Nye direktører

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nye direktører

Indlæg af raekkeettre » 19. apr 2023, 19:59

emenike skrev:
19. apr 2023, 19:05
Ingen nye direktører endnu efter generalforsamlingen, men AaB har fået en ny bestyrelse hvor det mest interessante er at Hitzlsperger er valgt ind fra tyskernes side, hvilket ikke var meldt ud forinden.

“I forlængelse af generalforsamlingen har bestyrelsen i AaB A/S konstitueret sig med Niels David Nielsen som formand og Kim Jacobsen som næstformand. De øvrige seks bestyrelsesmedlemmer er Claus Fallingborg, Henrik Hagbarth, Mads Peter Veiby, Jan Peters, Thomas Hitzlsperger og Jørgen Raguse.”
Igen- sig mig lige hvad Mads Peter Vejby skal i den bestyrelse. Jeg forstår det simpelthen ikke, og hvad jeg kan forstå ejer har ikke ret meget. Hvem helvede peger på ham og hvorfor?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nye direktører

Indlæg af R Rosenberg » 19. apr 2023, 20:06

Som forventet. Det var også forventet, at én af bondepingerne ville sætte sig i formandsstolen.
Hvad jeg dog ikke havde forventet, var at endnu en bondepinger, og ikke en tysker, satte sig som næstformand. Det er sært.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nye direktører

Indlæg af Jakobsen » 19. apr 2023, 20:34

raekkeettre skrev:
emenike skrev:
19. apr 2023, 19:05
Ingen nye direktører endnu efter generalforsamlingen, men AaB har fået en ny bestyrelse hvor det mest interessante er at Hitzlsperger er valgt ind fra tyskernes side, hvilket ikke var meldt ud forinden.

“I forlængelse af generalforsamlingen har bestyrelsen i AaB A/S konstitueret sig med Niels David Nielsen som formand og Kim Jacobsen som næstformand. De øvrige seks bestyrelsesmedlemmer er Claus Fallingborg, Henrik Hagbarth, Mads Peter Veiby, Jan Peters, Thomas Hitzlsperger og Jørgen Raguse.”
Igen- sig mig lige hvad Mads Peter Vejby skal i den bestyrelse. Jeg forstår det simpelthen ikke, og hvad jeg kan forstå ejer har ikke ret meget. Hvem helvede peger på ham og hvorfor?
Enig, og har han overhovedet aktier selv?
Hans SpilNu er den arveste form for digitaliseret lort - så kan ikke se hvad ham bidrager med af kompetencer


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Nye direktører

Indlæg af Nautrup88 » 19. apr 2023, 20:40

En skam der ikke er flere tyske end danske navne i den bestyrelse. Har ikke tiltro til nogle a dem og ja hvad kan de byde ind med frem for erfarne folk.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nye direktører

Indlæg af Maglau » 19. apr 2023, 20:52

raekkeettre skrev:
19. apr 2023, 19:59
emenike skrev:
19. apr 2023, 19:05
Ingen nye direktører endnu efter generalforsamlingen, men AaB har fået en ny bestyrelse hvor det mest interessante er at Hitzlsperger er valgt ind fra tyskernes side, hvilket ikke var meldt ud forinden.

“I forlængelse af generalforsamlingen har bestyrelsen i AaB A/S konstitueret sig med Niels David Nielsen som formand og Kim Jacobsen som næstformand. De øvrige seks bestyrelsesmedlemmer er Claus Fallingborg, Henrik Hagbarth, Mads Peter Veiby, Jan Peters, Thomas Hitzlsperger og Jørgen Raguse.”
Igen- sig mig lige hvad Mads Peter Vejby skal i den bestyrelse. Jeg forstår det simpelthen ikke, og hvad jeg kan forstå ejer har ikke ret meget. Hvem helvede peger på ham og hvorfor?
Er han ikke Enggaards mand i bestyrelsen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nye direktører

Indlæg af Vubbi » 19. apr 2023, 21:24

Mads Peter Veiby skrev d. 23. Marts, at han, sammen med tre andre, skyder penge i klubben samtidig med tyskerne. Han skriver bare millionbeløb, ikke noget præcist beløb fra nogen af dem. De tre andre skal også være nye, lokale investorer. Eurowind og TN Udvikling.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nye direktører

Indlæg af Kunji » 19. apr 2023, 21:57

Gad vide om Ole Jan Kappmeier er relevant ift. en stilling i klubben, siden han ikke er valgt i bestyrelsen alligevel.
Ole has a degree in sports science and focuses on the development of identity and strategy for sports clubs and associations on and off the pitch. In his previous job as project coordinator sports at Hamburger SV, he was responsible for HSV’s youth development strategic and conceptual development as well as for digitalization issues. As an expert, he lectured for the German Basketball Federation, the German Volleyball Association, and companies such as SAP.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nye direktører

Indlæg af raekkeettre » 20. apr 2023, 06:57

Vubbi skrev:
19. apr 2023, 21:24
Mads Peter Veiby skrev d. 23. Marts, at han, sammen med tre andre, skyder penge i klubben samtidig med tyskerne. Han skriver bare millionbeløb, ikke noget præcist beløb fra nogen af dem. De tre andre skal også være nye, lokale investorer. Eurowind og TN Udvikling.
Jamen så lad da telefonbog sælgeren få nøglerne til slottet...

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Nye direktører

Indlæg af Elvis lever » 20. apr 2023, 08:17

raekkeettre skrev:
20. apr 2023, 06:57
Vubbi skrev:
19. apr 2023, 21:24
Mads Peter Veiby skrev d. 23. Marts, at han, sammen med tre andre, skyder penge i klubben samtidig med tyskerne. Han skriver bare millionbeløb, ikke noget præcist beløb fra nogen af dem. De tre andre skal også være nye, lokale investorer. Eurowind og TN Udvikling.
Jamen så lad da telefonbog sælgeren få nøglerne til slottet...
Forstår du ikke hvordan et aktieselskab fungerer???
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Proppen
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 12. maj 2022, 13:53

Re: Nye direktører

Indlæg af Proppen » 20. apr 2023, 09:12

På et halvt års tid har AaB mistet, bestyrelsesformanden, den administrerende direktør, sportsdirektøren og 2 trænere ligesom den højt betalte anfører leverer på et niveau, som giver en plads på bænken. Det er jo helt uhørt, som tingene er faldet fra hinanden.

Derfor er det også godt, at man har fået sat navn på de nye. Jeg er glad for den faglighed ift fodbold, som tyskerne bringer ind, og håber inderligt, at det opvejer manglende på samme hos de øvrige - som jo i høj grad er ansvarlige for ovenstående - herunder at vi nu i 7 måneder har været uden sportsdirektøren, herunder hen over et meget kritisk vindue.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Nye direktører

Indlæg af Sønderhof » 20. apr 2023, 12:15

Vubbi skrev:
19. apr 2023, 21:24
Mads Peter Veiby skrev d. 23. Marts, at han, sammen med tre andre, skyder penge i klubben samtidig med tyskerne. Han skriver bare millionbeløb, ikke noget præcist beløb fra nogen af dem. De tre andre skal også være nye, lokale investorer. Eurowind og TN Udvikling.
Spændende med Eurowind. De genrerede et overskud på 700 millioner sidste år og ekspandere forretningen voldsomt indenfor grøn energi. Godt at man kan få investorer fra Hobro uden nogen tilknytning til klubben. Det vidner om, at der er tro på at skuden bliver vendt.

Håber også de bliver ved med at holde Hobro IK i live.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Nye direktører

Indlæg af Nautrup88 » 20. apr 2023, 16:23

Nogle der har hørt hvem der er inde i billedet ?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... sdirektor/

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nye direktører

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2023, 16:34

- Det er et kæmpe ansvar, og det vil jeg gøre alt for at leve op til. Jeg er holdleder for en bestyrelse med otte rigtig dygtige folk, der komplimenterer hinanden godt, så jeg synes, at vi har en stærk bestyrelse.

Undskyld mig, men er de halvdelen ikke gengangere?
Ubeskriveligt dum udtalelse.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nye direktører

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2023, 16:55

Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 16:23
Nogle der har hørt hvem der er inde i billedet ?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... sdirektor/
Man må da håbe, at tyskerne får carte blanche til at finde den person, uden at en eller anden af de resterende bonderøve mener, at han skal blande sig i det.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Nye direktører

Indlæg af Kokkefar » 20. apr 2023, 17:05

R Rosenberg skrev:
20. apr 2023, 16:34
- Det er et kæmpe ansvar, og det vil jeg gøre alt for at leve op til. Jeg er holdleder for en bestyrelse med otte rigtig dygtige folk, der komplimenterer hinanden godt, så jeg synes, at vi har en stærk bestyrelse.

Undskyld mig, men er de halvdelen ikke gengangere?
Ubeskriveligt dum udtalelse.
Det er sgu ikke ligefrem en bestyrelsesformand der udstråler kompetence.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Nye direktører

Indlæg af Nautrup88 » 20. apr 2023, 17:10

R Rosenberg skrev:
20. apr 2023, 16:55
Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 16:23
Nogle der har hørt hvem der er inde i billedet ?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... sdirektor/
Man må da håbe, at tyskerne får carte blanche til at finde den person, uden at en eller anden af de resterende bonderøve mener, at han skal blande sig i det.
Ja enig, jeg ser også helst tyskerne har ordet og resten retter ind.

Nautrup88
Superliga
Superliga
Indlæg: 508
Tilmeldt: 19. jun 2022, 09:30
Favoritspiller: Rinne

Re: Nye direktører

Indlæg af Nautrup88 » 20. apr 2023, 17:12

Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 17:10
R Rosenberg skrev:
20. apr 2023, 16:55
Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 16:23
Nogle der har hørt hvem der er inde i billedet ?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... sdirektor/
Man må da håbe, at tyskerne får carte blanche til at finde den person, uden at en eller anden af de resterende bonderøve mener, at han skal blande sig i det.
Ja enig, jeg ser også helst tyskerne har ordet og resten retter ind.
De er ikke to potter pis hver størstedelen a den bestyrelse.

Red0Fox0Dk
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 22. sep 2022, 09:33
Favoritspiller: Erik Bo

Re: Nye direktører

Indlæg af Red0Fox0Dk » 20. apr 2023, 17:17

Lige Niels David skal du ikke bekymre dig om angående kompetencer. Måske ikke lige på fodbold.
Så ville jeg være mere nervøs for Mads, han kan intet bidrage med. SpilNu er jo ikke engang hans værk.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nye direktører

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2023, 17:46

Red0Fox0Dk skrev:
20. apr 2023, 17:17
Lige Niels David skal du ikke bekymre dig om angående kompetencer. Måske ikke lige på fodbold.
Så ville jeg være mere nervøs for Mads, han kan intet bidrage med. SpilNu er jo ikke engang hans værk.
Hvad skulle gøre ham kompetent udi at drive en fodboldklub lige pludselig? Fordi han er bolighaj i stedet for at sælge eltavler?

Han er jo lige så central en del af det årelange morads, som resten af det slæng, der stadig sidder for bordenden.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Nye direktører

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2023, 17:47

Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 17:12
Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 17:10
R Rosenberg skrev:
20. apr 2023, 16:55
Nautrup88 skrev:
20. apr 2023, 16:23
Nogle der har hørt hvem der er inde i billedet ?
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... sdirektor/
Man må da håbe, at tyskerne får carte blanche til at finde den person, uden at en eller anden af de resterende bonderøve mener, at han skal blande sig i det.
Ja enig, jeg ser også helst tyskerne har ordet og resten retter ind.
De er ikke to potter pis hver størstedelen a den bestyrelse.
Røv og nøgler, at tyskerne ikke købte majoriteten, når alternativet er mere af samme hylde.
Ædruelighedens stemme

Besvar