Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2321
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Dalbjerg » 17. jul 2023, 13:56

DenSataniskeHest skrev:
17. jul 2023, 13:49
Dalbjerg skrev:
17. jul 2023, 13:47
Desperate tider desværre..

Godt nok skuffende hvis han går til FCK for 15 mio..
Og også skidt for Theo selv.. Så var det bedre for hans udvikling at komme ned og tage en sæson på et U19 hold i en af topklubberne, og så en masse træninger med stjerner..

Nu ender han med nogle pokalkampe for FCK i et helt år, og tænker ikke at FCKs keeper setup er så langt foran AaB, at han reelt vil udvikle sig af at komme til en anden klub.

Så træt af prisen.. Træt af at se en spiller gå til FCK (medmindre de betaler overpris).. Men mest af alt træt af, at jeg tror at det her er meget skidt for Theo, og ender som minimum med et spildt år uden gældende kampe..
Tror det ville være bedre for ham karrieremæssigt at tage et år i 1 DIV med fuld spilletid.. Men hans løn er selvfølgelig ikke høj i AaB..
han var ikke første keeper i AaB .....
Den skal du lige forklare lidt bedre.. Fordi det er lidt et "økseskaft" svar det der..

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 374
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af bonanza » 17. jul 2023, 13:58

Krede skrev:
17. jul 2023, 13:39
Jeg er mest skuffet over at talentet ikke et forvaltet korrekt og dette salg peger tilbage på dårlig ledelse. Ved salget af Rinne formåede man ikke at hente en kapabel erstatning. Posavac viste sig så håbløs at man i en enormt kritisk situation følte sig nødsaget til at sætte Theo ind som 1. målmand. Det var for tidligt og det kostede point. Han skulle have haft længere tid til at udvikle sig. Og så var han røget til Italien for 30 mio.
Så jeg er bitter over at AaBs daværende sportslige ledelse ikke formåede at forvalte et salgsobjekt/talentfuld målmand korrekt.
15 mio indfrier ikke mine forventninger samlet set til theos talent. Men 15 mio er Ok når det gik som det gik og man ikke kan spole tiden tilbage. Mest har jeg ondt af Theo der kommer til at sidde på bænken i fck fremfor at kunne være blevet til noget stort i Sydeuropa hvis han ikke var blev smidt bag stængerne som en akut nødløsning i desperation.
Sørgeligt
Du har en pointe i det her, talentet er ikke forvaltet godtnok til et større salg. Det skal lykkedes AaB at gøre de her talenter til profiler, før vi kan sælge for beløb der giver mening. Her synes jeg ikke der er meget perspektiv i videresalget dor hvergang AaB sælger til FCK, sælges spilleren ikke videre for et nævneværdigt beløb.

AaB er for sultne efter at sælge, vi skal sælge profiler frem for talenter. Ligesom de andre klubber gør, så er jeg mere sikker på at vi kan få rimlig betaling i markedet. Vi har brug for langt bedre trup planlægning og perspektiv. Det er tyskerne forhåbentlig ved at arbejde på. Det lader til at vi må lade Theo gå og sidde tilbage med tanker om hvad det kunne være blevet til. Lad det ikke ske i fremtiden!

Alternativt skal de holde på ham, men lader ikke til det er planen og at pengene er vigtigere.

DenSataniskeHest
Superliga
Superliga
Indlæg: 504
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DenSataniskeHest » 17. jul 2023, 14:01

Dalbjerg skrev:
17. jul 2023, 13:56
DenSataniskeHest skrev:
17. jul 2023, 13:49
Dalbjerg skrev:
17. jul 2023, 13:47
Desperate tider desværre..

Godt nok skuffende hvis han går til FCK for 15 mio..
Og også skidt for Theo selv.. Så var det bedre for hans udvikling at komme ned og tage en sæson på et U19 hold i en af topklubberne, og så en masse træninger med stjerner..

Nu ender han med nogle pokalkampe for FCK i et helt år, og tænker ikke at FCKs keeper setup er så langt foran AaB, at han reelt vil udvikle sig af at komme til en anden klub.

Så træt af prisen.. Træt af at se en spiller gå til FCK (medmindre de betaler overpris).. Men mest af alt træt af, at jeg tror at det her er meget skidt for Theo, og ender som minimum med et spildt år uden gældende kampe..
Tror det ville være bedre for ham karrieremæssigt at tage et år i 1 DIV med fuld spilletid.. Men hans løn er selvfølgelig ikke høj i AaB..
han var ikke første keeper i AaB .....
Den skal du lige forklare lidt bedre.. Fordi det er lidt et "økseskaft" svar det der..
Han var slået af, af posavec som har stået de fleste kampe i opstarten. Var der ikke kun den første trænings kamp Theo kom i kamp?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 17. jul 2023, 14:02

Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Kunji » 17. jul 2023, 14:04

Hvis der er videresalgsklausul med på 10%+, så synes jeg, det er et glimrende salg. Altså hvis det er to mil euro.

Jeg ville foretrække, det var til udlandet, men økonomisk kan det her måske blive bedre for os, hvis der er videresalgsklausul med.

Jeg håber - som altid - det her er sidste talent-/profilsalg til Danmark.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5375
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 17. jul 2023, 14:05

Dalbjerg skrev:
17. jul 2023, 13:42
bonanza skrev:
17. jul 2023, 13:27
Stegosaurus skrev:
17. jul 2023, 13:18
R Rosenberg skrev:
17. jul 2023, 13:05
Stegosaurus skrev:
17. jul 2023, 12:21
jonas386 skrev:
17. jul 2023, 12:06


Hvis han ikke havde fået debut var han da også som minimum røget for det dobbelte. Det er på alle måder en tragisk case.
Hvad i al verden ævler i om? AaB er ikke fattig og har ikke været tvunget til at sælge en skid. Prisen afspejler at han er milevidt fra at være en kapabel målmand på superliganiveau. Kan ikke forestille mig andet end at han bliver udlejet.
Præcis. Theo er nordjyde, og AaB har talt ham gevaldigt op. De to ting får debatsiden til at koge.

Jeg har endnu tilgode at se noget, der gør ham til et enestående talent.

Det har resten af Europa åbenbart også.

15 mio er voldsomt godt for et ganske ordinært talent.
Han mangler mange ting for at blive topmålmand, ikke mindst adræthed. Spillere som Rinne og Grabara er ekstremt smidige og adrætte, hvor Sander har betydelige problemer med skud tæt på kroppen.
Andre vil sige rutine og evnen til at træffe beslutninger, altså noget man erfarer, ikke noget man træner. Det er lidt komisk at forestille sig at du sidder og analyserer smidighed? Er Sander da ikke hurtig på stregen, kan han ikke hoppe op til krogen, er han ikke hurtigt nede i en fodparade og oppe igen? Alle målmænd lyt til Stegosaurus og send jeres ordinære målmandstalentet til yoga, så bliver de verdensklasse hurtigere end AaB kan sige “stadion kalder nu igen”
Theo skal hakkes ned, fordi der var nogle som meget tidligt hakkede på Posavec..

RR har lige siden kritiseret Theo, og udover kritik af hans spil, så har han også negligere og latterliggjort, at han skulle være et af de største keepertalenter i hans årgang..

Så lige meget hvad, så er det den reaktion som kommer, når Theo er emnet.
Hvis Juve havde smidt 25, så ville forklaringen nok være, at det er peanuts for dem og ligegyldige penge..
Hvor? Hvor rakker jeg ned? Hvor kritiserer jeg? Hvor negligerer jeg? Hvor latterliggør jeg?

Du må jo have stribevis af eksempler. Ellers skal det nok bare tolkes som din sædvanlige, polemiske kampidioti, som du fremturer med herinde, når der er nogen, du er uenig med.

Jeg tillader mig at synes, at Theo ikke er det talent, han er udråbt til. Det burde være ret legitimt. Den holdning deler de store klubber i Europa jo så også. Fjols.
Ædruelighedens stemme

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 17. jul 2023, 14:09

Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. jul 2023, 14:10

Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Jeg synes stadigvæk at det er et rigtig godt salg men nu mener jeg så også at transfer priserne i dagens fodbold er vanvittige

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5269
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 17. jul 2023, 14:10

bonanza skrev:
17. jul 2023, 13:58
Krede skrev:
17. jul 2023, 13:39
Jeg er mest skuffet over at talentet ikke et forvaltet korrekt og dette salg peger tilbage på dårlig ledelse. Ved salget af Rinne formåede man ikke at hente en kapabel erstatning. Posavac viste sig så håbløs at man i en enormt kritisk situation følte sig nødsaget til at sætte Theo ind som 1. målmand. Det var for tidligt og det kostede point. Han skulle have haft længere tid til at udvikle sig. Og så var han røget til Italien for 30 mio.
Så jeg er bitter over at AaBs daværende sportslige ledelse ikke formåede at forvalte et salgsobjekt/talentfuld målmand korrekt.
15 mio indfrier ikke mine forventninger samlet set til theos talent. Men 15 mio er Ok når det gik som det gik og man ikke kan spole tiden tilbage. Mest har jeg ondt af Theo der kommer til at sidde på bænken i fck fremfor at kunne være blevet til noget stort i Sydeuropa hvis han ikke var blev smidt bag stængerne som en akut nødløsning i desperation.
Sørgeligt
Du har en pointe i det her, talentet er ikke forvaltet godtnok til et større salg. Det skal lykkedes AaB at gøre de her talenter til profiler, før vi kan sælge for beløb der giver mening. Her synes jeg ikke der er meget perspektiv i videresalget dor hvergang AaB sælger til FCK, sælges spilleren ikke videre for et nævneværdigt beløb.

AaB er for sultne efter at sælge, vi skal sælge profiler frem for talenter. Ligesom de andre klubber gør, så er jeg mere sikker på at vi kan få rimlig betaling i markedet. Vi har brug for langt bedre trup planlægning og perspektiv. Det er tyskerne forhåbentlig ved at arbejde på. Det lader til at vi må lade Theo gå og sidde tilbage med tanker om hvad det kunne være blevet til. Lad det ikke ske i fremtiden!

Alternativt skal de holde på ham, men lader ikke til det er planen og at pengene er vigtigere.
Meget enig. Jeg synes også, at spillere som Kaufmann og Mæhle røg alt for tidlgt. Vi skal da nå at have gavn af vores egne talenter og gøre dem til profiler. Når det så er sagt kræver det, at man får styr på spillestilen og opbygget et velfungerende førstehold, hvor der er let at komme ind ligesom det var for double drengene i sin tid.
Vores talenter bliver jo kun gode, hvis der er tryghed ifht. systemet og holdet og vi kan køre en nogenlunde kontinuerlig udvikling, hvor spilleren vokser i samme rolle/plads.
Når vi f.eks. har en Ok spiller som Børsting bør man være skarpe på at udvikle ham som kant fremfor at kaste ham rundt på gud ved, hvor mange pladser. Hvis man vil satse på f.eks. en Magnus Christensen så må man gøre sig klart, hvad han kan og ikke kan og så sørge for at parre ham med en mere rutineret spiller som kan det andet.
Det må også være, at hvis man satser på f.eks. en Blåbjerg så skal der sgu være en KEP eller Thelander ved siden af der lære ham den hårdhed det kræver at spille stoppe og, at man f.eks. ikke lader nogen løbe på en friløber.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 17. jul 2023, 14:11

gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Krede
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Krede » 17. jul 2023, 14:15

troelsh skrev:
17. jul 2023, 13:53
Jeg synes det er et fint salg der giver god mening.

De 15 millioner lander på et meget tørt sted, og salget svækker os ikke gevaldigt sportsligt, om det er Posavec eller Theo på kassen er lidt kartoffel kartoffel for mig, de laver begge et par store drop pr. Kamp.

Jeg håber bare der er en fornuftig videresalgsklausul med, for han skal bare stå ganske få gode kampe for fck så koster han rask væk 100 mil.
Ja smid de 15 mio i puljen til en angriber der med garanti scorer tre mål pr kamp, så vi kan tåle to målmandsdrop pr kamp

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 17. jul 2023, 14:17

Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 17. jul 2023, 14:19

https://bold.dk/fodbold/stillinger/sver ... hler-i-agf

Jeg tænker han godt kunne være en erstatning for Melker Widel som vi forhåbentlig snart kan præsentere

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 375
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af 556 » 17. jul 2023, 14:22

gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:17
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg
Desværre kan jeg ikke være mere uenig. Theo Sander er en af de meget få talenter som ville kun sælges for en stor sum penge. Endda så stor at det kan ændre vores økonomi fuldstændigt. Når andre klubber kan sælge for +100 kan vi også. Ja, han kan ikke sælges for så meget nu.. men der er stor sandsynlighed for at han får flere kampe allerede i den kommende sæson og som fast mand på et superligahold om 12-18 månedersom 19 årig er 100+ slet ikke urealistisk.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Sauer » 17. jul 2023, 14:22

gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:17
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg
Jeg synes, det er skidt, hvis vi sælger for under 15 mio. kr. + en solid videresalgsklausul. Så ville jeg hellere, at vi afventer evt. andre bud - eller at Theo igen presser på til startopstillingen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Forza » 17. jul 2023, 14:25

556 skrev:
17. jul 2023, 14:22
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:17
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg
Desværre kan jeg ikke være mere uenig. Theo Sander er en af de meget få talenter som ville kun sælges for en stor sum penge. Endda så stor at det kan ændre vores økonomi fuldstændigt. Når andre klubber kan sælge for +100 kan vi også. Ja, han kan ikke sælges for så meget nu.. men der er stor sandsynlighed for at han får flere kampe allerede i den kommende sæson og som fast mand på et superligahold om 12-18 månedersom 19 årig er 100+ slet ikke urealistisk.
Nej, vi kan ikke sælge for mange mio. bare fordi andre gør. Det er lige præcis den antagelse der er skyld i at vi økonomisk har kørt os selv i sænk. Vi har budgetteret med salg der ikke var realistiske.

AaB har KUN fået bud fra FCK. Ingen andre. Hvis han kunne sælges for mere kræver det budkrig og konkurrence om ham. Det er der bare desværre ikke.

100 mio for en AaB spiller er helt ved siden af. Du lever i en fantasi verden hvis du tror det kunne ske.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af troelsh » 17. jul 2023, 14:25

556 skrev:
17. jul 2023, 14:22
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:17
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg
Desværre kan jeg ikke være mere uenig. Theo Sander er en af de meget få talenter som ville kun sælges for en stor sum penge. Endda så stor at det kan ændre vores økonomi fuldstændigt. Når andre klubber kan sælge for +100 kan vi også. Ja, han kan ikke sælges for så meget nu.. men der er stor sandsynlighed for at han får flere kampe allerede i den kommende sæson og som fast mand på et superligahold om 12-18 månedersom 19 årig er 100+ slet ikke urealistisk.
Det er vel kun fck og fcm der kan sælge for den slags i den danske liga.

Havde Theo grebet chancen og stået godt i de kampe han fik, havde vi overlevet i ligaen også havde prisen sikkert været 35-40 mil.

Men det gjorde han bare ikke, han var ikke klar til senior bold, og han røg tilbage på bænken, og det eneste konkrete bud vi har fået er fra fck.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 17. jul 2023, 14:28

Til gengæld åbner det for man beholder højholdt og susa..

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af gravballe » 17. jul 2023, 14:29

556 skrev:
17. jul 2023, 14:22
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:17
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Første bud var 9-10 og det sidste jeg hørte var man forhandlede omkring de 12-15 ish men vil da ikke blive overrasket hvis den endte omkring de 12. Det er kun trist pga AaB skreg ham sådan op, I min optik er han ikke så vild igen så har man fået 12 og gode klausuler er det sku et godt salg
Desværre kan jeg ikke være mere uenig. Theo Sander er en af de meget få talenter som ville kun sælges for en stor sum penge. Endda så stor at det kan ændre vores økonomi fuldstændigt. Når andre klubber kan sælge for +100 kan vi også. Ja, han kan ikke sælges for så meget nu.. men der er stor sandsynlighed for at han får flere kampe allerede i den kommende sæson og som fast mand på et superligahold om 12-18 månedersom 19 årig er 100+ slet ikke urealistisk.
Fuldstændig urealistisk syn på Theo, han var alt for ustabil

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 17. jul 2023, 14:30

Forza skrev:
17. jul 2023, 14:11
gravballe skrev:
17. jul 2023, 14:09
Forza skrev:
17. jul 2023, 14:02
Copenhagen Sundays skriver på twitter at prisen er tættere på 1 mio end 2 mio eur.

Det lyder helt skørt
Passer også bedre med det jeg hørte.
Mon ikke der er klausuler oveni så. Men stadig vildt at vi ikke engang kan score 2 mio. eur på en u-19 landsholdsmålmand.
Lad os nu se. Jeg har umiddelbart mere tillid til EkstraBladet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar