Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af troelsh » 12. aug 2023, 08:26

FIDEL skrev:
12. aug 2023, 08:16
Tilfreds med 1 point efter en yderst svag kamp. Især defensivt er vi jo helt væk. Vi mangler fart i bagkæden, især med en høj bagkæde. Og så er vores backs svage defensivt. Ahlmann er færdig, og Jørgensen er meget offensiv, hvilket skaber meget plads bag ham. Bekymrende med henblik på superliga næste sæson (hvis vi rykker op).

Desuden mangler der noget opbakning defensivt fra midtbanen. En Def midt, som er dygtig i restforsvar.

Og så lagde jeg mærke til, at vi var alt for passive. Helsingør fik for meget plads og tid til at sende afleveringer i dybden.
Ja helt enig, de spiller sig alt for let igennem.

Prøv at se highlights igennem og læg mærke til, hvor mange af vores chancer der kommer efter et indlæg fra Kasper Jørgensen.
Vi mangler simpelthen nogle flere strenge at spille på offensivt, dels fra vores anden back, men også fra spillere med fart oppe foran der kan udfordre.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2874
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Eksil » 12. aug 2023, 08:55

Bedømt på highligts så det nu ikke så skidt ud, men man får heller ikke spillet flow med der.

Prica er dummere end snot.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Stegosaurus » 12. aug 2023, 08:58

Helt som ventet voldte Helsingørs hurtige spillere os problemer kampen igennem. Vi mangler nu på 8. år FART på holdet. Widell er en værdifuld tilføjelse hvad dét angår, men en hurtig angriber og en hurtig forsvarer er i høj kurs.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af 9520AaB » 12. aug 2023, 09:30

Jeg er 100% med på at give unge spillere en chance, men hvornår siger vi stop.
Oliver Ross bliver næste i rækken af Børsting, MC etc.
Han er ikke noget supertalent.
Prip som er forbandet herinde, er klasse over ham, så send Ross til noget udvikling nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af troelsh » 12. aug 2023, 09:54

9520AaB skrev:
12. aug 2023, 09:30
Jeg er 100% med på at give unge spillere en chance, men hvornår siger vi stop.
Oliver Ross bliver næste i rækken af Børsting, MC etc.
Han er ikke noget supertalent.
Prip som er forbandet herinde, er klasse over ham, så send Ross til noget udvikling nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ross blev fuldstændig fejlplaceret på kanten igår, han har ingen speed til at udfordre, men jeg synes faktisk han har gjort det hæderligt på midten med Widell og Højholt.

Generelt har vi bare for få spillere med fart, igår havde Bakiz været guld værd.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Klaus » 12. aug 2023, 10:43

Hvor er Ross bedst placeret på banen? Det er fint, at man giver ham chancen, men han har ikke just brændt banen af. Det kunne være så fint, hvis han blev en rigtig succes.

Når Højholt ikke er helt oppe på beatet, hvilket han ikke var i går, har vi i den grad brug for en spiller som Pedro. Så om ikke andet kan vi glæde os over, at han er tilbage.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Hanga » 12. aug 2023, 10:53

Klaus skrev:
12. aug 2023, 10:43
Hvor er Ross bedst placeret på banen? Det er fint, at man giver ham chancen, men han har ikke just brændt banen af. Det kunne være så fint, hvis han blev en rigtig succes.

Når Højholt ikke er helt oppe på beatet, hvilket han ikke var i går, har vi i den grad brug for en spiller som Pedro. Så om ikke andet kan vi glæde os over, at han er tilbage.
Jeg synes Ross har gjort fin figur i de første 3 kampe. Kampen i går så jeg ikke.
Det lader til at han er helt droppet som angriber, som jo ellers var hans position som ungdomsspiller. Han har alt for lidt fart til kanterne, hvorfor han er havnet i 8'er rollen i vores formation. Det kan godt ærge mig lidt at han ikke har fået chancen som angriber, men måske vurderer man at hans manglende fart igen er for stor en hæmsko. Men jeg kan egentlig godt li ham som type og synes det er helt rigtigt at han skal have mange chancer i denne sæson.

