Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af R Rosenberg » 16. aug 2023, 21:43

Sønderhof skrev:
16. aug 2023, 20:58
Hanga skrev:
16. aug 2023, 20:03
Stegosaurus skrev:
16. aug 2023, 19:54


Dummeste indlæg jeg længe har læst - og du er jo blind over for spillernes niveau, hvis du i ramme alvor mener, at AaB har produceret eller købt lige så gode spillere som Minteh, Bisseck, Vallys, Achouri, Carstensen, Gaaei og Grot de seneste år.

Vi var præcist lige så fattige og dårligt drevet da vi solgte Bassogog, Mæhle, Abildgaard og Kaufmann. Vi fik høje priser for de spillere fordi de var gode. Nu får vi lave priser fordi spillerne er dårlige. Du har intet, absolut intet, at have dit elskede “dyrt at være fattig”-mantra i.
Har jeg skrevet at vi har lavet lige så gode spillere som Minteh elle Achouri? Nej, derfor sælges de naturligvis også dyrere. Måske var det en fejl at medtage Achouri men det var mere for at vise at man godt kan blive solgt dyrt på én god sæson. Bisseck nævner du, ikke jeg.

Carstensen - du overvurderer hans niveau. Fik 46 minutter for Genk i Jupitor Pro League hvorefter de har valgt at udleje ham. Så god ud på et Silkeborg hold hvor alle så gode ud.
Grot - Solgt på en halvsæson med 9 flotte mål. Sæsonen forinden havde han 5 mål. Har slet ikke slået til i Japan.
Gaaei - svært at sige hvor god han kan blive. Han gør det da godt og ser interessant ud, også mere end f.eks. Højholt. Men SÅ god er han altså heller ikke. De vil så også sælge ham til 30-40 hvilket vi jo slet ikke er i nærheden af at komme. Der er meget langt ned til den pris vi f.eks. snakker om med Højholt, der altså også har vist kvaliteter. Men lige nu er der selvfølgelig gået sport i at tale alle vores spillere ned til de rene nulbonner.

Min pointe var allermest at de her klubber har lavet og laver store salg uden at have en lang track record med at producere spillere, der får succes i udlandet. For det var et af de væsentligt frembragte argumenter for hvorfor AaB ikke kan sælge dyrere. Her tror jeg at vores økonomiske situation og tilværelsen i 1 div. spiller mere ind. Men klart, stod alle klubber i kø efter vores spillere, blev prisen selvfølgelig presset op alligevel.
Hvor kommer den her fortælling om, at det er vigtigt at kunne fremvise en "track record" med at de spillere man har solgt klarer sig godt efterfølgende? Udover at det betyder noget for selvforståelsen, er der så noget som helst belæg for at påstå det?
Ligeså påstanden om at man som sportsdirektør skal være dygtig til at sælge, ellers ryger alle spillere for en slik.

OBs track record er vel ca ligeså sørgelig som vores, men de kunne sælge Minteh, Oliver C og Frøkjær til flotte adresser. Måske det 90% hænger sammen med at de har(spillerne) præsteret noget henover en periode hvor flere klubber har fået interesse for dem?

Og lige en sidste bemærkning jeg har brændt inde med over en periode: det her med at kritisere Inge for ikke at sælge spillerne da de peakede, det er simpelthen for nemt at sidde og sige retrospektivt. Selvfølgelig skulle man det, men man forsøgte i same periode at bygge et hold op omkring netop Prip, Fossum og Pedro til at spille med om medaljer.

Og nårh ja, ang Prip, så orker jeg ikke at se på ham, men 3 millioner er satsuseme alt for lidt.
Den der del har også undret mig meget, som især én debattør har gjort til en slags mantra, men som ikke rigtigt kan underbygges åbenbart.
Jeg forstår ikke, hvor det kommer fra, men jeg mistænker, at det drejer sig om at kigge på fx fc-klubberne, som præsterer det ene gode salg efter det andet - og så må det jo betyde, at gode salg avler gode salg.

Men ja, det handler nok nærmere om spillernes niveau og potentiale end noget som helst andet.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Buzz Killington » 16. aug 2023, 21:53

Sønderhof skrev:
16. aug 2023, 20:58
Hanga skrev:
16. aug 2023, 20:03
Stegosaurus skrev:
16. aug 2023, 19:54


Dummeste indlæg jeg længe har læst - og du er jo blind over for spillernes niveau, hvis du i ramme alvor mener, at AaB har produceret eller købt lige så gode spillere som Minteh, Bisseck, Vallys, Achouri, Carstensen, Gaaei og Grot de seneste år.

Vi var præcist lige så fattige og dårligt drevet da vi solgte Bassogog, Mæhle, Abildgaard og Kaufmann. Vi fik høje priser for de spillere fordi de var gode. Nu får vi lave priser fordi spillerne er dårlige. Du har intet, absolut intet, at have dit elskede “dyrt at være fattig”-mantra i.
Har jeg skrevet at vi har lavet lige så gode spillere som Minteh elle Achouri? Nej, derfor sælges de naturligvis også dyrere. Måske var det en fejl at medtage Achouri men det var mere for at vise at man godt kan blive solgt dyrt på én god sæson. Bisseck nævner du, ikke jeg.

Carstensen - du overvurderer hans niveau. Fik 46 minutter for Genk i Jupitor Pro League hvorefter de har valgt at udleje ham. Så god ud på et Silkeborg hold hvor alle så gode ud.
Grot - Solgt på en halvsæson med 9 flotte mål. Sæsonen forinden havde han 5 mål. Har slet ikke slået til i Japan.
Gaaei - svært at sige hvor god han kan blive. Han gør det da godt og ser interessant ud, også mere end f.eks. Højholt. Men SÅ god er han altså heller ikke. De vil så også sælge ham til 30-40 hvilket vi jo slet ikke er i nærheden af at komme. Der er meget langt ned til den pris vi f.eks. snakker om med Højholt, der altså også har vist kvaliteter. Men lige nu er der selvfølgelig gået sport i at tale alle vores spillere ned til de rene nulbonner.

Min pointe var allermest at de her klubber har lavet og laver store salg uden at have en lang track record med at producere spillere, der får succes i udlandet. For det var et af de væsentligt frembragte argumenter for hvorfor AaB ikke kan sælge dyrere. Her tror jeg at vores økonomiske situation og tilværelsen i 1 div. spiller mere ind. Men klart, stod alle klubber i kø efter vores spillere, blev prisen selvfølgelig presset op alligevel.
Hvor kommer den her fortælling om, at det er vigtigt at kunne fremvise en "track record" med at de spillere man har solgt klarer sig godt efterfølgende? Udover at det betyder noget for selvforståelsen, er der så noget som helst belæg for at påstå det?
Ligeså påstanden om at man som sportsdirektør skal være dygtig til at sælge, ellers ryger alle spillere for en slik.

OBs track record er vel ca ligeså sørgelig som vores, men de kunne sælge Minteh, Oliver C og Frøkjær til flotte adresser. Måske det 90% hænger sammen med at de har(spillerne) præsteret noget henover en periode hvor flere klubber har fået interesse for dem?

Og lige en sidste bemærkning jeg har brændt inde med over en periode: det her med at kritisere Inge for ikke at sælge spillerne da de peakede, det er simpelthen for nemt at sidde og sige retrospektivt. Selvfølgelig skulle man det, men man forsøgte i same periode at bygge et hold op omkring netop Prip, Fossum og Pedro til at spille med om medaljer.

Og nårh ja, ang Prip, så orker jeg ikke at se på ham, men 3 millioner er satsuseme alt for lidt.
Jeg tænker også at når Ajax kigger på Gaaii og er villig til at give 30 mio. penge for ham, så er deres værdsætning af spilleren en funktion af hvilke kvaliteter deres scouts vurderer han har, samt hvilket potentiale de vurderer han har. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at de indberegner noget som helst om hvor gode Viborg-spillere normalt udvikler sig. Det er et ligegyldigt benchmark.

Derfor kan jeg heller ikke se hvad track record skulle have at gøre med den pris Ajax er villige til at betale. De er villige til at betale det spilleren efter deres vurdering er værd. Og de ville være villige til at betale det samme for en spiller af samme kvalitet selvom han spillede i en skodklub der aldrig havde solgt succesfulde spillere.

Derfor er der selvfølgelig stadig plads til købmandskab, og man behøver jo ikke betale fuld pris hvis den sælgende klub selv værdisætter lavt pga. desperation og en tom pengekasse.

Tl;dr: omverdenens scouts og edb vurderer ikke kvaliteten af res spillere særligt højt. Hovedsageligt derfor sælger vi billigt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Raptorr » 17. aug 2023, 04:24

Det er godt, at Prip ryger videre. Han efterlader ikke noget hul I truppen, og han ønsker selv et ophold i udlandet. Derudover har der været rygter om, at han mødte overvægtig op til sæsonstart efter sidste års sommerpause. Er sikker på, at den slags er et stort no go hos tyskerne og Hiljemark. Han præsterede efterfølgendr tæt på intet sidste sæson, og jeg kan ikke se ham spille en rolle næste sæson.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af martinaalborg » 17. aug 2023, 06:25

Raptorr skrev:
17. aug 2023, 04:24
Det er godt, at Prip ryger videre. Han efterlader ikke noget hul I truppen, og han ønsker selv et ophold i udlandet. Derudover har der været rygter om, at han mødte overvægtig op til sæsonstart efter sidste års sommerpause. Er sikker på, at den slags er et stort no go hos tyskerne og Hiljemark. Han præsterede efterfølgendr tæt på intet sidste sæson, og jeg kan ikke se ham spille en rolle næste sæson.
Jeg er til dels enig....
Man må give ham at han i nogle kampe har været kampafgørende og så ham også som en vigig brik for oprykning, da han tvinger forsvaret til at "komme ud" da han har et ( til tider ) giftigt venstreben.
- og vi er altså SLET IKKE rtkket op endnu.. så ro på!..
Forsætter ophørs udsalget og der kommer et par skader, så er vi sgu ikke stærkere end Hobro, Kolding og SønderTyske...

Rockafellar
2. div
2. div
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. apr 2006, 14:35
Geografisk sted: Munken
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Rockafellar » 17. aug 2023, 06:50

Alt det med spillernes niveau og pris ift øvrige klubber hænger vel også en hel del sammen med at de fleste af de klubber som nævnes har også spillet europæisk… tænker du får mere for fine spillere når de har spillet (godt) på på flere niveauer.

Det hænger jo sammen - hvor AaB har været i en nedadgående spiral de sidste 5-7 år, mens flere af de andre har snuset/spillet fast i Europa. Det får uværgerligt en betydning for spillernes niveau og dermed pris
Swing Like God's Own Dick

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1478
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Stegosaurus » 17. aug 2023, 07:35

Rockafellar skrev:
17. aug 2023, 06:50
Alt det med spillernes niveau og pris ift øvrige klubber hænger vel også en hel del sammen med at de fleste af de klubber som nævnes har også spillet europæisk… tænker du får mere for fine spillere når de har spillet (godt) på på flere niveauer.

Det hænger jo sammen - hvor AaB har været i en nedadgående spiral de sidste 5-7 år, mens flere af de andre har snuset/spillet fast i Europa. Det får uværgerligt en betydning for spillernes niveau og dermed pris
OB solgte Minteh for 45 mio. kr. selvom de ikke har spillet i Europa i 20 år. AGF solgte Bisseck for 50 mio. kr. selvom deres Europa-deltagelse de sidste 20 år har været hurtige exits til Dila Gori og Larne. Jeg ser ikke belæg for at manglende deltagelse i europæiske turneringer får priserne til at falde på spillerne.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af martinaalborg » 17. aug 2023, 08:25

Stegosaurus skrev:
17. aug 2023, 07:35
Rockafellar skrev:
17. aug 2023, 06:50
Alt det med spillernes niveau og pris ift øvrige klubber hænger vel også en hel del sammen med at de fleste af de klubber som nævnes har også spillet europæisk… tænker du får mere for fine spillere når de har spillet (godt) på på flere niveauer.

Det hænger jo sammen - hvor AaB har været i en nedadgående spiral de sidste 5-7 år, mens flere af de andre har snuset/spillet fast i Europa. Det får uværgerligt en betydning for spillernes niveau og dermed pris
OB solgte Minteh for 45 mio. kr. selvom de ikke har spillet i Europa i 20 år. AGF solgte Bisseck for 50 mio. kr. selvom deres Europa-deltagelse de sidste 20 år har været hurtige exits til Dila Gori og Larne. Jeg ser ikke belæg for at manglende deltagelse i europæiske turneringer får priserne til at falde på spillerne.
TILBAGE på sporet!!!!! :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2023, 14:06

Så fik vi papir på Eugene Amankwah, som har været skrevet om herinde før på en tre årig kontrakt.
Den type tranfer kan jeg godt. Ung spiller vi får ind i akademiet og kan uddanne selv som kommer tidligt i hans udvikling. Vi skal selvfølgelig have meget mere Nordkraft, men jeg har intet imod man supplerer det med spillere udefra som f.eks. med Spalvis.
Når det er en spiller udefra må vi derudover formode, at han er tænkt ind i planerne for VB ifht. Ahlmann nok kun har 1-2 sæson tilbage, Cabella nok mest er en overgangsløsning og rygterne om Pousens afgang florerer.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2023, 14:22

Jakobsen skrev:
17. aug 2023, 14:06
Så fik vi papir på Eugene Amankwah, som har været skrevet om herinde før på en tre årig kontrakt.
Den type tranfer kan jeg godt. Ung spiller vi får ind i akademiet og kan uddanne selv som kommer tidligt i hans udvikling. Vi skal selvfølgelig have meget mere Nordkraft, men jeg har intet imod man supplerer det med spillere udefra som f.eks. med Spalvis.
Når det er en spiller udefra må vi derudover formode, at han er tænkt ind i planerne for VB ifht. Ahlmann nok kun har 1-2 sæson tilbage, Cabella nok mest er en overgangsløsning og rygterne om Pousens afgang florerer.
Helt enig. Og jeg kan godt li´ , at der hentes spillere ind pt., der er gode på bolden.
Så mangler vi bare at hente lidt offensivt til akademiet. Der er mange penge i de der offensivspillere med vilde spidskompetencer, såsom fart. Eksempelvis Bassogog, Minteh, Sabbi. Vi har selvfølgelig Noshe, som har potentiale... Men Eugene Amankwah kan vist godt flyttes længere frem på banen. Især fordi han skulle være vældig uskolet og dermed en risiko at spille med i forsvaret.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af 9000AaB » 17. aug 2023, 14:37

FIDEL skrev:
17. aug 2023, 14:22
Jakobsen skrev:
17. aug 2023, 14:06
Så fik vi papir på Eugene Amankwah, som har været skrevet om herinde før på en tre årig kontrakt.
Den type tranfer kan jeg godt. Ung spiller vi får ind i akademiet og kan uddanne selv som kommer tidligt i hans udvikling. Vi skal selvfølgelig have meget mere Nordkraft, men jeg har intet imod man supplerer det med spillere udefra som f.eks. med Spalvis.
Når det er en spiller udefra må vi derudover formode, at han er tænkt ind i planerne for VB ifht. Ahlmann nok kun har 1-2 sæson tilbage, Cabella nok mest er en overgangsløsning og rygterne om Pousens afgang florerer.
Helt enig. Og jeg kan godt li´ , at der hentes spillere ind pt., der er gode på bolden.
Så mangler vi bare at hente lidt offensivt til akademiet. Der er mange penge i de der offensivspillere med vilde spidskompetencer, såsom fart. Eksempelvis Bassogog, Minteh, Sabbi. Vi har selvfølgelig Noshe, som har potentiale... Men Eugene Amankwah kan vist godt flyttes længere frem på banen. Især fordi han skulle være vældig uskolet og dermed en risiko at spille med i forsvaret.
Vi mangler MEGA meget spillere til det offensive. Nu Prip er væk har vi allerede et problem imorgen.
Syntes det nogle mærkelige spillere/positioner vi henter li pt. Frygter vi bliver en Esbjerg/Sønderjyske klub men håber det bedste...

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Brodernumsi » 17. aug 2023, 14:40

Vi er blevet til Jammerbugt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Lyfe » 17. aug 2023, 14:42

Brodernumsi skrev:Vi er blevet til Jammerbugt.
Fordi vi har skrevet aftale med et uskolet talent til akademiet som vi har haft tid til at se an?

Kom nu lige…


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Gaarde6 » 17. aug 2023, 14:46

Brodernumsi skrev:
17. aug 2023, 14:40
Vi er blevet til Jammerbugt.
Nej vi er blevet til et 1 div hold med meget ondt i økonomien.
Derfor er det selvfølgelig smart at hente unge spillere ind til fremtiden.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 282
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Alpa Chino » 17. aug 2023, 14:49

Lyfe skrev:
17. aug 2023, 14:42
Brodernumsi skrev:Vi er blevet til Jammerbugt.
Fordi vi har skrevet aftale med et uskolet talent til akademiet som vi har haft tid til at se an?

Kom nu lige…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Det er en kandidat til årets dummeste kommentar.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Jakobsen » 17. aug 2023, 15:06

Alpa Chino skrev:
Lyfe skrev:
17. aug 2023, 14:42
Brodernumsi skrev:Vi er blevet til Jammerbugt.
Fordi vi har skrevet aftale med et uskolet talent til akademiet som vi har haft tid til at se an?

Kom nu lige…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Det er en kandidat til årets dummeste kommentar.
Det må man sige. Jeg frygtede selv en Jammerbugt, men kan ikke se noget der tyder på det i vores transfers.

- Widell er klasse fundet,
- Cabella er næppe det store, men det lyder som en fornuftig gardering, hvor vi er nu.
- Odada synes jeg er for unproven ifht. hans alder og han kommer fra et ret lavt niveau. Det er nok også en kortsigtet reserveløsning, hvor man håber at forløse ham.
Når jeg ser ham på video synes jeg spillertypen er helt rigtigt set. Den del er jeg sikker på er gennemtænkt.
- Amankwah er jo ikke en gang til førsteholdet


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af FIDEL » 17. aug 2023, 15:23

Når man ser video med Amankwah, så ser han outstanding ud med bolden. Bliver spændende at følge ham.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Hanga » 17. aug 2023, 15:32

Lidt overraskende for mig at det er til venstre back positionen. På U19 går venstreback Noel Arnorsson, der også fik førteholdsdebut forleden, for at være en af vores mest lovende talenter. Han kan dog også spille i centerforsvaret, så måske det er tanken.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Maglau » 17. aug 2023, 15:51

Hanga skrev:
17. aug 2023, 15:32
Lidt overraskende for mig at det er til venstre back positionen. På U19 går venstreback Noel Arnorsson, der også fik førteholdsdebut forleden, for at være en af vores mest lovende talenter. Han kan dog også spille i centerforsvaret, så måske det er tanken.
I min verden med bedre økonomi havde vi 5 af den slags talenter til hver plads. Så må de kæmpe og udvikle sig bedst.
Vi er nødt til at tænke større og slå til når en talent byder sig til.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af Brodernumsi » 17. aug 2023, 16:14

Alpa Chino skrev:
17. aug 2023, 14:49
Lyfe skrev:
17. aug 2023, 14:42
Brodernumsi skrev:Vi er blevet til Jammerbugt.
Fordi vi har skrevet aftale med et uskolet talent til akademiet som vi har haft tid til at se an?

Kom nu lige…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Det er en kandidat til årets dummeste kommentar.
Kan godt se, jeg skulle have tilføjet den smiley, jeg valgte at undlade. Folk er sgu så sure.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)

Indlæg af DarkHorse9000 » 17. aug 2023, 16:28

Nogen der kender statussen på de to prøvespillere Sidi Kaba og Freysteinn Ingi Gudnason der trænet med på akademiet?

Besvar