Jetsmark/Jammerbugt FC

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af doukas » 18. mar 2022, 20:29

Er der nogen, som ved hvad der sker i Pandrup? 8 afrikanere og 3 fra Luxembourg i startopstillingen i deres seneste kamp, hvor de selvfølgelig bliver blæst ud af brættet. Hvad er deres plan med det der set-up?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Olev74
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 25. aug 2018, 09:43

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Olev74 » 19. mar 2022, 14:20

"Dansk DNA vinder ikke fodboldkampe" - tror jeg den nye ejer sagde.

Jeg tænker han har spillet for meget FM.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 5. apr 2022, 16:59

doukas skrev:
18. mar 2022, 20:29
Er der nogen, som ved hvad der sker i Pandrup? 8 afrikanere og 3 fra Luxembourg i startopstillingen i deres seneste kamp, hvor de selvfølgelig bliver blæst ud af brættet. Hvad er deres plan med det der set-up?
Sørgeligt det der foregår i Jetsmark
https://www.tv2nord.dk/jammerbugt/jamme ... r-i-morgen

Ejerskiftet har ikke været en succes, håbet må være at klubben kommer tilbage på lokale hænder og at der startes forfra. Så må tiden vise på hvilket niveau det bliver

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Dalbjerg » 7. apr 2022, 16:58

Hvis nu bare danske klubber kunne lære at acceptere, at det går op og det går ned..

Det er især beskæmmende at se de her klubber som får sugar-sponsorer, men så mister nogle af dem igen, og så ikke kan acceptere at køre videre med et mindre setup i en lavere række, men så istedet tyr til udenlandsk sugardaddy..

Og gad vide hvad der foregår af kriminelle ting bagved disse handler, fordi det er jo ikke uden grund at disse personer køber klubber, uden egentlig at gide dem..

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Eksil » 2. jun 2022, 08:42

Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Pastorius » 2. jun 2022, 08:54

Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Hvorfor købe en klub der er på vej mod afgrunden i raketfart, når man bare kan lave samarbejdsaftaler med klubberne rundt omkring efter behov?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Eksil » 2. jun 2022, 11:11

Pastorius skrev:
2. jun 2022, 08:54
Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Hvorfor købe en klub der er på vej mod afgrunden i raketfart, når man bare kan lave samarbejdsaftaler med klubberne rundt omkring efter behov?
Altså jeg ville nok lige lade dem ramme afgrunden først, men det kan være rigtigt praktisk med et fast sted spillere kan udvikles. Især hvis der kommer bare lidt rød tråd i hvordan spilles imellem klubberne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Pastorius » 2. jun 2022, 11:19

Eksil skrev:
2. jun 2022, 11:11
Pastorius skrev:
2. jun 2022, 08:54
Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Hvorfor købe en klub der er på vej mod afgrunden i raketfart, når man bare kan lave samarbejdsaftaler med klubberne rundt omkring efter behov?
Altså jeg ville nok lige lade dem ramme afgrunden først, men det kan være rigtigt praktisk med et fast sted spillere kan udvikles. Især hvis der kommer bare lidt rød tråd i hvordan spilles imellem klubberne.
Hvis de rammer afgrunden, så bliver det jo ikke som 2. divisionshold. Så bliver de vel tvangsnedrykket, og så er der slet ikke noget fundament at starte på. Så kunne man lige så godt bare starte en klub fra scratch. Jeg har dog svært ved at se det skulle være energien værd. De ressourcer kan bruges bedre på andre måder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Eksil » 2. jun 2022, 11:29

Pastorius skrev:
2. jun 2022, 11:19
Eksil skrev:
2. jun 2022, 11:11
Pastorius skrev:
2. jun 2022, 08:54
Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Hvorfor købe en klub der er på vej mod afgrunden i raketfart, når man bare kan lave samarbejdsaftaler med klubberne rundt omkring efter behov?
Altså jeg ville nok lige lade dem ramme afgrunden først, men det kan være rigtigt praktisk med et fast sted spillere kan udvikles. Især hvis der kommer bare lidt rød tråd i hvordan spilles imellem klubberne.
Hvis de rammer afgrunden, så bliver det jo ikke som 2. divisionshold. Så bliver de vel tvangsnedrykket, og så er der slet ikke noget fundament at starte på. Så kunne man lige så godt bare starte en klub fra scratch. Jeg har dog svært ved at se det skulle være energien værd. De ressourcer kan bruges bedre på andre måder.
Det kan godt være det er dumt - måske er klubben for smadret af tyskerens fikse idéer. Kunne bare godt se det smarte i at have en udviklingsklub, hvor der var styr på hvad spillerne laver og hvordan de trænes. Det virker noget tilfældigt om udlejede spillere får spilletid og udvikling. Oftest er de dem med den korteste snor.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jun 2022, 13:10

Hvor er det med en udviklingsklub vist sig som en god ide ?

Det er måske SYNERGI-EFFEKTEN, som vi skal gå efter ?

Vi skal stadig træffe de nødvendige afgørelser om spillerne er egnet eller ej. Som strukturen er i dag, så kan vi jo godt udleje spillere, da der er mange kontraktklubber.

Hvis problemet er, at man gerne vil specialtræne nogle af ens spillere, kan det vel godt skrives ind i kontrakten. AaB har ret til at træne dem 2*2 dage om måneden. Det er jo ikke fordi Jammerbugt ikke træner deres spillere.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Jakobsen » 2. jun 2022, 16:43

Sådan med mit fodboldhjerte så nej. Jeg vil allerhelst for Jammerbugt, at de gode lokale kræfter får klubben tilbage til det solide de havde bygget. 2. division og den hylde i 2. division er jo mega flot af en klub som Jetsmark.
Sådan med hjernen kunne jeg godt se en fidus i vi gik ind i klubben og havde et fast sted at sende vores talenter hen når nu de er langt fra både senior- og superliganiveau når de kommer op. Kunne man lave en konstruktion, hvor vi smed nogle penge ind med en ret omfattende samarbejdsaftale så kunne det noget tror jeg. Dog ser jeg det ikke nytte så længe ikke selv er mere strategisk fasttømrede ifht. spillestil, kultur osv.
AaB er jo på mange måder også i gang med at genfinde sig selv ovenpå nogle rodede år og jeg tror en satelitklub giver mere mening når vi selv er mere afstemte indadtil.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Kasper » 2. jun 2022, 18:51

Hvad er det for et solidt fundament Jammerbugt var på inden tyskeren kom ind?

De hentede spillere i øst og vest, derfor endte de med et så stort underskud at de netop var nød til at sælge klubben.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af 9000AA » 2. jun 2022, 22:29

Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Ideen er god. Hvis bare man kunne sørge for at de overlever hvert år, og kan sende nogle spillere der op, der kunne få vores spillestil ind under huden, så de er klar til at træde direkte ind i Superligaen.
Problemet er bare at vi for det første ikke har pengene til det, og for det andet tror jeg ikke man må eje mere end en klub under samme paraply - selvom det selvfølgelig kunne løses ved at Klaus fra pølseboden står som ejer.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Eksil » 3. jun 2022, 08:50

9000AA skrev:
2. jun 2022, 22:29
Eksil skrev:
2. jun 2022, 08:42
Må AaB købe Jammerbugt?

Klubben er på vej ud over kanten. Må AaB købe klubben og bruge den til talentudvikling, eller er det forbrudt for en klub at eje en anden klub?

Det ville jo passe perfekt med en udviklingsklub i køreafstand.
Ideen er god. Hvis bare man kunne sørge for at de overlever hvert år, og kan sende nogle spillere der op, der kunne få vores spillestil ind under huden, så de er klar til at træde direkte ind i Superligaen.
Problemet er bare at vi for det første ikke har pengene til det, og for det andet tror jeg ikke man må eje mere end en klub under samme paraply - selvom det selvfølgelig kunne løses ved at Klaus fra pølseboden står som ejer.
Tak for svar til alle. Det var nok mere en løs tanke end en god idé :-)

Håber Jammerbugt overlever deres møde med tyskeren, men realistisk set kommer de nok til at bruge nogle på at kravle op igennem divisionerne efter en konkurs.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. aug 2022, 16:42

Nordjyske melder at Spillerforeningen har begæret Jammerbugt FC konkurs da der igen skal være problemer med lønnen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2022, 17:37

En konkurs er altid sørgelig fordi nogen mennesker bliver snydt for deres penge. Det kan dog også være det der skal til for, at fodbolden i Pandrup kommer videre.
Mon ikke det ender med tvangsnedrykning til DS/JS og at det bliver Bo Zinck billet tilbage til fodbolden at komme hjem og rette skuden op.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Jetsmark/Jammerbugt FC

Indlæg af Jakobsen » 28. jul 2023, 12:40

DR har lige lavet en podcast “Kejserens nye klub” som udruller hele Jammerbugt historien på en meget bedre måde end Nordjyske har præsteret. Virkelig trist at høre om alle skæbnerne. En masse spilleres forliste drømme og et sandt kaos at have været i. Virkelig et lyt værd.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar