Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lars Friis

Indlæg af Kunji » 18. sep 2022, 10:41

Gnu skrev:
18. sep 2022, 10:29
Selvfølgelig var det ikke AaB der spillede ud med klausulen til Cifuentes, men det var håbløst at acceptere den, fordi det netop gjorde det muligt for Cifuentes at skride uden varsel. Det er en gigantisk brøler.
Han havde opsigelsesvarsel. Det var hele pointen i at det trak ud. Løbende måned + 1.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Lars Friis

Indlæg af Gnu » 18. sep 2022, 10:46

Kunji skrev:
18. sep 2022, 10:41
Gnu skrev:
18. sep 2022, 10:29
Selvfølgelig var det ikke AaB der spillede ud med klausulen til Cifuentes, men det var håbløst at acceptere den, fordi det netop gjorde det muligt for Cifuentes at skride uden varsel. Det er en gigantisk brøler.
Han havde opsigelsesvarsel. Det var hele pointen i at det trak ud. Løbende måned + 1.
Det er praktisk talt det samme som uden varsel i forhold til alternativerne ingen klausul eller almindelig funktionærkontrakt med tre måneders opsigelse.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lars Friis

Indlæg af Kunji » 18. sep 2022, 10:50

Gnu skrev:
18. sep 2022, 10:46
Kunji skrev:
18. sep 2022, 10:41
Gnu skrev:
18. sep 2022, 10:29
Selvfølgelig var det ikke AaB der spillede ud med klausulen til Cifuentes, men det var håbløst at acceptere den, fordi det netop gjorde det muligt for Cifuentes at skride uden varsel. Det er en gigantisk brøler.
Han havde opsigelsesvarsel. Det var hele pointen i at det trak ud. Løbende måned + 1.
Det er praktisk talt det samme som uden varsel i forhold til alternativerne ingen klausul eller almindelig funktionærkontrakt med tre måneders opsigelse.
Ja ja. Bortset fra at det i praksis var 2 måneder i dette tilfælde og dermed tættere på 3 måneder end ingenting. Og vi endte alligevel med at sælge ham før varslen udløb, ligesom Viborg gjorde med Lars Friis (som havde længere varsel), så jeg har svært ved at se, hvad en længere varsel for alvor havde gjort af forskel udover måske 1 million yderligere.

Jeg er dog af den holdning, at klausuler af den her type altid er lort. Medmindre man forhandler med profiler, som normalt er uden for ens rækkevidde. Men ret skal være ret. Det var ikke uden varsel.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Lars Friis

Indlæg af Sønderhof » 21. sep 2022, 00:55

gravballe skrev:
17. sep 2022, 19:04
raekkeettre skrev:
17. sep 2022, 18:43
Undskyld Friis! Der er ikke andet at sige....
Som om han havde gjort det bedre. Lad os nu se om Erik kan levere bedre når han får mere tid. Men det hold der gik på banen var jo meget som Friis ville gøre det med små fin justeringer
Jeg er ikke helt kommet mig over fyringen. Endelig havde vi en træner der faktisk forsøgte, at holde fast i sit koncept. Fællesnævneren for alle trænere fra Wieghorst og frem til Marti, var at de før eller senere gik på kompromis med, hvad de selv og AaB havde sagt de ville rent spillemæssigt.

Slutspillet var skidt, men shit vi havde mange skader og karantæner. Playoffkampen mod Viborg var mere end godkendt alt taget i betragtning. Vi skiftede Gedsted og Gustav Dahl ind!

Ny sæson, holdet to største ledere smutter. Helt nyt system skal implementeres, hvoraf 3 ud af 4 i bagkæden er nye spillere. Ny målmand, der sejler i de første kampe. Disse ting ved enhver der følger med i fodbold, tager tid og det er sjældent kønt. Dertil kommer, at de offensive spillere ligner nogen der ikke gider.

Man sadlede totalt om i sommer, og formkurven var opadgående, indtil Lyngby-kampen, hvor man sælger sin sidste fosvarer fra sidste sæson. Krydrer det med skader til Pedro og Kramer. Ethvert superligahold ville falde sammen med så mange ting imod sig.

De her ting lagt sammen, giver det ingen mening at fyre Friis.

Vores sæsonstarter i 08 og 14 var bestemt ikke lutter lagkage.
I Thomas Franks 10 første kampe i Brentford fik han 4 point.
Artetas første halve år i Arsenal var jammerligt.

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Lars Friis

Indlæg af Fastland » 21. sep 2022, 14:43

Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag!
Vi er virkelig ved at udvikle os som et galehus og jeg kan slet ikke se, at Hamren er manden som kan rette op på det, selvom han har en dejlig fortid i klubben.
Jeg er stadig rystet over den fyring og min tro på AaB er helt i bund for tiden :oops:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lars Friis

Indlæg af Jakobsen » 22. sep 2022, 17:06

Fastland skrev:Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag!
Vi er virkelig ved at udvikle os som et galehus og jeg kan slet ikke se, at Hamren er manden som kan rette op på det, selvom han har en dejlig fortid i klubben.
Jeg er stadig rystet over den fyring og min tro på AaB er helt i bund for tiden :oops:
Spot on!
Den fyring og Ross salget er de største skandaler i nyere klubhistorie.
Friis havde fat i noget spillemæssigt der begyndte at virke og at smide det i skraldespanden for så at gøre noget helt andet er så forrykt. Det er helt på månen at man fortsætter retningsskiftstrenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Raptorr
Superliga
Superliga
Indlæg: 657
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lars Friis

Indlæg af Raptorr » 22. sep 2022, 21:56

Jakobsen skrev:
22. sep 2022, 17:06
Fastland skrev:Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag!
Vi er virkelig ved at udvikle os som et galehus og jeg kan slet ikke se, at Hamren er manden som kan rette op på det, selvom han har en dejlig fortid i klubben.
Jeg er stadig rystet over den fyring og min tro på AaB er helt i bund for tiden :oops:
Spot on!
Den fyring og Ross salget er de største skandaler i nyere klubhistorie.
Friis havde fat i noget spillemæssigt der begyndte at virke og at smide det i skraldespanden for så at gøre noget helt andet er så forrykt. Det er helt på månen at man fortsætter retningsskiftstrenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg troede i lang tid på Friis, og jeg tror også på at give tingene tid. Men hvad var det egentlig han havde fat i som begyndte at virke? For det var vel ikke det offensive spil? Eller gejsten og viljen på hjemmebane imod ligaens suveræne bundhold?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lars Friis

Indlæg af Jakobsen » 22. sep 2022, 22:22

Raptorr skrev:
22. sep 2022, 21:56
Jakobsen skrev:
22. sep 2022, 17:06
Fastland skrev:Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag!
Vi er virkelig ved at udvikle os som et galehus og jeg kan slet ikke se, at Hamren er manden som kan rette op på det, selvom han har en dejlig fortid i klubben.
Jeg er stadig rystet over den fyring og min tro på AaB er helt i bund for tiden :oops:
Spot on!
Den fyring og Ross salget er de største skandaler i nyere klubhistorie.
Friis havde fat i noget spillemæssigt der begyndte at virke og at smide det i skraldespanden for så at gøre noget helt andet er så forrykt. Det er helt på månen at man fortsætter retningsskiftstrenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg troede i lang tid på Friis, og jeg tror også på at give tingene tid. Men hvad var det egentlig han havde fat i som begyndte at virke? For det var vel ikke det offensive spil? Eller gejsten og viljen på hjemmebane imod ligaens suveræne bundhold?
Jeg synes da vi så rigtigt gode tegninger mod både svinene og bønderne og man kunne se en rød tråd i hvad holdet skulle og, at de begyndte at kunne spille på den måde Friis vil. Randers kampen var jo også en god præstation og vi skulle også have slået Horsens.
Mht. Lyngby kampen så tror jeg bare ikke du skal undervurdere den usikkerhed der forplanter sig et fodboldhold når du efter vinduet lukker flår det defensive fundament ud af holdet. Nu var der endelig kommet en stabil stamme der kunne præstere og holdet var trygge i det. Når du flår fundamentet i det ud så vil der bare forplante sig usikkerhed.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Lars Friis

Indlæg af Brodernumsi » 26. sep 2022, 20:37

Vi 'nøjes' med, at skulle betale 1,7 millioner i kompensation til Friis.
Han gik med til, at kun skulle have ét års løn udbetalt her og nu.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Lars Friis

Indlæg af Dennis Nielsen » 27. sep 2022, 10:48

Lad mig starte med at sige, at jeg på ingen måde er in the know, og det her er en god ven, der kender en, der kender en osv osv..

Men han fik info om, at det sejler i AaB og bælum kunne være den næste til at ryge.

@Moen
@baresi
@gravballe - mener du havde kendskab til noget.

Har nogle af jer fået info om, at det står så slemt til derude?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 27. sep 2022, 10:50

Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 10:48
Lad mig starte med at sige, at jeg på ingen måde er in the know, og det her er en god ven, der kender en, der kender en osv osv..

Men han fik info om, at det sejler i AaB og bælum kunne være den næste til at ryge.

@Moen
@baresi
@gravballe - mener du havde kendskab til noget.

Har nogle af jer fået info om, at det står så slemt til derude?
Kun at det sejler.. Ikke at Thomas sidder løst i sæddet, men efter min mening burde Bælum havde røget før Inge og Friis...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lars Friis

Indlæg af jonas386 » 27. sep 2022, 11:57

Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 27. sep 2022, 12:33

jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Lars Friis

Indlæg af Dennis Nielsen » 27. sep 2022, 12:44

gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33
jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 27. sep 2022, 13:02

Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44
gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33
jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lars Friis

Indlæg af raekkeettre » 27. sep 2022, 15:23

gravballe skrev:
27. sep 2022, 13:02
Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44
gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33
jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....
Ud over det du skriver ikke giver mening, så glemmer du alt andet Inge har foretaget sig, som faktisk heller ikke giver mening, eller grovere sagt har sat hele vores image over styr. Plus glemmer du nu også de over 3 millioner han har brugt på Friis, dårlig sammensat trup, og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.

Så med mindre du sidder inde med en masse ekstra information end alle dem vi kan se resultatet af nu eller de mange dårlige beslutninger han beviseligt har gjort igennem hans katastrofale 2 år og lidt til, så må jeg være igen mere end uenig. Og kan slet ikke forstå hvordan du stadigvæk kan se guldet i den fejlslagne disponering af bestyrelsen og Bælum :)

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Lars Friis

Indlæg af gravballe » 27. sep 2022, 15:28

raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
gravballe skrev:
27. sep 2022, 13:02
Dennis Nielsen skrev:
27. sep 2022, 12:44
gravballe skrev:
27. sep 2022, 12:33
jonas386 skrev:
27. sep 2022, 11:57
Det vil da være dejligt hvis Bælum også er på vej ud. Er helt enig i, at han helst skulle være smidt på porten inden Inge og Friis.
Inge bad jo næsten om den fyring til sidst.
Tænker du på noget specifikt der?

Ift kaotiske tilstande som su svarede på længere oppe - er det noget du kan uddybe?
Jeg har jo længe sagt det job Inge fik, og det job han skulle udføre var 2 forskelige ting. Der har virkelig ikke været mange penge at flytte rundt med, alle de kritiske har brugt så meget energi på hvor mange penge han har brugt på leje spillere, men faktum er de fleste har været udgift neutrale for AaB. AaB´s problem var at man sammen med Bælum og Inge havde lagt en plan for deres store push for ungdommen. Der skulle bygges bygninger, baner, ansættes speciale trænere osv osv. Men det hele faldt på man ikke kunne afsætte de aktier man havde håb om. Så allerede der går det galt, der efter er er bestyrelsen splittet, men ender med at køre vidre for halv damp, hvor vi ser der begynder at ske noget. Søren fra FCN lavede aldrig rigtigt sit arbejde ordenligt.. Men man begyndte så småt at lave små tiltag.

