Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 951
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Salle17 » 20. jan 2022, 09:33

Kunne man forstille sig at Randers hævede prisen i nat, og at Inge ikke gik med på det - i så fald er det køligt lavet ☺️

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 20. jan 2022, 09:34

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:31
Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.
tror du skal holde dig fra transfertråden

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 09:35

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:31
Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.
Eftersom det ikke er Inge selv der skriver så er intet jo 100% sikkert. Denne her har været utrolig tæt på. Journalisterne fra EB har tydeligvis haft et tæt kendskab til hvad der er op og ned i AaB’s trænerafsked og trænerjagt. Det har de vist i mange artikler de seneste uger. Det var mere end bare er rygte.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kunji » 20. jan 2022, 09:36

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:31
Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.
Ej, kom nu lige ind i kampen. Hvis en bruger breaker noget herinde, vil det jo altid være et rygte. Den hænger altså på dig selv, hvis ikke du kan skelne.

Ift. træner så var jeg egentlig aldrig pjattet med Thomasberg, så personligt er jeg fint tilfreds - jeg håber på en anden type. Men den nye træner (og Inge) får godt nok medierne efter sig, hvis han ikke bliver en succes fra starten.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Alpa Chino » 20. jan 2022, 09:37

gravballe skrev:
20. jan 2022, 09:34
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:31
Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.
tror du skal holde dig fra transfertråden
Forskellen er at vi andre sagtens kan regne ud at der er forhandlinger igang med Thomasberg. Men at melde ud til hele forummet at det er en done deal er jo bare dumt.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kempes » 20. jan 2022, 09:38

gravballe skrev:
20. jan 2022, 09:27
AaB satsede på at man kunne få TT til at presse Randers via en opsigelse så man kunne nappe ham gratis til sommer. Det vil TT ikke, hans betingelse var at AaB skulle nå til enighed med Randers, og AaB vil ikke betale den pris Randers ville have. Jeg ved ikke om det var mere end hvad man fik for MC.. Men hvis det var 2m, så skulle man nok bare have betalt, det her er sku en fiasko.... Hvis TT var 1 prioritet, og man har fået 1.5-2m for MC så skulle man bare betale....
Den teori lyder meget plausibel. Forstår fudlt ud at TT ikke opsiger sin stilling. AaB må købe ham fri ellers er vi ikke interesserede nok

IAO og AaB ser meget forpjuskede - også - i denne trænersaga. IAO skulle aldrig være hoppet på Randers' åbenmundethed og nævnt TTs navn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 09:39

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:38
baresi skrev:
20. jan 2022, 08:35
jeg har lige modtaget den her:

AaB og Inge har dummet sig big time ift. Randers. Var enige med thomasberg, og han var klar 1. prioritet, og ville vist helt vildt gerne AaB projektet, men AaB ville ikke indfri de muligheder Randers satte op. Forhandlingerne strandende ml. AaB og Randers (inge og søren)
AaB vil ikke betale, end of story.

jeg hører også at der ikke er andre der er forhandlinger med lige nu - og det er næsten det værste hvis det er rigtigt.
puha det virker tungt, og nærmer sig en skandale hvis det er korrekt. JEg kan ikke tro man ikke er igang med andre. Det nægter jeg at tro, ellers har man virkelig dummet sig.
Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.
Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Ingen spiller i verdenshistorien har nogensinde selv jagtet en mikrofon for at udtale den slags. Bliver de ikke spurgt om det, svarer de det ikke. Og ingen har spurgt dem om det. Jo, Ahlmann - og hvad var hans svar?

Hvem er de 5-9 spillere, du gør til et problem? For jeg kan da hurtigt nævne et par stykker fra projekt Gaarde, som vi endelig kommer af med så - hvilket er en glæde, ikke et problem.

Hvor tit har AaB hentet profiler ind i starten af et vindue? Lynge fx excellerede i at hente disse på sidste dag. Fordi AaB ikke er nummer 1. Og siden 2014 er vi bare blevet endnu mindre interessante.

Få nu styr på tingene, før du går amok i tuderi og dommedagsscenarier.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2442
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Moen » 20. jan 2022, 09:39

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Well, synes jeg har ramt fint i dette vindue, så helt tæt er der ikke. Det her rygte har jo både "snydt" Ekstrabladet og Claus Jensen. Det skal dog ikke betyde, at jeg ikke tager det på min kappe.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Fromthecradle » 20. jan 2022, 09:39

Salle17 skrev:
20. jan 2022, 09:33
Kunne man forstille sig at Randers hævede prisen i nat, og at Inge ikke gik med på det - i så fald er det køligt lavet ☺️
Ja, man må sige Randers har været kølige.

Jeg tror vi lige har set forskellen på 6 mdrs opsigelse og en lorteklausul.
You pay for this?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 20. jan 2022, 09:41

Kempes skrev:
20. jan 2022, 09:38
gravballe skrev:
20. jan 2022, 09:27
AaB satsede på at man kunne få TT til at presse Randers via en opsigelse så man kunne nappe ham gratis til sommer. Det vil TT ikke, hans betingelse var at AaB skulle nå til enighed med Randers, og AaB vil ikke betale den pris Randers ville have. Jeg ved ikke om det var mere end hvad man fik for MC.. Men hvis det var 2m, så skulle man nok bare have betalt, det her er sku en fiasko.... Hvis TT var 1 prioritet, og man har fået 1.5-2m for MC så skulle man bare betale....
Den teori lyder meget plausibel. Forstår fudlt ud at TT ikke opsiger sin stilling. AaB må købe ham fri ellers er vi ikke interesserede nok

IAO og AaB ser meget forpjuskede - også - i denne trænersaga. IAO skulle aldrig være hoppet på Randers' åbenmundethed og nævnt TTs navn.
Well.. Som andre skriver så har Randers jo hele vejen været meget åbne i deres kommentar til medierne, som sikkert har været for at lægge pres på AaB.. mon ikke Randers har krævet mere end hvad AaB var villige til at give. Hvis AaB har fået tæt på 2m for MC tror jeg fint AaB ville give Randers de penge for TT, så Randers har sikkert skruet godt op for prisen pludselig i forløbet... siden den pludselig dør så hurtig.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af raekkeettre » 20. jan 2022, 09:42

Forza skrev:
20. jan 2022, 09:26
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:23
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49


Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber med ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...
Det hører du da heller ikke folk komme ud og sige fra andre klubber? Vi er i et transfervindue, selvfølgelig er der meget snak om spillere ud/ind. Vores trænersituation er til gengæld virkelig ikke godt timet. Og den skal løses før de andre ting.

Hvis/når TT opsiger sin stilling, så melder de det jo nok ud offentligt.
Hvis du tror vores trænersituation er det eneste der blinker faretruende rødt lige nu...Der er panik over hele linen, og har været det siden Inge kom til, med en million trænere, spillere på lejeaftaler, spillere der ikke slår til, sportchef der siger op, assistenttræner der ikke forlænges med - der er jo en rød tråd i det der foregår lige nu - ordet er "INKONSISTENT"...Jeg mener ikke Gaarde var god, overhoved, og det var jo til at falde i søvn over, men det her der har foregået og foregår lige nu, er dælme næsten være, fordi der er konstant PANIK og udskiftninger af stab og spiller konstant.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af R Rosenberg » 20. jan 2022, 09:43

Jeg tænker, at Inge er en voldsom og stædig forhandler. Men nogle gange kan det også blive for stejlt, så man ender med sorteper.

Det er en skam med Thomasberg, jeg tænker at det kunne have været et stærkt match.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af raekkeettre » 20. jan 2022, 09:45

R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 09:39
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:38


Øv. Men AaB har vel ikke dummet sig hvis Randers kræver mere end hvad man vil betale.
Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Ingen spiller i verdenshistorien har nogensinde selv jagtet en mikrofon for at udtale den slags. Bliver de ikke spurgt om det, svarer de det ikke. Og ingen har spurgt dem om det. Jo, Ahlmann - og hvad var hans svar?

Hvem er de 5-9 spillere, du gør til et problem? For jeg kan da hurtigt nævne et par stykker fra projekt Gaarde, som vi endelig kommer af med så - hvilket er en glæde, ikke et problem.

Hvor tit har AaB hentet profiler ind i starten af et vindue? Lynge fx excellerede i at hente disse på sidste dag. Fordi AaB ikke er nummer 1. Og siden 2014 er vi bare blevet endnu mindre interessante.

Få nu styr på tingene, før du går amok i tuderi og dommedagsscenarier.
Nej men det hedder at styre en kommunikation og sætte dagsorden, som kan være med til at danne en positive retning for en klub - så nej, de bliver sat i fronten af en mikrofon af klubben og kommunikationsafdelingen - får styr på dine ting inden du forholder dig til noget du ikke ved noget om. Og som jeg nu har skrevet om et par gange - Det er så meget inkonsistent i det der foregår og har foregået at det er til at blive vanvittig over, og den følelse jeg har er lige så real som den følelse som du sidder med, hvor der åbenbart er styr på det hele, og vi kan læne os behageligt tilbage og se et sprudlende AaB i de næste par år.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 09:47

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:42
Forza skrev:
20. jan 2022, 09:26
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:23
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:57
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52


Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Hvis de bliver spurgt så siger de da sikkert de ting? Har du hørt dem sige de ikke glæder sig?

Der er en del spillere der er eftertragtet, hvilket i den grad er positivt.

Høgh er vel allerede stort set på plads.men ellers giver det da bedst mening at afvente med spillerhandler indtil træneren er på plads. Men de andre klubber i superligaen har da heller ikke handlet. Er de så også på randen af et kollaps?
Men vi styre ikke kommunikationen - alt er reaktivt. Så ja det siger de nok, men det skal de jo sige hvis de bliver spurgt, hvor er alle de gode historier, hvor er dem der vil blive og synes AaB projektet er fedt - De kommer jo ikke ligefrem ud og eksponere AaB i øjeblikket. Der er mere snak om hvem der vil væk, og mistede træner, og tabte træningskampe - og handler der kollapser.

Det er jo historien omkring AaB lige nu der er problemet, projektet der ikke bliver i talesat fordi vi krampagtigt forsøger at afvige den ene dårlige historie efter den anden. Hvis du synes ALLE de andre klubber sidder i samme lort til halsen som vi gør lige nu, så tror jeg ikke du ser godt nok efter.

Jeg tror nu TT har sagt hans stilling op, og Allan Kuhn bliver hentet ind, som den eneste med en License og et AaB hjerte der vil tage disse 6 måneder loyalt, og forsøge at rede stumperne i AaB indtil vi mister et hav af spillere til sommer og TT bliver træner.

Men shit - jeg mangler en rød tråd i øjeblikket. Jeg ser desværre ikke samme lys i Inge som alle andre gør - fordi der er så meget panik hele tiden, men jeg håber med ALT mit AaB hjerte at jeg tager fejl...
Det hører du da heller ikke folk komme ud og sige fra andre klubber? Vi er i et transfervindue, selvfølgelig er der meget snak om spillere ud/ind. Vores trænersituation er til gengæld virkelig ikke godt timet. Og den skal løses før de andre ting.

Hvis/når TT opsiger sin stilling, så melder de det jo nok ud offentligt.
Hvis du tror vores trænersituation er det eneste der blinker faretruende rødt lige nu...Der er panik over hele linen, og har været det siden Inge kom til, med en million trænere, spillere på lejeaftaler, spillere der ikke slår til, sportchef der siger op, assistenttræner der ikke forlænges med - der er jo en rød tråd i det der foregår lige nu - ordet er "INKONSISTENT"...Jeg mener ikke Gaarde var god, overhoved, og det var jo til at falde i søvn over, men det her der har foregået og foregår lige nu, er dælme næsten være, fordi der er konstant PANIK og udskiftninger af stab og spiller konstant.
Jeg tror du skal sørge for at gå tidligt i seng i aften og få noget søvn. Dine dommedagstanker er uden realisme.

Jeg kan ikke overskue at tage hvert af dine “eksempler” og tilbagevise. Men sammenlign nu med andre klubber. Og overvej om AaB’s situation virkelig er så unormal (med undtagelse af trænerjagten).
Du forventer at spillerne uopfordret skal udtale ting som ingen spillere gør, uanset hvilken klub de spiller for. At du kan vende rygter om at vores spillere er eftertragtet til noget negativt, forstår jeg simpelthen ikke…
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 20. jan 2022, 09:50

Hvaa, læser Søren Pedersen ikke debatsiden? Hvis han gjorde ville han jo vide, at det er ligegyldigt om hans træner har en klausul eller ej, for han kan ikke sige nej hvis træneren vil et andet sted hen. :S

Så fik vi vist den debat lukket!

Nå men det er en mindre katastrofe hvis ikke Inge er langt med en anden træner. Jeg bliver godt nok bekymret over hvor mange løse ender han fortsat mangler at løse. Jeg håber han har langt bedre styr på tingene en det ser ud til udefra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Sanchez94 » 20. jan 2022, 09:51

Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:31
Sanchez94 skrev:
20. jan 2022, 09:27
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 09:24
Prica22 skrev:
20. jan 2022, 07:58
Alpa Chino skrev:
20. jan 2022, 07:42
Der er sgu nogen herinde der skal få styr på deres “kilder”
Hentyder du til mig?
Hvis du er en af dem som bruger en ligegyldig AaB-sponsor eller Nordjyske journalist som en “troværdig” kilde. Så ja.
Efter IAO er kommet til har det jo været tydeligt at vandrørene er tætte og at det stort set kun er ham der ved hvad der sker.
Det er sløjt det der... Selv Klaus Egelund en af de førende journalister på transfersiden kalder den igår "Done deal" hvad der går galt over natten, må tiden vise.

Hvis ikke du selv kan forholde dig kritisk til transferrygter, så er det dit problem og ikke Prica22 eller andre, som glædeligt deler lidt transferinfo ud.
Så burde de måske skrive at det er et rygte istedet for at skrive med store bogstaver “Den er stensikker” og “Han er her inden onsdag”.
Eller så skulle du lære at forholde dig kritisk indtil den offentlig på AaBs hjemmeside. Det er da kun rart at de berettet om den viden de har, og så må det være en enkelte persons ansvar at frasortere og være kritisk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jan 2022, 09:51

Der løber stadig en del nordisk baserede trænere rundt, som bør kunne hentes og som ikke bør være en nedgradering ift. Cifuentes eller Thomasberg.

Der må være et norsk trænertalent - og de har jo lidt længere til sæsonstart - f.eks. ham Michelsen, som blev nævnt som mulig Hammarby-træner. Uwe Rösler, som er min favorit. Og nok også nogle svenskere. Selvfølgelig havde vi set frem til en, som kendte ligaen. Men den næste træner behøver jo ikke at starte med to elendige måneder, som Cifuentes gjorde, bare fordi han er udlænding.

Men tiden begynder at blive presset og vi ser ikke heldige ud her.
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 20. jan 2022, 09:51

raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 09:45
R Rosenberg skrev:
20. jan 2022, 09:39
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:54
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:52
raekkeettre skrev:
20. jan 2022, 08:49
Frygah skrev:
20. jan 2022, 08:44


Hvis man ikke har alternativer klar, så har man. Hvis man vil spille hardball, skal man sgu have mere end 1 skud i bøssen.
Vores klub er jo på randen af kollaps i øjeblikket. Der er ingen positive udmeldinger fra spillere eller ledelse, alt er i spil i øjeblikket og selv en træner der pisse gerne vil til vores klub kan ikke klares. Der skal dælme til at komme styr på det nu!
Okay, træk lige luft ind. Hvad er det for nogle positive meldinger du eftersøger?

Trænersituationen, både med Marti og TT, er noget rod. Men ellers synes jeg da ikke det står så skidt til.
Hvor er alle spillerne der siger de glæder dig til den nye sæson, det bliver mega spændende, AaB er et fedt fremtidigt projekt, vi vil kæmpe med om medaljer i år....der er jo ingen ting der peger fremadrettet her, vi har en 5-9 spillere der måske bliver solgt eller vi ikke forlænger med, der kommer ikke noget ind og vi har ingen træner....kan du fortælle mig noget positivt...;)
Ingen spiller i verdenshistorien har nogensinde selv jagtet en mikrofon for at udtale den slags. Bliver de ikke spurgt om det, svarer de det ikke. Og ingen har spurgt dem om det. Jo, Ahlmann - og hvad var hans svar?

Hvem er de 5-9 spillere, du gør til et problem? For jeg kan da hurtigt nævne et par stykker fra projekt Gaarde, som vi endelig kommer af med så - hvilket er en glæde, ikke et problem.

Hvor tit har AaB hentet profiler ind i starten af et vindue? Lynge fx excellerede i at hente disse på sidste dag. Fordi AaB ikke er nummer 1. Og siden 2014 er vi bare blevet endnu mindre interessante.

Få nu styr på tingene, før du går amok i tuderi og dommedagsscenarier.
Nej men det hedder at styre en kommunikation og sætte dagsorden, som kan være med til at danne en positive retning for en klub - så nej, de bliver sat i fronten af en mikrofon af klubben og kommunikationsafdelingen - får styr på dine ting inden du forholder dig til noget du ikke ved noget om. Og som jeg nu har skrevet om et par gange - Det er så meget inkonsistent i det der foregår og har foregået at det er til at blive vanvittig over, og den følelse jeg har er lige så real som den følelse som du sidder med, hvor der åbenbart er styr på det hele, og vi kan læne os behageligt tilbage og se et sprudlende AaB i de næste par år.
Heyyy var det ikke dig der for en del år siden brokkede dig over vores nabo sønner ikke kunne bruges i andre klubber end AaB? hang on.. :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10758
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af jonas386 » 20. jan 2022, 09:56

FlæskeFrank skrev:
20. jan 2022, 09:51
Der løber stadig en del nordisk baserede trænere rundt, som bør kunne hentes og som ikke bør være en nedgradering ift. Cifuentes eller Thomasberg.

Der må være et norsk trænertalent - og de har jo lidt længere til sæsonstart - f.eks. ham Michelsen, som blev nævnt som mulig Hammarby-træner. Uwe Rösler, som er min favorit. Og nok også nogle svenskere. Selvfølgelig havde vi set frem til en, som kendte ligaen. Men den næste træner behøver jo ikke at starte med to elendige måneder, som Cifuentes gjorde, bare fordi han er udlænding.

Men tiden begynder at blive presset og vi ser ikke heldige ud her.
Altså danske Jakob Michelsen der har været i både SønderjyskE og OB ;)?

Og ja, selvfølgelig er der masser af trænerprofiler derude som ville kunne udføre et stærkt job i AaB, men nu har vi ca. 10 dage at løbe på før vinduet lukker, og vi har stadigvæk ikke fået adresseret et eneste af truppens huller. Til gengæld har vi fået et nyt, og kan se frem til endnu flere til sommer.

Vi har ikke fået nogle backs, ingen central midt og ingen potentiel afløser for Rinne eller Thelander. Til gengæld har vi fået UngSpiller#37 til offensiven, hvor vi i forvejen vader rundt i muligheder der ikke helt har niveauet til superligaen.
Det ligner efterhånden ikke bare et spildt vindue, men et decideret dårligt et af slagsen.

Desuden, som andre påpeger, hvorfor skulle de spændende nordiske trænere have ambitioner om at skifte til et hold i afvikling, og hvor det ikke ligefrem kører i første omgang? Jeg tror det bliver endog meget svært for Inge. Jeg tror desværre heller ikke, at han har hvad der skal til, såmåske man skal håbe på, at bestyrelsen vælger at køre helt fra scratch og prøver noget andet end vores norske ven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jan 2022, 09:58

jonas386 skrev:
20. jan 2022, 09:56
Altså danske Jakob Michelsen der har været i både SønderjyskE og OB ;)?
Christian Michelsen fra Kristiansund.
- FlæskeFrank

Låst