At nogle er klar til allerede at smide ham over i bunken af AaB talenter der ikke helt havde niveauet, synes jeg er useriøst. Han er altså kun 18 år.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2998
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af raekkeettre » 12. aug 2023, 11:02

Jeg er sgu mere bekymrende for at vi ændre formation i 1. Div pga modstander. Det er jo liiiige netop nu vi skal øve, øve, øve og udvikle den formation og stil vi skal køre når vi når suppen igen. Ligesom SIF fx...og der er garanteret flere. Vi skal dælme ikke til at ændre stil og formation fordi vi møder et 1. Div hold...det er måske mere der jeg er bekymret efter igår...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Hanga » 12. aug 2023, 11:06

raekkeettre skrev:
12. aug 2023, 11:02
Jeg er sgu mere bekymrende for at vi ændre formation i 1. Div pga modstander. Det er jo liiiige netop nu vi skal øve, øve, øve og udvikle den formation og stil vi skal køre når vi når suppen igen. Ligesom SIF fx...og der er garanteret flere. Vi skal dælme ikke til at ændre stil og formation fordi vi møder et 1. Div hold...det er måske mere der jeg er bekymret efter igår...
Helt enig. Vi har generelt cyklet alt for meget rundt i formationer og taktiske tilgange de seneste år. Nu har vi endelig fundet en system der har fungeret fornuftigt over en længere periode, altså siden Hiljemark tog over. Så skal vi dyrke det og forfine det fremfor at skifte over i noget andet, bare fordi det på papiret måske er en bedre formation til modstanderen vi står overfor.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Pollack2 » 12. aug 2023, 12:08

Hovedet skrev:
11. aug 2023, 22:43
Stegosaurus skrev:
11. aug 2023, 21:34
For helvede fucking pattebørn….. oprykning er stadig mulig…. Stop nu de der vanvidsindlæg….
Ja, det er måske lige at stramme den lidt med alle de dommedagsoplæg, som sikkert også skal ses i lyset af en mere udbredt holdning, at AaB ville vade igennem den her række - hvad de tre første kampe ingenlunde har indikeret i øvrigt!

Historisk er det sjældent, at nedrykkere sådan for alvor terroriserer 1. division, og det gælder også for etablerede Superligaklubber som f.eks. AGF og til dels Horsens. Men ofte har de et gear ekstra og kommer ind i en stime med mange point - og vinder mange kampe på vippen med et enkelt mål i slutningen af kampen, som navnlig AGF gjorde, da de var nede og sige halløj til de næstbedste i 2014/2015. Hertil skal vi også huske, at turneringen nu er indrettet på en sådan måde, at vi skal bedste mod den bedste halvdel i 2/3 af alle kampene (idet jeg her tager det som en selvfølge, at AaB slutter i top 6!).

I fjor havde både Vejle og SønderjyskE maximum point efter 4 runder. Mens SønderjyskE stagnerede og blomstrede for sent op i slutspillet til at hente Hvidovre, fortsatte Vejle stilen og havde maximum point efter 7 runder, bl.a. med meriterende 6-0 - sejre over Helsingør ude (ja, den kunne vi så ikke leve op til...) og 6-0 over Næstved hjemme. Derefter fulgte så en langt mere hakkende periode i de resterende 9 kampe i efteråret, som resulterede i 4 sejre - 1 uafgjort - 4 nederlag.

Personligt ville jeg finde det skuffende, om AaB skulle tabe 4 kampe her i efteråret - og da navnlig, hvis AaB havde vundet de første 7 kampe! Ikke desto mindre sluttede Vejle som en sikker oprykker trods længere perioder med usikkerhed og manglende stabilitet.

Efter den bizarre nedrykning i AaBs mesterskabssæson, hvor kun en skrivebordssejr over Viborg forhindrede en afslutning i Superligaen på 11 nederlag i træk - fra en position som stabilt midterhold, der bl.a. havde spillet 0-0 i Aalborg - kan man ingenlunde påstå, at AGF lagde ud med brask og bram i den næstbedste række. Efter 4 runder havde klubben 5 point fordelt på 1 sejr - 2 uafgjorte - 1 nederlag og efter 15 runder hed statistikken 5 sejre - 5 uafgjorte - 5 nederlag. Altså knap halvvejs i turneringen, som dengang blev afviklet over 33 kampe efter samme princip som Superligaen med 3 kampe mod alle modstandere, lignede AGF dårligt et tophold. Derpå fulgte så en længere stabil periode med mange sejre (gerne et mål) og ingen nederlag og en lettere fesen afslutning til trods sluttede klubben 10 point foran nr. 3. 17 sejre - 10 uafgjorte - 6 nederlag.

Til gengæld var Esbjerg suveræne i 1. division i sæsonen 2011/2012, efter at klubben jo nærmest reddede os i sidste spillerunde og tog Randers med sig ned. Randers rykkede også op, men var langt mere ustabile end Esbjerg og sluttede med blot 4 point til nr. 3. Til gengæld pegede pilen så i dén grad op for Randers sidenhed, og klubben har aldrig været i nedrykningsfare siden 2011. Så man kan heller ikke konkludere, at en lettere fesen og måske ligefrem en "på-hængende-hår" - forfremmelse fra den bedste række skulle være en indikator for ulykker i den efterfølgende periode i Superligaen, ligefrem man ej heller kan konkludere for bastant på en meget sikker oprykning - som f.eks. komplet suveræne Vejle tilbage i 2007, hvor 1. division så også bestod af 16 hold. Ligesom skal man som nævnt holde sig for øje, at oprykningsslutspillet ændrer dynamikken i rækken, således at det er blevet vanskeligere at cruise sig gennem en afslutning. Tag eksempelvis Helsingør, der var komplet suveræne i forrige års grundspil i 1. division for så på nærmest bizar vis at slutte som nr. 4 hele 8 point fra oprykning efter 10 runder i slutspillet.
Fremragende indlæg - tak. Det er 1000 gange mere brugbart end de endeløse personlige tilsvininger.
Helsingør er ikke et dårligt hold - de har tidligere voldt os problemer, og det gjorde de også i går, især fordi vi leverer en halvhjertet indsats. Prica har jeg tabt tålmodigheden med.
I øvrigt en fin oplevelse på Helsingør Stadion: Ca 1/3 af stadion reserveret til AaBfans fra det ene hjørne på langsiden, hele vejen bagom det ene mål over til ca 1/3 af den anden langside. Pølsevognen kunne godt have været lidt større - nordjyder kan godt li gris :)

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Bundgaard » 12. aug 2023, 12:53

Eksil skrev:
12. aug 2023, 08:55
Bedømt på highligts så det nu ikke så skidt ud, men man får heller ikke spillet flow med der.

Prica er dummere end snot.
Hvad er det helt presis at Prica laver, jeg kan ikke se det på den dårlige kvalitet here nede på Kreta
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af FlæskeFrank » 12. aug 2023, 12:58

Det er også værd at tage med, at kun Hillerød, Fredericia og Kolding i NordicBet Ligaen har ikke spillet superliga. Vendsyssel, Hobro, Horsens og SønderjyskE (og os) har spillet superliga indenfor de seneste fem år. Helsingør røg ud i 2017/2018 sæsonen. Herfølge har sågar vundet superligaen.

Så selvom jeg forventer en klar oprykning, så er der også kvalitet hos modstanderne.

Men har nu set resumeet. Pricas skalle er helt i orden og formentlig noget umodent. Det skal selvfølgelig fjernes ASAP. Et støre problem er, at klubben stadig ikke ved hvordan de skal spille ham rigtig god. Og det virker heller ikke til, at Prica selv ved det. Det må alt andet lge betyde, at vi skal have en ekstra angriber, så vi ikke havner i måltørke - gerne en usleben diamant a la Høgh(dog meget usleben), da vi snakker en klar tredjeangriber.

Som så mange har pointeret, så kommer alle indlæggene fra højre. Det lurer selv 1.divisionshold på et tidspunkt.

Widell. Jeg er vild med ham, men pt. har han jo næsten kun bidraget på samme niveau som Chanko. Løber meget, ser spændende ud. Håber fortsættelsen er helt anderledes. Så få nu hugget det mål i kassen, så jeg kan få ryddet den tvivl af vejen.
- FlæskeFrank

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Stegosaurus » 12. aug 2023, 13:09

FlæskeFrank skrev:
12. aug 2023, 12:58

Widell. Jeg er vild med ham, men pt. har han jo næsten kun bidraget på samme niveau som Chanko. Løber meget, ser spændende ud. Håber fortsættelsen er helt anderledes. Så få nu hugget det mål i kassen, så jeg kan få ryddet den tvivl af vejen.
Widell har da været instrumental for vores omstillinger og angrebsopbygninger denne sæson??!! Bedste køb i mange, mange år. Og nej, han har ikke scoret endnu, men det er der jo så en masse andre, der har.......

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 788
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Dennis Nielsen » 12. aug 2023, 13:20

FlæskeFrank skrev:
12. aug 2023, 12:58
Det er også værd at tage med, at kun Hillerød, Fredericia og Kolding i NordicBet Ligaen har ikke spillet superliga. Vendsyssel, Hobro, Horsens og SønderjyskE (og os) har spillet superliga indenfor de seneste fem år. Helsingør røg ud i 2017/2018 sæsonen. Herfølge har sågar vundet superligaen.

Så selvom jeg forventer en klar oprykning, så er der også kvalitet hos modstanderne.

Men har nu set resumeet. Pricas skalle er helt i orden og formentlig noget umodent. Det skal selvfølgelig fjernes ASAP. Et støre problem er, at klubben stadig ikke ved hvordan de skal spille ham rigtig god. Og det virker heller ikke til, at Prica selv ved det. Det må alt andet lge betyde, at vi skal have en ekstra angriber, så vi ikke havner i måltørke - gerne en usleben diamant a la Høgh(dog meget usleben), da vi snakker en klar tredjeangriber.

Som så mange har pointeret, så kommer alle indlæggene fra højre. Det lurer selv 1.divisionshold på et tidspunkt.

Widell. Jeg er vild med ham, men pt. har han jo næsten kun bidraget på samme niveau som Chanko. Løber meget, ser spændende ud. Håber fortsættelsen er helt anderledes. Så få nu hugget det mål i kassen, så jeg kan få ryddet den tvivl af vejen.
En af de helt store årsager til, at Højholt lige pludselig ser så god ud, det er lige præcis Widell og hans utallige løb. Lig dertil at han også kan spille bold, også har vi en spiller ,der skaber plads til andre og selv kan lave lidt. Så skal vi også huske, at han er helt ny og har spillet nogle fine kampe. Igår valgte Hiljemark en fuldstændig hjernedød taktik fra start. Det var så dumt, at det kan skabe bekymring. I stedet for at give Widell plads til at bevæge sig forholdsvist frit, så blev han fastlåst i en 442. Både Højholt og Widell er spillere, der trives bedst på en 3 mands midtbane.

Statistisk set ser Helenius god ud, men han er pivringe med bolden, fysisk for svag og langsom. Lucas der bør - på dette niveau - kreere en masse, men leverer satme ringe. En rutineret Ahlmann der ikke bør være rutineret, men pensioneret. De bliver overmatchet fysisk, selv i 1 div og de bliver ikke bedre. Det er vores problem - en aldrende stamme og på høje lønninger.

Hiljermarks valg af taktik bekymrer mig virkelig. Jeg forstår det slet ikke. Vi har, uden dødbolde, ikke spillet vildt imponerende, men vi har fået nogle sejre. Der skulle laves nogle justeringer, men slet ikke så drastisk, således vores åbne spil blev mere farligt, men det er svært med 2 sløve padder som Helenius og Lucas oppe foran. Hiljemark er selvfølgelig lidt i en træls position, da det kan skabe gnidninger, såfremt de bænkes, men det er - for mig - en del af løsningen. Som minimum skal en da de ældre helt fremme ud og det samme skal the senior citizen Ahlmann.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Gentleman Finn » 12. aug 2023, 13:24

Nu jeg har fået set Pricas røde kort igen, så er det måske lige til den hårde ende. Men alright, han må ud og sidde.

Men vi mangler åbenlyst fart I offensiven, Bakiz må meget gerne snart være klar igen, for så længe vi ikke har mange der kan sætte en mand, så har vi problemer med at sætte offensiven. Ahlmann må arbejde noget mere på træningsbanen, for vores vb bidrager ikke som der er behov for i vores system pt.

Jeg vil også stille spørgsmål ved om Lucas skal spille fra start, vi er ikke hurtige nok oppe foran, det går for langsomt. Lucas er bedre at sætte ind når hullerne opstår så han kan sætte noget op. Det er sgu hårdt at sætte ham på bænken, men vi er nødt til at prøve nogle ting. Helenius scorer mål så han skal ikke ud.

Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 696
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:14

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 12. aug 2023, 13:30

FlæskeFrank skrev:
12. aug 2023, 12:58
Det er også værd at tage med, at kun Hillerød, Fredericia og Kolding i NordicBet Ligaen har ikke spillet superliga. Vendsyssel, Hobro, Horsens og SønderjyskE (og os) har spillet superliga indenfor de seneste fem år. Helsingør røg ud i 2017/2018 sæsonen. Herfølge har sågar vundet superligaen.

Så selvom jeg forventer en klar oprykning, så er der også kvalitet hos modstanderne.
Jeg synes den forståelse mangler hos en del herinde.
Vi kan ikke forvente at cruise gennem sæsonen, der kommer bump som i går.
Vi spillede elendigt, og havde Posevec ikke haft en god dag, var der også gået flere mål ind.
Vi sejler flere steder og det kommer også til at ske igen. Vi har måske godt af kampe som denne, så vi ved at vi skal spille op til vores bedste og ikke bare slappe af.
Modstanderen har kvalitet, og alle holdene i superligaen vil formentlig kunne tabe til de fleste i 1. division på en dårlig dag.
Nu skal vi bare videre og fokusere på næste kamp.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af FEDE » 15. aug 2023, 21:32

Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 22:02
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:34
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 21:30
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:24
bedstefar skrev:
11. aug 2023, 21:17
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:10

Forventer du et svar på dit useriøse opslag?
Du kommer da ikke med noget bedre selv :thumbsup:
Posavec 4 dårlige udspark
Ahlmann 4 uheldig med selvmål men var ikke til stede
Kramer og Thelander 3
Nu springer jeg lidt

Ross 2
Widell og Højholt 5
Sousa, Helenius og Andersen 5
Prip 4
Poulsen 5
Prica 1
Så din logik er, at hvis AaB ikke vinder i denne sæson, så må gennemsnittet i karakter ligge under 5..

Det er da mindst lige så useriøst, som det indlæg du svarede på til at starte med..
Har du ikke set kampen??
Ellers er du da en blødende amatører. Hvis du kan give en karakter over 5
Men måske du ikke er så gammel du har set AaB i så mange år 🥴
"BRUGERSTATISTIKKER
Tilmeldt:
23 nov 2005 05:13"

Var der mere du ville?
Husker du Svendborg da vi rykkede op.
Vi endte på anden pladsen i 86 og rykkede op. Hvidovre vandt 2 division det år. The rest is history
Jeg var til stede på Høje Bøge stadion

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af FEDE » 15. aug 2023, 21:32

Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 22:02
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:34
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 21:30
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:24
bedstefar skrev:
11. aug 2023, 21:17
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:10

Forventer du et svar på dit useriøse opslag?
Du kommer da ikke med noget bedre selv :thumbsup:
Posavec 4 dårlige udspark
Ahlmann 4 uheldig med selvmål men var ikke til stede
Kramer og Thelander 3
Nu springer jeg lidt

Ross 2
Widell og Højholt 5
Sousa, Helenius og Andersen 5
Prip 4
Poulsen 5
Prica 1
Så din logik er, at hvis AaB ikke vinder i denne sæson, så må gennemsnittet i karakter ligge under 5..

Det er da mindst lige så useriøst, som det indlæg du svarede på til at starte med..
Har du ikke set kampen??
Ellers er du da en blødende amatører. Hvis du kan give en karakter over 5
Men måske du ikke er så gammel du har set AaB i så mange år 🥴
"BRUGERSTATISTIKKER
Tilmeldt:
23 nov 2005 05:13"

Var der mere du ville?
Husker du Svendborg da vi rykkede op.
Vi endte på anden pladsen i 86 og rykkede op. Hvidovre vandt 2 division det år. The rest is history
Jeg var til stede på Høje Bøge stadion

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af alithebeast » 16. aug 2023, 09:56

FEDE skrev:
15. aug 2023, 21:32
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 22:02
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:34
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 21:30
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:24
bedstefar skrev:
11. aug 2023, 21:17


Du kommer da ikke med noget bedre selv :thumbsup:
Posavec 4 dårlige udspark
Ahlmann 4 uheldig med selvmål men var ikke til stede
Kramer og Thelander 3
Nu springer jeg lidt

Ross 2
Widell og Højholt 5
Sousa, Helenius og Andersen 5
Prip 4
Poulsen 5
Prica 1
Så din logik er, at hvis AaB ikke vinder i denne sæson, så må gennemsnittet i karakter ligge under 5..

Det er da mindst lige så useriøst, som det indlæg du svarede på til at starte med..
Har du ikke set kampen??
Ellers er du da en blødende amatører. Hvis du kan give en karakter over 5
Men måske du ikke er så gammel du har set AaB i så mange år 🥴
"BRUGERSTATISTIKKER
Tilmeldt:
23 nov 2005 05:13"

Var der mere du ville?
Husker du Svendborg da vi rykkede op.
Vi endte på anden pladsen i 86 og rykkede op. Hvidovre vandt 2 division det år. The rest is history
Jeg var til stede på Høje Bøge stadion
Skal i låne et målebånd? :cheers:
Hader København!

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 257
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 11.08.2023

Indlæg af FEDE » 18. aug 2023, 17:58

alithebeast skrev:
16. aug 2023, 09:56
FEDE skrev:
15. aug 2023, 21:32
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 22:02
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:34
Dalbjerg skrev:
11. aug 2023, 21:30
FEDE skrev:
11. aug 2023, 21:24


Posavec 4 dårlige udspark
Ahlmann 4 uheldig med selvmål men var ikke til stede
Kramer og Thelander 3
Nu springer jeg lidt

Ross 2
Widell og Højholt 5
Sousa, Helenius og Andersen 5
Prip 4
Poulsen 5
Prica 1
Så din logik er, at hvis AaB ikke vinder i denne sæson, så må gennemsnittet i karakter ligge under 5..

Det er da mindst lige så useriøst, som det indlæg du svarede på til at starte med..
Har du ikke set kampen??
Ellers er du da en blødende amatører. Hvis du kan give en karakter over 5
Men måske du ikke er så gammel du har set AaB i så mange år 🥴
"BRUGERSTATISTIKKER
Tilmeldt:
23 nov 2005 05:13"

Var der mere du ville?
Husker du Svendborg da vi rykkede op.
Vi endte på anden pladsen i 86 og rykkede op. Hvidovre vandt 2 division det år. The rest is history
Jeg var til stede på Høje Bøge stadion
Skal i låne et målebånd? :cheers:
Bliv du nu bare ved med at hade København.
🥴

Besvar