Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 17. feb 2023, 23:08

RicoBR02 skrev:
17. feb 2023, 22:32
R Rosenberg skrev:
17. feb 2023, 22:30
RicoBR02 skrev:
17. feb 2023, 22:25
Hvorfor er der ingen der sætter spørgsmålstegn ved sådan en som Helenius? Han ser sgu da om nogen, ugidelig ud i måden han bevæger sig rundt på banen, samme med thelander der igen klokker i den men dog spiller sig stærkt op især i anden halvleg. Nå herre gud, vi har flere chancer. Jeg tror på det indtil det er matematisk umuligt..
Jeg synes også, han så lad ud. Men så lagde jeg lidt mærke, hvem han skulle spille ping-pong med: Lucas, Prip, Højholt, Ludewig. Så er det satme heller ikke nemt at være ene mand på toppen, når man har fire elendigheder omkring sig, hvoraf tre af dem heller ikke rigtig gider.
Han er enig med dig og vælger lige at smide holdet under bussen her.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9640624
Jeg er så bitter.. Imorgen er jeg positiv igen, lige nu.... puha..
Befriende ærlighed, for han har jo ret. At foretrække frem for interviews med Pallesen, Prip, Lucas etc, som bare fyrer de sædvanlige floskler af.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kasper » 17. feb 2023, 23:09

EnvenafFolket skrev:
17. feb 2023, 23:00
Aalborg frederikshavner skrev:
17. feb 2023, 22:57
I aften er alt noget lort men intet er tabt, sejrene skal nok komme og vi undgår selvfølgelig nedrykning.
Siden dag ét har du været skeptisk over for alle spillere AaB skriver kontrakt med, men du er evig optimist i alle kamptråde og rammer forkert 99% af gangene. Det er det vildeste jinx ffs!
Han har dog ret i at det ikke er slut endnu, selvom det er umuligt at være positiv i aften
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 17. feb 2023, 23:09

Hovedet skrev:
17. feb 2023, 22:32
R Rosenberg skrev:
17. feb 2023, 22:14
Funky skrev:
17. feb 2023, 21:55
R Rosenberg skrev:
17. feb 2023, 21:33
Funky skrev:
17. feb 2023, 21:24
R Rosenberg skrev:
17. feb 2023, 21:21
Hamrén koger på nogle punkter, ja. Det er fx helt gak med Ludewig frem for Sousa. Eller Prip frem for Sousa.

Men tager man bare en lille historisk brille på, er der jo NUL trænere, der har kunnet få dette hold til at spille de seneste 8 år. Og det gennemgående tema er manglende karakter, ære, nosser og hjerte. Kan man ikke få sit fedtspilleri til at fungere, så tæsker man igennem i stedet. Men ikke i AaB, der slår man op i banen.

Dem, der har sammensat truppen og dem, der står på banen, bærer et meget større ansvar end Hamrén. Og det gennemgående navn her er Bælum.

Hvis ikke engang Hamrén kan få banket noget karakter i spillerne - og det kan han jo åbenbart ikke - så er der ingen, der kan.
Friis var undervejs, men der var øjensynligt nogen, som ikke brød sig om hans stil.
Det kan man jo altid diskutere - det var vist meget op og ned; også til sidst. Men jeg forstod jo heller ikke den fyring, som jeg syntes, kom altid for tidligt.

Min pointe er blot, at hvis ikke Hamrén kan få en trup til at have lidt hjerte i brystet, så er der ingen, der kan (og det er der jo ingen, der har kunnet siden Kent)
Hvilke bragende succeser har Hamrén egentlig leveret siden AaB-mesterskabet?
Jeg taler ikke om bragende succeser, men om coaching, krav og vilje.
Men et mesterskab med Rosenborg og to kvalifikationer med Sverige er vel ok. Og 2 x landstræner er vel også ok. Men som sagt, er det ikke pointen.
Men det er desværre et trist eftermæle, han - efter al sandsynlighed - er på vej til at få i AaB. Han bliver synonym med den største nedtur i klubbens Superligahistorie; jeg var også temmelig trist, da jeg erfarede, at han skulle være ny træner. Både på hans og AaBs vegne. Kun en klub uden et fremtidsperspektiv søger tilbage til en svunden epoke på den måde. Ikke bare fører det intet positivt med sig, det sværter også mindet om fordums storhed til.

Og apropos fremtidsperspektiv; skal der eksistere et sådant, er det ikke afhængig af begivenhederne på banen i denne halvsæson, men derimod om historierne om en ekstern investor holder vand. Ellers er det i grunden ret ligegyldigt.
Enig. Og jeg har også stadig til gode at forstå, hvorfor han takkede ja. Men han må jo elske klubben uhyrligt meget mere, end man går og tror.
Ædruelighedens stemme

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kempes » 17. feb 2023, 23:16

Soren skrev:
17. feb 2023, 22:13
Jeg er meget forvirret og desillusioneret over hvor vi er nu og hvorfor

For ca ét år siden afleverede Cofuentes os som et tophold. Hvad havde han, som vi ikke har nu. Ja Rinne, men det er vel ikke hele forskellen.

Forskellen er vel at vinhandel en tydelig spillestil og fik tid til at arbejde med den.
Resultaterne under Cifuentes var væsentligt bedre end fortjent i forhold til spil og statistikker. Sidste sæson scorede vi f.eks 47 mål med XG (expected Goal) på 40,5. Vi var holdet med både næstfærrest afslutninger og chancer skabt. Til gengæld scorede vi mange mål pga. dødbolde. og Ja så var Rinne samtidig ligaens bedste målmand.

Hamren har lige haft 3 måneder til at finde en tydelig spillestil. Mere tid får en træner aldrig nogensinde, hverken i Premier League, Superligaen eller i Serie 5.

Han - og resten af trænerteamet - har fejlet gevaldigt fra den 1.dag han overtog holdet i september.
.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. feb 2023, 23:17

EnvenafFolket skrev:
17. feb 2023, 23:00
Aalborg frederikshavner skrev:
17. feb 2023, 22:57
I aften er alt noget lort men intet er tabt, sejrene skal nok komme og vi undgår selvfølgelig nedrykning.
Siden dag ét har du været skeptisk over for alle spillere AaB skriver kontrakt med, men du er evig optimist i alle kamptråde og rammer forkert 99% af gangene. Det er det vildeste jinx ffs!
Kramer er tilbage næste kamp hvilket er en forstærkning og derudover er Bakiz forhåbentlig snart klar til at spille en hel kamp. Jeg ser gerne en offensiv med Sousa, Helenius og Bakiz som er spillere der alle er målfarlige men som også har blik for deres medspillere.
Hvis de får lov til at spille sammen tror jeg at de kan blive mange point værd.

Det løser absolut ikke alle problemer men vi skal kunne overleve med det spiller materiale som er til rådighed

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af baresi » 17. feb 2023, 23:27

troelsh skrev:
17. feb 2023, 22:50
Helenius har ret, han var fuldstændig alene, og han kan jo virkelig mærke kontrasten fra Silkeborg.
Derfor er det desværre ingen overaskelse, at Helenius ikke bliver en succes i AaB, for han skal være på et hold der fungerer.
Fedt han siger det - det vi trænger til

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af gravballe » 17. feb 2023, 23:41

baresi skrev:
17. feb 2023, 23:27
troelsh skrev:
17. feb 2023, 22:50
Helenius har ret, han var fuldstændig alene, og han kan jo virkelig mærke kontrasten fra Silkeborg.
Derfor er det desværre ingen overaskelse, at Helenius ikke bliver en succes i AaB, for han skal være på et hold der fungerer.
Fedt han siger det - det vi trænger til
Det var Makaric jo også.. Men der var historien jo bare at han var for dårlig...

Det er som jeg altid har sagt.. AaB spiller ikke sine angriber gode, og de servicere dem elendigt, og det har været et problem i mange mange mange år..

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Klaus » 17. feb 2023, 23:57

Så er jeg kommet hjem. At vi taber i dag er, hvad der kan ske.... Men jeg har det godt nok svært med vores trænerteamet måde at sætte holdet på. At sætte Sousa ind 3 minutter før tid, minder i den grad om pligtforsømmelse. Den uhyggelige sandhed er, at Hamren overtog tøjlerne efter en fornuftig periode fra Friis. Vi har ikke spillet eneste god kamp siden Hamren blev træner. En vigtig dyd er, at man ikke må sætte sig selv over holdet. Men hvad er det egentlig vores trænerteam gør, når de sætter hold som de gør. Vi har haft en topscorer fra den serbiske liga, han scorede mål, måske ikke nok, men han scorede, ud med ham. Vi har en målmand med erfaring fra Serie A, på bænken med ham. Spilleren med flest assist i truppen i denne sæson, sætter vi også lige på bænken. Skal et trænerteam ikke netop bedømmes på om de udvikler spillerne og får det bedste ud af dem. Og frem for alt om de sætter det bedste hold????

I dag kan man undre sig over at vi i en hel halvleg med orkanen i ryggen har lige præcis 0 skud udefra. AGF skulle omvendt bruge 50 sekunder før de have sendt det første skud afsted. Hvad var planen, vi skulle spille 4 3 3 alligevel lå Helenius alene fremme og fik ikke et eneste oplæg at arbejde med. En dårlig første halvleg blev efterfulgt af en endnu ringere anden, fraset de sidste 3 minutter hvor Sousa fik sat en smule rav i den. Havde det ikke været for Thelander i dag kunne vi have tabt meget mere. Er det virkelig hvad man vil byde 8000 tilskuere, der trodser alt for at bakke holdet op. Vesttribunen er verdensklasse, og det er utroligt, at opbakning igen er så god, med det vi tilskuere bliver præsenteret for...

Jeg ved ikke om det er Bælum eller hvem pokker det er. Men man har foretaget 3 totalt vanvittige dispositioner i denne sæson. Man har solgt Kusk, måske i den mildere afdeling da vi trods alt fik Sousa ind. Så solgte man Ross efter transferdeadline, netop som Friis var ved at få styr på holdet efter en serie gode kampe. Man hyrer en kontraktløs psyko og fandme om man ikke også fyrede Friis.... Havde man gjort det efter foråret havde det måske givet mening. Men man gjorde det efter hans bedste periode i klubben og lige da spillet begyndte at fungere. Siden da har vi ikke spillet en eneste god kamp. Og for at toppe det hele er en stakkels legende-træner i gang med at ødelægge sit eftermæle....

Godt vi har et par nemme kampe nu. :@ :@ :@

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kristian » 17. feb 2023, 23:59

Klaus skrev:
17. feb 2023, 23:57
Så er jeg kommet hjem. At vi taber i dag er, hvad der kan ske.... Men jeg har det godt nok svært med vores trænerteamet måde at sætte holdet på. At sætte Sousa ind 3 minutter før tid, minder i den grad om pligtforsømmelse. Den uhyggelige sandhed er, at Hamren overtog tøjlerne efter en fornuftig periode fra Friis. Vi har ikke spillet eneste god kamp siden Hamren blev træner. En vigtig dyd er, at man ikke må sætte sig selv over holdet. Men hvad er det egentlig vores trænerteam gør, når de sætter hold som de gør. Vi har haft en topscorer fra den serbiske liga, han scorede mål, måske ikke ok, men han scorede, ud med ham. Vi har en målmand med erfaring fra Serie A, på bænken med ham. Spilleren med flest assist i truppen i denne sæson, sætter vi også lige på bænken. Skal et trænerteam ikke netop bedømmes på om de udvikler spillerne og får det bedste ud af dem. Og frem for alt om de sætter det bedste hold????

I dag kan man undre sig over at vi i en hel halvleg med orkanen i ryggen har lige præcis 0 skud udefra. AGF skulle omvendt bruge 50 sekunder før de have sendt det første skud afsted. Hvad var planen, vi skulle spille 4 3 3 alligevel lå Helenius alene fremme og fik ikke et eneste oplæg at arbejde med. En dårlig første halvleg blev efterfulgt af en endnu ringere anden, fraset de sidste 3 minutter hvor Sousa fik sat en smule rav i den. Havde det ikke været for Thelander i dag kunne vi have tabt meget mere. Er det virkelig hvad man vil byde 8000 tilskuere, der trodser alt for at bakke holdet op. Vesttribunen er verdensklasse, og det er utroligt, at opbakning igen er så god, med det vi tilskuere bliver præsenteret for...

Jeg ved ikke om det er Bælum eller hvem pokker det er. Men man har foretaget 3 totalt vanvittige dispositioner i denne sæson. Man har solgt Kusk, måske i den mildere afdeling da vi trods alt fik Sousa ind. Så solgte man Ross efter transferdeadline, netop som Friis var ved at få styr på holdet efter en serie gode kampe. Man hyrer en kontraktløs psyko og fandme om man ikke også fyrede Friis.... Havde man gjort det efter foråret havde det måske givet mening. Men man gjorde det efter hans bedste periode i klubben og lige da spillet begyndte at fungere. Siden da har vi ikke spillet en eneste god kamp. Og for at toppe det hele er en stakkels legende-træner i gang med at ødelægge sit eftermæle....

Godt vi har et par nemme kampe nu. :@ :@ :@
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9640624

Helenius siger det meget rammende her.."hvor fanden skal jeg spille den hen"

Spil nu for fanden med de bedste omkring Helenius..det her syrekick med en højre back som kant...det er helt godnat!!

Nu skal Hamren sq til og tage sig sammen.
------------------
mvh Kristian

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Krede » 18. feb 2023, 00:03

Helenius plejer at blive sat op af dygtige medspillere som kusk og vallys. Der kom intet til ham.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 340
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Nordjyden HY » 18. feb 2023, 00:09

Klaus skrev:
17. feb 2023, 23:57
I dag kan man undre sig over at vi i en hel halvleg med orkanen i ryggen har lige præcis 0 skud udefra. AGF skulle omvendt bruge 50 sekunder før de have sendt det første skud afsted. Hvad var planen, vi skulle spille 4 3 3 alligevel lå Helenius alene fremme og fik ikke et eneste oplæg at arbejde med. En dårlig første halvleg blev efterfulgt af en endnu ringere anden, fraset de sidste 3 minutter hvor Sousa fik sat en smule rav i den. Havde det ikke været for Thelander i dag kunne vi have tabt meget mere. Er det virkelig hvad man vil byde 8000 tilskuere, der trodser alt for at bakke holdet op. Vesttribunen er verdensklasse, og det er utroligt, at opbakning igen er så god, med det vi tilskuere bliver præsenteret for...
Hørt!
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Martino » 18. feb 2023, 00:25

AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Brodernumsi » 18. feb 2023, 01:19

Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Som du også skrev i Hamrén-tråden?

Eller måske rykkede vi ned, da vi ansatte ham, der ansatte Hamrén, eller ham der ansatte ham der ansatte Hamrén...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af doukas » 18. feb 2023, 08:13

Klub-rekorden for flest nederlag i streg blev slået i går (Superligaen).

Nu venter FCK og FCM.

Har ikke ord for, hvor jammerligt det er blevet.

En vanvittig sæson, hvor de katastrofale beslutninger har ligget som perler på en snor, så der kan skrives en lang roman herom.

Det eneste lys i mørket er, om vi kan få nogle kompetente investorer ind, som gør vi ikke skal ligge og rode i 1. division alt for længe.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Stegosaurus » 18. feb 2023, 08:20

Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Enig. Det er faldet fuldstændigt fra hinanden under Hamrén og han aner tydeligvis ikke, hvad han skal stille op.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. feb 2023, 08:28

Vi havde jo ingen plan i går. Hver gang AGF pressede bare lidt, så var vi skakmat.

Der skulle vi selvfølgelig have prøvet med bolde bag deres bagkæde, maksimalt pres og satse på erobring højt oppe på deres halvdel. Dette selvsagt i 1 halvleg.

Dernæst så virker vores positioner yderst fastlåste. Det betyder, at vi er nemmere at læse og lukke ned. Vi skaber ikke overtal og igen igen bliver vi nemmere at læse.

Noget af de Silkeborg fx gør godt, det er jo netop at de lader positionerne være flydende. Skaber overtal og kan dermed spille sig ud af presset.

Vi lod AGF have alt for meget plads. Den der attitude som Hamren snakker om, fremstår mere som noget Mette Frederiksen kunne postulere i en vild spin manøvre. Vi var på hjemmebane og lignede et hold uden en plan.. helt til grin efter en lang pause, hvor der netop skulle arbejdes med taktikken.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Martino » 18. feb 2023, 08:34

Brodernumsi skrev:
18. feb 2023, 01:19
Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Som du også skrev i Hamrén-tråden?

Eller måske rykkede vi ned, da vi ansatte ham, der ansatte Hamrén, eller ham der ansatte ham der ansatte Hamrén...
Det mindes jeg ikke.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af doukas » 18. feb 2023, 08:35

Stegosaurus skrev:
18. feb 2023, 08:20
Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Enig. Det er faldet fuldstændigt fra hinanden under Hamrén og han aner tydeligvis ikke, hvad han skal stille op.
1 sejr, 4 uafgjorte og 5 nederlag eller et snit på 0,7 point. Det var der ikke mange AaB-trænere, som havde overlevet.

Det virker desværre til, at Hamren ikke længere har det, der skal til. Og for første gang synes jeg, at han virkede decideret modløs i interviewet efter kampen, og nå ja, så har han været ude og sige, at 1 point havde været fair, hvilket jeg er helt uenig i. AGF var på alle parametre bedre i går.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
MarkyMark
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af MarkyMark » 18. feb 2023, 08:52

At Hamrén udtaler til Nordjyske at han efter i går er mere sikker end nogensinde på overlevelse viser bare, at der er behov for at afslutte dette eksperiment, erkende at man har fejlet eklatant, og forhindre at Hamrén søler sit renomé endnu mere til.

Hvis det her er resultatet at tre måneders træning, så har han spillet fallit på hele pladen. Vi var ikke i nærheden af noget som helst mod et AGF-hold der på ingen måde var prangende.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kempes » 18. feb 2023, 09:05

doukas skrev:
18. feb 2023, 08:35
Stegosaurus skrev:
18. feb 2023, 08:20
Martino skrev:
18. feb 2023, 00:25
AaB rykkede ned den dag de ansatte Hamrén. Desværre en helt forkert beslutning, selvom Hamrén er en yderst sympatisk person.
Enig. Det er faldet fuldstændigt fra hinanden under Hamrén og han aner tydeligvis ikke, hvad han skal stille op.
1 sejr, 4 uafgjorte og 5 nederlag eller et snit på 0,7 point. Det var der ikke mange AaB-trænere, som havde overlevet.

Det virker desværre til, at Hamren ikke længere har det, der skal til. Og for første gang synes jeg, at han virkede decideret modløs i interviewet efter kampen, og nå ja, så har han været ude og sige, at 1 point havde været fair, hvilket jeg er helt uenig i. AGF var på alle parametre bedre i går.
Der er ingen tvivl om at Hamren og hans assistenter burde smides på porten. Skaden er dog sket og vi er de facto rykket ned.

Jeg tvivler dog på om det giver mening at ansætte ny træner på nuværende tidspunkt? Med et forestående salg af klubben aner vi ikke hvad der sker efter sommerferien, så vi skal nok have en ny træner til næste sæson.

Jeg tror ikke på, at man her i foråret kan få trænet på en spillestil, der kan passe til en oprykkerfavorit i Nordic bet ligaen.

Hvilken træner vil også have den tvivlsomme ære at føre en klub, der har været i landets bedste række i 36 år ned i den næstbedste?

Besvar