Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 13. jan 2022, 23:43

Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
- (Kasper Høgh) (Kender meget lidt til ham, men jeg er ikke videre optimist - det er jo ikke på samme måde som AK eller PO et uforløst talent der blev modnet sent. Det her er bare en reserve fra Hobro, som er kasseret i Randers)
Kasper Høgh var da, præcis ligesom AK i OB, et stort talent som ung, men fandt aldrig rytmen i Randers på seniorniveau. Og at kalde ham reserve i Hobro.. Ja.. Det er sgu skidt research, Jakobsen;)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 14. jan 2022, 00:25

Prica22 skrev:
13. jan 2022, 23:43
Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
- (Kasper Høgh) (Kender meget lidt til ham, men jeg er ikke videre optimist - det er jo ikke på samme måde som AK eller PO et uforløst talent der blev modnet sent. Det her er bare en reserve fra Hobro, som er kasseret i Randers)
Kasper Høgh var da, præcis ligesom AK i OB, et stort talent som ung, men fandt aldrig rytmen i Randers på seniorniveau. Og at kalde ham reserve i Hobro.. Ja.. Det er sgu skidt research, Jakobsen;)
Så mange kampe har han da ikke spillet og L. Klitten har jo stats meget lig ham.
Derudover ligge der altså en forskel i, at AK havde bygget sig op på seniorniveau over et par år i divisionerne og var en meget mere proven spiller i forhold til seniorniveau. Høgh har været et halvt år i Hobro og er ikke brændt igennem.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Buzz Killington » 14. jan 2022, 00:55

Jakobsen skrev:
14. jan 2022, 00:25
Prica22 skrev:
13. jan 2022, 23:43
Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
- (Kasper Høgh) (Kender meget lidt til ham, men jeg er ikke videre optimist - det er jo ikke på samme måde som AK eller PO et uforløst talent der blev modnet sent. Det her er bare en reserve fra Hobro, som er kasseret i Randers)
Kasper Høgh var da, præcis ligesom AK i OB, et stort talent som ung, men fandt aldrig rytmen i Randers på seniorniveau. Og at kalde ham reserve i Hobro.. Ja.. Det er sgu skidt research, Jakobsen;)
Så mange kampe har han da ikke spillet og L. Klitten har jo stats meget lig ham.
Derudover ligge der altså en forskel i, at AK havde bygget sig op på seniorniveau over et par år i divisionerne og var en meget mere proven spiller i forhold til seniorniveau. Høgh har været et halvt år i Hobro og er ikke brændt igennem.
Lidt sjov forresten, så har AK også scoret 4 mål i 1.div, og spillet næsten samme antal kampe og minutter. Mht. Høgh så tænker jeg det er en spiller hvis data har set interessante ud ift. hvordan vi spiller. Hvis han ikke slår til er det vel en billig gut at have på mellemrejse.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 14. jan 2022, 01:02

Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
Målmænd:
- Andreas Hansen
- Theo Sander
Konklusion: Den besætning kunne man godt køre med i et par år. Jokeren er om Theo er så god man vil spille ham fra sommer pga. potentialet. Så skal vi måske i markedet efter en ny reserve, da AH næppe gider den tjans mere.
Medmindre Theo Sander har så stort et potentiale, som det siges og derfor er udset til førstekeeper, så takker jeg nej til den der.
Vi skal fame ikke begynde at gå ned i niveau på den plads - og det gør vi, hvis Hansen skal stå.

Rinne, Larsen, Zaza, Jimmy - det er vores seneste fire keepere, og vi bør altid tilstræbe at holde det niveau. Det er keepere, der redder mange point.
Ellers kan vi ligeså godt droppe alle ambitioner om top 4-6.
Ædruelighedens stemme

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af gravballe » 14. jan 2022, 07:09

