Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af baresi » 6. nov 2022, 17:09

Hovedet skrev:
6. nov 2022, 17:06
Gentleman Finn skrev:
6. nov 2022, 16:15
Funky skrev:
6. nov 2022, 16:03
Mogens skrev:
6. nov 2022, 16:01
Uret tikker, tiden går. Hvor mon AaB er næste år?
Jeg så kun en lille smule, men det er satme ikke godt at se en 1-0 forvandlet til 1-2 på 8 minutter.
1. division - hvis altså AaB kan skrue en plan sammen, hvor man økonomisk kan overleve den nedrykning, som venter. Vi er altså klart og tydeligt ligaens næst-ringeste hold. Der er ikke noget at rafle om. Overhovedet.
Meget af det er mentalt, vi er jo med i de fleste kampe og bør kunne vinde dem. En lang pause skal benyttes fornuftigt, så de kommer ud med en frisk mentalitet.

Det ville naturligvis hjælpe hvis vi sluttede efteråret på 17 point.

Mht økonomien, så bør der være opbakning nok heroppe til at smide lidt i kassen, hvis økonomien skranter. Så må vi bygge op nedefra, som andre klubber har gjort før os.
Men hold da op. Nedrykning er jo nu ikke bare et muligt scenario. Det er blevet det sandsynlige scenario, og vi kan endda stå i en situation, hvor vi skal til at forlade os på noget, der ligner et mirakel á la Randers i 2010, hvis vi skal redde os. Dette er tilfældet, hvis afstanden til Horsens udvides yderligere i sidste spillerunde i efteråret. Det er helt vildt!

Hvad burde vi foretage os i den vinterpause? Det er sikkert og vist, at vi har i hvert fald 4 point op til stregen, når vi går på vinterpause, og dette vil endda være et drømmescenario. Jeg må tilstå, at jeg er der, hvor jeg ikke har noget, der ligner et bud længere.
Jeg synes ikke vi er med i de fleste kampe. Vi får forsvaret os og har da også bolden. Men vi skaber stadig ingenting - vi skaber i bedste fald meget lidt, og det vi skaber er virkelig noget halvt noget.
men så stiller vi os tilbage - bliver bange og kan ingenting.
der er PT ikke en værdig anfører på det hold.
Thelander hjem og flæk det anfører bind på ham.
jeg savner en der bare rykker en medspiller midt over

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 17:12

Nå, der bliver tid til en masse fornuftige ting..

Ikke bare de to timer om ugen, hvor der ikke skal ses AaB, men også den mængde energi, der ugentlig bliver brugt på at tænke på AaB og høre podcast etc.

Kald mig bare medgangsfan, men med tre unger og meget andet, så bliver 1. DIV-AaB ikke fulgt lige så intenst som superliga-AaB..

BIF er snart eneste hold der har spillet samtlige SL-kampe.. Det gør sgu ondt, at de skal have den for dem selv..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 17:18

Proppen skrev:
6. nov 2022, 16:37
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:49
Proppen skrev:
6. nov 2022, 15:45
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:43
Det var altså i 1. halvleg, vi smed det, sorry to say. Alt for lidt ud af overtaget, og så kommer et hold med bedre spillere bare frem til nogle halve chancer, de smider ind. AaB som nedrykker, det er så meget hugget i runer på gravstenen nu. Og eftersigende er der ingen plan B for, hvordan man skal overleve det.
Ja, men fine momenter i dag. Man kan godt se Hamréns aftryk. Det var bare alt, alt for sent, man sadlede om. Han når ikke at rette op på det. I dag bliver defensive fejl igen afgørende, og vi ser endnu engang, hvor sårbart det er, at lykkeridderne Ramkilde er eneste angriber.
Jeg er uenig, det er ikke de defensive fejl, som bliver afgørende, for der er objektivt set ikke ret meget fejl fra vores side over de to situationer, de scorer på. Det er vores elendige udnyttelse af vores gode perioder og mange gode opspil de føste 45 minutter, som leverer dette nederlag.
Ved mål nr. 1 lader keeperen den gå ind i det korte hjørne. Det er en notorisk fejl og må ikke ske. Ved det andet mål sejler de bare rundt.
Du er satme god til at fortælle, at du ikke har begreb om fodboldspillet, uden at sige det..

"Kort hjørne".. HAHAHA.. Det er som at høre mine U9 dregne, som prøver at gentage nogle ord, som de har hørt i fjernsynet, men ikke har forstået..

Vores mål, der kan man til nøds tale om kort hjørne.. Men nej, det er ikke kort hjørne ved deres mål..

Alligevel vildt så meget du er villig til at udstille dig selv..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 17:19

baresi skrev:
6. nov 2022, 17:09
Hovedet skrev:
6. nov 2022, 17:06
Gentleman Finn skrev:
6. nov 2022, 16:15
Funky skrev:
6. nov 2022, 16:03
Mogens skrev:
6. nov 2022, 16:01
Uret tikker, tiden går. Hvor mon AaB er næste år?
Jeg så kun en lille smule, men det er satme ikke godt at se en 1-0 forvandlet til 1-2 på 8 minutter.
1. division - hvis altså AaB kan skrue en plan sammen, hvor man økonomisk kan overleve den nedrykning, som venter. Vi er altså klart og tydeligt ligaens næst-ringeste hold. Der er ikke noget at rafle om. Overhovedet.
Meget af det er mentalt, vi er jo med i de fleste kampe og bør kunne vinde dem. En lang pause skal benyttes fornuftigt, så de kommer ud med en frisk mentalitet.

Det ville naturligvis hjælpe hvis vi sluttede efteråret på 17 point.

Mht økonomien, så bør der være opbakning nok heroppe til at smide lidt i kassen, hvis økonomien skranter. Så må vi bygge op nedefra, som andre klubber har gjort før os.
Men hold da op. Nedrykning er jo nu ikke bare et muligt scenario. Det er blevet det sandsynlige scenario, og vi kan endda stå i en situation, hvor vi skal til at forlade os på noget, der ligner et mirakel á la Randers i 2010, hvis vi skal redde os. Dette er tilfældet, hvis afstanden til Horsens udvides yderligere i sidste spillerunde i efteråret. Det er helt vildt!

Hvad burde vi foretage os i den vinterpause? Det er sikkert og vist, at vi har i hvert fald 4 point op til stregen, når vi går på vinterpause, og dette vil endda være et drømmescenario. Jeg må tilstå, at jeg er der, hvor jeg ikke har noget, der ligner et bud længere.
Jeg synes ikke vi er med i de fleste kampe. Vi får forsvaret os og har da også bolden. Men vi skaber stadig ingenting - vi skaber i bedste fald meget lidt, og det vi skaber er virkelig noget halvt noget.
men så stiller vi os tilbage - bliver bange og kan ingenting.
der er PT ikke en værdig anfører på det hold.
Thelander hjem og flæk det anfører bind på ham.
jeg savner en der bare rykker en medspiller midt over
Thelander er vel skadet..

Vi kan ikke hente ham igen, og bruge en halvsæson på at få ham i gang igen, lige som vi gjorde sidste gang.. Så er vi i 1. DIV inden han er i gang igen..

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Proppen » 6. nov 2022, 17:21

Dalbjerg skrev:
6. nov 2022, 17:18
Proppen skrev:
6. nov 2022, 16:37
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:49
Proppen skrev:
6. nov 2022, 15:45
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:43
Det var altså i 1. halvleg, vi smed det, sorry to say. Alt for lidt ud af overtaget, og så kommer et hold med bedre spillere bare frem til nogle halve chancer, de smider ind. AaB som nedrykker, det er så meget hugget i runer på gravstenen nu. Og eftersigende er der ingen plan B for, hvordan man skal overleve det.
Ja, men fine momenter i dag. Man kan godt se Hamréns aftryk. Det var bare alt, alt for sent, man sadlede om. Han når ikke at rette op på det. I dag bliver defensive fejl igen afgørende, og vi ser endnu engang, hvor sårbart det er, at lykkeridderne Ramkilde er eneste angriber.
Jeg er uenig, det er ikke de defensive fejl, som bliver afgørende, for der er objektivt set ikke ret meget fejl fra vores side over de to situationer, de scorer på. Det er vores elendige udnyttelse af vores gode perioder og mange gode opspil de føste 45 minutter, som leverer dette nederlag.
Ved mål nr. 1 lader keeperen den gå ind i det korte hjørne. Det er en notorisk fejl og må ikke ske. Ved det andet mål sejler de bare rundt.
Du er satme god til at fortælle, at du ikke har begreb om fodboldspillet, uden at sige det..

"Kort hjørne".. HAHAHA.. Det er som at høre mine U9 dregne, som prøver at gentage nogle ord, som de har hørt i fjernsynet, men ikke har forstået..

Vores mål, der kan man til nøds tale om kort hjørne.. Men nej, det er ikke kort hjørne ved deres mål..

Alligevel vildt så meget du er villig til at udstille dig selv..
Jeg tænker egentligt, at dit indlæg er det, der udstillet mest. Men jeg er godt og grundig træt af, at den her slags hjerneløse, destruktive indlæg bliver tolerer i så udpræget grad som på det jer forum.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 18:41

Proppen skrev:
6. nov 2022, 17:21
Dalbjerg skrev:
6. nov 2022, 17:18
Proppen skrev:
6. nov 2022, 16:37
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:49
Proppen skrev:
6. nov 2022, 15:45
Funky skrev:
6. nov 2022, 15:43
Det var altså i 1. halvleg, vi smed det, sorry to say. Alt for lidt ud af overtaget, og så kommer et hold med bedre spillere bare frem til nogle halve chancer, de smider ind. AaB som nedrykker, det er så meget hugget i runer på gravstenen nu. Og eftersigende er der ingen plan B for, hvordan man skal overleve det.
Ja, men fine momenter i dag. Man kan godt se Hamréns aftryk. Det var bare alt, alt for sent, man sadlede om. Han når ikke at rette op på det. I dag bliver defensive fejl igen afgørende, og vi ser endnu engang, hvor sårbart det er, at lykkeridderne Ramkilde er eneste angriber.
Jeg er uenig, det er ikke de defensive fejl, som bliver afgørende, for der er objektivt set ikke ret meget fejl fra vores side over de to situationer, de scorer på. Det er vores elendige udnyttelse af vores gode perioder og mange gode opspil de føste 45 minutter, som leverer dette nederlag.
Ved mål nr. 1 lader keeperen den gå ind i det korte hjørne. Det er en notorisk fejl og må ikke ske. Ved det andet mål sejler de bare rundt.
Du er satme god til at fortælle, at du ikke har begreb om fodboldspillet, uden at sige det..

"Kort hjørne".. HAHAHA.. Det er som at høre mine U9 dregne, som prøver at gentage nogle ord, som de har hørt i fjernsynet, men ikke har forstået..

Vores mål, der kan man til nøds tale om kort hjørne.. Men nej, det er ikke kort hjørne ved deres mål..

Alligevel vildt så meget du er villig til at udstille dig selv..
Jeg tænker egentligt, at dit indlæg er det, der udstillet mest. Men jeg er godt og grundig træt af, at den her slags hjerneløse, destruktive indlæg bliver tolerer i så udpræget grad som på det jer forum.
Når du opfører dig som en gennemført troll uden reel fodboldindsigt, og bare kører den samme rille igen og igen og igen, og så tuder over at folk giver dig modspil, tja så passer det flot ned i standardformlen for troll-opførsel..

Alternativt så finder du lige nogle kapaciteter indenfor fodbolden, som vil kalde det tredje mål i BIF eller SIFs første mål for et drop..
Når du ikke kan det, ja så må man også forvente at få noget røg tilbage..
Hvis man er glad for at anvende knopperne på fodboldstøvlerne, så er det dumt selv at bruge pølsebakker som benskinner..

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Ruddifanten » 6. nov 2022, 18:43

Det eneste jeg umiddelbart ser som en fordel er at vi er på denne side af transfer vinduet og kan agere :o

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af OrkSatme » 6. nov 2022, 18:44

Nu så jeg kampen fra tribunen, hvor man selvfølgelig godt kan blive revet med af stemningen, men var dommeren ikke helt ude og sejle idag? Fra min vinkel så det ud som om at Lars Kramer blev decideret sparket ned i feltet. Derudover flere kendelser der så meget mærkelige ud.

Og nej det er ikke for at give dommeren skylden for nederlaget. Det er ene og alene vores egen skyld.
All Cats Are Beautyfull

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 18:47

Ruddifanten skrev:
6. nov 2022, 18:43
Det eneste jeg umiddelbart ser som en fordel er at vi er på denne side af transfer vinduet og kan agere :o
Begrænset midler selv hvis bestyrelsen sætter alt på et bræt, og så er man i en skidt position til at hente spillere, som man reelt har råd til, fordi man ligner en sikker nedrykningsklub..

Det bliver lejesvende, eller så grimme klausuler i kontrakterne..

Det er sortseer, men vi må også bare erkende, at vi ikke henter en Augu og en "Duncan" denne gang.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 18:49

OrkSatme skrev:
6. nov 2022, 18:44
Nu så jeg kampen fra tribunen, hvor man selvfølgelig godt kan blive revet med af stemningen, men var dommeren ikke helt ude og sejle idag? Fra min vinkel så det ud som om at Lars Kramer blev decideret sparket ned i feltet. Derudover flere kendelser der så meget mærkelige ud.

Og nej det er ikke for at give dommeren skylden for nederlaget. Det er ene og alene vores egen skyld.
De kiggede ikke nok på den, fordi hvis SIF manden ikke rammer bolden, så er der straffespark..
Men et af de der straffespark, som ødelægger spillet, men. Havde været dejlig for AaB i dag.. (forudsat at vi havde scoret på hjørnesparket efter det brændte straffespark :S ;))

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Nitten » 6. nov 2022, 19:13

Kusk ind, 10 min senere scoring til SIF
Lucas ind, 5 min senere scoring til SIF

gid det var Lucas og ikke Kusk vi havde sendt videre

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af OrkSatme » 6. nov 2022, 19:22

Dalbjerg skrev:
6. nov 2022, 18:49
OrkSatme skrev:
6. nov 2022, 18:44
Nu så jeg kampen fra tribunen, hvor man selvfølgelig godt kan blive revet med af stemningen, men var dommeren ikke helt ude og sejle idag? Fra min vinkel så det ud som om at Lars Kramer blev decideret sparket ned i feltet. Derudover flere kendelser der så meget mærkelige ud.

Og nej det er ikke for at give dommeren skylden for nederlaget. Det er ene og alene vores egen skyld.
De kiggede ikke nok på den, fordi hvis SIF manden ikke rammer bolden, så er der straffespark..
Men et af de der straffespark, som ødelægger spillet, men. Havde været dejlig for AaB i dag.. (forudsat at vi havde scoret på hjørnesparket efter det brændte straffespark :S ;))
Haha ja præcis.

En anden ting er, at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor vi først sætter Sousa ind til allersidst..
All Cats Are Beautyfull

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af gravballe » 6. nov 2022, 19:45

Så lige første mål igen.. Det er sku halv dårligt og han reagere jo knapt på skudt til andet mål. Ham og Høgh passer meget godt til det nivue AaB skal have for at blive en stabil midter klub i 1 div

Manden har ingen point givende redninger

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Danni » 6. nov 2022, 20:09

Er der nogen dommersagkyndige, der kan forklare, hvordan det hænger sammen, at flere gange i løbet af de minimum 6 minutters tillægstid forklarer dommeren flere gange både verbalt og med gestikuleren ved at pege på sit ur, at han lægger tid til, når Silkeborg prøver at trække tiden, så AaB-spillerne skal tage det roligt med deres frustration og når så de 6 minutter er gået, så har han ombestemt sig og vil alligevel ikke lægge tid til?
Længe leve arbejderklassen!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4757
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Maglau » 6. nov 2022, 21:00

F…… ærgerligt nederlag synes vi fortjente mere.
Må nok se i øjnene at vi skal vinde resten af kampene for at klare os med i den top seks og det bliver nok svært med kampe i Farum og i parken efter jul.
Det bliver endnu et dødssygt nedrykningsspil.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1218
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Spanky » 6. nov 2022, 21:17

Maglau skrev:
6. nov 2022, 21:00
F…… ærgerligt nederlag synes vi fortjente mere.
Må nok se i øjnene at vi skal vinde resten af kampene for at klare os med i den top seks og det bliver nok svært med kampe i Farum og i parken efter jul.
Det bliver endnu et dødssygt nedrykningsspil.
Top-6?!? Har du ikke set superliga i 2022, eller hvad? Det handler om overlevelse, intet andet.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af RicoBR02 » 6. nov 2022, 21:17

Maglau skrev:
6. nov 2022, 21:00
F…… ærgerligt nederlag synes vi fortjente mere.
Må nok se i øjnene at vi skal vinde resten af kampene for at klare os med i den top seks og det bliver nok svært med kampe i Farum og i parken efter jul.
Det bliver endnu et dødssygt nedrykningsspil.
Tror bestemt heller ikke at vores fokus lige nu skal være på top 6!!!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4757
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Maglau » 6. nov 2022, 21:25

Spanky skrev:
6. nov 2022, 21:17
Maglau skrev:
6. nov 2022, 21:00
F…… ærgerligt nederlag synes vi fortjente mere.
Må nok se i øjnene at vi skal vinde resten af kampene for at klare os med i den top seks og det bliver nok svært med kampe i Farum og i parken efter jul.
Det bliver endnu et dødssygt nedrykningsspil.
Top-6?!? Har du ikke set superliga i 2022, eller hvad? Det handler om overlevelse, intet andet.
Netop - jeg har set superliga og derfor skriver som jeg før - nu hvor top seks næsten 100 % sikkert er væk gælder det om at få point nok til overlevelse.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 21:27

gravballe skrev:
6. nov 2022, 19:45
Så lige første mål igen.. Det er sku halv dårligt og han reagere jo knapt på skudt til andet mål. Ham og Høgh passer meget godt til det nivue AaB skal have for at blive en stabil midter klub i 1 div

Manden har ingen point givende redninger
Beklager, men det er simpelthen noget vrøvl ud fra et målmandsteknik-synspunkt..

Det første mål går vel ind 7-8 gange ud af 10 minimum..

Det andet mål vil jeg gå så langt og sige, at det går ind 10 ud af 10, om så du satte FCKs keeperne i kassen.. Fordi der sker det der nu engang sker, hvor der bliver sparket hårdt i feltet mod den ene side, og sekundet efter sparkes der så hårdt i den anden side, og uden synsvinkel til at se bolden..

Folk er simpelthen urealistiske, og sidder og kigger på slowmotion, og mener at der bliver reageret sent..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 06.11.2022

Indlæg af Dalbjerg » 6. nov 2022, 21:29

Maglau skrev:
6. nov 2022, 21:25
Spanky skrev:
6. nov 2022, 21:17
Maglau skrev:
6. nov 2022, 21:00
F…… ærgerligt nederlag synes vi fortjente mere.
Må nok se i øjnene at vi skal vinde resten af kampene for at klare os med i den top seks og det bliver nok svært med kampe i Farum og i parken efter jul.
Det bliver endnu et dødssygt nedrykningsspil.
Top-6?!? Har du ikke set superliga i 2022, eller hvad? Det handler om overlevelse, intet andet.
Netop - jeg har set superliga og derfor skriver som jeg før - nu hvor top seks næsten 100 % sikkert er væk gælder det om at få point nok til overlevelse.
Det har det gjort siden Viborgkampen..

At folk kan sidde og kigge på antal point, og fuldstændig glemme, at vi vel kun har "været med i kampen" i 5-6 kampe i denne sæson, ja det er skræmmende..

Kig på odds for at AaB rykker ned!!!

Bookmakerne giver altså ikke penge væk..

Besvar