Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Kristian » 17. jul 2022, 22:28

Klaus skrev:
17. jul 2022, 16:11
Direkte fra sommerferien havde jeg fornøjelsen af at se kampen med nogle Viborg-fans. Vores første halvleg fraset de første fem minutter er noget af det ringeste vi har præsteret i flere år. Vi burde have været bagud med 4 ved halvleg. Anden halvleg er bedre og vi får endda chancen for at stjæle et point. Men hvordan pokker når man frem til, at Fossum er bedre til at skyde straffe end både Lucas og Kusk - og det endda i en kamp, hvor Fossum havde spillet jævnt dårligt.... Det er så pisse træls, at vi ikke kan tage vare på de gaver vi får. ØV, sådan ødelægger man en sæsonstart.
Det er helt godnat...kusk sparkede den sikkert ind i træningskamp mod AGF og Lucas er også en langt mere sikker skytte.

Jeg fatter det ikke!
------------------
mvh Kristian

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Danni » 17. jul 2022, 22:39

Funky skrev:
17. jul 2022, 15:56
Godkendt indsats: Ementa og Sousa.

Resten kan simpelten bare skride. Jeg orker ikke mere.
God kamp af Posavec også
Længe leve arbejderklassen!

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Proppen » 17. jul 2022, 22:52

Lyfe skrev:
17. jul 2022, 22:08
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:06
R Rosenberg skrev:
17. jul 2022, 20:49
Mephisto2 skrev:
17. jul 2022, 20:46
Pungrotten skrev:
17. jul 2022, 18:50
R Rosenberg skrev:
17. jul 2022, 17:23


Det er jo også det, de "onde tunger" sagde: at Friis ikke gjorde nogen forskel, men arvede Neestrups setup og systemer.

Jeg ville også virkelig gerne have haft et par år mere med Cifuentes. Han havde gang i noget spændende som den første træner siden Kent. Det er forbandet ærgerligt, at man ikke kunne holde på ham - eller han kunne holde styr på sin kone.

Men grundlæggende er der jo noget mentalt galt i den her klub, for det er jo en årelang historie med spillere, der slår op i banen, ikke brænder for det, ikke løber den ekstra meter for sine holdkammerater.
Cifuentes handlede ikke om at han ikke kunne “holde styr på konen”.
Cifuentes gik ærligt ind til Inge og sagde at Hammarby havde kontaktet ham hvortil Inge svarede at han godt måtte tage snakken med dem. Det viste ikke tillid til Cifuentes som naturligvis blev lettere overrasket.
Da Cifuentes ydermere spurgte ind til hvordan klubben så hans fremtid i klubben lød svaret “if you lose the next five games, there are no guarantees”.
Så havde I selv gjort? Jeg havde sgu da også forfulgt mulighed i Sthlm.

Det er fuldstændigt misforstået at det udelukkende handlede om Pia og hendes falden til i Aalborg.

Inge har en stor andel i at Marti ikke er i AaB i dag.
Hvis det er rigtigt, burde Inge være fyret på gråt papir.
Hvorfor?
Er det ikke et lidt overflødigt spørgsmål. De åbenlyse svar står i hvert fald og skriger lige for. Ud over det åbenlyse, at situationen med Cifuentes er ufatteligt dårligt håndteret i sig selv, så stod vi uden træner i første halvdel af foråret og har nu fået én ind, som taber og taber, og som alle dem herinde, der ikke tør se lidt kritisk på situationen, i ramme alvor mener, vi nu også skal give et år - og dermed endnu en forspildt sæson.

