Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Funky » 27. nov 2021, 20:21

Trickster skrev:
27. nov 2021, 20:10
Klaus skrev:
27. nov 2021, 19:56
Så må det godt snart blive søndag. Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en kamp. Er der nogen, der har styr på, hvor mange billetter der er ude, når der kun kan købes billetter på vest og der vist også er næsten udsolgt. Tør man håbe på mere end 12.000 tilskuere? Uanset hvad har kampen i morgen mulighed for at blive noget helt særligt. Jeg tror sgu vi vinder og kommer til at holde jul på 2. Pladsen...

:cheers:
Der er 254 billetter tilbage på Vesttribunen og 322 i buret as we speak. Alle andre tribuner er udsolgte. Mit bud er 11.200 tilskuere, for der er altid en masse sæsonkortholdere, der alligevel ikke dukker op, men jeg håber på flere.

Og lad nu Kusk starte inde, tak.
Skal vi gætte på:

Rinne
Pallesen - Thelander - Ross - Hagelskær - Ahlmann
Fossum - Ferreira - Højholt
Kusk - Prip

Hvis Fossum ikke er klar fra start ryger Prip lidt tilbage, og Makaric starter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 549
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Trickster » 27. nov 2021, 20:27

jonas386 skrev:
27. nov 2021, 20:18
Rinne
Ross-Thelander-Hagelskjær
Pallesen-Fossum-Pedro-Ahlmann
Kusk
Prip-Makaric

Jeg kunne godt tænke mig at se den her fra start. Højholt har gjort det godt, men der er kun 11 pladser, og Fossums dybdeløb vil jeg nødigt undvære. Desuden kunne det være sjovt at se Fossum-Kusk-Makaric og prip på banen samtidig.

Jeg vil være fint tilfreds med et enkelt point i morgen, men tre point vil godt nok sætte et stærkt punktum for et imponerende efterår for Cifuentes. Samtidig er forbedringsmulighederne åbenlyse, så det bør lette Inges arbejde til Januar hvis vi ligger til sølv, og med snor i FCM.
Jeg kunne også godt tænke mig at se den startopstilling, men jeg føler mig overbevist om, at Højholt og Pedro snupper pladserne centralt. Har Cifuentes overhovedet spillet Fossum på den centrale midt før? Og det er heller ikke fordi, at Højholt har spillet sig af.

Jeg tror, at to af Fossum, Prip og Kusk starter, og mon ikke det bliver de to førstenævnte, med mindre Fossum ikke er på 100% efter sidste kamp.

Det er latterligt at Kusk formentlig starter ude efter det indhop i Haderslev...

Jeg ser derfor gerne, at vi til foråret stiller op i en firebackkæde, da vi ikke kan være tilfredse med det offensive output fra vores wingbacks. Ja, Palle startede godt ud, men han er faldet helt af på den. Vi har alt for mange defensive spillere i startelleveren og alt for få offensive. Det skal laves om. Lucas kommer jo også tilbage ...
Hair is not a right: it´s a privilege!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 549
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Trickster » 27. nov 2021, 20:30

Funky skrev:
27. nov 2021, 20:21
Trickster skrev:
27. nov 2021, 20:10
Klaus skrev:
27. nov 2021, 19:56
Så må det godt snart blive søndag. Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en kamp. Er der nogen, der har styr på, hvor mange billetter der er ude, når der kun kan købes billetter på vest og der vist også er næsten udsolgt. Tør man håbe på mere end 12.000 tilskuere? Uanset hvad har kampen i morgen mulighed for at blive noget helt særligt. Jeg tror sgu vi vinder og kommer til at holde jul på 2. Pladsen...

:cheers:
Der er 254 billetter tilbage på Vesttribunen og 322 i buret as we speak. Alle andre tribuner er udsolgte. Mit bud er 11.200 tilskuere, for der er altid en masse sæsonkortholdere, der alligevel ikke dukker op, men jeg håber på flere.

Og lad nu Kusk starte inde, tak.
Skal vi gætte på:

Rinne
Pallesen - Thelander - Ross - Hagelskær - Ahlmann
Fossum - Ferreira - Højholt
Kusk - Prip

Hvis Fossum ikke er klar fra start ryger Prip lidt tilbage, og Makaric starter.
Jeg håber det ikke. Vi skal have en decideret angriber i startopstillingen på hjemmebane. Ellers er det sgu for tamt.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Maglau » 27. nov 2021, 20:36

Funky skrev:
27. nov 2021, 20:21
Trickster skrev:
27. nov 2021, 20:10
Klaus skrev:
27. nov 2021, 19:56
Så må det godt snart blive søndag. Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en kamp. Er der nogen, der har styr på, hvor mange billetter der er ude, når der kun kan købes billetter på vest og der vist også er næsten udsolgt. Tør man håbe på mere end 12.000 tilskuere? Uanset hvad har kampen i morgen mulighed for at blive noget helt særligt. Jeg tror sgu vi vinder og kommer til at holde jul på 2. Pladsen...

:cheers:
Der er 254 billetter tilbage på Vesttribunen og 322 i buret as we speak. Alle andre tribuner er udsolgte. Mit bud er 11.200 tilskuere, for der er altid en masse sæsonkortholdere, der alligevel ikke dukker op, men jeg håber på flere.

Og lad nu Kusk starte inde, tak.
Skal vi gætte på:

Rinne
Pallesen - Thelander - Ross - Hagelskær - Ahlmann
Fossum - Ferreira - Højholt
Kusk - Prip

Hvis Fossum ikke er klar fra start ryger Prip lidt tilbage, og Makaric starter.
Det kunne jeg også godt tænke mig at se - er ikke hooked Makaric.
Men tror det bliver kusk der igen sættes på bænken.
Det er 100 at Makaric kusk og Prip ikke alle starter - det er alt for offensivt for Ciffuentes. Der skal heller ikke eksperimenteres i den sidste kamp før ferien - der skal gøres videre på det vi kender og som er en succes
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Jakobsen » 27. nov 2021, 20:43

Trickster skrev:
27. nov 2021, 20:27
jonas386 skrev:
27. nov 2021, 20:18
Rinne
Ross-Thelander-Hagelskjær
Pallesen-Fossum-Pedro-Ahlmann
Kusk
Prip-Makaric

Jeg kunne godt tænke mig at se den her fra start. Højholt har gjort det godt, men der er kun 11 pladser, og Fossums dybdeløb vil jeg nødigt undvære. Desuden kunne det være sjovt at se Fossum-Kusk-Makaric og prip på banen samtidig.

Jeg vil være fint tilfreds med et enkelt point i morgen, men tre point vil godt nok sætte et stærkt punktum for et imponerende efterår for Cifuentes. Samtidig er forbedringsmulighederne åbenlyse, så det bør lette Inges arbejde til Januar hvis vi ligger til sølv, og med snor i FCM.
Jeg kunne også godt tænke mig at se den startopstilling, men jeg føler mig overbevist om, at Højholt og Pedro snupper pladserne centralt. Har Cifuentes overhovedet spillet Fossum på den centrale midt før? Og det er heller ikke fordi, at Højholt har spillet sig af.

Jeg tror, at to af Fossum, Prip og Kusk starter, og mon ikke det bliver de to førstenævnte, med mindre Fossum ikke er på 100% efter sidste kamp.

Det er latterligt at Kusk formentlig starter ude efter det indhop i Haderslev...

Jeg ser derfor gerne, at vi til foråret stiller op i en firebackkæde, da vi ikke kan være tilfredse med det offensive output fra vores wingbacks. Ja, Palle startede godt ud, men han er faldet helt af på den. Vi har alt for mange defensive spillere i startelleveren og alt for få offensive. Det skal laves om. Lucas kommer jo også tilbage ...
Den startopstilling vil aldrig virke andre steder end i FIFA. Fossum virkede godt som offensiv midt/hængende angriber og intet andet. Hankan slet ikke det man skal kunne som defensiv midt eller en mere klassisk central midtbanespiller. Så hvis vi skal have en offensiv mere skal det være på bekostning af tre-back kæden og jeg tror ikke det bliver i morgen vi eksperimenterer med det.
Jeg kan sagtens se jeres pointe i at få plads til flere offensive spillere og jeg sidder selv med samme ønske, men løsningen er noget 4-2-3-1/4-3-3 og så radikal en ændring skal laves i vinterpausen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 27. nov 2021, 21:04

Klaus skrev:
27. nov 2021, 19:56
Så må det godt snart blive søndag. Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en kamp. Er der nogen, der har styr på, hvor mange billetter der er ude, når der kun kan købes billetter på vest og der vist også er næsten udsolgt. Tør man håbe på mere end 12.000 tilskuere? Uanset hvad har kampen i morgen mulighed for at blive noget helt særligt. Jeg tror sgu vi vinder og kommer til at holde jul på 2. Pladsen...

:cheers:
Mit bud er 9.900 tilskuere. Vejret kommer nok til at holde nogen hjemme samt derudover manglende benyttelse af sæsonkort/sponsor billetter.

Ang. kampen tror jeg på 1-1 hvor vi forpasser muligheden for at overvintre på 2. pladsen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 27. nov 2021, 22:43

Følgende er udtaget til kampen i morgen:

1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 19 Anosike Ementa, 22 Andreas Hansen, 24 Vladimir Prijovic, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 30 Rufo, 32 Casper Gedsted og 35 Marcus Hannesbo.

22 mand, så der skal sorteres fire fra. Dejligt at Prijovic er udtaget selvom han nok ikke når cuttet. Så er han ikke helt opgivet endnu.

Forhåbentlig er de tre topscorere(Fossum, Prip og Makaric) klar til start og viser niveauet.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Julgranen » 28. nov 2021, 10:21

Ser ud til at FCK har fået et par ekstra tilføjelser til skades- og sygdomslisten, hvilket alt andet lige må tale i vores favør.

Falk bl.a. ude med sygdom.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af jonas386 » 28. nov 2021, 10:32

Jakobsen skrev:
27. nov 2021, 20:43
Trickster skrev:
27. nov 2021, 20:27
jonas386 skrev:
27. nov 2021, 20:18
Rinne
Ross-Thelander-Hagelskjær
Pallesen-Fossum-Pedro-Ahlmann
Kusk
Prip-Makaric

Jeg kunne godt tænke mig at se den her fra start. Højholt har gjort det godt, men der er kun 11 pladser, og Fossums dybdeløb vil jeg nødigt undvære. Desuden kunne det være sjovt at se Fossum-Kusk-Makaric og prip på banen samtidig.

Jeg vil være fint tilfreds med et enkelt point i morgen, men tre point vil godt nok sætte et stærkt punktum for et imponerende efterår for Cifuentes. Samtidig er forbedringsmulighederne åbenlyse, så det bør lette Inges arbejde til Januar hvis vi ligger til sølv, og med snor i FCM.
Jeg kunne også godt tænke mig at se den startopstilling, men jeg føler mig overbevist om, at Højholt og Pedro snupper pladserne centralt. Har Cifuentes overhovedet spillet Fossum på den centrale midt før? Og det er heller ikke fordi, at Højholt har spillet sig af.

Jeg tror, at to af Fossum, Prip og Kusk starter, og mon ikke det bliver de to førstenævnte, med mindre Fossum ikke er på 100% efter sidste kamp.

Det er latterligt at Kusk formentlig starter ude efter det indhop i Haderslev...

Jeg ser derfor gerne, at vi til foråret stiller op i en firebackkæde, da vi ikke kan være tilfredse med det offensive output fra vores wingbacks. Ja, Palle startede godt ud, men han er faldet helt af på den. Vi har alt for mange defensive spillere i startelleveren og alt for få offensive. Det skal laves om. Lucas kommer jo også tilbage ...
Den startopstilling vil aldrig virke andre steder end i FIFA. Fossum virkede godt som offensiv midt/hængende angriber og intet andet. Hankan slet ikke det man skal kunne som defensiv midt eller en mere klassisk central midtbanespiller. Så hvis vi skal have en offensiv mere skal det være på bekostning af tre-back kæden og jeg tror ikke det bliver i morgen vi eksperimenterer med det.
Jeg kan sagtens se jeres pointe i at få plads til flere offensive spillere og jeg sidder selv med samme ønske, men løsningen er noget 4-2-3-1/4-3-3 og så radikal en ændring skal laves i vinterpausen.
Jeg er næsten enig. Min "pointe" er ikke at Højholt har spillet sig af, men der er kun 11 pladser, og i min opstilling falder Højholt på at nogle spillere bare er bedre end ham.

Min tanke er, at vi defensivt bør være rimelig fint besat med de tre i bagkæden, og med pedro som den defensive midtbane. Dertil har begge backs nogle defensive opgaver. Men derudover skal vi have dygtige boldspillere på banen, og med Fossum får vi en måltrussel vi ellers mangler. Med Makaric, Kusk og Prip på banen forestiller jeg mig også, at han nemmere kan liste rundt, og pludselig dukke op i ryggen på en FCK forsvarer. Uden at have undersøgt det, så er det mit indtryk at Fossum plejer at være rimelig målfarlig mod FCK.

Men jeg forstår også godt, hvis Marti starter med den lidt mere sikre variant, og at vi starter med enten kusk eller Prip på bænken, selvom jeg synes vi burde kunne finde plads til alle fire samtidig imod en FCK trup der bestemt er til at tale med. Fyldt med talentfulde spillere, men uden det solide FCK fundament vi ellers har været vant til at skulle møde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gazza
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 28. apr 2008, 17:43

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Gazza » 28. nov 2021, 10:58

desværre er Roony Bardghji klar :thumbsdown: håber vi kan holde ham nede med noget fysik..

Kom så de røde :aabfan: :aabfan:

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1497
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Lyfe » 28. nov 2021, 11:01

Bookmakerne har altså fck til ret klare favoritter Og har bare altid en dårlig fornemmelse når vi allerede kun hører om 2 pladsen er mulig. Frygter vi får en lussing og i stedet for en vinterpause på 2 pladsen går til vinterpause med følelsen af at vi fik klø.

Nu har jeg sagt det kan vi så ikke blive enige om det ikke sker og vi får point idag. Frygter 0-4 men håber 2-0


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af R Rosenberg » 28. nov 2021, 11:17

Lyfe skrev:
28. nov 2021, 11:01
Bookmakerne har altså fck til ret klare favoritter Og har bare altid en dårlig fornemmelse når vi allerede kun hører om 2 pladsen er mulig. Frygter vi får en lussing og i stedet for en vinterpause på 2 pladsen går til vinterpause med følelsen af at vi fik klø.

Nu har jeg sagt det kan vi så ikke blive enige om det ikke sker og vi får point idag. Frygter 0-4 men håber 2-0


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, 4. december 2010 står stadig i klar erindring. Det var en kold og bitter dag. Huer forsvandt også.

Der er løbet meget vand gennem åen. FCK kan sagtens vinde, men det kan vi også. Vi skal bare spille vores spil.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Jakobsen » 28. nov 2021, 11:42

Jeg kiggede lige på hvad FCK har med og mon ikke de stiller sådan her;

1 Kamil Grabara

22 Peter Ankersen, 5 David Khocholava, 20 Nicolai Boilesen, 34 Victor Kristiansen

12 Lukas Lerager, 6 Jens Stage

40 Roony Bardghji, 16 Pep Biel, 24 William Bøving

23 Jonas Wind

3 Pierre Bengtsson
8 Ísak Bergmann Jóhannesson
21 Kalle Johnsson
26 Marios Oikonomou
28 Rasmus Højlund
30 Hákon Arnar Haraldsson
38 Elias Jelert

Umiddelbart vil jeg vurdere, at vi har en bredere trup til kampen i dag end FCK har. Ikke mange på den bænk jeg ville ville ønske mig i AaB.
Ham Roony tror jeg nok Ahlmann skal få lukket ned og Bøving har heller ikke just lagt Superligaen ned.
Boilesen har ikke fordomsstryke og Boilesen er meget op og ned. Ankersen har set bedre dage.
Deres centrale midtbane er hverken hurtig eller specielt kreativ så kan vi lukke Biel og Wind tror jeg vi har rigtigt gode chancer.
Læg dertil, at FCK slet ikke fungerer som hold.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af baresi » 28. nov 2021, 11:57

LAD så kusk starte inde.

