Billetter
-
- 2. div
- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Re: Billetter
Jeg har 2 billetter til Vesttribunen til kampen mod OB imorgen.
Sælges for 80kr stykket eller 2 for 150
Sælges for 80kr stykket eller 2 for 150
All Cats Are Beautyfull
Gratis billetter til udekampen mod AGF d. 18. oktober.
https://aabsport.dk/nyheder/2021/septem ... l-agf-AaB/
https://aabsport.dk/nyheder/2021/septem ... l-agf-AaB/
-
- Allstar
Fuck, er der allerede "udsolgt" til udebaneafsnittet? Kunne kun få til afsnittet ved siden af...
Der er da stadig ledige pladser?
Hvis nogen står med 1 billet til udeafsnittet, de ikke skal bruge, overtager jeg den gerne.
- Køllen I Møllen
- Allstar
Jeg har 2 siddepladser på sponsortribunen. Fejlkøb. De er ved siden af hinanden lige omkring midten. 5 række.
Det er et fejlkøb til 230kr. Sælges for 150kr.
Det er et fejlkøb til 230kr. Sælges for 150kr.
Janteloven eksisterer IKKE!
Ligesom så mange andre, så søger jeg billetter til kampen mod FCK på søndag d. 24 juli kl. 18. Jeg søger 2 billetter og så tribune knap så vigtig. Håber, der er nogen, som kan være behjælpelige, hvis de alligevel ikke selv skal af sted.
No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
- Allstar
Christ... officielt udsolgt..... der bliver jo halvtomt.
Ja, det er jo netop problemet, synes jeg.. Desværre nåede jeg ikke at få fat på nogle af billetterne, da de blev frigivet. Og da vi alle af bitter erfaring ved, der ikke bliver fulde huse, så håber jeg på at kunne få fat på et par billetter alligevel.
No one can guarantee succes in war but only deserve it
- Køllen I Møllen
- Allstar
Mangler en billet til nord på fredag. Nogen der ligger inde med en de ikke skal bruge?
Janteloven eksisterer IKKE!
- Henriksen
- Allstar
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Nogen som kunne være interesseret i at bytte to billetter til Vesttribunen med to billetter til 3F tribunen til på søndag den 7/5 mod Horsens?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
- 1. div
- Henriksen
- Allstar
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Sorry jeg har to til Vest. Kunne godt bruge to sæder på 3FPonySlaystation skrev: ↑6. maj 2023, 13:51Er det to billetter til Vesttibunen eller til 3F tribunen som du har?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
- 1. div
Ah okay. Jeg har også to til vest, så jeg kan desværre ikke hjælpe.Henriksen skrev:Sorry jeg har to til Vest. Kunne godt bruge to sæder på 3FPonySlaystation skrev: ↑6. maj 2023, 13:51Er det to billetter til Vesttibunen eller til 3F tribunen som du har?
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Jeg sidder pt og forsøger at købe billetter til Pokalfinalen via https://billet.aabsport.dk/.
Jeg er logget ind, men får kun en blank side når jeg klikker på 'Køb billet'
Derudover fremkommer også teksten "Dette er billetsalget til AaB's afsnit til Pokalfinalen. Kontakt billet@AaB-as.dk, hvis du ikke har adgang. Vi gør i samme ombæring opmærksom på, at det kun er tilladt for AaB-tilhængere at købe billetter gennem www.billet.aabsport.dk til pokalfinalen. Tilskuere, der udviser tilhørsforhold til FC København i AaB’s tribuneafsnit i Parken via påklædning, adfærd eller lignende, vil blive bortvist uden refusion af billetten."
Nogen her der ved hvad jeg gør forkert?
AaB tlf tid ifm billetter er tirsdag og torsdag 13-16, så ingen hjælp at hente der..
Derudover fremkommer også teksten "Dette er billetsalget til AaB's afsnit til Pokalfinalen. Kontakt billet@AaB-as.dk, hvis du ikke har adgang. Vi gør i samme ombæring opmærksom på, at det kun er tilladt for AaB-tilhængere at købe billetter gennem www.billet.aabsport.dk til pokalfinalen. Tilskuere, der udviser tilhørsforhold til FC København i AaB’s tribuneafsnit i Parken via påklædning, adfærd eller lignende, vil blive bortvist uden refusion af billetten."
AaB tlf tid ifm billetter er tirsdag og torsdag 13-16, så ingen hjælp at hente der..
"Life is simple, if we do not make it complicated" - Lakha Lama
Jeg har prøvet flere browsere og har også sendt mail til billet@AaB-as.dk.. Vil virkelig gerne en tur i Parken den dag..Hades skrev: ↑10. maj 2023, 10:58Jeg sidder pt og forsøger at købe billetter til Pokalfinalen via https://billet.aabsport.dk/.
- KongGulerod
- Superliga
Det fungerer fint for mig i Chrome. Har du prøvet at bruge en anden enhed?Hades skrev: ↑10. maj 2023, 11:01Jeg har prøvet flere browsere og har også sendt mail til billet@AaB-as.dk.. Vil virkelig gerne en tur i Parken den dag..Hades skrev: ↑10. maj 2023, 10:58Jeg sidder pt og forsøger at købe billetter til Pokalfinalen via https://billet.aabsport.dk/.
Jeg fik adgang
Billetterne er i hus.
Det viste sig at jeg køber billetter for sjældent
Her er svaret fra AaB:
--
Tak for din henvendelse. Vi oplever rigtig stor efterspørgsel på billetter på billetter til Pokalfinalen i Parken d. 18. maj både fra fans af AaB og modstanderholdet.
Af sikkerhedsmæssige grunde har vi derfor prioriteret adgang til billetsalget for AaB-fans med en tidligere købshistorik hos klubben. Vi gør i samme ombæring opmærksom på, at det kun er tilladt for AaB-tilhængere at købe billetter gennem www.billet.aabsport.dk til pokalfinalen. Tilskuere, der udviser tilhørsforhold til FC København i AaB’s tribuneafsnit i Parken via påklædning, adfærd eller lignende, vil blive bortvist uden refusion af billetten.
Du har hermed fået adgang til AaB’s billetsalg, og kan nu købe billet til kampen via www.billet.aabsport.dk
--
Billetterne er i hus.
Det viste sig at jeg køber billetter for sjældent
Her er svaret fra AaB:
--
Tak for din henvendelse. Vi oplever rigtig stor efterspørgsel på billetter på billetter til Pokalfinalen i Parken d. 18. maj både fra fans af AaB og modstanderholdet.
Af sikkerhedsmæssige grunde har vi derfor prioriteret adgang til billetsalget for AaB-fans med en tidligere købshistorik hos klubben. Vi gør i samme ombæring opmærksom på, at det kun er tilladt for AaB-tilhængere at købe billetter gennem www.billet.aabsport.dk til pokalfinalen. Tilskuere, der udviser tilhørsforhold til FC København i AaB’s tribuneafsnit i Parken via påklædning, adfærd eller lignende, vil blive bortvist uden refusion af billetten.
Du har hermed fået adgang til AaB’s billetsalg, og kan nu købe billet til kampen via www.billet.aabsport.dk
--
Hej
Jeg har 2 billetter til pokalen på C2 række 8. Jeg vil meget gerne bytte til 2 D billetter. Skriv en PB hvis du er interesseret
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har 2 billetter til pokalen på C2 række 8. Jeg vil meget gerne bytte til 2 D billetter. Skriv en PB hvis du er interesseret
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Larry David
- Miniput
- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Jeg søger 1 stk billet til kampen på lørdag. Gerne til Complea. Giv lyd i PB, hvis du har en, du gerne vil sælge