Erik Hamren

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Erik Hamren

Indlæg af DarkHorse9000 » 19. mar 2023, 12:23

R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 10:24
baresi skrev:
19. mar 2023, 09:47
jayC skrev:
19. mar 2023, 06:02
baresi skrev:
18. mar 2023, 17:46
michael_nagg skrev:
18. mar 2023, 17:29
Kunji skrev:
17. mar 2023, 21:42


Han ryger da til FCM. Tydeligste match på personlighed nogensinde set i superligaen.
Ja det kan da godt være du har ret i.
David ville være den rigtige lige nu.
Spiller simpelt og direkte og har attituden.
Taber vi til Randers så skal man sætte hamren på
Porten.
Man kan ikke beholde en mand der har vinder 1 gang i 13 kampe i en nedrykningskamp
Jeg syns man har ALt at vinde.
Vi har efter i dag 30 point at spille om, i værste fald har vi 7 op til Horsens, 3 op til Lyngby ..

Vi har simpelthen ikke råd til at beholde Hamren .. Og det er i min optik også selvom vi vinder over Randers ..

Vi har i størstedelen af perioden med Hamren vist så elendig spil, at vi får ikke 6 ud af de 30 point med ham ved roret
Enig
Hvad er det - sådan helt nøgternt - I forestiller jer, kommer til at ske ved at skifte træner nu?
Sådan har jeg det os.. Medmindre Hamrén taber tilliden fra stab og spillere, så har jeg svært ved at se en mirakelmager flytte truppen på 14 dage. Og det virker heller ikke til de har en tre års klar endnu.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Erik Hamren

Indlæg af baresi » 19. mar 2023, 12:40

R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 10:24
baresi skrev:
19. mar 2023, 09:47
jayC skrev:
19. mar 2023, 06:02
baresi skrev:
18. mar 2023, 17:46
michael_nagg skrev:
18. mar 2023, 17:29
Kunji skrev:
17. mar 2023, 21:42


Han ryger da til FCM. Tydeligste match på personlighed nogensinde set i superligaen.
Ja det kan da godt være du har ret i.
David ville være den rigtige lige nu.
Spiller simpelt og direkte og har attituden.
Taber vi til Randers så skal man sætte hamren på
Porten.
Man kan ikke beholde en mand der har vinder 1 gang i 13 kampe i en nedrykningskamp
Jeg syns man har ALt at vinde.
Vi har efter i dag 30 point at spille om, i værste fald har vi 7 op til Horsens, 3 op til Lyngby ..

Vi har simpelthen ikke råd til at beholde Hamren .. Og det er i min optik også selvom vi vinder over Randers ..

Vi har i størstedelen af perioden med Hamren vist så elendig spil, at vi får ikke 6 ud af de 30 point med ham ved roret
Enig
Hvad er det - sådan helt nøgternt - I forestiller jer, kommer til at ske ved at skifte træner nu?
For at få et anderledes resultat skal man gøre noget anderledes.
Lige nu har vi ikke brug for en langsigtet spil medtode
Men noget der kan skabe em ændring og som giver større chancer for sejr med den trip vi har.
Spørgsmålet er mere - hvad forventer i der sker ved at beholde ham?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Erik Hamren

Indlæg af R Rosenberg » 19. mar 2023, 12:53

baresi skrev:
19. mar 2023, 12:40

For at få et anderledes resultat skal man gøre noget anderledes.
Lige nu har vi ikke brug for en langsigtet spil medtode
Men noget der kan skabe em ændring og som giver større chancer for sejr med den trip vi har.
Spørgsmålet er mere - hvad forventer i der sker ved at beholde ham?
Men der er jo intet, hverken retrospektivt eller i det nuværende, der peger på, at et skift af træner her og nu vil medføre en bedring.

Cifu, hård og systematisk: nul succes.
Friis, anerkendende og pædagogisk: nul succes.
Hamrén, giga erfaren og høje krav: nul succes.

Dertil kan du lægge den anden Friis, som heller ikke havde megen succes.

Og endnu et trænerskift, endnu en ny måde at gøre tingene på, endnu et nyt system at arbejde i. Hvordan tror du, at en trup med alle de trænerskift og en i forvejen svagelig psyke vil modtage det?

Der er absolut INTET, der tilsiger, at endnu en træner i rækken vil medføre en bedring. Tværtimod.
Ædruelighedens stemme

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Erik Hamren

Indlæg af Mr Gold » 19. mar 2023, 12:54

baresi skrev:
19. mar 2023, 12:40
R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 10:24
baresi skrev:
19. mar 2023, 09:47
jayC skrev:
19. mar 2023, 06:02
baresi skrev:
18. mar 2023, 17:46
michael_nagg skrev:
18. mar 2023, 17:29


Ja det kan da godt være du har ret i.
David ville være den rigtige lige nu.
Spiller simpelt og direkte og har attituden.
Taber vi til Randers så skal man sætte hamren på
Porten.
Man kan ikke beholde en mand der har vinder 1 gang i 13 kampe i en nedrykningskamp
Jeg syns man har ALt at vinde.
Vi har efter i dag 30 point at spille om, i værste fald har vi 7 op til Horsens, 3 op til Lyngby ..

Vi har simpelthen ikke råd til at beholde Hamren .. Og det er i min optik også selvom vi vinder over Randers ..

Vi har i størstedelen af perioden med Hamren vist så elendig spil, at vi får ikke 6 ud af de 30 point med ham ved roret
Enig
Hvad er det - sådan helt nøgternt - I forestiller jer, kommer til at ske ved at skifte træner nu?
For at få et anderledes resultat skal man gøre noget anderledes.
Lige nu har vi ikke brug for en langsigtet spil medtode
Men noget der kan skabe em ændring og som giver større chancer for sejr med den trip vi har.
Spørgsmålet er mere - hvad forventer i der sker ved at beholde ham?
Det er mega svært lige nu, VIRKELIG!!!

Har intet rygter hørt om NF og David overhovedet,
Men har til gengæld hørt at TT ik er slettet fra listen endnu over fremtidige emner til den lange bane.

Og har også fået fortalt at roen i Randers aldrig helt har indfundet sig siden AaB var ude efter TT og han var mega klar dengang. Det har kostet lidt i kulissen, men vel kun naturligt.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Erik Hamren

Indlæg af baresi » 19. mar 2023, 13:20

R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 12:53
baresi skrev:
19. mar 2023, 12:40

For at få et anderledes resultat skal man gøre noget anderledes.
Lige nu har vi ikke brug for en langsigtet spil medtode
Men noget der kan skabe em ændring og som giver større chancer for sejr med den trip vi har.
Spørgsmålet er mere - hvad forventer i der sker ved at beholde ham?
Men der er jo intet, hverken retrospektivt eller i det nuværende, der peger på, at et skift af træner her og nu vil medføre en bedring.

Cifu, hård og systematisk: nul succes.
Friis, anerkendende og pædagogisk: nul succes.
Hamrén, giga erfaren og høje krav: nul succes.

Dertil kan du lægge den anden Friis, som heller ikke havde megen succes.

Og endnu et trænerskift, endnu en ny måde at gøre tingene på, endnu et nyt system at arbejde i. Hvordan tror du, at en trup med alle de trænerskift og en i forvejen svagelig psyke vil modtage det?

Der er absolut INTET, der tilsiger, at endnu en træner i rækken vil medføre en bedring. Tværtimod.
Jeg skriver heller ikke at et trænerskift er = succes.
Det eneste jeg anfægter at Hamren ikke prøver noget andet når det han gør ikke virker. Han ændrer intet - heller ikke i kampene. Indskiftninger jo men ikke nogen Større Plan B hvor man gør noget anderledes.
Plan A er bare Plan A og sen kontinuitet har vi viste efterhånden set inden jul i træningskampe og nu igangværende. Der sker intet.
Har spillerne skyld? Ja meget- men der er trods alt også både købt og solgt.
De leverer ikke varen men det gør Hamren godt nok heller ikke.
Derfor bør man gøre noget andet hvis ik han selv kan finde ud af det.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Erik Hamren

Indlæg af Mephisto2 » 19. mar 2023, 16:05

Ligner Hamréns sidste kamp…..

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Erik Hamren

Indlæg af Mr Gold » 19. mar 2023, 16:32

baresi skrev:
19. mar 2023, 13:20
R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 12:53
baresi skrev:
19. mar 2023, 12:40

For at få et anderledes resultat skal man gøre noget anderledes.
Lige nu har vi ikke brug for en langsigtet spil medtode
Men noget der kan skabe em ændring og som giver større chancer for sejr med den trip vi har.
Spørgsmålet er mere - hvad forventer i der sker ved at beholde ham?
Men der er jo intet, hverken retrospektivt eller i det nuværende, der peger på, at et skift af træner her og nu vil medføre en bedring.

Cifu, hård og systematisk: nul succes.
Friis, anerkendende og pædagogisk: nul succes.
Hamrén, giga erfaren og høje krav: nul succes.

Dertil kan du lægge den anden Friis, som heller ikke havde megen succes.

Og endnu et trænerskift, endnu en ny måde at gøre tingene på, endnu et nyt system at arbejde i. Hvordan tror du, at en trup med alle de trænerskift og en i forvejen svagelig psyke vil modtage det?

Der er absolut INTET, der tilsiger, at endnu en træner i rækken vil medføre en bedring. Tværtimod.
Jeg skriver heller ikke at et trænerskift er = succes.
Det eneste jeg anfægter at Hamren ikke prøver noget andet når det han gør ikke virker. Han ændrer intet - heller ikke i kampene. Indskiftninger jo men ikke nogen Større Plan B hvor man gør noget anderledes.
Plan A er bare Plan A og sen kontinuitet har vi viste efterhånden set inden jul i træningskampe og nu igangværende. Der sker intet.
Har spillerne skyld? Ja meget- men der er trods alt også både købt og solgt.
De leverer ikke varen men det gør Hamren godt nok heller ikke.
Derfor bør man gøre noget andet hvis ik han selv kan finde ud af det.
At det er en kaos klub lige for tiden ændrer ik på at de leverer INTET på banen. Det er Hamréns sidste kamp, selvom det er sørgeligt så har de ik råd til at lade være.
De er jo totalt pinlige at se på!!

I morgen senest middag står der en ny træner på Hornevej.
Jeg kan ik det være anderledes

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Erik Hamren

Indlæg af SteenA » 19. mar 2023, 17:40

Jeg tror først at der kommer en ny træner, når der kommer en afklaring på ejerskiftet. Det er ikke til at finde en kvalificeret træner, som man kun kan love 10 kampe i en håbløs situation. Så med mindre man vil lade Hamren gå og lade Hiljemark tage over resten af sæsonen, så skal vi nok afvente afklaringen med investorerne først.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Erik Hamren

Indlæg af emenike » 19. mar 2023, 17:51

SteenA skrev:
19. mar 2023, 17:40
Jeg tror først at der kommer en ny træner, når der kommer en afklaring på ejerskiftet. Det er ikke til at finde en kvalificeret træner, som man kun kan love 10 kampe i en håbløs situation. Så med mindre man vil lade Hamren gå og lade Hiljemark tage over resten af sæsonen, så skal vi nok afvente afklaringen med investorerne først.
Og spørgsmålet er også hvor hurtigt tingene kan falde på plads, selv når/hvis en overtagelse af klubben gennemføres. Tvivler på, at et nyt ejerskab bare fra den ene dag til den anden kommer ind med et splinternyt setup med ny sportsdirektør og ny cheftræner, sådanne ting kan sagtens trække ud hvis den proces ikke allerede har kørt i kulissen (som jeg næppe tror er tilfældet).
Immer für AaB, immer für Aalborg!

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Erik Hamren

Indlæg af SteenA » 19. mar 2023, 18:02

emenike skrev:
19. mar 2023, 17:51
SteenA skrev:
19. mar 2023, 17:40
Jeg tror først at der kommer en ny træner, når der kommer en afklaring på ejerskiftet. Det er ikke til at finde en kvalificeret træner, som man kun kan love 10 kampe i en håbløs situation. Så med mindre man vil lade Hamren gå og lade Hiljemark tage over resten af sæsonen, så skal vi nok afvente afklaringen med investorerne først.
Og spørgsmålet er også hvor hurtigt tingene kan falde på plads, selv når/hvis en overtagelse af klubben gennemføres. Tvivler på, at et nyt ejerskab bare fra den ene dag til den anden kommer ind med et splinternyt setup med ny sportsdirektør og ny cheftræner, sådanne ting kan sagtens trække ud hvis den proces ikke allerede har kørt i kulissen (som jeg næppe tror er tilfældet).
Man kunne måske godt forestille sig, at de nye investorer står klar med deres kandidat til direktør, sportschef og træner. Men selvfølgelig er det ikke så realistisk at alting falder på plads i løbet af et par uger. Lige nu går spændingen vel mest på, om investorerne trækker sig eller om der er en plan B hos dem. Kan jo også sagtens være at beslutningen bliver trukket en måned eller to mere, indtil nedrykningen er definitiv.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Erik Hamren

Indlæg af sulakvelidze » 19. mar 2023, 18:33

KEP stod vel nærmest og opfordrede AaB til en fyring af Hamrén. Og mon ikke det var hans sidste kamp? Jeg forestiller mig dog mest, at han vælger at gå selv. Jeg kan ikke rigtigt få fortællingen om den noble svensker og AaB til at ende med en fyring.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Erik Hamren

Indlæg af doukas » 19. mar 2023, 18:40

Ansættelsen af Hamren ligger vel efterhånden i samme kategori som ansættelsen af Ricardo Monitz, Rene Meulensten og Peter Hyballa.

På alle måder helt katastrofalt af Bælum, hvilket selvfølgelig også skal koste ham jobbet, såfrem det ender med en fyring af Hamren.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Erik Hamren

Indlæg af Hanga » 19. mar 2023, 19:00

doukas skrev:
19. mar 2023, 18:40
Ansættelsen af Hamren ligger vel efterhånden i samme kategori som ansættelsen af Ricardo Monitz, Rene Meulensten og Peter Hyballa.

På alle måder helt katastrofalt af Bælum, hvilket selvfølgelig også skal koste ham jobbet, såfrem det ender med en fyring af Hamren.
Jarh Erik er jo ikke en galning hentet ind langvejs fra. Han har en stor plads i klubbens historie, er en ordentlig person, og har hjertet med sig. Men det har uden tvivl været en fejl for alle parter. Det gør decideret ondt at se ham famle så meget i blinde. Selvom man godt kan prøve at adskille tingene, så forringer det jo hans eftermæle i klubben. Selvom jeg vil prøve at huske det positivt, som en mand der sprang til for at hjælpe klubben.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 682
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Erik Hamren

Indlæg af Mr Gold » 19. mar 2023, 19:04

SteenA skrev:
19. mar 2023, 17:40
Jeg tror først at der kommer en ny træner, når der kommer en afklaring på ejerskiftet. Det er ikke til at finde en kvalificeret træner, som man kun kan love 10 kampe i en håbløs situation. Så med mindre man vil lade Hamren gå og lade Hiljemark tage over resten af sæsonen, så skal vi nok afvente afklaringen med investorerne først.
Hilje skal satme ik stå for noget som helst!!!
Hvad er det lige folk ser i ham, jeg fatter det ikke.
Reserveholdet sejler jo ligeså meget og det er Hilje der står for det så bare nej tak. Han burde skulle hjem til Sverige sammen med Hamren, hvis altså Hamren skal ud.

Tror ik Hamren vidste hvilket galehus AaB er blevet til siden han var her sidst. Kan godt forstå han virker opgivende.
De kan intet og kæmper ikke en skid, det burde de som minimum sgu da ku finde ud af. Måske en David ku vække
Dem….pas. Men sørgeligt er det og se på!!!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Erik Hamren

Indlæg af doukas » 19. mar 2023, 19:43

Hanga skrev:
19. mar 2023, 19:00
doukas skrev:
19. mar 2023, 18:40
Ansættelsen af Hamren ligger vel efterhånden i samme kategori som ansættelsen af Ricardo Monitz, Rene Meulensten og Peter Hyballa.

På alle måder helt katastrofalt af Bælum, hvilket selvfølgelig også skal koste ham jobbet, såfrem det ender med en fyring af Hamren.
Jarh Erik er jo ikke en galning hentet ind langvejs fra. Han har en stor plads i klubbens historie, er en ordentlig person, og har hjertet med sig. Men det har uden tvivl været en fejl for alle parter. Det gør decideret ondt at se ham famle så meget i blinde. Selvom man godt kan prøve at adskille tingene, så forringer det jo hans eftermæle i klubben. Selvom jeg vil prøve at huske det positivt, som en mand der sprang til for at hjælpe klubben.
Ja, helt enig, det var kun med de sportslige briller set. Jeg vil aldrig kunne sige noget dårligt om personen Hamren, og fuck hvor gør det ondt at se ham fejle så eklatant
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Erik Hamren

Indlæg af Nautrup88 » 19. mar 2023, 19:51

Men spillerne bære sku også et ansvar. Ja Erik skulle ikke være ansat men flere af de spillere på det hold er nogle curling unger . Folk som Lucas og prip har ikke niveau til Superliga mere. Er bange for en ny træner ikke kan få samlet dem op de virker helt slukket og går bare og feder den a til en god hyre..

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Erik Hamren

Indlæg af FEDE » 19. mar 2023, 19:52

doukas skrev:
19. mar 2023, 19:43
Hanga skrev:
19. mar 2023, 19:00
doukas skrev:
19. mar 2023, 18:40
Ansættelsen af Hamren ligger vel efterhånden i samme kategori som ansættelsen af Ricardo Monitz, Rene Meulensten og Peter Hyballa.

På alle måder helt katastrofalt af Bælum, hvilket selvfølgelig også skal koste ham jobbet, såfrem det ender med en fyring af Hamren.
Jarh Erik er jo ikke en galning hentet ind langvejs fra. Han har en stor plads i klubbens historie, er en ordentlig person, og har hjertet med sig. Men det har uden tvivl været en fejl for alle parter. Det gør decideret ondt at se ham famle så meget i blinde. Selvom man godt kan prøve at adskille tingene, så forringer det jo hans eftermæle i klubben. Selvom jeg vil prøve at huske det positivt, som en mand der sprang til for at hjælpe klubben.
Ja, helt enig, det var kun med de sportslige briller set. Jeg vil aldrig kunne sige noget dårligt om personen Hamren, og fuck hvor gør det ondt at se ham fejle så eklatant
Enig! Og derfor skal vi videre, uden den noble Hamren
Tak for ingenting - fortsætter AaB med Hamren? Håber det ikke. Men har en fornemmelse af der står en anden træner i løbet af 3-4 dage

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Erik Hamren

Indlæg af R Rosenberg » 19. mar 2023, 20:18

Nautrup88 skrev:
19. mar 2023, 19:51
Men spillerne bære sku også et ansvar. Ja Erik skulle ikke være ansat men flere af de spillere på det hold er nogle curling unger . Folk som Lucas og prip har ikke niveau til Superliga mere. Er bange for en ny træner ikke kan få samlet dem op de virker helt slukket og går bare og feder den a til en god hyre..
AnsvarET, tænker jeg.

Der er jo nul gejst, nul vilje, nul nosser hos en stor del af dem, som oveni er øverst i hierarkiet og løn.

De må have en helt absurd dårlig smag i munden. Men hey, det tror jeg sgu ikke engang, de har, for de har fået lullet sig selv og resten af truppen ind i en grotesk ligegyldighed og manglende ære.
Ædruelighedens stemme

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Erik Hamren

Indlæg af Nautrup88 » 19. mar 2023, 20:23

R Rosenberg skrev:
19. mar 2023, 20:18
Nautrup88 skrev:
19. mar 2023, 19:51
Men spillerne bære sku også et ansvar. Ja Erik skulle ikke være ansat men flere af de spillere på det hold er nogle curling unger . Folk som Lucas og prip har ikke niveau til Superliga mere. Er bange for en ny træner ikke kan få samlet dem op de virker helt slukket og går bare og feder den a til en god hyre..
AnsvarET, tænker jeg.

Der er jo nul gejst, nul vilje, nul nosser hos en stor del af dem, som oveni er øverst i hierarkiet og løn.

De må have en helt absurd dårlig smag i munden. Men hey, det tror jeg sgu ikke engang, de har, for de har fået lullet sig selv og resten af truppen ind i en grotesk ligegyldighed og manglende ære.
Jeg tror du har fuldstændig ret. De virker som om de er pisse ligeglade. De er ikke værdige til og bære den trøje og jeg ser hele tiden det billede for mig hvor de grinede i Horsens , da vi hentede Prip. Jeg håber på David alene a den grund, at jeg tror ikke han finder sig i noget pis og smider dem på bænken, der ikke vil bidrage til fælleskabet.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Erik Hamren

Indlæg af Soren » 20. mar 2023, 09:32

Så blev Hamren fyret: https://aabsport.dk/nyheder/2023/marts/ ... per-i-AaB/

Men Hiljemark som udgangspunkt i resten af sæsonen???!!!???

Besvar