Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:57

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:38
baresi skrev:
20. jan 2022, 08:35
jeg har lige modtaget den her:

AaB og Inge har dummet sig big time ift. Randers. Var enige med thomasberg, og han var klar 1. prioritet, og ville vist helt vildt gerne AaB projektet, men AaB ville ikke indfri de muligheder Randers satte op. Forhandlingerne strandende ml. AaB og Randers (inge og søren)
AaB vil ikke betale, end of story.

jeg hører også at der ikke er andre der er forhandlinger med lige nu - og det er næsten det værste hvis det er rigtigt.
puha det virker tungt, og nærmer sig en skandale hvis det er korrekt. JEg kan ikke tro man ikke er igang med andre. Det nægter jeg at tro, ellers har man virkelig dummet sig.
Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.
Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Reyad » 20. jan 2022, 08:58

Ingen tvivl om at Inge kommer til at se virkelig dum ud her.
Hvis al håb er ude, hvilket det tyder på, så må han komme med et modpres i medierne. Hvis nu de fx har krævet 10 millioner eller lign., så skal det lækkes. Sker det ikke, er det nok fordi man vurderer sagen er dårlig.

Det samme kommer klubben til, hvis der reelt ikke er nogen alternativer. Vi har meget uerfarne assistenttrænere. Kan ikke se dem overtage.
Mindre fordelagtigt er det, at det er midt i et transfervindue. Indtil videre et rigtig dårligt januar-vindue.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 09:01

Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Ja altså, hvis det her virkelig er den bommert af Inge, som nogle forudsætter, så vil bestyrelsen i AaB jo vide det, og så tror jeg da, der er en reel risiko for, at vi også skal finde en ny sportsdirektør snart. Bare for at lægge lidt mere til alarmklokkernes bimlen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af 9000AA » 20. jan 2022, 09:01

Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Men man må sgu give Randers at det er godt spillet. Man har formået at presse AaB så meget at man lige meget hvordan og hvorledes får det man vil - enten får man lov til at beholde Thomas, eller også får man en pris for ham man måske selv synes er for høj.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af troelsh » 20. jan 2022, 09:01

Jeg har svært ved at forestille mig, at vi kun har været detaljer fra TT som visse medier har skrevet, i så fald giver det ingen mening at man ikke kunne blive enige.

Vi har tilsyneladende været enige med TT, men Randers krav har simpelthen været alt for høje.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 09:02

9000AA skrev:
20. jan 2022, 09:01
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Men man må sgu give Randers at det er godt spillet. Man har formået at presse AaB så meget at man lige meget hvordan og hvorledes får det man vil - enten får man lov til at beholde Thomas, eller også får man en pris for ham man måske selv synes er for høj.
Tjaaae, sagen er bare, at sådan noget har det med at vende tilbage til en på den anden side af forhandlingsbordet på et tidspunkt.

Hele den her måde at agere på fra Randers’ side kan også handle om at manifestere sig i forhold til den store klub nordpå. “Se hvor store VI er blevet…”.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 09:04

troelsh skrev:
20. jan 2022, 09:01
Jeg har svært ved at forestille mig, at vi kun har været detaljer fra TT som visse medier har skrevet, i så fald giver det ingen mening at man ikke kunne blive enige.

Vi har tilsyneladende været enige med TT, men Randers krav har simpelthen været alt for høje.
Og før folk går i stå på, hvordan de dog kan være for høje, så kan man lige erindre reaktionerne på, at Inge angiveligt kræver 1 million for at slippe Cifuentes før tid.

Nå, men mon ikke Gaardsøe, Ydesen og Jensen skal i boot Camp for at varme op til et festfyrværkeri af et kommende Ripodsten-afsnit?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. jan 2022, 09:10

Funky skrev:
20. jan 2022, 09:01
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Ja altså, hvis det her virkelig er den bommert af Inge, som nogle forudsætter, så vil bestyrelsen i AaB jo vide det, og så tror jeg da, der er en reel risiko for, at vi også skal finde en ny sportsdirektør snart. Bare for at lægge lidt mere til alarmklokkernes bimlen.
Jeg tænker at det slet ikke er utænkeligt at TT havner i AaB, meddelelsen fra hestene skal tages med forbehold. Ét er at TT udtaler tilfredshed med at blive hos FC Randers men er han også tilfreds i morgen eller om et par uger? Derudover har TTs åbenlyse flirt med AaB sat ham i en udsat position, der skal ikke mange dårlige præstationer til eller hvis han har mistet omklædningsrummet så kan han hurtigt være fortid hos hestene.

Kan sagtens se TT overtage trænerposten på Hornevej

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 20. jan 2022, 09:12

Aalborg frederikshavner skrev:
20. jan 2022, 09:10
Funky skrev:
20. jan 2022, 09:01
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Ja altså, hvis det her virkelig er den bommert af Inge, som nogle forudsætter, så vil bestyrelsen i AaB jo vide det, og så tror jeg da, der er en reel risiko for, at vi også skal finde en ny sportsdirektør snart. Bare for at lægge lidt mere til alarmklokkernes bimlen.
Jeg tænker at det slet ikke er utænkeligt at TT havner i AaB, meddelelsen fra hestene skal tages med forbehold. Ét er at TT udtaler tilfredshed med at blive hos FC Randers men er han også tilfreds i morgen eller om et par uger? Derudover har TTs åbenlyse flirt med AaB sat ham i en udsat position, der skal ikke mange dårlige præstationer til eller hvis han har mistet omklædningsrummet så kan han hurtigt være fortid hos hestene.

Kan sagtens se TT overtage trænerposten på Hornevej
TT kan i alt fald næsten ikke sige andet end det, han siger lige nu, det er givet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1523
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Stegosaurus » 20. jan 2022, 09:12

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 08:39
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 08:30
Pastorius skrev:
20. jan 2022, 08:27
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 08:17
Glæder mig til at høre, hvad der er op og ned her. AaB burde være villige til at strække sig meget langt. Den næste træner er andenprioritet og det vil alle vide. Ikke optimalt..
Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.

Det kan da lige så vel være at vi gik efter den billige løsning men nu er nødt til at hoste op for at få den gode ;)

Uanset, så er Randers sgu nok ikke undermotiveret næste gang vi møder dem.
Jaja, men det her er jo ikke bare en forhandling som med en spiller. Glæder mig til at se, hvad der sker. Kæmpe bombe for mig.
Det er vel ligegyldigt. Hvis han koster mere end han er værd, skal vi vel ikke have ham?

Inges landsmand i GF, knækkede da FCM skruede bissen på i seneste transvindue. Resultatet er at han aldrig kommer til at lave en ordentlig handel i DK, medmindre han har alle trumferne på hånden. Lige omvendt hos os. Der kan ikke være meget tvivl i miljøet om at Inge ikke kan presse, udover hvad han mener er rimeligt uanset, hvor stort behov han har for en ny træner.
Spot on! Inge går ikke i panik men holder sig til, hvad han har vurderet, det må eller skal koste. Det er sgu sådan, en sportschef skal agere. Hvis man VIL have sin førsteprioritet kommer det til at koste kassen, og modparten ved til næste gang, at man knækker til sidst.

Inge har min fulde opbakning i denne sag.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af raekkeettre » 20. jan 2022, 09:23

Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:38


Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.
Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber af ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. jan 2022, 09:24

Funky skrev:
20. jan 2022, 09:12
Aalborg frederikshavner skrev:
20. jan 2022, 09:10
Funky skrev:
20. jan 2022, 09:01
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:54
Funky skrev:
20. jan 2022, 08:49
Foruden at være skuffet, så synes jeg, det mest bemærkelsesværdige er den måde hvorpå Randers har kørt sagen i pressen. Det tyder for mig på, at de har haft nogle ikke ubetydelige krav, de ville lægge pres bag. Eller, at de ikke har været så interesserede endda i handlen.

I øvrigt ved vi vel ikke, om det er bestyrelsen i AaB som har lagt loft på, hvad det må koste.
Fuldstændig enig. De har været utrolig åbenmundet omkring hele processen i pressen. Uden tvivl for at lægge pres på AaB. Jeg håber vi får en bedre indsigt i hvad der præcis er foregået.
Ja altså, hvis det her virkelig er den bommert af Inge, som nogle forudsætter, så vil bestyrelsen i AaB jo vide det, og så tror jeg da, der er en reel risiko for, at vi også skal finde en ny sportsdirektør snart. Bare for at lægge lidt mere til alarmklokkernes bimlen.
Jeg tænker at det slet ikke er utænkeligt at TT havner i AaB, meddelelsen fra hestene skal tages med forbehold. Ét er at TT udtaler tilfredshed med at blive hos FC Randers men er han også tilfreds i morgen eller om et par uger? Derudover har TTs åbenlyse flirt med AaB sat ham i en udsat position, der skal ikke mange dårlige præstationer til eller hvis han har mistet omklædningsrummet så kan han hurtigt være fortid hos hestene.

Kan sagtens se TT overtage trænerposten på Hornevej
TT kan i alt fald næsten ikke sige andet end det, han siger lige nu, det er givet.
Enig men det understreger også at TT er i en udsat position

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Alpa Chino » 20. jan 2022, 09:24

Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 09:26

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:23
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44


Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber med ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...
Det hører du da heller ikke folk komme ud og sige fra andre klubber? Vi er i et transfervindue, selvfølgelig er der meget snak om spillere ud/ind. Vores trænersituation er til gengæld virkelig ikke godt timet. Og den skal løses før de andre ting.

Hvis/når TT opsiger sin stilling, så melder de det jo nok ud offentligt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Bech » 20. jan 2022, 09:26

troelsh skrev:
20. jan 2022, 09:01
Vi har tilsyneladende været enige med TT, men Randers krav har simpelthen været alt for høje.
Schrödingers enighed.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 20. jan 2022, 09:27

AaB satsede på at man kunne få TT til at presse Randers via en opsigelse så man kunne nappe ham gratis til sommer. Det vil TT ikke, hans betingelse var at AaB skulle nå til enighed med Randers, og AaB vil ikke betale den pris Randers ville have. Jeg ved ikke om det var mere end hvad man fik for MC.. Men hvis det var 2m, så skulle man nok bare have betalt, det her er sku en fiasko.... Hvis TT var 1 prioritet, og man har fået 1.5-2m for MC så skulle man bare betale....

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Sanchez94 » 20. jan 2022, 09:27

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Alpa Chino » 20. jan 2022, 09:31

Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kristian » 20. jan 2022, 09:33

Ja nu kunne man for alvor bliver nervøs for, at Friis hives ind som lappeløsning.

På den anden side vil det være totalt uprofessionelt, hvis Inge ikke har andre emner.

Randers har tydeligvis krævet alt for meget for TT og hvis det er tilfældet er det jo fair nok at trække sig.
Det her bunder også ud i, at Randers har lækket rigtig meget fra forhandlingerne i medierne. Og det har gjort os alle ret sikre på, at det var made to be!

Inge har jo været noget mere professionel i sin kommunikation om TT.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Gaarde6 » 20. jan 2022, 09:33

Havde gerne set TT i AaB.

Håber der kommer en løsning hurtigst muligt, så en ny træner kan være med inde over sidste del, af transfervinduet

Låst