Økonomien har til sidst været ret så låst, hvilke vi ser at kusk skulle sælges før man kunne lave det køb fra viborg, samme sker med en masse andet. Bestyrelsen afviser salg af Fossum i foråret, og Prip i sommers fordi man havde håb om at nå europa, da det glipper og prip bliver elendigt får AaB et bud på Mathias Ross, som bestyrlsen tager imod selv om den sporteslige ledelse er imod.

Inge går til bestyrelsen og kræver opbakning til at man må begynde at priotere at hæve budgetterne i AaB, hvis man vil have top 4 hold, og kort efter bliver han fyret.. Han vidste den kom med det krav.

Har inge lavet fejl? ja.. det gør alle sportschefer, men ikke som medierne og nogle fans her inde har ment.. Problemet ligger et andet sted, og han har ageret trofast i AaB når medierne begyndte at snakke om fejl og om han er bange for sit job..

Erik er kommet tilbage til kaos, og jeg frygter han ødelægger sin status i klubben, for det her er dødsfødt med mindre der kommer en stor bunke penge.....
Ud over det du skriver ikke giver mening, så glemmer du alt andet Inge har foretaget sig, som faktisk heller ikke giver mening, eller grovere sagt har sat hele vores image over styr. Plus glemmer du nu også de over 3 millioner han har brugt på Friis, dårlig sammensat trup, og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.

Så med mindre du sidder inde med en masse ekstra information end alle dem vi kan se resultatet af nu eller de mange dårlige beslutninger han beviseligt har gjort igennem hans katastrofale 2 år og lidt til, så må jeg være igen mere end uenig. Og kan slet ikke forstå hvordan du stadigvæk kan se guldet i den fejlslagne disponering af bestyrelsen og Bælum :)
din forståelse af AaB som fodbold klub, ligger på et meget lille sted. Du har igennem et års tid, vist utrolig lidt forståelse og en ide om det bare er FM.. så at du ikke kan forstå det jeg skriver giver jeg ikke så meget værdi.

Der er flere forkerte ting i dit indlæg men magter ikke lige nu, da jeg har fri :) måske i aften ....

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lars Friis

Indlæg af Kunji » 27. sep 2022, 16:29

raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
…og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.
Hvordan er du nået frem til, at det er Inge, der har fastlagt det mål?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lars Friis

Indlæg af Forza » 27. sep 2022, 17:23

Jakobsen skrev:
22. sep 2022, 17:06
Fastland skrev:Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag!
Vi er virkelig ved at udvikle os som et galehus og jeg kan slet ikke se, at Hamren er manden som kan rette op på det, selvom han har en dejlig fortid i klubben.
Jeg er stadig rystet over den fyring og min tro på AaB er helt i bund for tiden :oops:
Spot on!
Den fyring og Ross salget er de største skandaler i nyere klubhistorie.
Friis havde fat i noget spillemæssigt der begyndte at virke og at smide det i skraldespanden for så at gøre noget helt andet er så forrykt. Det er helt på månen at man fortsætter retningsskiftstrenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
De største skandaler i nyere historie? Vi lå til nedrykning og fik alligevel et to-cifret mio. beløb for en forsvarsspiller som mange bandede væk. Større skandale var det altså ikke. Selvom jeg også var uenig i fyringen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Lars Friis

Indlæg af Frygah » 28. sep 2022, 08:13

Kunji skrev:
27. sep 2022, 16:29
raekkeettre skrev:
27. sep 2022, 15:23
…og hvor han gik ind i jobbet ved at fortælle bestyrelsen han sagtens kunne sælge for 30 millioner om året, og der charmerende han jo også dem til at tro på det.
Hvordan er du nået frem til, at det er Inge, der har fastlagt det mål?
Ved at hive det ud af røven, naturligvis.

Hvad er nemmere end at skrive en masse der lyder sådan semi-plausibelt, og så lige kaste en omgang løgn og latin med ind i det, blot for at forstærke ens egen pointe?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar