Jacob Rinne
-
- Allstar
Re: Jacob Rinne
Rinne har åbenbart været syg, hvorfor det nok er derfor, han er fløjet til Kastrup for at spise en portion suppe, da man efter sigende ikke kan få suppe på Malta.
Ædruelighedens stemme
Så er det officielt. Rinne forlænger ikke…
Spændende hvem der bliver afløseren…
Spændende hvem der bliver afløseren…
Link: https://aabsport.dk/nyheder/2022/maj/ri ... lader-AaB/
Tak til Rinne for fem rigtig gode år. Har konsekvent været en af ligaens bedste målmænd. God vind fremover!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tak for alt Rinne. Den bedste keeper jeg kan huske i AaB trøjen og en færdig repræsentant for klubben igennem årene.
For mig er det rystende at ingen har ønsket at købe ham de seneste 5 år.
For mig er det rystende at ingen har ønsket at købe ham de seneste 5 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Bedste målmand vi nogensinde har haft. Den udlænding som har opnået flest kampe for AaB. Det er en af de helt store, vi siger farvel til. Ærgerligt at han aldrig nåede at vinde noget med AaB.Hanga skrev: ↑24. maj 2022, 10:37Link: https://aabsport.dk/nyheder/2022/maj/ri ... lader-AaB/
Tak til Rinne for fem rigtig gode år. Har konsekvent været en af ligaens bedste målmænd. God vind fremover!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Og desværre ikke en fed historie for AaB, som gerne vil kunne tiltrække gode spillere på, at de også kan komme videre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Tror det er evnerne ude i feltet, som koster Rinne..
Men selv med den klare mangel, så burde hans topniveau på alle andre parametre give ham chancen i nogle af subtop ligaerne, eller sågar bund/midt af den franske f. Eks...
Den bedste målmand AaB har haft.. Bum
Men selv med den klare mangel, så burde hans topniveau på alle andre parametre give ham chancen i nogle af subtop ligaerne, eller sågar bund/midt af den franske f. Eks...
Den bedste målmand AaB har haft.. Bum
-
- Allstar
Fair nok. Det var nu heller ikke et højt bud. Jeg forstår godt man afviste.
------------------------------------------------
Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tak for alt Rinne!! Jeg håber du slutter karrieren af i AaB
For helvede Rinne. Håber det bliver muligt med en værdig afsked med ham, det fortjener han i dén grad. Lad ham så få det udenlandsophold, så hans eftermæle i AaB ikke bliver sværtet til med et ligegyldigt ophold i en anden Dansk klub.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Danmark er vel også udlandet for en svensker.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Jeg kommer virkelig til at savne Rinne. Men han fortjener absolut et udenlandsk eventyr, hvis det er det, han ønsker.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Og? Mener du, at spillerne kan sammenlignes, bortset fra, at de begge er målmænd?Pastorius skrev: ↑24. maj 2022, 11:55Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Tror han mener at AaB fornuftigt sagde nej til 1 mio EUR for Rinne, når det er prisen for en målmand på AH's niveau... så skal Rinne selvfølgelig koste min. 2-2,5 mio EUR. Og der har Corona perioden måske også spillet noget ind desværre... For det var vel i den periode han skulle have været skudt af.Mogens skrev: ↑25. maj 2022, 09:07Og? Mener du, at spillerne kan sammenlignes, bortset fra, at de begge er målmænd?Pastorius skrev: ↑24. maj 2022, 11:55Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Vi kan jo selv se de udfordringer AaB havde med at få hentet spillere i den periode, grundet rejsebegrænsningerne.
Jeg tror du vil bleve meget skuffet, hvis du lader salget af Andreas Hansen være udgangspunktet for alle fremtidige salg.hje1980 skrev: ↑25. maj 2022, 12:50Tror han mener at AaB fornuftigt sagde nej til 1 mio EUR for Rinne, når det er prisen for en målmand på AH's niveau... så skal Rinne selvfølgelig koste min. 2-2,5 mio EUR. Og der har Corona perioden måske også spillet noget ind desværre... For det var vel i den periode han skulle have været skudt af.Mogens skrev: ↑25. maj 2022, 09:07Og? Mener du, at spillerne kan sammenlignes, bortset fra, at de begge er målmænd?Pastorius skrev: ↑24. maj 2022, 11:55Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Vi kan jo selv se de udfordringer AaB havde med at få hentet spillere i den periode, grundet rejsebegrænsningerne.
JEg mener det er rimeligt at AaB siger nej tak til 1 mill. euro, når det var prisen på AH.Mogens skrev: ↑25. maj 2022, 09:07Og? Mener du, at spillerne kan sammenlignes, bortset fra, at de begge er målmænd?Pastorius skrev: ↑24. maj 2022, 11:55Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Og det kan jeg kun være enig i. Også selvom vi har fået mindre for AH.Pastorius skrev: ↑25. maj 2022, 13:10JEg mener det er rimeligt at AaB siger nej tak til 1 mill. euro, når det var prisen på AH.Mogens skrev: ↑25. maj 2022, 09:07Og? Mener du, at spillerne kan sammenlignes, bortset fra, at de begge er målmænd?Pastorius skrev: ↑24. maj 2022, 11:55Det var vel i samme lag man solgte AH til FCN for...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14