Spillet er meget mere direkte med ham.
Løber de rigtige steder
God på og med bolden
Hurtige vendinger
Bare en forlængelse pt.

Prøv at lad fossum starte ude og lad os have 3 deciderede offensive inde.
Prip kusk makaric.

Ross - the - hagels
Palle - højholt - pedro - ahlmann
Kusk - makaric - prip

Og nu skal Mc ikke pludselig starte inde istedet for Pedro.
Kom nu - gå efter sejren.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af hit666 » 28. nov 2021, 12:18

baresi skrev:
28. nov 2021, 11:57
LAD så kusk starte inde.

Spillet er meget mere direkte med ham.
Løber de rigtige steder
God på og med bolden
Hurtige vendinger
Bare en forlængelse pt.

Prøv at lad fossum starte ude og lad os have 3 deciderede offensive inde.
Prip kusk makaric.

Ross - the - hagels
Palle - højholt - pedro - ahlmann
Kusk - makaric - prip

Og nu skal Mc ikke pludselig starte inde istedet for Pedro.
Kom nu - gå efter sejren.
kusk skal starte inde men da ikke i stedet for Fossum
AaB AaB AaB AaB

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Maglau » 28. nov 2021, 12:24

baresi skrev:
28. nov 2021, 11:57
LAD så kusk starte inde.

Spillet er meget mere direkte med ham.
Løber de rigtige steder
God på og med bolden
Hurtige vendinger
Bare en forlængelse pt.

Prøv at lad fossum starte ude og lad os have 3 deciderede offensive inde.
Prip kusk makaric.

Ross - the - hagels
Palle - højholt - pedro - ahlmann
Kusk - makaric - prip

Og nu skal Mc ikke pludselig starte inde istedet for Pedro.
Kom nu - gå efter sejren.
I min opstilling starter Fossum inde det samme gør kusk og Prip - jeg har ingen fidus til Makaric da det er mig en gåde hvad han bidrager udover attitude og det er ikke en kvalitet.
Fossum kusk og Prip fremme og lad os spille og løbe med dem.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Maglau » 28. nov 2021, 12:36

Jakobsen skrev:
28. nov 2021, 11:42
Jeg kiggede lige på hvad FCK har med og mon ikke de stiller sådan her;

1 Kamil Grabara

22 Peter Ankersen, 5 David Khocholava, 20 Nicolai Boilesen, 34 Victor Kristiansen

12 Lukas Lerager, 6 Jens Stage

40 Roony Bardghji, 16 Pep Biel, 24 William Bøving

23 Jonas Wind

3 Pierre Bengtsson
8 Ísak Bergmann Jóhannesson
21 Kalle Johnsson
26 Marios Oikonomou
28 Rasmus Højlund
30 Hákon Arnar Haraldsson
38 Elias Jelert

Umiddelbart vil jeg vurdere, at vi har en bredere trup til kampen i dag end FCK har. Ikke mange på den bænk jeg ville ville ønske mig i AaB.
Ham Roony tror jeg nok Ahlmann skal få lukket ned og Bøving har heller ikke just lagt Superligaen ned.
Boilesen har ikke fordomsstryke og Boilesen er meget op og ned. Ankersen har set bedre dage.
Deres centrale midtbane er hverken hurtig eller specielt kreativ så kan vi lukke Biel og Wind tror jeg vi har rigtigt gode chancer.
Læg dertil, at FCK slet ikke fungerer som hold.
Din optimistiske tro på at ahlmann klarer driblesvenskeren har jeg ikke. Ja i sidste sæson men i den her ser jeg nærmere en klodset ahlmann lave det første grove frispark ret hurtigt i kampen på et voldsomt utimet indgreb.
Den måde ahlmann har spillet på i denne sæson giver sgu ikke ro i maven.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af emenike » 28. nov 2021, 12:39

Maglau skrev:
28. nov 2021, 12:24
baresi skrev:
28. nov 2021, 11:57
LAD så kusk starte inde.

Spillet er meget mere direkte med ham.
Løber de rigtige steder
God på og med bolden
Hurtige vendinger
Bare en forlængelse pt.

Prøv at lad fossum starte ude og lad os have 3 deciderede offensive inde.
Prip kusk makaric.

Ross - the - hagels
Palle - højholt - pedro - ahlmann
Kusk - makaric - prip

Og nu skal Mc ikke pludselig starte inde istedet for Pedro.
Kom nu - gå efter sejren.
I min opstilling starter Fossum inde det samme gør kusk og Prip - jeg har ingen fidus til Makaric da det er mig en gåde hvad han bidrager udover attitude og det er ikke en kvalitet.
Fossum kusk og Prip fremme og lad os spille og løbe med dem.
Er man i tvivl om hvad Makaric bidrager med bør man huske tilbage til kampen i Brøndby hvor han måtte gå tidligt ud. Han fylder enormt meget oppe foran og i boksen, og har altså scoret en del mål trods alt. Han er en sikker starter.

Tror Prip og Fossum står foran Kusk i køen, med tanke på deres generelle form henover efteråret. Så lad Kusk komme ind med friske ben de sidste 30-35 minutter og drive gæk med de tunge FCK forsvarer, det vil passe mig fint.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af Maglau » 28. nov 2021, 12:55

emenike skrev:
28. nov 2021, 12:39
Maglau skrev:
28. nov 2021, 12:24
baresi skrev:
28. nov 2021, 11:57
LAD så kusk starte inde.

Spillet er meget mere direkte med ham.
Løber de rigtige steder
God på og med bolden
Hurtige vendinger
Bare en forlængelse pt.

Prøv at lad fossum starte ude og lad os have 3 deciderede offensive inde.
Prip kusk makaric.

Ross - the - hagels
Palle - højholt - pedro - ahlmann
Kusk - makaric - prip

Og nu skal Mc ikke pludselig starte inde istedet for Pedro.
Kom nu - gå efter sejren.
I min opstilling starter Fossum inde det samme gør kusk og Prip - jeg har ingen fidus til Makaric da det er mig en gåde hvad han bidrager udover attitude og det er ikke en kvalitet.
Fossum kusk og Prip fremme og lad os spille og løbe med dem.
Er man i tvivl om hvad Makaric bidrager med bør man huske tilbage til kampen i Brøndby hvor han måtte gå tidligt ud. Han fylder enormt meget oppe foran og i boksen, og har altså scoret en del mål trods alt. Han er en sikker starter.

Tror Prip og Fossum står foran Kusk i køen, med tanke på deres generelle form henover efteråret. Så lad Kusk komme ind med friske ben de sidste 30-35 minutter og drive gæk med de tunge FCK forsvarer, det vil passe mig fint.
Jeg er ikke i tvivl om at Makaric starter han er en rigtig Ciffuentes mand. Det er var sådan set også bare min egen holding.
Men jeg stoler på at Ciffuentes vælger det rigtige hold som han har haft for vane at gøre i den her sæson.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021

Indlæg af FlæskeFrank » 28. nov 2021, 13:04

emenike skrev:
28. nov 2021, 12:39
Tror Prip og Fossum står foran Kusk i køen, med tanke på deres generelle form henover efteråret. Så lad Kusk komme ind med friske ben de sidste 30-35 minutter og drive gæk med de tunge FCK forsvarer, det vil passe mig fint.
Jeg har to håb omkring opstillingen
1)vi spiller med en rigtig angriber og det er ikke Prip, Fossum eller Kusk.
2) Vi netop skifter ud omkring 60 minutter og ikke venter til 15 min. før tid. Så er ved at lidt for ofte.
- FlæskeFrank

Besvar