Tim Prica

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Tim Prica

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. aug 2020, 10:46

Jeg tænkte, at der manglede en tråd til spilleren, der kommer til at være en milliongevinst for klubben i trøjesalg alene. #pricaklanen

https://aabsport.dk/nyheder/2020/august ... malmoe-ff/

Billede

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Tim Prica

Indlæg af jonas386 » 11. aug 2020, 11:24

Jeg har store forventninger til Tim, men jeg håber, at sammenligningerne med far bliver holdt på et minimum. Det er altså nogle store sko at udfylde, og det bliver svært at træde ud af Rades skygge. Det er også noget af et pres, som han måske ikke ville opleve i Brøndby, nu hvor Rade blandt vores absolut stærkeste angribere de sidste 20 år, og en vigtig brik i flotte europakampagner. Det må også have været med i overvejelserne, selvom han siger at Rade ikke har haft nogen indflydelse.

Hvis han er så træfsikker som på de klip jeg har set, så kan det altså blive rigtig spændende med folk som Lucas, Olsen, Fossum eller omkring ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Tim Prica

Indlæg af DenGamleMand » 11. aug 2020, 13:15

Jeg er virkelig spændt på det her! Håber at han kommer til at brænde ligaen fuldstændigt af. Der er flere ting i dette som gør mig voldsomt tilfreds. Det er Rades søn. Vi har (måske/måske ikke) slået Brøndby i en transfer. Knægten må jo kunne et eller andet siden at Malmø gerne ville have forlænget.

Stort velkommen til. Og hvor er det fedt med en Prica tilbage på Aalborg Station!
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Tim Prica

Indlæg af Forza » 11. aug 2020, 13:23

DenGamleMand skrev:
11. aug 2020, 13:15
Jeg er virkelig spændt på det her! Håber at han kommer til at brænde ligaen fuldstændigt af. Der er flere ting i dette som gør mig voldsomt tilfreds. Det er Rades søn. Vi har (måske/måske ikke) slået Brøndby i en transfer. Knægten må jo kunne et eller andet siden at Malmø gerne ville have forlænget.

Stort velkommen til. Og hvor er det fedt med en Prica tilbage på Aalborg Station!
Og Rosenborg har vist også haft snøren ude efter ham.

Hans stats på u-landsholdenes samt det faktum, at sportsbladet rangerer ham som det 2. største talent i Allsvenskan, gør også at mine forventninger er store. Han skal dog have tid til at falde til og komme ordentligt ind i truppen, det er trods alt ikke meget senior fodbold han har spillet endnu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Tim Prica

Indlæg af jonas386 » 11. aug 2020, 14:55

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mal ... rud-i-AaB/

Andreas Christiansen med et par flotte ord, og en lille beskrivelse af vores nye mand. Et par udpluk:

- Han har et godt hoved, da han har benene på jorden. Han arbejder godt og har samtidig den selvtillid, som en klassisk angriber skal have

- Han er en rigtig angriber. En klassisk 9'er, som kan være rigtig god i et tomandsangreb.

- Hans spidskompetence er klart hans spark, som er virkelig godt. Samtidig er han fysisk stærk.

- Får han lov til at spille helt fremme, gerne med én ved siden af sig, så kan han komme til at score rigtig mange mål i Superligaen.

Det passer måske meget godt i et angreb med Lucas med Olsen bagved og en hårdtarbejdende midtbane med Fossum/X.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Tim Prica

Indlæg af Buzz Killington » 13. sep 2020, 11:24

Fint interview artikel fra expressen

https://www.expressen.se/kvallsposten/s ... drar-mig-/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Rockafellar » 28. sep 2021, 14:33

Det er sgu lidt et mysterie med ham Tim.

Startede vanvittig flot ud i træningskampene med 3 mål i 4 Kampe eller sådan noget lignede… fik rødt i sin første kamp for AaB og er så lige så langsomt faldet i niveau, hvor man umiddelbart skulle tro at hans udvikling skulle accelerer (med det prædikat kan fik med fra nær og fjern)

Nogen med et godt bud på hvad der er sket og hvorfor man ikke kan få hans talent forløst?
Swing Like God's Own Dick

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2433
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Moen » 28. sep 2021, 14:43

Rockafellar skrev:
28. sep 2021, 14:33
Det er sgu lidt et mysterie med ham Tim.

Startede vanvittig flot ud i træningskampene med 3 mål i 4 Kampe eller sådan noget lignede… fik rødt i sin første kamp for AaB og er så lige så langsomt faldet i niveau, hvor man umiddelbart skulle tro at hans udvikling skulle accelerer (med det prædikat kan fik med fra nær og fjern)

Nogen med et godt bud på hvad der er sket og hvorfor man ikke kan få hans talent forløst?
Han havde ihvertfald et ringe efterår i 2020. I foråret viste han faktisk en del gode takter, men sommerpausen kom lidt ubelejligt for den unge mand.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Tim Prica

Indlæg af Hanga » 28. sep 2021, 15:04

Prica22 skrev:
28. sep 2021, 14:43
Rockafellar skrev:
28. sep 2021, 14:33
Det er sgu lidt et mysterie med ham Tim.

Startede vanvittig flot ud i træningskampene med 3 mål i 4 Kampe eller sådan noget lignede… fik rødt i sin første kamp for AaB og er så lige så langsomt faldet i niveau, hvor man umiddelbart skulle tro at hans udvikling skulle accelerer (med det prædikat kan fik med fra nær og fjern)

Nogen med et godt bud på hvad der er sket og hvorfor man ikke kan få hans talent forløst?
Han havde ihvertfald et ringe efterår i 2020. I foråret viste han faktisk en del gode takter, men sommerpausen kom lidt ubelejligt for den unge mand.
Helt enig, i foråret lignede det da at hans gennembrud så småt var på vej. Der var i hvert fald nogle takter til det. Der var også nogle herinde, der ikke mente AaB skulle hente en angriber her i sommers og satse helhjertet på ham. Det gjorde vi heldigvis ikke, men man kan måske diskutere om ikke vi har gjort vejen til spilletid lige lang nok ved både at hente Makaric, Prio og Trajkovski. Man kan godt frygte, at det er de noget uregelmæssige indhop der gør, at hans rytme er blevet brudt igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Tim Prica

Indlæg af Yankee » 28. sep 2021, 15:41

Hanga skrev:
28. sep 2021, 15:04

Helt enig, i foråret lignede det da at hans gennembrud så småt var på vej. Der var i hvert fald nogle takter til det. Der var også nogle herinde, der ikke mente AaB skulle hente en angriber her i sommers og satse helhjertet på ham. Det gjorde vi heldigvis ikke, men man kan måske diskutere om ikke vi har gjort vejen til spilletid lige lang nok ved både at hente Makaric, Prio og Trajkovski. Man kan godt frygte, at det er de noget uregelmæssige indhop der gør, at hans rytme er blevet brudt igen.
Ja, den klub var jeg helt klart en del af og man må jo sige at han ikke har grebet chancen her i efteråret. Men han har også brug for noget fast spilletid og selvtillid.

Der ligger tre nordjyske klubber i bunden af 1. division. Det ville give ualmindelig god mening at sende ham på leje i en af de klubber til foråret.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Pastorius » 28. sep 2021, 16:31

Yankee skrev:
28. sep 2021, 15:41
Hanga skrev:
28. sep 2021, 15:04

Helt enig, i foråret lignede det da at hans gennembrud så småt var på vej. Der var i hvert fald nogle takter til det. Der var også nogle herinde, der ikke mente AaB skulle hente en angriber her i sommers og satse helhjertet på ham. Det gjorde vi heldigvis ikke, men man kan måske diskutere om ikke vi har gjort vejen til spilletid lige lang nok ved både at hente Makaric, Prio og Trajkovski. Man kan godt frygte, at det er de noget uregelmæssige indhop der gør, at hans rytme er blevet brudt igen.
Ja, den klub var jeg helt klart en del af og man må jo sige at han ikke har grebet chancen her i efteråret. Men han har også brug for noget fast spilletid og selvtillid.

Der ligger tre nordjyske klubber i bunden af 1. division. Det ville give ualmindelig god mening at sende ham på leje i en af de klubber til foråret.
Han brug for en anden rolle - han er ikke spidsangriber, der skal spille meget med ryggen mod målet. Hvis han skal skiftes ind for Makaric, så skal vi også samtidig spille på en helt anden måde. Jeg har svært ved at blive helt specifik hvordan vi skal bruge ham, jeg kan bare se at han i andre spilsituationer ser væsenligt mere kompetent ud, end han gjorde mod Brøndby, og så har han altså klart den bedste afslutningsfod på holdet.

Endelig synes jeg vi er lidt hårde ved hans indsats mod Brøndby, han faktisk i starten nogle ganske fine aktioner hvor han ude på kanten gik fint med i spillet og fik lagt bolden fint videre til holdkammerater. Det døde dog helt ud i anden halvleg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Tim Prica

Indlæg af gravballe » 29. sep 2021, 18:33

Pastorius skrev:
28. sep 2021, 16:31
Yankee skrev:
28. sep 2021, 15:41
Hanga skrev:
28. sep 2021, 15:04

Helt enig, i foråret lignede det da at hans gennembrud så småt var på vej. Der var i hvert fald nogle takter til det. Der var også nogle herinde, der ikke mente AaB skulle hente en angriber her i sommers og satse helhjertet på ham. Det gjorde vi heldigvis ikke, men man kan måske diskutere om ikke vi har gjort vejen til spilletid lige lang nok ved både at hente Makaric, Prio og Trajkovski. Man kan godt frygte, at det er de noget uregelmæssige indhop der gør, at hans rytme er blevet brudt igen.
Ja, den klub var jeg helt klart en del af og man må jo sige at han ikke har grebet chancen her i efteråret. Men han har også brug for noget fast spilletid og selvtillid.

Der ligger tre nordjyske klubber i bunden af 1. division. Det ville give ualmindelig god mening at sende ham på leje i en af de klubber til foråret.
Han brug for en anden rolle - han er ikke spidsangriber, der skal spille meget med ryggen mod målet. Hvis han skal skiftes ind for Makaric, så skal vi også samtidig spille på en helt anden måde. Jeg har svært ved at blive helt specifik hvordan vi skal bruge ham, jeg kan bare se at han i andre spilsituationer ser væsenligt mere kompetent ud, end han gjorde mod Brøndby, og så har han altså klart den bedste afslutningsfod på holdet.

Endelig synes jeg vi er lidt hårde ved hans indsats mod Brøndby, han faktisk i starten nogle ganske fine aktioner hvor han ude på kanten gik fint med i spillet og fik lagt bolden fint videre til holdkammerater. Det døde dog helt ud i anden halvleg.
For mig ligner han den type angriber der skal have en makker til at tage slås kampene. F.eks Makaric eller ligende.

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Rockafellar » 1. okt 2021, 14:20

Enig - det er netop hans afslutningsfod der er så glimrende og derfor er han mest oplagt i en opstilling med 2 angriber, når han hverken har speed eller kan afdrible. På den måde ligner han sin far. Ind i boksen og kæmpe de fysiske kampe og klappe den ind når bolden kommer
Swing Like God's Own Dick

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Tim Prica

Indlæg af Julgranen » 12. okt 2021, 19:40

Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Tim Prica

Indlæg af Eksil » 12. okt 2021, 20:07

Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Pastorius » 12. okt 2021, 21:08

Eksil skrev:
Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.
Prica bliver god, i en helt anden klasse end Tullberg
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Tim Prica

Indlæg af Jakobsen » 13. okt 2021, 18:01

Pastorius skrev:
12. okt 2021, 21:08
Eksil skrev:
Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.
Prica bliver god, i en helt anden klasse end Tullberg
Synes det er svært at skulle være så skråsikker som nogen af jer.
For mig ligner han en lovende spiller, som desværre døjer meget med det mentale. Han ligner en, der fokuserer alt for meget på "det at skulle præstere" fremfor at fokusere på hvad han skal gøre på banen og så vi som regel han bliver usynlig eller er overtændt og dummer sig. Han ville vokse af noget tillid og fast spilletid, men det kræver også han kan forvalte det og er god nok til vi kan bruge ham.
Jeg er ikke helt solgt på Makaric endnu, men han efterlader et markant større aftryk på banen end Tim så der er desværre langt til spilletid.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Tim Prica

Indlæg af Eksil » 13. okt 2021, 21:58

Pastorius skrev:
12. okt 2021, 21:08
Eksil skrev:
Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.
Prica bliver god, i en helt anden klasse end Tullberg
Ville du ikke tage 10 mio kr i dag?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tim Prica

Indlæg af Pastorius » 13. okt 2021, 22:29

Eksil skrev:
13. okt 2021, 21:58
Pastorius skrev:
12. okt 2021, 21:08
Eksil skrev:
Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.
Prica bliver god, i en helt anden klasse end Tullberg
Ville du ikke tage 10 mio kr i dag?
Nej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Tim Prica

Indlæg af Spanky » 14. okt 2021, 10:57

Pastorius skrev:
13. okt 2021, 22:29
Eksil skrev:
13. okt 2021, 21:58
Pastorius skrev:
12. okt 2021, 21:08
Eksil skrev:
Julgranen skrev:
12. okt 2021, 19:40
Prica redder Sveriges U21-landshold med et hovedstødsmål i overtiden ude mod Italien.
Lad os håbe at italienske scouts er lige så dovne som da Mike Tullberg gik for 10 mio på baggrund af et mål.
Prica bliver god, i en helt anden klasse end Tullberg
Ville du ikke tage 10 mio kr i dag?
Nej.
Det vil jeg i den grad gerne tage imod. Så skal vi sgu arbejde på at få Kaufmann tilbage, han passer langt bedre ind i Cifuentes stil end Prica gør.

Besvar