Jakobsen skrev:
14. jan 2022, 00:25
Prica22 skrev:
13. jan 2022, 23:43
Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
- (Kasper Høgh) (Kender meget lidt til ham, men jeg er ikke videre optimist - det er jo ikke på samme måde som AK eller PO et uforløst talent der blev modnet sent. Det her er bare en reserve fra Hobro, som er kasseret i Randers)
Kasper Høgh var da, præcis ligesom AK i OB, et stort talent som ung, men fandt aldrig rytmen i Randers på seniorniveau. Og at kalde ham reserve i Hobro.. Ja.. Det er sgu skidt research, Jakobsen;)
Så mange kampe har han da ikke spillet og L. Klitten har jo stats meget lig ham.
Derudover ligge der altså en forskel i, at AK havde bygget sig op på seniorniveau over et par år i divisionerne og var en meget mere proven spiller i forhold til seniorniveau. Høgh har været et halvt år i Hobro og er ikke brændt igennem.
Det er fordi han flækkede sin tå, så han har været skadet

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Martino » 14. jan 2022, 07:42

gravballe skrev:
14. jan 2022, 07:09
Jakobsen skrev:
14. jan 2022, 00:25
Prica22 skrev:
13. jan 2022, 23:43
Jakobsen skrev:
13. jan 2022, 23:17
- (Kasper Høgh) (Kender meget lidt til ham, men jeg er ikke videre optimist - det er jo ikke på samme måde som AK eller PO et uforløst talent der blev modnet sent. Det her er bare en reserve fra Hobro, som er kasseret i Randers)
Kasper Høgh var da, præcis ligesom AK i OB, et stort talent som ung, men fandt aldrig rytmen i Randers på seniorniveau. Og at kalde ham reserve i Hobro.. Ja.. Det er sgu skidt research, Jakobsen;)
Så mange kampe har han da ikke spillet og L. Klitten har jo stats meget lig ham.
Derudover ligge der altså en forskel i, at AK havde bygget sig op på seniorniveau over et par år i divisionerne og var en meget mere proven spiller i forhold til seniorniveau. Høgh har været et halvt år i Hobro og er ikke brændt igennem.
Det er fordi han flækkede sin tå, så han har været skadet
Nu skal du ikke komme her med fakta på debatsiden…det gider ingen at se :aabfan:
Jeg savner Winsnes

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 366
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af bonanza » 14. jan 2022, 07:58

R Rosenberg skrev:
13. jan 2022, 18:23
bonanza skrev:
13. jan 2022, 18:11
Pastorius skrev:
13. jan 2022, 17:42
bonanza skrev:
13. jan 2022, 16:43
Men igen, der er jo ikke noget at fortolke på, når der ikke er en kursmæssig effekt af en given hendelse. At Hammarby udløser Cifuentes frikøbsklausul, er ikke alene nok til at kræve en fondsbørsmelding. Hvis vi køber Thomasberg fri for 10 millioner kr, så skal der nok komme en melding, men en melding der intet har med Cifuentes skifte at gøre, fordi den klausul ikke har en kursmæssig effekt. Det er egentlig meget simpelt.
Altså AaB er tidligere blevet kritiseret for ikke at udsende fondsbørsmeddelelser, og der blev vist endda rejst en sag. Selvfølgelig er de forsigtige, og selvfølgelig er et skift af cheftræner klart indenfor skiven. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om et eneste trænerskifte for en børsnoteret fodboldklub, der ikke har medført en fondsbørsmeddelelse.

EDIT: Korrektion. De har udsendte pressemeddelelser. Fondsbørsmeddelelser er vist kun til regnskabsnyheder og direkte op- og nedjusteringer.

...men uanset hvad du mener om åbenhed, så ville det da være himmelråbende tåbeligt bare at fortælle alt hvad man ved og tænker når man bliver spurgt i det job Inge har. Det ville også være galt at sige ingen kommentarer hver gang. Inge håndterer kommunikationsdelen af sit job fremragende. Lad være med at blive forarget over du ikke får alt at vide med det samme. Det er for dumt.
Godt du lige nåede at rette dig selv. Der er ikke noget at diskuterer her. Kig på kursen. Der er ingen meddelelse sendt til fondsbørsen. Det sker kun hvis en handel kan påvirke kursen og det kan en træner afgang ikke. Kan vi lukke den nu?

Jeg er ikke forarget, jeg stiller spørgsmålstegn ved hvorfor der er mindre åbenhed fra klubben og Inge end der har været tidligere. Der er ingen kommentare til noget som helst, alt afvises.
Hvad er det specifikt, du savner hans ord om?
Det er ikke pointen. Pointen er, at så sent som sidste vindue ville Inge gerne tale om retningen. Hvilke profiler og positioner man kigger på i et vindue, hvad planerne er for udlån og udviklingsspillere. I det her vindue har han svaret afvisende og generaliserende på spørgsmål vedr. aktivitet omkring Cifuentes. Cifuentes er jo fodboldtræner og på ret kurs til at opnå sine mål, så det er jo noget der tiltrækker sig interesse fra andre klubber, men der er ingen aktivitet og Cifuentes er AaB træner. 1½ dag senere meldes det ud at Cifuentes er færdig i klubben. Det samme med spiller transfers, der er ingen indikation på hvilke profiler eller position vi er ude efter. Det er en væsentlig ændring i diskursen fra sidste vindue alene, det stiller jeg spørgsmålstegn ved. Jeg spurgte om det var en god eller en dårlig ting? Flere på forummet har kvitteret med spørgsmål om, om jeg er foraget eller forkerte påstande om fondsbørsen. Jeg kan ikke se hvordan mit indlæg kan aflede det, eller hvordan det kan forståes at jeg savner noget fra Inge? Han skylder ikke mig noget, jeg forstår bare ikke ændringen af diskursen, giver det os noget specielt i vinduet at der ingen information er at hente før en officiel udmelding kommer ud?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 14. jan 2022, 08:37

bonanza skrev:
14. jan 2022, 07:58
R Rosenberg skrev:
13. jan 2022, 18:23
bonanza skrev:
13. jan 2022, 18:11
Pastorius skrev:
13. jan 2022, 17:42
bonanza skrev:
13. jan 2022, 16:43
Men igen, der er jo ikke noget at fortolke på, når der ikke er en kursmæssig effekt af en given hendelse. At Hammarby udløser Cifuentes frikøbsklausul, er ikke alene nok til at kræve en fondsbørsmelding. Hvis vi køber Thomasberg fri for 10 millioner kr, så skal der nok komme en melding, men en melding der intet har med Cifuentes skifte at gøre, fordi den klausul ikke har en kursmæssig effekt. Det er egentlig meget simpelt.
Altså AaB er tidligere blevet kritiseret for ikke at udsende fondsbørsmeddelelser, og der blev vist endda rejst en sag. Selvfølgelig er de forsigtige, og selvfølgelig er et skift af cheftræner klart indenfor skiven. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om et eneste trænerskifte for en børsnoteret fodboldklub, der ikke har medført en fondsbørsmeddelelse.

EDIT: Korrektion. De har udsendte pressemeddelelser. Fondsbørsmeddelelser er vist kun til regnskabsnyheder og direkte op- og nedjusteringer.

...men uanset hvad du mener om åbenhed, så ville det da være himmelråbende tåbeligt bare at fortælle alt hvad man ved og tænker når man bliver spurgt i det job Inge har. Det ville også være galt at sige ingen kommentarer hver gang. Inge håndterer kommunikationsdelen af sit job fremragende. Lad være med at blive forarget over du ikke får alt at vide med det samme. Det er for dumt.
Godt du lige nåede at rette dig selv. Der er ikke noget at diskuterer her. Kig på kursen. Der er ingen meddelelse sendt til fondsbørsen. Det sker kun hvis en handel kan påvirke kursen og det kan en træner afgang ikke. Kan vi lukke den nu?

Jeg er ikke forarget, jeg stiller spørgsmålstegn ved hvorfor der er mindre åbenhed fra klubben og Inge end der har været tidligere. Der er ingen kommentare til noget som helst, alt afvises.
Hvad er det specifikt, du savner hans ord om?
Det er ikke pointen. Pointen er, at så sent som sidste vindue ville Inge gerne tale om retningen. Hvilke profiler og positioner man kigger på i et vindue, hvad planerne er for udlån og udviklingsspillere. I det her vindue har han svaret afvisende og generaliserende på spørgsmål vedr. aktivitet omkring Cifuentes. Cifuentes er jo fodboldtræner og på ret kurs til at opnå sine mål, så det er jo noget der tiltrækker sig interesse fra andre klubber, men der er ingen aktivitet og Cifuentes er AaB træner. 1½ dag senere meldes det ud at Cifuentes er færdig i klubben. Det samme med spiller transfers, der er ingen indikation på hvilke profiler eller position vi er ude efter. Det er en væsentlig ændring i diskursen fra sidste vindue alene, det stiller jeg spørgsmålstegn ved. Jeg spurgte om det var en god eller en dårlig ting? Flere på forummet har kvitteret med spørgsmål om, om jeg er foraget eller forkerte påstande om fondsbørsen. Jeg kan ikke se hvordan mit indlæg kan aflede det, eller hvordan det kan forståes at jeg savner noget fra Inge? Han skylder ikke mig noget, jeg forstår bare ikke ændringen af diskursen, giver det os noget specielt i vinduet at der ingen information er at hente før en officiel udmelding kommer ud?
Har du hørt den seneste Rød Aalborg? Jeg synes kun han har svaret afvisende omkring de ting der ikke er afklaret og hvor der kunne være en forhandling igang. Han har da sagt noget til Nordjyske om enkeltspillere, og at de forventer at nogen skal udenfor AaB.

