Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 15. aug 2022, 17:08

Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14873
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 15. aug 2022, 17:12

Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Jeg håber godt nok også at det falder til jorden. Bekymrer mig stærkt at det er den vej Inge overvejer at gå. Det lover ikke godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Salle17 » 15. aug 2022, 17:31

Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Et eller andet sted så er det enormt bekymrende at de kigger på en type som Bakiz. Hvis man ikke kan se at det her hold skriger på en leder på midtbanen, så mangler man noget fodboldfagligt kundskab.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Fromthecradle » 15. aug 2022, 17:37

Salle17 skrev:
15. aug 2022, 17:31
Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Et eller andet sted så er det enormt bekymrende at de kigger på en type som Bakiz. Hvis man ikke kan se at det her hold skriger på en leder på midtbanen, så mangler man noget fodboldfagligt kundskab.
Så må de have fat i en fra bestyrelsen.

Spøg til side - selvfølgelig kan de se det, men desuagtet kan det jo godt være man mener Bakiz er en spændende case. Og skulle man lykkedes med at afskibe Kusk og Prip er der jo et hul.
You pay for this?

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Salle17 » 15. aug 2022, 17:42

Fromthecradle skrev:
15. aug 2022, 17:37
Salle17 skrev:
15. aug 2022, 17:31
Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Et eller andet sted så er det enormt bekymrende at de kigger på en type som Bakiz. Hvis man ikke kan se at det her hold skriger på en leder på midtbanen, så mangler man noget fodboldfagligt kundskab.
Så må de have fat i en fra bestyrelsen.

Spøg til side - selvfølgelig kan de se det, men desuagtet kan det jo godt være man mener Bakiz er en spændende case. Og skulle man lykkedes med at afskibe Kusk og Prip er der jo et hul.
Var Sousa ikke hentet ind for at "erstatte" Kusk? For som det ser ud lige pt, så har hverken Kusk eller Prip en plads i startopstillingen. Medmindre man selvfølgelig prøver på flere eksperimenter, som den ala i Silkeborg.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2022, 17:42

Fromthecradle skrev:
15. aug 2022, 17:37
Salle17 skrev:
15. aug 2022, 17:31
Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Et eller andet sted så er det enormt bekymrende at de kigger på en type som Bakiz. Hvis man ikke kan se at det her hold skriger på en leder på midtbanen, så mangler man noget fodboldfagligt kundskab.
Så må de have fat i en fra bestyrelsen.

Spøg til side - selvfølgelig kan de se det, men desuagtet kan det jo godt være man mener Bakiz er en spændende case. Og skulle man lykkedes med at afskibe Kusk og Prip er der jo et hul.
Kusk løber jo ud, og uagtet at Prip er startet dårligt, så betragter man ham antageligvis stadig som en godt salgsemne. Så at man gør som man har proklameret og tænker langsigtet mht. transfers, er jo fornuftigt nok.

Jeg går ud fra folks bestyrtelse handler om at man tror Bakiz-tilgangen er i stedet for at forstærke truppen på steder hvor behovet er større, som e.g. den centrale midtbane. Men sådan behøver det jo ikke hænge sammen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1544
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Stegosaurus » 15. aug 2022, 17:56

Nordjyske mener at vide, at AaB kræver 2 mio. euro for Oliver Ross. Håber det er løgn.

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Ruddifanten » 15. aug 2022, 18:02

RicoBR02 skrev:
15. aug 2022, 11:10
Umiddelbart virker sousa faktisk som den eneste der tager noget ansvar på banen og pisker de andre frem. Han gejler publikum op, han råber op om pres og han kæmper og kæmper. Han er sammen med Kramer også de eneste 2 der lige nu i min verden er sikre på holdkortet. AP ser spændende ud, men de andre skal lære hans løbemønstre. Vi mangler helt sikkert en med samme mentalitet som sousa på midtbanen..

Undre mig meget over at VestTribunen ikke har taget Sousa mere til sig med den gejst og attitude han udviser, i min verden en publikums favorit, men måske det kommer.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 15. aug 2022, 18:08

Ruddifanten skrev:
15. aug 2022, 18:02
RicoBR02 skrev:
15. aug 2022, 11:10
Umiddelbart virker sousa faktisk som den eneste der tager noget ansvar på banen og pisker de andre frem. Han gejler publikum op, han råber op om pres og han kæmper og kæmper. Han er sammen med Kramer også de eneste 2 der lige nu i min verden er sikre på holdkortet. AP ser spændende ud, men de andre skal lære hans løbemønstre. Vi mangler helt sikkert en med samme mentalitet som sousa på midtbanen..

Undre mig meget over at VestTribunen ikke har taget Sousa mere til sig med den gejst og attitude han udviser, i min verden en publikums favorit, men måske det kommer.
Enig - men problemet er lidt at det er meget på egen hånd. Han er til tider enormt aggressiv i pres og boldjagt, men det virker overhovedet ikke koordineret med resten af holdet - navnlig selvfølgelig Ementa, som slet ikke kan bevæge sig op i pres så hurtigt som Sousa kan.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af RicoBR02 » 15. aug 2022, 18:22

Ruddifanten skrev:
15. aug 2022, 18:02
RicoBR02 skrev:
15. aug 2022, 11:10
Umiddelbart virker sousa faktisk som den eneste der tager noget ansvar på banen og pisker de andre frem. Han gejler publikum op, han råber op om pres og han kæmper og kæmper. Han er sammen med Kramer også de eneste 2 der lige nu i min verden er sikre på holdkortet. AP ser spændende ud, men de andre skal lære hans løbemønstre. Vi mangler helt sikkert en med samme mentalitet som sousa på midtbanen..

Undre mig meget over at VestTribunen ikke har taget Sousa mere til sig med den gejst og attitude han udviser, i min verden en publikums favorit, men måske det kommer.
Langsiden har tilgengæld taget imod ham, så jeg tænker at vesttribunen nok skal følge trop ligeså snart han begynder at lave nogle mål..

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4770
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 15. aug 2022, 18:56

Stegosaurus skrev:
15. aug 2022, 17:56
Nordjyske mener at vide, at AaB kræver 2 mio. euro for Oliver Ross. Håber det er løgn.
Mmmhhhh prøv at læse de foregående 2-3 sider så handler de stort set ikke om andet end for og imod den pris.
Men fuldstændig enig - helt forrykt pris der lugter panikagtigt fordi man er brændt inde med Fossum Og fordi feks M Ross, Højholdt nok er gået i stå og ikke længere har den pris man forventede for noget tid siden
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af gwailo » 15. aug 2022, 21:05

Nogen der ved hvad Ross reelt er værd? Det er vel ikke fordi han er et talent på linje med Lukas i sin tid, eller hvad?
Måske jeg er desperat efter nogle penge til forstærkninger, så jeg tænker det er med at få skudt ham af.

Ser ikke umiddelbart noget uerstatteligt hundredeårs-talent, men sporene skræmmer og jeg er bange for at hans stjerne fiser ud som vi har set så tit.

Kan se mange vurderer ham meget højt - også prismæssigt så måske er jeg helt off...
// gwailo

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 460
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 15. aug 2022, 21:15

Hanga skrev:
15. aug 2022, 17:12
Moen skrev:
15. aug 2022, 17:08
Update: Rygtet om AaBs interesse i Bakiz er reelt nok. Men Viborg kræver mere end hvad AaB kan/vil betale. Tror ikke den sker.

Og det er jeg egentligt ret tilfreds med.
Jeg håber godt nok også at det falder til jorden. Bekymrer mig stærkt at det er den vej Inge overvejer at gå. Det lover ikke godt.
Eller så kommer han på fritransfer til januar. Jeg er godt nok lunken ved det, men altså Friis kender ham indgående og ved præcis hvad vi får.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Legum Magister » 15. aug 2022, 21:20

Stegosaurus skrev:
15. aug 2022, 17:56
Nordjyske mener at vide, at AaB kræver 2 mio. euro for Oliver Ross. Håber det er løgn.
Det er sgu okay; men så skal Milan også love at tage den anden Ross og Friis med i handlen. ;)

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 15. aug 2022, 21:21

Oliver Ross til Milan lyder fedt

Hvis vi får 15 mio, håber Jeg godt nok at alle 15 mio ryger direkte til at forstærke holdet

Ja O. Ross er god, men han er en usleben diamant som vi desværre ikke har tid til af slibe til.

Vi har brug for en diamant der knalder igennem på den midtbane
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bedstefar » 15. aug 2022, 22:10

jayC skrev:
15. aug 2022, 21:21
Oliver Ross til Milan lyder fedt

Hvis vi får 15 mio, håber Jeg godt nok at alle 15 mio ryger direkte til at forstærke holdet

Ja O. Ross er god, men han er en usleben diamant som vi desværre ikke har tid til af slibe til.

Vi har brug for en diamant der knalder igennem på den midtbane
Enig! Der er altså ikke tid til at vente på at han slår igennem. Vi skal have noget kvalitet ind nu, ellers løber top 6 fra os.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5372
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 15. aug 2022, 22:31

Da jeg først hørte om 2 mio € tænkte jeg straks "nu må det fandme stoppe".

Men efter at have vendt skråen, tænker jeg, at det måske er meget godt - naturligvis med forrygende klausuler også. Fordi:

- Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange talenter, der ser vilde ud, men stagnerer fuldstændig i AaB og ender i Jammerbugt eller deslige.

- Ross er meget ny og ung, og måske han kunne brænde ligaen af og blive meget mere værd. Måske det modsatte.

- Han har endnu ikke haft en impact på holdet, som kunne godtgøre en væsentligt højere pris.

Helst så jeg naturligvis, at han blev et års tid mere, og at han fik tonsvis af spilletid, hvor han lagde ligaen ned, men det er jo så meget et gamble, om hans udvikling fortsætter. Og 2 mio € + klausuler ville måske kunne have en større betydning for holdet lige nu.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Dorezha
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. apr 2022, 11:35
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dorezha » 15. aug 2022, 22:46

R Rosenberg skrev:
15. aug 2022, 22:31
Da jeg først hørte om 2 mio € tænkte jeg straks "nu må det fandme stoppe".

Men efter at have vendt skråen, tænker jeg, at det måske er meget godt - naturligvis med forrygende klausuler også. Fordi:

- Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange talenter, der ser vilde ud, men stagnerer fuldstændig i AaB og ender i Jammerbugt eller deslige.

- Ross er meget ny og ung, og måske han kunne brænde ligaen af og blive meget mere værd. Måske det modsatte.

- Han har endnu ikke haft en impact på holdet, som kunne godtgøre en væsentligt højere pris.

Helst så jeg naturligvis, at han blev et års tid mere, og at han fik tonsvis af spilletid, hvor han lagde ligaen ned, men det er jo så meget et gamble, om hans udvikling fortsætter. Og 2 mio € + klausuler ville måske kunne have en større betydning for holdet lige nu.
Helt enig. Med tanke på Hannesbo, Thellufsen m.fl. har man en anelse frygt for, at udviklingen stagnerer.
Et hjerte - En klub

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4770
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 15. aug 2022, 23:03

Dorezha skrev:
15. aug 2022, 22:46
R Rosenberg skrev:
15. aug 2022, 22:31
Da jeg først hørte om 2 mio € tænkte jeg straks "nu må det fandme stoppe".

Men efter at have vendt skråen, tænker jeg, at det måske er meget godt - naturligvis med forrygende klausuler også. Fordi:

- Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange talenter, der ser vilde ud, men stagnerer fuldstændig i AaB og ender i Jammerbugt eller deslige.

- Ross er meget ny og ung, og måske han kunne brænde ligaen af og blive meget mere værd. Måske det modsatte.

- Han har endnu ikke haft en impact på holdet, som kunne godtgøre en væsentligt højere pris.

Helst så jeg naturligvis, at han blev et års tid mere, og at han fik tonsvis af spilletid, hvor han lagde ligaen ned, men det er jo så meget et gamble, om hans udvikling fortsætter. Og 2 mio € + klausuler ville måske kunne have en større betydning for holdet lige nu.
Helt enig. Med tanke på Hannesbo, Thellufsen m.fl. har man en anelse frygt for, at udviklingen stagnerer.
Er så vi derhenne hvor at hvis de ligger en ekstra 0,5 mio euro så napper de lige Sander med også - jeg mener en 0,5 mio er sgu bedre end at ham ryger gratis Hobros 2 hold om nogle år.
Vil skal skynde os inden de ender som Andreas Bruun etc.
De 0,5 mio euro vil lune gevaldigt når vi skal forstærke holdet og vi kommet overhovedet ikke til at mærke et tab af Sander da ham ikke har spillet.
Jeg bliver helt åndeløs ved tanken om hvor mange Høgh og Makaric vi kan købe for 2,5 mio euro.
Kom nu Milan 2 stk gamble talenter for 2,5 mio - tag dem.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2450
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 16. aug 2022, 00:02

Maglau skrev:
15. aug 2022, 23:03
Er så vi derhenne hvor at hvis de ligger en ekstra 0,5 mio euro så napper de lige Sander med også - jeg mener en 0,5 mio er sgu bedre end at ham ryger gratis Hobros 2 hold om nogle år.
Vil skal skynde os inden de ender som Andreas Bruun etc.
De 0,5 mio euro vil lune gevaldigt når vi skal forstærke holdet og vi kommet overhovedet ikke til at mærke et tab af Sander da ham ikke har spillet.
Jeg bliver helt åndeløs ved tanken om hvor mange Høgh og Makaric vi kan købe for 2,5 mio euro.
Kom nu Milan 2 stk gamble talenter for 2,5 mio - tag dem.
Min hjerne sagde "godnat" adskillige gange imens jeg læste det indlæg

Besvar