Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 13:13

hit666 skrev:
26. jul 2021, 13:06
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 12:19
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.
Jeg tænker, at du er velkommen til at komme op med 3-4 spillere vi kan erstatte ham med, til de samme penge, som vil gå direkte ind blandt ligaens mest kreative spillere målt på spillede minutter.

AaB har brug for spillere som Prip og Kusk, fordi vi har en bovlam central midtbane, nul skudtrusler udefra, og mangler garanterede mål i front.
men er det ikke lidt selvforskyldt når IAO sælger den eneste dynamiske midtbanespiller vi hade for 10 mio som efter min mening var alt for billigt
Præcis salget af PO og købet af Hiljemark skal vurderes samlet, og kan ikke være andet end en kæmpe fiasko for IAO.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 13:16

hit666 skrev:
26. jul 2021, 13:06
men er det ikke lidt selvforskyldt når IAO sælger den eneste dynamiske midtbanespiller vi hade for 10 mio som efter min mening var alt for billigt
Det er ikke særligt mange midtbanespillere på 26+ man kan sælge for 8 mio.

Patrick er desuden tilbage som en 6'er for AGF, der ikke ligger helt så dybt som MC. Hvis man læser fansenes konklusioner på bold.dk, så gør han for lidt med bolden. For meget trillen og for mange berøringer. Han har ikke nået AaB-niveau i AGF-trøjen.

Jeg hælder stadig til, at han overpræsterede. Og at han i øvrigt var dybt afhængig af Lucas Andersen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5388
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 13:23

KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 13:09
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:57
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 12:33
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17
Himmerland skrev:
26. jul 2021, 08:49
Får så lange boller, nå jeg skal blive ved med at læse den skjulte udskamning af IAO fordi han ikke får handlet det vi mangler.
INGEN HANDLER PT. Vinduet er åben i mere end en mdr. endnu, så alle venter, hvis det var så simpelt, er jeg sikker på vores danske hold der deltager i europæisk turneringer havde handlet, spec. dem er har solgt vigtigste profiler, og de har endda 4-10 gange så meget som IAO til at handle for.

Gi nu IAO tid, og så glæd os over at ligaen er total åben, og alle hold pt. kan indhentes med bare en go kamp. 🤷‍♂️
Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Præmissen var, at Inge ingen top 4-spillere har hentet. Og det mener jeg blot, er faktuelt forkert.
At det så gik ad helvede til, er en anden sag.
Og min præmis er så at spilleren præstere på top 4 niveau for AaB, før jeg tilskriver IAO en top 4 spiller på CV 'et for klubben.
Det kan godt være. Men nu var det ikke din præmis, jeg svarede på.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 866
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 26. jul 2021, 13:25

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 13:16
hit666 skrev:
26. jul 2021, 13:06
men er det ikke lidt selvforskyldt når IAO sælger den eneste dynamiske midtbanespiller vi hade for 10 mio som efter min mening var alt for billigt
Det er ikke særligt mange midtbanespillere på 26+ man kan sælge for 8 mio.

Patrick er desuden tilbage som en 6'er for AGF, der ikke ligger helt så dybt som MC. Hvis man læser fansenes konklusioner på bold.dk, så gør han for lidt med bolden. For meget trillen og for mange berøringer. Han har ikke nået AaB-niveau i AGF-trøjen.

Jeg hælder stadig til, at han overpræsterede. Og at han i øvrigt var dybt afhængig af Lucas Andersen.
men da lysår bedre end Fossum og MC til sammen
AaB AaB AaB AaB

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 13:35

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 13:23
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 13:09
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:57
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 12:33
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25
Brodernumsi skrev:
26. jul 2021, 12:17


Det er hans tredje transfervindue, han har ikke hentet en eneste spiller til top-4. Det er på tide, vi spørger os selv, om han er den rigtige.
Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Præmissen var, at Inge ingen top 4-spillere har hentet. Og det mener jeg blot, er faktuelt forkert.
At det så gik ad helvede til, er en anden sag.
Og min præmis er så at spilleren præstere på top 4 niveau for AaB, før jeg tilskriver IAO en top 4 spiller på CV 'et for klubben.
Det kan godt være. Men nu var det ikke din præmis, jeg svarede på.
Tænker det er sådan de fleste definerer en top 4 spiller, og ikke en, der hvis og når han kommer tilbage på niveauet efter sin skade kunne blive det..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10835
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 26. jul 2021, 13:35

Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5388
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 13:43

jonas386 skrev:
26. jul 2021, 13:35
Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
Svært enig.
Han er stærkt savnet for ikke bare sit spil, men også sin attitude og vinnarskalle, som vel er den diametrale modsætning til de søvndyssende typer Fossum og MC.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5388
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af R Rosenberg » 26. jul 2021, 13:44

KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 13:35
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 13:23
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 13:09
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:57
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 12:33
R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 12:25


Jo, Hiljemark. En top 2-spiller i ligaen. Desværre lykkedes det ikke, men en chance, AaB er nødt til at tage, da man ellers ikke kan få den slags spillere.
Men er det ikke at opfinde en succes, når der nu ikke reelt er nogen. En af argumenterne herinde var jo netop at både IAO og Cifuentes kunne over performe i forhold til budget og spillermateriale. Lige nu ser vi måske konturen af virkeligheden...
Præmissen var, at Inge ingen top 4-spillere har hentet. Og det mener jeg blot, er faktuelt forkert.
At det så gik ad helvede til, er en anden sag.
Og min præmis er så at spilleren præstere på top 4 niveau for AaB, før jeg tilskriver IAO en top 4 spiller på CV 'et for klubben.
Det kan godt være. Men nu var det ikke din præmis, jeg svarede på.
Tænker det er sådan de fleste definerer en top 4 spiller, og ikke en, der hvis og når han kommer tilbage på niveauet efter sin skade kunne blive det..
Jeg skal ikke gøre mig til tankelæser. Så jeg nøjes med at forholde mig til det skrevne.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2042
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af 9520AaB » 26. jul 2021, 13:45

Julgranen skrev:
9520AaB skrev:
26. jul 2021, 12:16
Kusk kan noget ekstraordinært. Han viser det bare for sjældent. Og det har vi i mine øjne ikke råd til.
Jeg tænker, at du er velkommen til at komme op med 3-4 spillere vi kan erstatte ham med, til de samme penge, som vil gå direkte ind blandt ligaens mest kreative spillere målt på spillede minutter.

AaB har brug for spillere som Prip og Kusk, fordi vi har en bovlam central midtbane, nul skudtrusler udefra, og mangler garanterede mål i front.
Igen du og jeg er enige om vores cm.
Men tror sagtens vi kan finde en spiller der leverer på et stabilt niveau lige under Kusk’s topniveau mere kontinuerligt. Der er for mange udsving i Kusk’s præstationer. Hans topniveau er til top 4, hans bundniveau er til nedrykning.
Jeg vil hellere finde en stabil top 6 spiller, og der behøver vi vel kun kigge mod klubber vi konkurrerer med om top 6 for at finde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3669
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Hovedet » 26. jul 2021, 13:59

jonas386 skrev:
26. jul 2021, 13:35
Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
Det blev dækket - og mere til - med Hiljemark, der så desværre endte som endnu en assistenttræner til samlingen stort set uden at spille. En kæmpe bet og meget ærgerligt. Isoleret set var det både et godt salg og et godt køb, men som sagerne er, er Patrick Olsen godt nok en spiller vi savner på en midtbane, der har udviklet sig til at være en af de dårligste, AaB har haft.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 866
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af hit666 » 26. jul 2021, 14:07

R Rosenberg skrev:
26. jul 2021, 13:43
jonas386 skrev:
26. jul 2021, 13:35
Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
Svært enig.
Han er stærkt savnet for ikke bare sit spil, men også sin attitude og vinnarskalle, som vel er den diametrale modsætning til de søvndyssende typer Fossum og MC.
det kan ikke siges bedre
AaB AaB AaB AaB

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 14:12

Hovedet skrev:
26. jul 2021, 13:59
jonas386 skrev:
26. jul 2021, 13:35
Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
Det blev dækket - og mere til - med Hiljemark, der så desværre endte som endnu en assistenttræner til samlingen stort set uden at spille. En kæmpe bet og meget ærgerligt. Isoleret set var det både et godt salg og et godt køb, men som sagerne er, er Patrick Olsen godt nok en spiller vi savner på en midtbane, der har udviklet sig til at være en af de dårligste, AaB har haft.
Det spændende ved debatsiden er jo hvor forskelligt virkeligheden opfattes, jeg ser det isoleret set som IAO's største bommert. Og kan slet ikke bruge hvad nu hvis til noget.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 14:20

KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 14:12
Det spændende ved debatsiden er jo hvor forskelligt virkeligheden opfattes, jeg ser det isoleret set som IAO's største bommert. Og kan slet ikke bruge hvad nu hvis til noget.
Besynderlig logik.

Hvis Hiljemark kom efter 5 års fravær fra prof-fodbold kunne man forstå logikken, men for 2 sæsoner siden var han fast mand i Serie A, og fik også en del spilleminutter på sit seneste lejeophold.
Så sent som november var han del af det svenske landshold.

Fuldstændig absurd at kalde det en bommert. Medmindre man altså har en agenda, og den er vist åbenlys for enhver efterhånden.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10835
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 26. jul 2021, 14:41

Hovedet skrev:
26. jul 2021, 13:59
jonas386 skrev:
26. jul 2021, 13:35
Men Patrick Olsen spillede bare nogle af sine allerbedste kampe da han blev rykket frem som angriber og Lucas i øvrigt var ude. Jeg køber den simpelthen ikke. Og omvendt kan man også sige, at Lucas har været røv og nøgler lige siden. Jeg synes de supplerede hinanden rigtig fint, og det er et af de samarbejder som vi bare overhovedet ikke har på det nuværende hold.

Patrick Olsen er den bedst præsterende midtbanespiller AaB har haft siden Risgaard/Würtz, og jeg synes uden sammenligning at Olsen salget er det der har efterladt det klart største hul, og Inge har ikke formået at lukke det. Tværtimod er det imponerende nok blevet større med tiden
Det blev dækket - og mere til - med Hiljemark, der så desværre endte som endnu en assistenttræner til samlingen stort set uden at spille. En kæmpe bet og meget ærgerligt. Isoleret set var det både et godt salg og et godt køb, men som sagerne er, er Patrick Olsen godt nok en spiller vi savner på en midtbane, der har udviklet sig til at være en af de dårligste, AaB har haft.
Det er jeg ikke uenig i, men Hiljemark kom bare aldrig til at spille så meget som vi havde håbet på, og nu ved vi med sikkerhed, at han aldrig kommer til at spille prof bold igen. Og med den afgang, så er hullet bare lige så stort (og næsten større) siden vi solgte Olsen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4459
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af doukas » 26. jul 2021, 14:44

Hvordan ved vi, at MC går til en halv Hiljemark-løn, og er den halve løn inkl. den sign-on fee, som Hiljemark garanteret har fået en flot en af?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 14:46

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 14:20
KlaskmyggenNoah skrev:
26. jul 2021, 14:12
Det spændende ved debatsiden er jo hvor forskelligt virkeligheden opfattes, jeg ser det isoleret set som IAO's største bommert. Og kan slet ikke bruge hvad nu hvis til noget.
Besynderlig logik.

Hvis Hiljemark kom efter 5 års fravær fra prof-fodbold kunne man forstå logikken, men for 2 sæsoner siden var han fast mand i Serie A, og fik også en del spilleminutter på sit seneste lejeophold.
Så sent som november var han del af det svenske landshold.

Fuldstændig absurd at kalde det en bommert. Medmindre man altså har en agenda, og den er vist åbenlys for enhver efterhånden.
Den eneste agenda jeg har er at vurdere IAO udfra den indvirkning han har på kvaliteten af staben i AaB, og indtil videre ser jeg ikke ikke nogen mærkbar fremgang, hverken på individuel plan, resultater eller bare udtrykket på banen. Jeg håber da han lykkes, lige nu er virkeligheden bare en anden, og ansvaret kan kun placeres hos ham.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1672
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Debatjuntaen » 26. jul 2021, 14:46

Godt. Så strammer I op!
De sidste 4-5 sider er fyldt med unødvendige provokationer, som ikke tjener andet formål end at skabe konflikter.
Vi vil ikke se på det. Hold jer til bolden!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Fromthecradle » 26. jul 2021, 15:05

En erstatning for Hiljemark/P.Olsen står selvfølelig først for. Og så må vi håbe den nye angriber har niveau, for det ser fortsat ikke ud til at Prica helt er der endnu.
You pay for this?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6109
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 26. jul 2021, 15:18

Endnu en dag med masser af personfnidder, men ingen rygter. suk..... :'(

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. jul 2021, 15:36

FIDEL skrev:
26. jul 2021, 15:18
Endnu en dag med masser af personfnidder, men ingen rygter. suk..... :'(
Tråden hedder jo ønsker, og for at opdatere dig så er KP og Halldur blevet ønsket tilbage... håber det løftede dit humør 🙂
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Låst