Hvis de diskuterer kompensation for de sidste 6 uger til 1. marts, så nytter det jo ikke noget at stå og sige at vi ikke tager Marti med på træningslejr.

...men ellers så er han da en presset mand. Marti var en af de ting, som så ud til at blive en stor succes for Inge, og nu er han presset til at finde en ny der som minimum kan matche, og det skal være fra dag 1 - der er ikke tid til at køre en ny filosofi ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 14. jan 2022, 08:37

AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kokkefar » 14. jan 2022, 09:04

Prica22 skrev:
14. jan 2022, 08:37
AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/
Virker umiddelbart underligt, at han skal være en del af vores sæsonforberedelse og ikke Hobros, når han skal spille for dem i foråret. Det var noget andet hvis han var med som prøvespiller og skulle ses an, men det lyder til, at handlen er ved at være på plads.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 14. jan 2022, 09:14

Kokkefar skrev:
14. jan 2022, 09:04
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 08:37
AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/
Virker umiddelbart underligt, at han skal være en del af vores sæsonforberedelse og ikke Hobros, når han skal spille for dem i foråret. Det var noget andet hvis han var med som prøvespiller og skulle ses an, men det lyder til, at handlen er ved at være på plads.
Synes det er ok, man lige får set ham an. Det er trods alt kun halvanden uge og klubberne er stadig igang med at få spillerne i form.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 14. jan 2022, 09:15

Kokkefar skrev:
14. jan 2022, 09:04
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 08:37
AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/
Virker umiddelbart underligt, at han skal være en del af vores sæsonforberedelse og ikke Hobros, når han skal spille for dem i foråret. Det var noget andet hvis han var med som prøvespiller og skulle ses an, men det lyder til, at handlen er ved at være på plads.
Jeg tænkte det samme. Omvendt er træningsbanerne nok mere ideelle på Malta, og så kan han allerede nu danne relationer til holdkammeraterne han får, og få forståelse for hvad AaB vil taktisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af donjuul84 » 14. jan 2022, 09:23

Synes umildbart ikke det giver nogen mening at tage en mand med på trænings lejr, hvis han først skifter til sommer tror det er røgslør. Man havde brug for en forklaring for, hvorfor han lige pludselig stod lufthavnen mon ikke på magisk vis han ender med at være AaB spiller inden vinduet lukker.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 14. jan 2022, 09:26

donjuul84 skrev:
14. jan 2022, 09:23
Synes umildbart ikke det giver nogen mening at tage en mand med på trænings lejr, hvis han først skifter til sommer tror det er røgslør. Man havde brug for en forklaring for, hvorfor han lige pludselig stod lufthavnen mon ikke på magisk vis han ender med at være AaB spiller inden vinduet lukker.
Tvivler. Det er fint for AaB, hvis man lærer ham at kende rigtigt. På en træningslejr kan man fx. fastsætte nogle ting, han bør arbejde med i foråret.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jan 2022, 09:42

Prica22 skrev:
14. jan 2022, 09:26
Tvivler. Det er fint for AaB, hvis man lærer ham at kende rigtigt. På en træningslejr kan man fx. fastsætte nogle ting, han bør arbejde med i foråret.
Og hvis han er god nok, så henter vi ham allerede nu. Ellers kan en halvsæson i Hobro være ligeså god som en halvsæson som 5. reserve i AaB.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2022, 10:26

Nå, @baresi , Hvad sker der med ham den afrikanske offensivspiller, som du skrev om forleden?? :aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 14. jan 2022, 10:35

FlæskeFrank skrev:
14. jan 2022, 09:42
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 09:26
Tvivler. Det er fint for AaB, hvis man lærer ham at kende rigtigt. På en træningslejr kan man fx. fastsætte nogle ting, han bør arbejde med i foråret.
Og hvis han er god nok, så henter vi ham allerede nu. Ellers kan en halvsæson i Hobro være ligeså god som en halvsæson som 5. reserve i AaB.
Jeg tænker vi har en Prica, som i løbet af foråret skal trænge sig på til spilletid, og hvis han ikke gør det, så skal udlejes efter sommer. Det er ikke godt, med så lidt spilletid hvis man skal udvikles som talent.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 14. jan 2022, 10:44

Forza skrev:
14. jan 2022, 09:15
Kokkefar skrev:
14. jan 2022, 09:04
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 08:37
AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/
Virker umiddelbart underligt, at han skal være en del af vores sæsonforberedelse og ikke Hobros, når han skal spille for dem i foråret. Det var noget andet hvis han var med som prøvespiller og skulle ses an, men det lyder til, at handlen er ved at være på plads.
Jeg tænkte det samme. Omvendt er træningsbanerne nok mere ideelle på Malta, og så kan han allerede nu danne relationer til holdkammeraterne han får, og få forståelse for hvad AaB vil taktisk.
Ja, det er da godt for os, at han kan komme med. Det er mere ærgerligt for Hobro, at deres spiller har en anden klub i hovedet i forberedelserne inden et ret vigtigt forår. Men det er jo en aftale med både transfer og tilbageudlejening, så det kan da være, de har kunnet spare eller tjene en smule pnege et sted for at lade ham tage med AaB.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 14. jan 2022, 10:44

FlæskeFrank skrev:
14. jan 2022, 09:42
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 09:26
Tvivler. Det er fint for AaB, hvis man lærer ham at kende rigtigt. På en træningslejr kan man fx. fastsætte nogle ting, han bør arbejde med i foråret.
Og hvis han er god nok, så henter vi ham allerede nu. Ellers kan en halvsæson i Hobro være ligeså god som en halvsæson som 5. reserve i AaB.
Fast spilletid i Hobro er da klart at foretrække. Den model bruger FCM også med mange af deres unge. Det går da meget godt for dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 366
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af bonanza » 14. jan 2022, 10:45

Kokkefar skrev:
14. jan 2022, 09:04
Prica22 skrev:
14. jan 2022, 08:37
AaB bekræfter at Kasper Høgh er tæt på og at han spiller i Hobro indtil sommer
Vi har fulgt Kasper længe, og efter konstruktive forhandlinger med Hobro er vi formaliteter fra at have en aftale på plads, så Kasper Høgh er AaB-spiller fra 1. juli 2022, og derfor blev vi enige om, at det giver god mening for alle parter, at han skærper formen på vores træningslejr, lyder det fra AaB’s sportschef Inge André Olsen.
https://aabsport.dk/nyheder/2022/u19-li ... ningslejr/
Virker umiddelbart underligt, at han skal være en del af vores sæsonforberedelse og ikke Hobros, når han skal spille for dem i foråret. Det var noget andet hvis han var med som prøvespiller og skulle ses an, men det lyder til, at handlen er ved at være på plads.
Hvor får I indtrykket af at han skal spille for Hobro sæsonen ud? Jeg kan ikke se hvorfor han skulle det, på den anden side kan jeg heller ikke udelukke det. Jeg forstår det som at vi henter ham med det samme, for at skabe mere luft til en udlejning af Ementa eller Prica, der begge ville have godt af noget spilletid på senior niveau.

På den anden side, ser jeg det som en super signing. Det er en anden type end hvad vi har i forvejen, og det virker til at der er et stort uforløst potentiale. 49 scoringer i 49 kampe på u19 er flot, flere ulandskampe og mål. Med et halvt år tilbage og fra en samarbejdsklub, kan det ikke kost alverden. Low-risk high reward. Jeg er fan, håber han bliver en profil for os med tiden. Derudover giver det også mulighed for, hvis Thomasberg skulle komme, at vi vender tilbage til vores naturlige form! Flad 4-4-2.

Låst