Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 21. jun 2022, 09:35

Pastorius skrev:
20. jun 2022, 22:14
Buzz Killington skrev:
20. jun 2022, 21:28
Der er vitterligt ingen der "sviner" ham. Absurd kommentar.
Christ - kan man ikke engang slippe for jeres kværuleren når han ikke er her mere? Kan du ikke tage den med ham på twitter?
Og ku alle der er i hjertesorg over at Neverdef/Gamen/Julgranen ikke er her mere, så bare nyde hans alvidenhed på Twitter :)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af sorenmoller95 » 21. jun 2022, 09:39

SGLoco skrev:
21. jun 2022, 09:20
baresi skrev:
21. jun 2022, 09:13
MEN nu så jeg lige den Præs. video på twitter
er det godt nok den officielle video
der har man satme godt nok meget at hente.

GØR det nu spændende at der kommer en ny spiller. lav lidt larm. Det er en kroatisk 1. målmand der kommer.
det er kedelig med kedelig på - næsten værre en stadion speakeren :-) haha
Lige præcis.... har skreget på teaser og fede præsentationsvideoer i laaaang tid.... for satan hvor er det bare skuffende det her.. vi er så langt bagefter alle andre på det punkt...kom nu ind i kampen

Jeg synes desværre generelt vores SoMe konti er meget kedelige. Kan egentlig godt li sådan nogle som sønderjyske som trods alt har noget personlighed i de ting de lægger op. Det skal ikke være så fandens professionaliseret på SoMe… gør det nu sjovt og spændende for os fans!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 21. jun 2022, 09:42

KlaskmyggenNoah skrev:
21. jun 2022, 09:35
Pastorius skrev:
20. jun 2022, 22:14
Buzz Killington skrev:
20. jun 2022, 21:28
Der er vitterligt ingen der "sviner" ham. Absurd kommentar.
Christ - kan man ikke engang slippe for jeres kværuleren når han ikke er her mere? Kan du ikke tage den med ham på twitter?
Og ku alle der er i hjertesorg over at Neverdef/Gamen/Julgranen ikke er her mere, så bare nyde hans alvidenhed på Twitter :)
Hvorfor får man alvidenhed til at lyde sarkastisk? Ja Julgranen er til tider en pisse irriterende snothvalp (og jeg er sikker på at han læser med og ved at jeg elsker ham alligevel) og mange falder i fælden og begynder at diskutere med ham, men hans viden om fodbold især i Skandinavien er altså enorm og vi er mange der savner hans input herinde.

Mht præsentationsvideo så er jeg bedøvende ligeglad så længe de præstere på banen..

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 21. jun 2022, 09:51

RicoBR02 skrev:
21. jun 2022, 09:42
Mht præsentationsvideo så er jeg bedøvende ligeglad så længe de præstere på banen..
Det på banen er jo klart det vigtigste, men det er jo ikke forbudt at sælge billetter i en underholdningsvirksomhed.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 21. jun 2022, 10:02

RicoBR02 skrev:
21. jun 2022, 09:42
KlaskmyggenNoah skrev:
21. jun 2022, 09:35
Pastorius skrev:
20. jun 2022, 22:14
Buzz Killington skrev:
20. jun 2022, 21:28
Der er vitterligt ingen der "sviner" ham. Absurd kommentar.
Christ - kan man ikke engang slippe for jeres kværuleren når han ikke er her mere? Kan du ikke tage den med ham på twitter?
Og ku alle der er i hjertesorg over at Neverdef/Gamen/Julgranen ikke er her mere, så bare nyde hans alvidenhed på Twitter :)
Hvorfor får man alvidenhed til at lyde sarkastisk? Ja Julgranen er til tider en pisse irriterende snothvalp (og jeg er sikker på at han læser med og ved at jeg elsker ham alligevel) og mange falder i fælden og begynder at diskutere med ham, men hans viden om fodbold især i Skandinavien er altså enorm og vi er mange der savner hans input herinde.

