spiller han en lang række godkendte kampe, et par enkelte gode og en håndfuld decideret dårlige kampe. Det er der masser af spillere der gør, også spillere på både dårligere og bedre hold, og spillere der ellers ses som bedre fodboldspillere end Magnus. Forskellen er bare, at når Victor Fischer - igen - spiller en dårlig kamp, så gør det måske dele af FCKs offensiv lidt mere bovlam, og deres offensive aktioner har også kvalitet derefter. Når Magnus spiller en dårlig kamp, så betyder det ofte, at modstanderen har frit spil imod vores mål. Når Victor Fischer laver en dårlig berøring, dårlig aflevering eller glemmer at orientere sig inden han får bolden, så ødelægges FCK's angreb. Når det sker for Magnus, så betyder det i langt de fleste tilfælde en motorvej direkte i mod mål. Man husker Magnus' dårlige kampe, fordi det ofte betyder at modstanderne har en field day.

Det er faktisk ved at være noget tid siden sidst (heldigvis), men der har bare været for mange kampe, hvor Magnus har endt med at lave kampafgørende fejl, og i løbet af en sæson har vi ikke råd til at smide hverken 2, 3, 5 eller flere point på fejl der ellers kunne være undgået. Første mål til SønderjyskE i pokalfinalen er et eksempel på en fejl jeg har set Magnus lave masser af gange.

Jeg synes heller ikke, at Magnus helt passer ind længere. Vi spiller ikke med en decideret 6'er længere, og det Magnus er god til har vi ikke helt så meget brug for, når vi spiller med tre i bagkæden. De ting som Magnus så omvendt ikke er så god til; såsom hurtige afleveringer frem i banen, overblik, evnen til at komme i feltet eller at kunne slå den afgørende aflevering, kan vi omvendt godt bruge - og mangler.

For både AaB og Magnus' skyld, så håber jeg, at vejene skilles, senest når kontrakten udløber.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Magnus Christensen

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jul 2021, 22:19

R Rosenberg skrev:
21. jul 2021, 19:02
Nu er jeg nødt til at få luft for den nysgerrighed, der som en anden omgang malaria har raset i min krop længe:

Når man er varm fortaler for Magnus Christensen, er det så, fordi man virkelig mener, at han er så god, at han er berettiget til en plads på et hold, hvis ambition er top 4, Europa Cup, etc?

Eller er det, fordi man hellere vil nøjes og se en nordjysk knægt end en bedre udlænding/udenbys?

Eller er det, fordi man lidt i trods hiver ham lidt op på en piedestal, fordi han har fået så meget kritik?

Jeg håber, at mit spørgsmål bliver opfattet, som det er ment: En oprigtig nysgerrighed og et ønske om at forstå. Som måske endda kan nuancere mit syn på sagen, for mit blik på hans evner som fodboldspiller er nok velkendt.
Derfor kunne helt ærlige svar være fedt, fordi det i mit fodboldhoved er et stort paradoks at have ret store ambitioner som klub og samtidig have spillere på (synes jeg) ret tvivlsomt niveau i så mange kampe.
Jeg ved ikke om der er nogle, som er varm fortaler af Magnus udover træneren :cool:

Personligt hiver jeg ham ikke op på en piedestal, men har ikke som dig og dine behov for at bræge om, at han er for dårlig. Slet ikke, når han leverer godkendte indsatser.

Retorikken for nogle få herinde har nærmest været at klandre Magnus for, at han spiller. Og det kan jo aldrig være hans skyld, at han spiller. Hvis man ser retorikken har det jo nærmest været hans skyld, at Ferreira ikke viser det topniveau, som han viste i efteråret.

Her kunne man måske bare anerkende, at han faktisk har spillet et par gode kampe og fastholdt pladsen. Og så lad os komme videre.

Og al den snak om god nok til top4 osv. Altså det er næsten endnu værre. Hvis du kigger på AaBs 2014 hold, så er der rigtig mange ikke top4 spillere på det hold. Det var der ved gud heller ikke hos Brøndby, da de vandt mesterskabet i år. Ikke at det er et mål i sig selv at have dårligere spillere, men det er bare en formulering som er opfundet til at få de spillere, som du ikke kan lide, til at fremstå dårligt i dit lys.

Han udfylder den rolle, som vi har behov for pt. Flertallet af os ser gerne Ferreira tilbage på pladsen, hvis han spiller som i efteråret. Men indtil da har vi god erstatning. Det bliver nok aldrig til Magic Magnus, men mindre kan nok også gøre det.

Men med en FCK midtbane Zeca og Lerager, så skal der altså noget til ikke at fremstå noget fåret efter kampen og det kunne Magnus. Og det virker faktisk som om, at det hidser nogle op - "hvad bilder han sig ind, han skulle blive til grin". Vi kunne alle se nogle skønhedsfejl, men det samlede billede var meget betryggende.
- FlæskeFrank

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Legum Magister » 21. jul 2021, 22:51

R Rosenberg skrev:
21. jul 2021, 19:02
Nu er jeg nødt til at få luft for den nysgerrighed, der som en anden omgang malaria har raset i min krop længe:

Når man er varm fortaler for Magnus Christensen, er det så, fordi man virkelig mener, at han er så god, at han er berettiget til en plads på et hold, hvis ambition er top 4, Europa Cup, etc?

Eller er det, fordi man hellere vil nøjes og se en nordjysk knægt end en bedre udlænding/udenbys?

Eller er det, fordi man lidt i trods hiver ham lidt op på en piedestal, fordi han har fået så meget kritik?

Jeg håber, at mit spørgsmål bliver opfattet, som det er ment: En oprigtig nysgerrighed og et ønske om at forstå. Som måske endda kan nuancere mit syn på sagen, for mit blik på hans evner som fodboldspiller er nok velkendt.
Derfor kunne helt ærlige svar være fedt, fordi det i mit fodboldhoved er et stort paradoks at have ret store ambitioner som klub og samtidig have spillere på (synes jeg) ret tvivlsomt niveau i så mange kampe.
Min ganske subjektive udlægning er, at det er gået hen og blevet en art cause célèbre blandt visse medlemmer her på sitet, at tale Magnus Christensens sag. Det kan der givetvis være flere årsager til, en af disse erkender jeg blankt er, at Magnus Christensen har hævet sit niveau under Cifuentes, en anden kan være hans upåklagelige fightervilje og den indstilling han har til kampene. Jeg kan dog ikke dy mig for at få den tanke, at andre årsager er mindre renhjertede; men bunder 1) i f.eks. lokalpatriotisme, fordi der er tale om en nordjysk spiller, 2) i trods mod den - til tider massive og under tiden brutale - modstand, der har været mod Magnus Christensen her på sitet, 3) i en slet skjult generel opposition mod de medlemmer her på sitet, der har været mest insisterende i deres kritik af Magnus Christensen, for hvis medlem X er imod noget, så er jeg pr. definition for dette (hvilket i øvrigt går begge veje, og der er eksempler fra begge "fløje", hvor der går ren Cato den ældre i den med argumenter i tråd med "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam").

Min egen modstand mod Magnus Christensen er mildnet med tiden, primært fordi han har løftet sit niveau og fordi han har en beundringsværdig indstilling, som andre af AaB's spillere kunne lære af, meget kan man klandre ham for, men en mimose har han aldrig været. Jeg forstår dog ikke, at man i ramme alvor kan mene, at han er bare tilnærmelsesvist god nok til at være starter for AaB, hvis AaB vel at mærke agter at forsøge at leve op til egne målsætninger. Magnus Christensen ville være udmærket i klubber, der er tilfredse med at friste tilværelsen i den nedre halvdel af Superligaen - hvilket objektivt set immervæk er et ganske højt niveau - men han er ikke god nok til en klub som AaB, der netop vil væk fra en situation, hvor hvert forår står på nedrykningsslutspil. AaB vil blande sig i toppen af Superligaen, og hvis det skal ske, kan spillere med Magnus Christensens niveau altså ikke være tiltænkt en plads i startopstillingen; men allerhøjst være reserver, der kan agere nødløsning, hvis uheldet er ude.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Maglau » 22. jul 2021, 07:28

Enig i de fleste betragtninger om MC kvaliter og mangel herpå. i mine øjne er han ikke god til en top 4 klub, men det er der fanme ikke ret mange AaBer der er i den nuværende tilstand.
Derfor synes jeg det er lidt vildt når Magnus bliver gjort til syndebuk for næsten alle dårligdomme der sker AaB.
Hvis AaB skal i top 4 uden at købe 9 nye spillere så skal hele holdet rejse sig i niveau. Så hvis alle spillerne tog samme procentvise niveau stigning som Magnus har gjort siden efteråret så kan vi nå top 4.
Magnus er hverken god endsige profil eller totalt umulig - han er bare som AaBer er flest. Men cadeau for hans fighter vilje og kæmpen mod det at forlade klubben.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2021, 07:50

Maglau skrev:
22. jul 2021, 07:28
Enig i de fleste betragtninger om MC kvaliter og mangel herpå. i mine øjne er han ikke god til en top 4 klub, men det er der fanme ikke ret mange AaBer der er i den nuværende tilstand.
Derfor synes jeg det er lidt vildt når Magnus bliver gjort til syndebuk for næsten alle dårligdomme der sker AaB.
Hvis AaB skal i top 4 uden at købe 9 nye spillere så skal hele holdet rejse sig i niveau. Så hvis alle spillerne tog samme procentvise niveau stigning som Magnus har gjort siden efteråret så kan vi nå top 4.
Magnus er hverken god endsige profil eller totalt umulig - han er bare som AaBer er flest. Men cadeau for hans fighter vilje og kæmpen mod det at forlade klubben.
Jeg tror nu ikke Magnus bliver gjort til syndebuk, fordi det er Magnus.
Jeg tror det er fordi folk kigger på holdet og ser, hvor der skal sættes ind, for at tage et step op i tabellen. Hvis rygterne taler sandt og Inge leder efter en ny 6'er. Så ser Inge jo det samme som nogle af os herinde. Vi mangler fart centralt.
Havde Magnus nu siddet ude eller var blevet solgt og Kakeeto i stedet havde spillet. Eller Pedro i den forfatning han er i nu. Så havde folk jo stadig ment vi skulle have en ny mand til den plads og så var det de to spillere som folk ville have udskiftet.

Der har altid været spillere/pladser som folk gerne så udskiftet (Børsting, Pallesen, Kusk) Og jeg selv så gerne Fossum byttet ud med en Patrik Olsen type. Sådan tror jeg det er blandt alle fans af alle klubber.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Magnus Christensen

Indlæg af hit666 » 22. jul 2021, 08:35

ja har er måske ikke god nok til top 4 det samme kan man sige om Rufo men der er da ikke så mange som har et behov for at sætte ham i gabestoken
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2021, 08:51

hit666 skrev:
22. jul 2021, 08:35
ja har er måske ikke god nok til top 4 det samme kan man sige om Rufo men der er da ikke så mange som har et behov for at sætte ham i gabestoken
Rufo har jo også siddet på bænken i mange kampe, netop fordi han ikke har været god nok.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Magnus Christensen

Indlæg af Himmerland » 22. jul 2021, 09:59

Jeg er enig i at vi skal have en ny spiller til midtbanen, men Magnus er en fantastisk brede spiller, han arbejder altid 100% og rager bolde til sig fra modstanderen, bliver ikke fornærmet når han ikke er med.

Når jeg ser Debatsidens kærlighed til Risgaard, og så de sammen mennesker tale Magnus ned, bliver jeg faktisk forvirret, da jeg ser kæmpe lighed mellem de 2, men det må være fordi man allerede har glemt Risgaards mangler da han havde samme alder.

Skulle jeg i dag vælge mellem Magnus og Pedro’s første halv sæson, vil jeg stadig gå med Magnus.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Magnus Christensen

Indlæg af hit666 » 22. jul 2021, 10:55

Gaarde6 skrev:
22. jul 2021, 08:51
hit666 skrev:
22. jul 2021, 08:35
ja har er måske ikke god nok til top 4 det samme kan man sige om Rufo men der er da ikke så mange som har et behov for at sætte ham i gabestoken
Rufo har jo også siddet på bænken i mange kampe, netop fordi han ikke har været god nok.
Rufo spilled mod fck og er 28 der ingen chance for at han bliver bedre men MC er 23 og kan/har forbedret sig
AaB AaB AaB AaB

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Magnus Christensen

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2021, 11:01

hit666 skrev:
22. jul 2021, 08:35
ja har er måske ikke god nok til top 4 det samme kan man sige om Rufo men der er da ikke så mange som har et behov for at sætte ham i gabestoken
Nu har Rufo heller ikke lavet et ocean af fejl, som MC har lavet.
Men historien om MC er glædelig, og viser, at konkurrence i truppen kan løfte den enkelte spiller. :aabfan:

Besvar