Håndteringen af Cifuentes er i sig selv meget kritisk. Det kiksede forsøg på at hente Thomasberg er pinligt. Og med ansættelsen af Friis smed vi vores første chance for europæisk fodbold i årevis i skraldespanden og skal nu - i bedste fald - have endnu en overgangssæson eller - i værste kamp - i drabelig kamp om at undgå nedrykning.
Hvem mener du vi skal have i stedet for inge og friis?
Ift. Inge er den svær at svare på, uden at man laver et grundigt stykke research i forbindelse med rekrutteringen. At man ikke lige kan slynge er navn ud, er i hvert fald ikke en begrundelse for ikke at handle. Den post er for vigtig til, at vi må fejle igen. Det, vi har brug for, er én med en sikker hånd på transfermarkedet på andet en et (med al respekt) halvfesent norsk marked, og som samtidig har blikket for udviklingen af holdet og truppen, hvor det er gået lidt baglæns under Inge.

Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne. Friis vil jo - det kan vi aldrig lave om på - altid stå som den panikagtige løsning som vores “førsteprioritet”, efter det pinlige forsøg med Thomasberg kuldsejlede. Den største trussel lige nu er derfor også, at Inges stolthed gør, at han ikke tør agere på det, selvom det går, som det går lige nu. Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Kristian » 17. jul 2022, 23:05

Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Lyfe skrev:
17. jul 2022, 22:08
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:06
R Rosenberg skrev:
17. jul 2022, 20:49
Mephisto2 skrev:
17. jul 2022, 20:46
Pungrotten skrev:
17. jul 2022, 18:50


Cifuentes handlede ikke om at han ikke kunne “holde styr på konen”.
Cifuentes gik ærligt ind til Inge og sagde at Hammarby havde kontaktet ham hvortil Inge svarede at han godt måtte tage snakken med dem. Det viste ikke tillid til Cifuentes som naturligvis blev lettere overrasket.
Da Cifuentes ydermere spurgte ind til hvordan klubben så hans fremtid i klubben lød svaret “if you lose the next five games, there are no guarantees”.
Så havde I selv gjort? Jeg havde sgu da også forfulgt mulighed i Sthlm.

Det er fuldstændigt misforstået at det udelukkende handlede om Pia og hendes falden til i Aalborg.

Inge har en stor andel i at Marti ikke er i AaB i dag.
Hvis det er rigtigt, burde Inge være fyret på gråt papir.
Hvorfor?
Er det ikke et lidt overflødigt spørgsmål. De åbenlyse svar står i hvert fald og skriger lige for. Ud over det åbenlyse, at situationen med Cifuentes er ufatteligt dårligt håndteret i sig selv, så stod vi uden træner i første halvdel af foråret og har nu fået én ind, som taber og taber, og som alle dem herinde, der ikke tør se lidt kritisk på situationen, i ramme alvor mener, vi nu også skal give et år - og dermed endnu en forspildt sæson.

Håndteringen af Cifuentes er i sig selv meget kritisk. Det kiksede forsøg på at hente Thomasberg er pinligt. Og med ansættelsen af Friis smed vi vores første chance for europæisk fodbold i årevis i skraldespanden og skal nu - i bedste fald - have endnu en overgangssæson eller - i værste kamp - i drabelig kamp om at undgå nedrykning.
Hvem mener du vi skal have i stedet for inge og friis?
Ift. Inge er den svær at svare på, uden at man laver et grundigt stykke research i forbindelse med rekrutteringen. At man ikke lige kan slynge er navn ud, er i hvert fald ikke en begrundelse for ikke at handle. Den post er for vigtig til, at vi må fejle igen. Det, vi har brug for, er én med en sikker hånd på transfermarkedet på andet en et (med al respekt) halvfesent norsk marked, og som samtidig har blikket for udviklingen af holdet og truppen, hvor det er gået lidt baglæns under Inge.

Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne. Friis vil jo - det kan vi aldrig lave om på - stod være den panikagtige løsning som vores “førsteprioritet”, efter det pinlige forsøg med Thomasberg kuldsejlede. Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Tør ikke tænke på hvor panikagtige den her debatside bliver, hvis vi taber mod FCK.

Enten står FCK med 0 point efter to kampe eller så gør vi.

Der er dømt fyringsrunde i kamp 2..Thorup eller Friis.
Hvor kan jeg oddse?

ironi kan være anvendt
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Kunji » 17. jul 2022, 23:19

Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne.
Godt så, kan du så ikke lige nævne den stribe trænere i ligaen, som du er sikker på kan gøre det bedre end Friis, og inden for vores budget?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Hvilken indsigt har du i det?

Og slutteligt, for du gad ikke svare før - vi er en af favoritterne til nedrykning jf. dig. Jeg er large her. Kan du ikke lige nævne bare 9 hold, som har bedre trup+træner end os over en hel sæson?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Proppen » 17. jul 2022, 23:49

Kristian skrev:
17. jul 2022, 23:05
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Lyfe skrev:
17. jul 2022, 22:08
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:06
R Rosenberg skrev:
17. jul 2022, 20:49
Mephisto2 skrev:
17. jul 2022, 20:46


Hvis det er rigtigt, burde Inge være fyret på gråt papir.
Hvorfor?
Er det ikke et lidt overflødigt spørgsmål. De åbenlyse svar står i hvert fald og skriger lige for. Ud over det åbenlyse, at situationen med Cifuentes er ufatteligt dårligt håndteret i sig selv, så stod vi uden træner i første halvdel af foråret og har nu fået én ind, som taber og taber, og som alle dem herinde, der ikke tør se lidt kritisk på situationen, i ramme alvor mener, vi nu også skal give et år - og dermed endnu en forspildt sæson.

Håndteringen af Cifuentes er i sig selv meget kritisk. Det kiksede forsøg på at hente Thomasberg er pinligt. Og med ansættelsen af Friis smed vi vores første chance for europæisk fodbold i årevis i skraldespanden og skal nu - i bedste fald - have endnu en overgangssæson eller - i værste kamp - i drabelig kamp om at undgå nedrykning.
Hvem mener du vi skal have i stedet for inge og friis?
Ift. Inge er den svær at svare på, uden at man laver et grundigt stykke research i forbindelse med rekrutteringen. At man ikke lige kan slynge er navn ud, er i hvert fald ikke en begrundelse for ikke at handle. Den post er for vigtig til, at vi må fejle igen. Det, vi har brug for, er én med en sikker hånd på transfermarkedet på andet en et (med al respekt) halvfesent norsk marked, og som samtidig har blikket for udviklingen af holdet og truppen, hvor det er gået lidt baglæns under Inge.

Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne. Friis vil jo - det kan vi aldrig lave om på - stod være den panikagtige løsning som vores “førsteprioritet”, efter det pinlige forsøg med Thomasberg kuldsejlede. Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Tør ikke tænke på hvor panikagtige den her debatside bliver, hvis vi taber mod FCK.

Enten står FCK med 0 point efter to kampe eller så gør vi.

Der er dømt fyringsrunde i kamp 2..Thorup eller Friis.
Hvor kan jeg oddse?

ironi kan være anvendt
Det kloge i en situation som denne er at bedømme AaB som om, at næste kamp er kamp 2. At alt er godt, at spillet flyder, at træneren bærer på en vindermentalitet og at alt er godt. Og at man ikke skal bekymre sig om noget som helst men bare støtte holdet uden at være kritisk eller stille krav om noget som helst.

ironi kan være anvendt

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Proppen » 17. jul 2022, 23:56

:aabfan:
Kunji skrev:
17. jul 2022, 23:19
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne.
Godt så, kan du så ikke lige nævne den stribe trænere i ligaen, som du er sikker på kan gøre det bedre end Friis, og inden for vores budget?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Hvilken indsigt har du i det?

Og slutteligt, for du gad ikke svare før - vi er en af favoritterne til nedrykning jf. dig. Jeg er large her. Kan du ikke lige nævne bare 9 hold, som har bedre trup+træner end os over en hel sæson?
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.

Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de iCifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.

Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som på papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 18. jul 2022, 00:00

Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
:aabfan:
Kunji skrev:
17. jul 2022, 23:19
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne.
Godt så, kan du så ikke lige nævne den stribe trænere i ligaen, som du er sikker på kan gøre det bedre end Friis, og inden for vores budget?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Hvilken indsigt har du i det?

Og slutteligt, for du gad ikke svare før - vi er en af favoritterne til nedrykning jf. dig. Jeg er large her. Kan du ikke lige nævne bare 9 hold, som har bedre trup+træner end os over en hel sæson?
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.

Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de iCifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.

Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som på papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?
Du er godt nok ikke glad for Friis, hva?
Ædruelighedens stemme

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Proppen » 18. jul 2022, 00:04

R Rosenberg skrev:
18. jul 2022, 00:00
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
:aabfan:
Kunji skrev:
17. jul 2022, 23:19
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne.
Godt så, kan du så ikke lige nævne den stribe trænere i ligaen, som du er sikker på kan gøre det bedre end Friis, og inden for vores budget?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Hvilken indsigt har du i det?

Og slutteligt, for du gad ikke svare før - vi er en af favoritterne til nedrykning jf. dig. Jeg er large her. Kan du ikke lige nævne bare 9 hold, som har bedre trup+træner end os over en hel sæson?
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.

Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de iCifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.

Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som på papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?
Du er godt nok ikke glad for Friis, hva?
Jeg er glad for AaB og enhver, som får AaB til at shine og skabe resultater - og omvendt. Derfor er en træner med et snit på 1,0 (!!!), hvor spillet offensivt og defensivt er helt til rotterne, ikke lige i kridthuset hos mig. Det er fair nok, hvis du ser anderledes på verden.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Proppen » 18. jul 2022, 00:04

R Rosenberg skrev:
18. jul 2022, 00:00
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
:aabfan:
Kunji skrev:
17. jul 2022, 23:19
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Ift. træner kan man jo pege på en stribe trænere i ligaen, som er skarpere end Friis, og når også klubber med ringere forudsætninger end vi er lykkedes med at ansætte kvalitet, så burde vi også kunne.
Godt så, kan du så ikke lige nævne den stribe trænere i ligaen, som du er sikker på kan gøre det bedre end Friis, og inden for vores budget?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 22:52
Og rekrutteringsforløbet står i skærende kontrast til, hvordan man gik til opgaven, da man ansatte Cifuentes og rent faktisk var grundige.
Hvilken indsigt har du i det?

Og slutteligt, for du gad ikke svare før - vi er en af favoritterne til nedrykning jf. dig. Jeg er large her. Kan du ikke lige nævne bare 9 hold, som har bedre trup+træner end os over en hel sæson?
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.

Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de iCifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.

Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som på papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?
Du er godt nok ikke glad for Friis, hva?
Jeg er glad for AaB og enhver, som får AaB til at shine og skabe resultater - og omvendt. Derfor er en træner med et snit på 1,0 (!!!), hvor spillet offensivt og defensivt er helt til rotterne, ikke lige i kridthuset hos mig. Det er fair nok, hvis du ser anderledes på verden.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Kunji » 18. jul 2022, 00:32

Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.
Okay. Så dine bud er:
Thomasberg - som vi ikke kunne købe fri. Vil du høre hans snit de sidste 14 kampe? 0,93 mod de samme hold som Friis. Nej tak.

Kent - som havde et ligeså dårligt snit som Friis i sine første 14 kampe og som kun skaber resultater efter kontinuitet. Skal han så også fyres, hvis han starter lige så ringe, som han gjorde sidst, eller i OB, eller i Silkeborg? Jeg elsker Kent, men han vader sjældent ind i klubber og imponerer stort fra starten. Men jo, ham tager jeg gerne.

Rösler - som har fået 1 kamp i superligaen, som han tabte. Nej tak.

Flemming Pedersen - tjo, men tvivler på, han forlader FCN-verdenen. Og jf. dit hellige snit, er det jo ikke imponerende. 1,22 over karrieren.

J. Friis - som en næsten samlet fanskare herinde skreg fyret, inden han selv trak sig. En mand som på ingen måde imponerede, da han havde chancen. Nej tak.

