Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af doukas » 8. apr 2022, 20:13

R Rosenberg skrev:
8. apr 2022, 20:10
Altså, vi har gennem flere sæsoner (indeværende inkl) råbt og skreget og hevet os selv og hinanden i skægget over, hvor bovlam en offensiv vi har.

Og nu fjerde kamp i streg med offensiv konge-bold. Var det bare en ny træner, der skulle til?
Har ellers læst, at det er stærkt begrænset hvor meget impact en ny træner kan have på spillet ;)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Kunji » 8. apr 2022, 20:14

Whaaaaaaat
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Mogens » 8. apr 2022, 20:14

Hold kæft, hvor havde det været perfekt med en scoring af Lukas.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af baresi » 8. apr 2022, 20:15

R Rosenberg skrev:
8. apr 2022, 20:10
Altså, vi har gennem flere sæsoner (indeværende inkl) råbt og skreget og hevet os selv og hinanden i skægget over, hvor bovlam en offensiv vi har.

Og nu fjerde kamp i streg med offensiv konge-bold. Var det bare en ny træner, der skulle til?
vi har haft bovlamme trænere der spillede for at undgå at tabe men ikke for at vinde.
Lars friis filosofi er at spille for at opnå noget og ikke undgå noget.
og de skal turde at lave fejl og ikke spille for sikkert

elsker filosofien.

loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af loeber med saks » 8. apr 2022, 20:16

FlemmingG skrev:
8. apr 2022, 19:59
Dalbjerg skrev:
8. apr 2022, 19:55
FlemmingG skrev:
8. apr 2022, 19:52
Fantastisk med 3-0… ved godt at mange har været efter Makaric, men jeg synes tydeligt, at han viser hvorfor vi investerede i ham. Han er ikke en ørn til at skabe noget på egen hånd, men når han bliver serviceret rigtigt, så scorer han..
Selvfølgelig bittert med en stor afbrænder i samme sekund..

Men er meget enig..

Hvis man regnede med en angriber som gik direkte ind med 15 mål på en sæson, så er man selvfølgelig (altid) skuffet..

Men jeg synes det er et solidt køb, som man ikke kan afvise vil udvikle sig endnu mere i næste sæson..
8 kampe tilbage i slutspillet… han kan nå det endnu😉… og ja, selvfølgelig skal han score på friløberen
Er enig i at Makaric er konge, og måske skal vi også til at revidere tanken og forventningen om de 15-20 mål fra vores spidsangriber sådan som superligafodbold spilles i dag. Selvfølgelig gad vi godt, han scorede flere, men det er jo ikke fordi, de andre har større målslugere. Der var Uhre og er Helenius, der måske men næsten marginalt udnytter positionen mere klassisk, men selv FCK og FCM kan jo ikke præstere en meget bedre målscorer end Makaric. Er fan.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af baresi » 8. apr 2022, 20:18

I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Hanga » 8. apr 2022, 20:19

baresi skrev:
8. apr 2022, 20:18
I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.
Nogle ting er bedre end sex Baresi, og en Lucas scoring i hans comeback må være på den liste.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af baresi » 8. apr 2022, 20:20

Hanga skrev:
8. apr 2022, 20:19
baresi skrev:
8. apr 2022, 20:18
I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.
Nogle ting er bedre end sex Baresi, og en Lucas scoring i hans comeback må være på den liste.
hahahaa HELT ENIG....men ender den 3-0 er jeg skredet med det samme haha. det er en større præmie.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Lyfe » 8. apr 2022, 20:21

baresi skrev:I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.
Og vi andre håber bare at konen er stille indtil kampen er færdig :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af baresi » 8. apr 2022, 20:23

Lyfe skrev:
8. apr 2022, 20:21
baresi skrev:I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.
Og vi andre håber bare at konen er stille indtil kampen er færdig :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
hehehe NÅ men vi ses - hyg jer .

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Dalbjerg » 8. apr 2022, 20:24

Så pyt da..
Så lad os lukke den aftale med Thomasberg om at en tjans som dødbold-coach..

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af FlemmingG » 8. apr 2022, 20:28

Mange, inklusiv mig selv, rystede lidt på hovedet da Inge op til forårsstart, proklamerede at truppen var god og bred nok til, at vi kunne kæmpe med omkring top-4. Men må indrømme at lige nu har nordmanden da ret. Vi har fået den HELT rigtige træner ind og så har vi jo altså, specielt offensivt, en masse fantastiske spillere der topper lige nu. En stor del af æren skal gå til Friis, men også masser af kredit til Inge. Makaric, Prip, Granli, Hagelskjær fra dagens start-11’er. Desforuden Pedro, som forhåbentlig snart er klar igen… stærke indkøb til forholdsvis billige penge. Kudos til Inge

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3270
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Brodernumsi » 8. apr 2022, 20:30

Super resultat, og forskellen på at have skarpe angribere og ikke. :aabfan:
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af FlæskeFrank » 8. apr 2022, 20:33

Rædderlig fra 15.-45. Min, men ellers dejligt. Især også med debutspiller og Lucas.
- FlæskeFrank

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af raekkeettre » 8. apr 2022, 20:39

Hanga skrev:
8. apr 2022, 19:58
baresi skrev:
8. apr 2022, 19:57
og hvem sagde at kusk og prip ikke kunne være på banen samme tid. SIKKE EN DUO - fuck de er vilde. OG er totalt makaric fan - Han stjæler mål inde i feltet, han skal bare serveres. elsker ham sgu.
Enig! Så lækkert at se at vi endelig finder Makaric til de her "poacher mål". Kusk og Prip spiller bare fremragende sammen... sikke en overraskelse at vi får bedre offensivt spil når vi bringer vores gode offensive spillere samtidig :S :aabfan:
Jeg ved ikke lige hvad man skal tro, vi er vilde når vi når op på den sidste tredjedel af banen, der skaber vi altså konstant noget. Men HOLD da op hvor havde Randers mange chancer, og store chancer. Plus, og får måske tæsk her, men shit jeg synes Kusk spillede dårligt, ham mistede bolden konstant og ingen driblinger lykkes rigtig. Men han lagde op til 2 mål og en anden god aflevering i 2 halvad, men ellers synes jeg han var helt væk. Granli på den højre back er nok heller ikke lige hans plads. Men ellers så er Prip, Højholt og Fossum jo bare for vilde, sammen med Rinne som nok redder os idag. Friis er gud!!! Skål, og vi ligger nummer 3....!!!

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af FlemmingG » 8. apr 2022, 20:41

Hanga skrev:
8. apr 2022, 20:05
6500 tilskuere... ja nu sidder jeg jo selv hjemme, men det er fredag og jeg bor 200 km. væk, så jeg tillader mig alligevel at kalde det sløjt.
Der er stadig lang vej til dine 10.000 i snit Bælum.
Var desværre heller ikke på stadion pga arbejde. Men ja, 6500 er for lavt ift en fredagskamp og med AaB’s placering og flotte spil for tiden. Havde forventet mellem 8-9000. Mon ikke de kommer til de sidste 3 hjemmekampe… jeg tror på top-3 nu

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Nordjyden HY » 8. apr 2022, 20:44

Friis er virkelig en gamechanger for AaB. Hold kæft noget god fodbold vi spiller.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af loeber med saks » 8. apr 2022, 20:48

FlemmingG skrev:
8. apr 2022, 20:28
Mange, inklusiv mig selv, rystede lidt på hovedet da Inge op til forårsstart, proklamerede at truppen var god og bred nok til, at vi kunne kæmpe med omkring top-4. Men må indrømme at lige nu har nordmanden da ret. Vi har fået den HELT rigtige træner ind og så har vi jo altså, specielt offensivt, en masse fantastiske spillere der topper lige nu. En stor del af æren skal gå til Friis, men også masser af kredit til Inge. Makaric, Prip, Granli, Hagelskjær fra dagens start-11’er. Desforuden Pedro, som forhåbentlig snart er klar igen… stærke indkøb til forholdsvis billige penge. Kudos til Inge
Meget enig. Vi har en dårlig bænk, men jeg tror, vi glemmer at tænke hvad alternativet nødvendigvis må være. Hvis vi skal sprede vores udgifter mere ligeligt ud over 16 eller sågar 21 spillere, så ender vi altså endnu mere leverpostej. Hvis vi med vores nuværende budget skal have det sjovt/spændende og gøre os gældende i top 4, så må vi nødvendigvis satse og bruge budgettet mere fokuseret end de rige. Jeg synes, vi har en rimelig fucking konge start-11'er, og vi får så selvfølgelig problemer ved skader, karantæner og formnedgang.

PS: I behøver ikke nævne Magnus og Prijovics debatløn igen.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af Lyfe » 8. apr 2022, 20:54

raekkeettre skrev:
Hanga skrev:
8. apr 2022, 19:58
baresi skrev:
8. apr 2022, 19:57
og hvem sagde at kusk og prip ikke kunne være på banen samme tid. SIKKE EN DUO - fuck de er vilde. OG er totalt makaric fan - Han stjæler mål inde i feltet, han skal bare serveres. elsker ham sgu.
Enig! Så lækkert at se at vi endelig finder Makaric til de her "poacher mål". Kusk og Prip spiller bare fremragende sammen... sikke en overraskelse at vi får bedre offensivt spil når vi bringer vores gode offensive spillere samtidig :S :aabfan:
Jeg ved ikke lige hvad man skal tro, vi er vilde når vi når op på den sidste tredjedel af banen, der skaber vi altså konstant noget. Men HOLD da op hvor havde Randers mange chancer, og store chancer. Plus, og får måske tæsk her, men shit jeg synes Kusk spillede dårligt, ham mistede bolden konstant og ingen driblinger lykkes rigtig. Men han lagde op til 2 mål og en anden god aflevering i 2 halvad, men ellers synes jeg han var helt væk. Granli på den højre back er nok heller ikke lige hans plads. Men ellers så er Prip, Højholt og Fossum jo bare for vilde, sammen med Rinne som nok redder os idag. Friis er gud!!! Skål, og vi ligger nummer 3....!!!
Hvad med Makaric, har han ikke snart fortjent lidt af din anerkendelse også?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

razmatazz
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 8. aug 2008, 00:04

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 08/04-22

Indlæg af razmatazz » 8. apr 2022, 20:55

:danmarkfan:
baresi skrev:
8. apr 2022, 20:18
I øvrigt har min Kone - altså hende der også engang læste startopstilling frækt op - lovet en lad os sige IKKE ubetydelig præmie hvis AaB idag vandt 3-0
jeg håber da ikke de scorer mere - med mindre Lucas Andersen forsegler en 4-0 - :-)

håber jeg er lovligt at skrive på sådan en glad fredag.

Besvar