Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 666
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Winterburn » 28. nov 2023, 15:54

gravballe skrev:
28. nov 2023, 15:05
grunden til jeg tror der er lidt om snakken er. Tyskerne kom aldrig med de penge man var stillet i udsigt. Det var meningen sse22 skulle smide nogle penge selv, men samtidig få flere investore med ind i klubben. Der var snak på over 50m.. men de penge kom aldrig. Jeg tror de har for lidt penge til at ændre udvikligen her oppe, der er ingen invisterings villighed, til andet end at sørge for AaB lige overlever.. Så jo jeg tror godt der kan være noget om snakken om de vil ud.
Ved ikke noget om det. Men haaber de bliver et par aar mere med mindre de allerede har givet op. Tvivler paa det er saadan.

Maaske the 50 mill. var oeremaerket hvis vi blev i suppen, og kunne komme i spil igen til sommer hvor den igen (forhaabentligt) staar paa suppe bold
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 28. nov 2023, 16:18

Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 15:45
gravballe skrev:
28. nov 2023, 14:54
haghdk skrev:
28. nov 2023, 14:51
gravballe skrev:
28. nov 2023, 14:48
haghdk skrev:
28. nov 2023, 14:46
gravballe skrev:
28. nov 2023, 14:42


lad os nu se om tyskerne er her til sommer ;)
Lyder som om du ved noget :)
ikke andet, end rygter pt...
som er tyskerne forsøger at sælge deres andel igen, til lokale folk... er jo nok ikke uden grund de ikke har smidt flere penge ind selv.
Efter 5 måneder :-O Står det virkelig så skidt til
pas.. ved heller ikke om det er sandt.. det er bare det jeg har hørt et par gange.. siden ingen andre har hørt noget, er det sikkert end and.. Men vil ikke blive overrasket hvis deres andel bliver købt tilbage billigt.
Jeg har kun hørt ordet at det “ sejler “ jeg har sagt det for længe siden også, Og det er HELE lortet!!!
Jeg får samme melding hver eneste gang jeg spørger om det er blevet bedre.

“ nej det sejler fuldstændigt “ er meldingen.

Det ser sort ud derude. Ku man da da bare håbe de ku få styr på det.

Tror de måske er ved at indse at Hilje fik guld kransen liiiiige tidligt nok.

Det så rigtig sundt ud de første 4 kampe, overlevelse blev pludselig en realistisk mulighed. Og så styrtdykkede det.
Det er en stor gang rod. Frygter for om AaB nogensinde bliver AaB igen.

Der skal skydes mange penge i den klub og det kommer jo ik til at ske.
Da jeg skrev for et par måneder siden at en helt grøn sportschef hyrede en ligeså uerfaren træner, var jeg på vej op ad Via Dolorosa med et par stykker træ på ryggen.
Omvendt vil jeg da indrømme at det faktisk ikke gik så slemt som jeg frygtede, vi ligger endnu med en forholdsvis tryg afstand til 3 pladsen, og Hiljemark har måske indset både sin egen og truppens begrænsning, og spiller derfor forsigtigt og simpelt.

Genopbygningen af AaB kommer til at tage år første skridt er at komme i superligaen, slippe ud af håbløse dyre kontrakter og bliver Nordjyllands Silkeborg :cool: .
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 28. nov 2023, 16:36

gravballe skrev:
28. nov 2023, 15:52
Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 15:45
gravballe skrev:
28. nov 2023, 14:54
haghdk skrev:
28. nov 2023, 14:51
gravballe skrev:
28. nov 2023, 14:48
haghdk skrev:
28. nov 2023, 14:46


Lyder som om du ved noget :)
ikke andet, end rygter pt...
som er tyskerne forsøger at sælge deres andel igen, til lokale folk... er jo nok ikke uden grund de ikke har smidt flere penge ind selv.
Efter 5 måneder :-O Står det virkelig så skidt til
pas.. ved heller ikke om det er sandt.. det er bare det jeg har hørt et par gange.. siden ingen andre har hørt noget, er det sikkert end and.. Men vil ikke blive overrasket hvis deres andel bliver købt tilbage billigt.
Jeg har kun hørt ordet at det “ sejler “ jeg har sagt det for længe siden også, Og det er HELE lortet!!!
Jeg får samme melding hver eneste gang jeg spørger om det er blevet bedre.

“ nej det sejler fuldstændigt “ er meldingen.

Det ser sort ud derude. Ku man da da bare håbe de ku få styr på det.

Tror de måske er ved at indse at Hilje fik guld kransen liiiiige tidligt nok.

Det så rigtig sundt ud de første 4 kampe, overlevelse blev pludselig en realistisk mulighed. Og så styrtdykkede det.
Det er en stor gang rod. Frygter for om AaB nogensinde bliver AaB igen.

Der skal skydes mange penge i den klub og det kommer jo ik til at ske.
Den bekymring fik jeg allerede efter fyringen af friis.. man risikere at ende som vejle, hvis man rykkede ned og ikke fik skudt ordenlige penge ind, til at ændre det. Vi fik lidt små penge fra sse22, og så fyrede man 15m på en række dumme spillere, indkøbte til et nyt system, og undlader nu at spille efter det system.. Hiljemark skal bare ud.. tror måske sse22 kunne blive en succes, der er bare ikke nok kapital, og AaB er syg helt ind i benet.. Det er ikka bare Inges skyld det hele.. Der er en syg kultur der ude, som alle der har haft succes der ude har været nød til at kæmpe imod.

man har pisset alle muigheder væk i Aalborg, for at blive blandt de store, og er distranceret af klubber ikke bare FCM, FCK, AGF.. men også af klubber som Randers, Viborg, Silkeborg, FCN... Hvergang et forsøg fejlede i AaB gik man i panik og rev det hele ned, det sker hvergang, og når man endelig får succes, kan man ikke finde ud af at bygge på det.. Havde sse22 dukket op tilbage i 2017 eller 2018 hvor klubben havde penge til at gøre noget, så havde jeg troet på det.. men som det er nu, er der ingen der vil smide de penge i AaB det kræves, og når rygterne også er sse22 er ved at indse den del, så tyder det ikke godt...
Bestemt ik Inges skyld det hele.
MEN ham og Bælum har skubbet os til enden af skrænten.
Fyringen af Friis var en kæmpe fejl, kæmpe kæmpe fejl uanset hvor uenige flere er i det!!!

Glem nu alt om at Hilje er vellidt og bla bla bla bla.

Samtlige trænere de har haft siden cifuentes har været samme sang.

“ vi har aldrig trænet bedre “

Flere af spillerne bliver dårligere og dårligere.
Fint at sætte Lucas på bænken, men de andre gør det jo ik bedre. Han er helt gået i stå.

Hilje og mandskabspleje eksisterer altså ik hvis nogen skulle være i tvivl.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 28. nov 2023, 17:58

Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 16:36
Hilje og mandskabspleje eksisterer altså ik hvis nogen skulle være i tvivl.
Jeg er slet ikke solgt på Hiljemark, omend jeg nok synes de største udfordringer ligger i en trup, der virker både dysfunktionel og som vi ved er bundet op på nogle forfærdelige kontrakter. Men lige i forhold til citerede, så er det slet ikke det, jeg hører (kilde i truppen). Han roser Hiljemark for at være et stort trænetalent, som er rolig og tydelig i sin daglige kommunikation modsat tidligere trænere, hvor der kunne måneder i mellem direkte samtaler mellem enkelte spillere og cheftræneren.

Om han så er for meget “talent” og for lidt af de vi har brug for er en helt reel diskussion. Jeg mangler også at se fremskridt og taktisk retning, men jeg er nok stadig ikke der, hvor jeg tænker fyring.

I øvrigt har jeg svært ved at se, at meget skulle ha’ ændret sig ift. investorerne. Det har hele tiden - siden deres indtog - været planen at evt. flere penge først ville blive skudt ind i klubben senere. Nedrykningen gav endda et år yderligere på optionen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 28. nov 2023, 18:23

Kunji skrev:
28. nov 2023, 17:58
Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 16:36
Hilje og mandskabspleje eksisterer altså ik hvis nogen skulle være i tvivl.
Jeg er slet ikke solgt på Hiljemark, omend jeg nok synes de største udfordringer ligger i en trup, der virker både dysfunktionel og som vi ved er bundet op på nogle forfærdelige kontrakter. Men lige i forhold til citerede, så er det slet ikke det, jeg hører (kilde i truppen). Han roser Hiljemark for at være et stort trænetalent, som er rolig og tydelig i sin daglige kommunikation modsat tidligere trænere, hvor der kunne måneder i mellem direkte samtaler mellem enkelte spillere og cheftræneren.

Om han så er for meget “talent” og for lidt af de vi har brug for er en helt reel diskussion. Jeg mangler også at se fremskridt og taktisk retning, men jeg er nok stadig ikke der, hvor jeg tænker fyring.

I øvrigt har jeg svært ved at se, at meget skulle ha’ ændret sig ift. investorerne. Det har hele tiden - siden deres indtog - været planen at evt. flere penge først ville blive skudt ind i klubben senere. Nedrykningen gav endda et år yderligere på optionen.
Præcis den del at han er ALT for rolig og mangler overblik de rigtige steder. Langt fra alt giver mening og de står fuldstændig stille i udvikling. Men jeg kan jo heller ik sige hvad der er korrekt. Jeg tror dog 100% på det jeg får at vide, han løber ik med løs sladder og ser det hver eneste dag.

Jeg ved bare ik hvad folk mener med han er et stort træner talent, jeg aner det virkelig ik. Holdet er langt bedre end det de præsterer. Der er jo intet friskhed og tempo i vores spil.
Vi parkerer holdet med defensiv attitude og håber på en tilfældig dødbold og så forsvare den hjem.

Øver de sig i overlevelse hvis vi rykker op mon.
Måske det er det

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 28. nov 2023, 19:46

Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 18:23
Kunji skrev:
28. nov 2023, 17:58
Mr Gold skrev:
28. nov 2023, 16:36
Hilje og mandskabspleje eksisterer altså ik hvis nogen skulle være i tvivl.
Jeg er slet ikke solgt på Hiljemark, omend jeg nok synes de største udfordringer ligger i en trup, der virker både dysfunktionel og som vi ved er bundet op på nogle forfærdelige kontrakter. Men lige i forhold til citerede, så er det slet ikke det, jeg hører (kilde i truppen). Han roser Hiljemark for at være et stort trænetalent, som er rolig og tydelig i sin daglige kommunikation modsat tidligere trænere, hvor der kunne måneder i mellem direkte samtaler mellem enkelte spillere og cheftræneren.

Om han så er for meget “talent” og for lidt af de vi har brug for er en helt reel diskussion. Jeg mangler også at se fremskridt og taktisk retning, men jeg er nok stadig ikke der, hvor jeg tænker fyring.

I øvrigt har jeg svært ved at se, at meget skulle ha’ ændret sig ift. investorerne. Det har hele tiden - siden deres indtog - været planen at evt. flere penge først ville blive skudt ind i klubben senere. Nedrykningen gav endda et år yderligere på optionen.
Præcis den del at han er ALT for rolig og mangler overblik de rigtige steder. Langt fra alt giver mening og de står fuldstændig stille i udvikling. Men jeg kan jo heller ik sige hvad der er korrekt. Jeg tror dog 100% på det jeg får at vide, han løber ik med løs sladder og ser det hver eneste dag.

Jeg ved bare ik hvad folk mener med han er et stort træner talent, jeg aner det virkelig ik. Holdet er langt bedre end det de præsterer. Der er jo intet friskhed og tempo i vores spil.
Vi parkerer holdet med defensiv attitude og håber på en tilfældig dødbold og så forsvare den hjem.

Øver de sig i overlevelse hvis vi rykker op mon.
Måske det er det
Hvis I begge to har en kilde i truppen eller tæt på er det vel et meget fint eksempel på hvor stor forskel der kan være i mening og opfattelse hos den enkelte. Det er næppe alle i spillertruppen der har samme holdning.

Jeg kan kun bedømme ham på det jeg ser på banen og de med de udtalelser han kommer med. Og selvom jeg så afgjort ikke er på holdet der mener at en fyring er på tale, så mener jeg så afgjort at vi er på vej i den forkerte retning. Både i de valg der træffes og i den effekt vi ser.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 3. dec 2023, 16:23

http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

kjeldgaard12
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 28. sep 2020, 20:26
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af kjeldgaard12 » 3. dec 2023, 16:39

Afløser for Toku

Portland
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Portland » 3. dec 2023, 16:48

Stærkt hvis vi får ham.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1497
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Lyfe » 3. dec 2023, 17:09

Portland skrev:Stærkt hvis vi får ham.
Så vinder vi CL… jo ikke ligefrem en klar starter vi henter så skuffende! Vil se 16-18 årige på transfer eller folk direkte til startopstillingen


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Patmand » 3. dec 2023, 17:31

Lyfe skrev:
3. dec 2023, 17:09
Portland skrev:Stærkt hvis vi får ham.
Så vinder vi CL… jo ikke ligefrem en klar starter vi henter så skuffende! Vil se 16-18 årige på transfer eller folk direkte til startopstillingen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oprustningen til Superligaen er startet!

Dem der sagde der ville komme forstærkninger inden en eventuel oprykning - de fik ret. Kritikerne kan godt finde ja-hatten frem af gemmerne.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Funky » 3. dec 2023, 17:56

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/4709043

Okay, vi skulle have bedt manden om ikke at spille for Køge imod os i dag... Det lyder da som en "spicy" historie...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nordic
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Nordic » 3. dec 2023, 17:59

En nr. 9 angriber, der virkerlig er målfarlig. Hvor findes han?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 3. dec 2023, 18:05

Funky skrev:
3. dec 2023, 17:56
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/4709043

Okay, vi skulle have bedt manden om ikke at spille for Køge imod os i dag... Det lyder da som en "spicy" historie...
Jeg har ca. nul tiltro til ord fra Per Rud.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 3. dec 2023, 18:06

Funky skrev:
3. dec 2023, 17:56
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/4709043

Okay, vi skulle have bedt manden om ikke at spille for Køge imod os i dag... Det lyder da som en "spicy" historie...
Synes også det lyder åndsvagt.
Omvendt mener jeg f.eks. at VFF holdte Kramer ude af kval. kamp mod os da de vidste han skulle spille for os. Det kunne HB Køge vel ret beset selv have valgt i den her situation, men det bør helt og holdent være afgivende klubs kald og ikke noget AaB skal blande sig i.
Hvis SSE22 folkene har sagt sådan virker de ikke til at være meget bedre end IAO.

Dog skal Per Rud af alle mennesker bare klappe i her https://sport.tv2.dk/fodbold/2014-01-16 ... asper-kusk
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af troelsh » 3. dec 2023, 18:12

Jakobsen skrev:
3. dec 2023, 18:06
Funky skrev:
3. dec 2023, 17:56
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/4709043

Okay, vi skulle have bedt manden om ikke at spille for Køge imod os i dag... Det lyder da som en "spicy" historie...
Synes også det lyder åndsvagt.
Omvendt mener jeg f.eks. at VFF holdte Kramer ude af kval. kamp mod os da de vidste han skulle spille for os. Det kunne HB Køge vel ret beset selv have valgt i den her situation, men det bør helt og holdent være afgivende klubs kald og ikke noget AaB skal blande sig i.
Hvis SSE22 folkene har sagt sådan virker de ikke til at være meget bedre end IAO.

Dog skal Per Rud af alle mennesker bare klappe i her https://sport.tv2.dk/fodbold/2014-01-16 ... asper-kusk
Det tvivler jeg stærkt på.
1. Fordi der kommer fra Per Rud
2. Fordi det giver ikke meget mening, i og med de ikke har nogen beføjelser over ham før han er i AaB.
3. Fordi vores nye ejere på ingen måde slår mig som IAO krejler typen

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kasper » 3. dec 2023, 18:22

Patmand skrev:
3. dec 2023, 17:31
Lyfe skrev:
3. dec 2023, 17:09
Portland skrev:Stærkt hvis vi får ham.
Så vinder vi CL… jo ikke ligefrem en klar starter vi henter så skuffende! Vil se 16-18 årige på transfer eller folk direkte til startopstillingen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oprustningen til Superligaen er startet!

Dem der sagde der ville komme forstærkninger inden en eventuel oprykning - de fik ret. Kritikerne kan godt finde ja-hatten frem af gemmerne.
Må være trist altid at tage sorgerne på forskud. Har du set ham spille?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1519
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Stegosaurus » 3. dec 2023, 18:54

Winterburn skrev:
28. nov 2023, 15:54
gravballe skrev:
28. nov 2023, 15:05
grunden til jeg tror der er lidt om snakken er. Tyskerne kom aldrig med de penge man var stillet i udsigt. Det var meningen sse22 skulle smide nogle penge selv, men samtidig få flere investore med ind i klubben. Der var snak på over 50m.. men de penge kom aldrig. Jeg tror de har for lidt penge til at ændre udvikligen her oppe, der er ingen invisterings villighed, til andet end at sørge for AaB lige overlever.. Så jo jeg tror godt der kan være noget om snakken om de vil ud.
Ved ikke noget om det. Men haaber de bliver et par aar mere med mindre de allerede har givet op. Tvivler paa det er saadan.

Maaske the 50 mill. var oeremaerket hvis vi blev i suppen, og kunne komme i spil igen til sommer hvor den igen (forhaabentligt) staar paa suppe bold
Du er med på, at alt det her er noget, som gravballe sidder og finder på?

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1519
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Stegosaurus » 3. dec 2023, 18:57

Kasper skrev:
3. dec 2023, 18:22
Patmand skrev:
3. dec 2023, 17:31
Lyfe skrev:
3. dec 2023, 17:09
Portland skrev:Stærkt hvis vi får ham.
Så vinder vi CL… jo ikke ligefrem en klar starter vi henter så skuffende! Vil se 16-18 årige på transfer eller folk direkte til startopstillingen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oprustningen til Superligaen er startet!

Dem der sagde der ville komme forstærkninger inden en eventuel oprykning - de fik ret. Kritikerne kan godt finde ja-hatten frem af gemmerne.
Må være trist altid at tage sorgerne på forskud. Har du set ham spille?
Hvis du havde læst Patmands seneste 100 indlæg ville du næppe have gidet reagere. Jeg har set lidt af Jubril Adedeji på Youtube, og han ligner ikke den næste Messi eller CR7, men har noget fysik, som ingen af vores andre (har vi nogen ud over Toku????) kantspillere har. Han skal sikkert have en håndfuld pebernødder i månedsløn.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kasper » 3. dec 2023, 19:04

Stegosaurus skrev:
3. dec 2023, 18:57
Kasper skrev:
3. dec 2023, 18:22
Patmand skrev:
3. dec 2023, 17:31
Lyfe skrev:
3. dec 2023, 17:09
Portland skrev:Stærkt hvis vi får ham.
Så vinder vi CL… jo ikke ligefrem en klar starter vi henter så skuffende! Vil se 16-18 årige på transfer eller folk direkte til startopstillingen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oprustningen til Superligaen er startet!

Dem der sagde der ville komme forstærkninger inden en eventuel oprykning - de fik ret. Kritikerne kan godt finde ja-hatten frem af gemmerne.
Må være trist altid at tage sorgerne på forskud. Har du set ham spille?
Hvis du havde læst Patmands seneste 100 indlæg ville du næppe have gidet reagere. Jeg har set lidt af Jubril Adedeji på Youtube, og han ligner ikke den næste Messi eller CR7, men har noget fysik, som ingen af vores andre (har vi nogen ud over Toku????) kantspillere har. Han skal sikkert have en håndfuld pebernødder i månedsløn.
Nej det er som altid helt gak, løjer og trollerier.

Spændende. Widell har måske lidt af det, men kunne være rart med flere der kan true bagrummet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Låst