Og nej, Askou er ikke en mere spændende profil. Baseret på hvad? Et resultat i parken? Eller tæller første division pludselig som kvalificeret modstand?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de Cifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.
Okay, så du har ingen indsigt i rekrutteringsprocessen nogen af gangene og bullshitter bare, fordi du har en klar agenda.
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?
Sandsynlighed. Spændende tilgang. Gad vide, om der er en branche, der rangerer holdene baseret på sandsynlighed. Måske ud fra et reelt grundlag i stedet for tåbelige synsninger uden hold i virkeligheden. Nå jo, det er der. Og de vurderer, at det er mere sandsynligt at følgende rykker ned end os:

Lyngby, Horsens, Viborg, FCN, AGF, Silkeborg, Randers og OB.

Og skulle jeg, helt uden at have penge i klemme, nævne bare to hold, som ender under os når vi rammer ultimo sæsonen: Horsens, Lyngby, FCN, Viborg. Ups, det var 4. Derudover vil jeg påstå det er overvejende realistisk at AGF, Silkeborg og Randers også ender der.

Igen: Er vi isoleret i bunden efter de næste fem, så vil jeg da gerne genoverveje. Men jeg tvivler også på, at det er tilfældet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5350
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af R Rosenberg » 18. jul 2022, 00:53

Kunji skrev:
18. jul 2022, 00:32
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Nu tænker jeg ikke, vi bare lige kan købe de andre holds trænere, men jeg ville da til enhver tid bytte med Randers, Silkeborg, AGF, FCN, selv Viborg og selvsagt også de klubber, som har et større budget end os. Selv Horsens synes at have en mere spændende profil på posten end os.
Okay. Så dine bud er:
Thomasberg - som vi ikke kunne købe fri. Vil du høre hans snit de sidste 14 kampe? 0,93 mod de samme hold som Friis. Nej tak.

Kent - som havde et ligeså dårligt snit som Friis i sine første 14 kampe og som kun skaber resultater efter kontinuitet. Skal han så også fyres, hvis han starter lige så ringe, som han gjorde sidst, eller i OB, eller i Silkeborg? Jeg elsker Kent, men han vader sjældent ind i klubber og imponerer stort fra starten. Men jo, ham tager jeg gerne.

Rösler - som har fået 1 kamp i superligaen, som han tabte. Nej tak.

Flemming Pedersen - tjo, men tvivler på, han forlader FCN-verdenen. Og jf. dit hellige snit, er det jo ikke imponerende. 1,22 over karrieren.

J. Friis - som en næsten samlet fanskare herinde skreg fyret, inden han selv trak sig. En mand som på ingen måde imponerede, da han havde chancen. Nej tak.

Og nej, Askou er ikke en mere spændende profil. Baseret på hvad? Et resultat i parken? Eller tæller første division pludselig som kvalificeret modstand?
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Jeg har kun den indsigt i rekrutteringsforløbet, som AaB selv kommunikerede ud, hvor de Cifuentes-tilfældet var rundt og afsøge bredt i Skandinavien.
Okay, så du har ingen indsigt i rekrutteringsprocessen nogen af gangene og bullshitter bare, fordi du har en klar agenda.
Proppen skrev:
17. jul 2022, 23:56
Jeg ved ikke, om der er 9 hold, som papiret har bedre spillere end os, men der er med det nuværende setup en stor sandsynlighed for, at de ikke desto mindre præsterer bedre end vi gør under Friis. Kan du omvendt pege på to hold, som har set dårligere ud, end vi har under Friis?
Sandsynlighed. Spændende tilgang. Gad vide, om der er en branche, der rangerer holdene baseret på sandsynlighed. Måske ud fra et reelt grundlag i stedet for tåbelige synsninger uden hold i virkeligheden. Nå jo, det er der. Og de vurderer, at det er mere sandsynligt at følgende rykker ned end os:

Lyngby, Horsens, Viborg, FCN, AGF, Silkeborg, Randers og OB.

Og skulle jeg, helt uden at have penge i klemme, nævne bare to hold, som ender under os når vi rammer ultimo sæsonen: Horsens, Lyngby, FCN, Viborg. Ups, det var 4. Derudover vil jeg påstå det er overvejende realistisk at AGF, Silkeborg og Randers også ender der.

Igen: Er vi isoleret i bunden efter de næste fem, så vil jeg da gerne genoverveje. Men jeg tvivler også på, at det er tilfældet.
:cool:
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 18. jul 2022, 04:24

Fandens. Nu kan vi ikke selv afgøre det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Pastorius » 18. jul 2022, 08:06

Buzz Killington skrev:Fandens. Nu kan vi ikke selv afgøre det.
Øh jo.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 18. jul 2022, 08:23

Pastorius skrev:
18. jul 2022, 08:06
Buzz Killington skrev:Fandens. Nu kan vi ikke selv afgøre det.
Øh jo.
Pyha. Så er vi heldigvis i den gunstige situation at vi selv kan afgøre og ikke er afhængige af resultaterne af andre holds kampe. Den er hjemme.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Pastorius » 18. jul 2022, 08:41

Buzz Killington skrev:
18. jul 2022, 08:23
Pastorius skrev:
18. jul 2022, 08:06
Buzz Killington skrev:Fandens. Nu kan vi ikke selv afgøre det.
Øh jo.
Pyha. Så er vi heldigvis i den gunstige situation at vi selv kan afgøre og ikke er afhængige af resultaterne af andre holds kampe. Den er hjemme.
Præcis
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 18. jul 2022, 08:58

Pastorius skrev:
18. jul 2022, 08:41
Buzz Killington skrev:
18. jul 2022, 08:23
Pastorius skrev:
18. jul 2022, 08:06
Buzz Killington skrev:Fandens. Nu kan vi ikke selv afgøre det.
Øh jo.
Pyha. Så er vi heldigvis i den gunstige situation at vi selv kan afgøre og ikke er afhængige af resultaterne af andre holds kampe. Den er hjemme.
Præcis
En dejligt fjollet floskel eftersom der er 11 andre hold der også selv kan afgøre det hvilket undergraver ideen om at vi selv kan afgøre det. Du har forresten en PM/pb der venter på dig ☺️
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jul 2022, 09:05

Det var en skævert i går, men jeg syntes ingen rigtig faldt igennem Prip og Højholt stod nok svagest. Ementa er klart vokset i sommerferien(tøhø).

Savner, at der bliver nogle flere angrebsmønstre, som kan afvikles. Det virker lidt tilfældigt/individuelt, når vi nærmer os feltet.

Hurtigere spil må afgjort også være på dagsordenen.
- FlæskeFrank

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2030
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af 9520AaB » 18. jul 2022, 09:11

FlæskeFrank skrev:Det var en skævert i går, men jeg syntes ingen rigtig faldt igennem Prip og Højholt stod nok svagest. Ementa er klart vokset i sommerferien(tøhø).

Savner, at der bliver nogle flere angrebsmønstre, som kan afvikles. Det virker lidt tilfældigt/individuelt, når vi nærmer os feltet.

Hurtigere spil må afgjort også være på dagsordenen.
Der hvor jeg stod/sad på stadion var Pedro klart svagest. Prip var også svag, men Højholt indeholder altså noget af det mange efterspørger, vilje. Han løb mange meter, og havde ikke så megen succes, men hvis bare andre viste den mentalitet han havde, så var vi kommet langt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB Søndag 17/7 14:00

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jul 2022, 09:27

9520AaB skrev:
18. jul 2022, 09:11
Der hvor jeg stod/sad på stadion var Pedro klart svagest. Prip var også svag, men Højholt indeholder altså noget af det mange efterspørger, vilje. Han løb mange meter, og havde ikke så megen succes, men hvis bare andre viste den mentalitet han havde, så var vi kommet langt.
Højholt har en meget stor stjerne hos mig, men syntes, at der var for lidt slutprodukt i går.
- FlæskeFrank

Besvar