Mht præsentationsvideo så er jeg bedøvende ligeglad så længe de præstere på banen..
Jeg kommer ikke til at starte yet another debat om en debattør som ikke er her mere, helt generelt er jeg enig med dig, men du siger det jo selv "falder i fælden og begynder at diskutere med ham" det burde jo netop ikke være nogen fælde, men en mulighed for at vende tanker om ideer om AaB med en medfan, og det var det jo netop aldrig med ham. Det er fint han fundet et rum på Twitter, men for min skyld behøver man ikke dele hans antipatier mod debatsiden her.
Og så har jeg ikke brug for at sige mere med folk der ikke er her :).
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 10:06

Bugatti1 skrev:
21. jun 2022, 09:00
*Idealopstillingen pt.

Theo/Ny målmand

Ahlmann, Kramer, Ross, HADER AT SKULLE SKRIVE Pallesen.

Kusk/Sousa, Fereira, Højholt, Prip

Unge Ross & Makaric.

Det er sgu et ok hold, og jeg er sikker på den går i Top 6.

Meeeeeen, så får vi to karantæner og to skader:

Theo/ Ny målmand

Ahlman, Hagelskjær/Granli, Ross, Pallesen

Kusk/Sousa, Magnus C/Kakeeto/Fossum, Højholt, Klitten

Ementa & Kasper Høgh.

Så er vi sgu godt ikke ret godt kørende - Der skal een Supermand ind på den højre back, som kan udfordre og løbe fra sin modstander!

Så der er både et godt hold i idealopstillingen, men også et langt langt mere ordinært hold ved skader og karantæner, hvilket vi jo også sidst i den netop overståede sæson, hvor ALT blev smidt på gulvet!
Lucas?
Magnus er fortid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 10:10

KlaskmyggenNoah skrev:
21. jun 2022, 09:35
Pastorius skrev:
20. jun 2022, 22:14
Buzz Killington skrev:
20. jun 2022, 21:28
Der er vitterligt ingen der "sviner" ham. Absurd kommentar.
Christ - kan man ikke engang slippe for jeres kværuleren når han ikke er her mere? Kan du ikke tage den med ham på twitter?
Og ku alle der er i hjertesorg over at Neverdef/Gamen/Julgranen ikke er her mere, så bare nyde hans alvidenhed på Twitter :)
Når det han bidrager med er relevant (og det er det oftest) så bliver jeg ved med at dele det. Han er en af de få der bidrager med noget reel viden omkring relevante spillere i AaB - også selvom han ind imellem bidrager med noget der er mindre konstruktivt og relevant.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Debatjuntaen » 21. jun 2022, 10:15

NOK SNAK OM TIDLIGERE DEBATTØRER. YDERLIGERE SNAK VIL BLIVE SLETTET FRA TRÅDEN. TILBAGE PÅ SPORET TAK.

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bugatti1 » 21. jun 2022, 10:26

Lucas?
Magnus er fortid.

Er Lucas ikke også det? Synes ikke det er en spiller vi mangler, med det vi har set og han har vist det seneste 1½ år!!!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 21. jun 2022, 10:37

Bugatti1 skrev:
21. jun 2022, 10:26
Lucas?
Magnus er fortid.

Er Lucas ikke også det? Synes ikke det er en spiller vi mangler, med det vi har set og han har vist det seneste 1½ år!!!
synes lucas var og blev presset for hurtigt og hårdt da han kom retur. Men håber blot det var en overbelastningsskade. Men i de kampe han var med virkede vi lidt mere forkrampede. Synes prip, kusk og makaric forløste en del sammen.
Lucas skadesfri og i form - selvfølgelig har han en plads på holdet.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FEDE » 21. jun 2022, 10:42

baresi skrev:
21. jun 2022, 08:50
@prica22 - godt brølt med keeperen - stærkt :-)
:thumbsup: fuldstændig enig

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bong » 21. jun 2022, 10:53

Fantastisk med den nye målmand, han bliver spændende at følge.

Tipsbladet havde igår en artikel om Mikkel Kaufmann. HSV vil gerne købe ham, men ikke for de 12-15 mio FCK forlanger.

Hvis det er i det prisleje vi befinder os, så er der vist ingen chance for at han kommer hjem til Nordens Paris.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 21. jun 2022, 10:59

baresi skrev:
21. jun 2022, 10:37
Bugatti1 skrev:
21. jun 2022, 10:26
Lucas?
Magnus er fortid.

Er Lucas ikke også det? Synes ikke det er en spiller vi mangler, med det vi har set og han har vist det seneste 1½ år!!!
synes lucas var og blev presset for hurtigt og hårdt da han kom retur. Men håber blot det var en overbelastningsskade. Men i de kampe han var med virkede vi lidt mere forkrampede. Synes prip, kusk og makaric forløste en del sammen.
Lucas skadesfri og i form - selvfølgelig har han en plads på holdet.
...men vi spillede fantastisk i de sidste kampe han heller ikke var med i?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Mogens » 21. jun 2022, 11:05

Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 21. jun 2022, 11:13

Pastorius skrev:
21. jun 2022, 10:59
baresi skrev:
21. jun 2022, 10:37
Bugatti1 skrev:
21. jun 2022, 10:26
Lucas?
Magnus er fortid.

Er Lucas ikke også det? Synes ikke det er en spiller vi mangler, med det vi har set og han har vist det seneste 1½ år!!!
synes lucas var og blev presset for hurtigt og hårdt da han kom retur. Men håber blot det var en overbelastningsskade. Men i de kampe han var med virkede vi lidt mere forkrampede. Synes prip, kusk og makaric forløste en del sammen.
Lucas skadesfri og i form - selvfølgelig har han en plads på holdet.
...men vi spillede fantastisk i de sidste kampe han heller ikke var med i?
nej vi spillede vist generelt ikke fantastisk. synes bare ikke helt det flød spillet da han kom med. Men jeg tror stadig de taktiske oplæg, skader og karantæner i truppen var ret afgørende.
Jeg synes der er plads til lucas skadesfri og i form. selvfølgelig skal han ikke ligge som central midt og rydde op. Han skal være kreativ.
Lucas, prip, kusk, sousa, O.Ross - jeg synes der er nogle spændende offensiv spillere som kan assistere og være målfarlige. kræver sgu det rette setup mht. formation, system og spillemetode. Men tror det kommer.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 21. jun 2022, 11:20

Fint keeperen kom på plads. Det bliver spændende.

Præsentationvideoen er jo som den altid er i AaB. Ham de har ansat til at klippe videoer er på niveau med vores stadionspeaker. Pinligt.

Og vi ved jo med sikkerhed at AaB ikke giver os to gode nyheder på en dag, så den næste handel kommer i hvert fald ikke i dag ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5225
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 21. jun 2022, 11:24

Forza skrev:Fint keeperen kom på plads. Det bliver spændende.

Præsentationvideoen er jo som den altid er i AaB. Ham de har ansat til at klippe videoer er på niveau med vores stadionspeaker. Pinligt.

Og vi ved jo med sikkerhed at AaB ikke giver os to gode nyheder på en dag, så den næste handel kommer i hvert fald ikke i dag ;)
Kan være den næste spiller annonceres nederst i en nyhed om ny leverandør på målnet eller drikkedunke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jun 2022, 11:48

Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 21. jun 2022, 12:04

R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Helt enig! Vores midtbane er alt for tynd i både kvalitet og kvantitet. Især når MC smutter.

Jeg frygter umiddelbart at vi ender med Andreas Poulsen til venstre back og så hentes der ikke yderligere med mindre der sker salg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kokkefar » 21. jun 2022, 12:05

R Rosenberg skrev:
21. jun 2022, 11:48
Mogens skrev:
21. jun 2022, 11:05
Kort opsummering:
Fedt med en ny målmand -håber han holder høj klasse. Det ER altså en mega vigtig post.
Vi mangler stadig 2-3 stærke spillere til de rigtige pladser, for at blive et top4-hold (ja ja, vi skal bare i top6, men jeg drømmer større).
Hvad hedder manden med de mange navne og god skandinavisk fodboldviden på twitter?
Lucas i form vil til enhver tid kunne forstærke AaB - det store spørgsmålstegn er, om han nogensinde kommer ordentligt i gang.
Gamen? @baconogjazz

Og ja, én back eller to, en midtbanekanon samt måske en dygtig, men solid, boldspiller i forsvaret, så ser det altså godt ud.

Skal jeg skære det helt ned til 2, så er højre back og midtbanemanden det vigtigste.

Vi mangler i dén grad en balancespiller med det offensive blik og det store overblik. Ham, vi i alt for kort tid blev forkælet med i Hiljemark.
Enig. Iøvrigt vildt at Inge så sig nødsaget til at forstærke midten med så markant et navn for så slet ikke at erstatte ham da han pensionerede sig.

Besvar