AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Så genvandt de tidligere AaB spillere DM i oldboys fodbold med en 4-1 sejr over KB. Kan se Ahlmann også er kørt ind på holdet i denne sæson, som også indeholder Würtz, Augo, Patrick Kristensen, Risgaard osv.
Et på papiret slagkraftigt oldboys hold
Et på papiret slagkraftigt oldboys hold
Tidligere spiller og anfører for AaB, Lucas Andersen, kom på banen i det 67 minut for London klubben QPR.
QPR vandt kampen 3-0, hvilket var voldsomt tiltrængt i bundkampen i den engelske 1. division.
Lucas Andersen blev ikke kåret til kampens spiller. Det gjorde Rayan Kolli.
QPR vandt kampen 3-0, hvilket var voldsomt tiltrængt i bundkampen i den engelske 1. division.
Lucas Andersen blev ikke kåret til kampens spiller. Det gjorde Rayan Kolli.
Uden Synd Ingen Frelse
Tidligere spiller og anfører for AaB, Lucas Andersen, kom på banen i det 67 minut for London klubben QPR.
QPR vandt kampen 2-0, hvilket var voldsomt tiltrængt i bundkampen i den engelske 1. division.
Lucas Andersen blev ikke kåret til kampens spiller. Det gjorde Sam Field.
QPR vandt kampen 2-0, hvilket var voldsomt tiltrængt i bundkampen i den engelske 1. division.
Lucas Andersen blev ikke kåret til kampens spiller. Det gjorde Sam Field.
Uden Synd Ingen Frelse
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Tidligere AaB-spiller Younes Bakiz sendte med to mål for Silkeborg AaB ud af pokalturneringen. Med i sejren over AaB var også tidligere AaB-spillere Andreas Poulsen og Nicolai Larsen. På bænken var tidligere AaB-anfører Rasmus Thelander og Silkeborg er trænet af tidligere AaB-træner Kent Nielsen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Jamen jamen jamen det kan jo ikke passe. Thelander er jo en kæmpe superliga profil og eneste grund til AaB skilte sig af med ham var løn og personlig hetz. Havde intet med spillemæssigt niveau at gøre…..
Men han nåede da at give os et enkelt point på sin kæmpe brøler nede i Silkeborg
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jeg er med på at der foregår en bashing af ovennævnte.Jakobsen skrev:Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
Men at lyve sig til at få “likes” herinde klæder ingen.
Han har vist kun udtalt at AaB prøvede at fryse ham ud, og at han ikke var enig i behandlingen af Thelander.
Hvis du kan finde noget sted, hvor han beskrives som outstanding og uundværlig, så sæt det lige ind her.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Endnu en af Mikkels halve vinde der viste sig helt ude af proportioner. En prominent og larmende AaB debattør der flere gange har turneret med voldsomt overdrevne og fordrejede AaB historier og som blokerer alle der prøver at debattere med ham eller udfordre hans løse påstande må nu en gang leve med at være blevet en upopulær joke blandt AaB fans1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:21Jeg er med på at der foregår en bashing af ovennævnte.Jakobsen skrev:Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
Han har vist kun udtalt at AaB prøvede at fryse ham ud, og at han ikke var enig i behandlingen af Thelander.
Hvis du kan finde noget sted, hvor han beskrives som outstanding og uundværlig, så sæt det lige ind her.
SSE22 Indexet
-
- 2. div
Jeg er ikke uenig, men er dette forum ved at sprede usandheder??Jakobsen skrev:Endnu en af Mikkels halve vinde der viste sig helt ude af proportioner. En prominent og larmende AaB debattør der flere gange har turneret med voldsomt overdrevne og fordrejede AaB historier og som blokerer alle der prøver at debattere med ham eller udfordre hans løse påstande må nu en gang leve med at være blevet en upopulær joke blandt AaB fans1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:21Jeg er med på at der foregår en bashing af ovennævnte.Jakobsen skrev:Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
Han har nok ikke decideret kaldt ham outstanding eller uundværlig... men både han og Dennis har med stikkende kommentarer luftet deres utilfredshed over AaBs beslutning om at skille sig af med ham, og ikke kune pga. fremgangsmåden. Og det er naturligvis helt fair at have den holdning. For mig lå det til højrebenet at Thelander måtte videre, grundet lønniveau og intentionen om at stå højt med bagkæden (på det tidspunkt). Man kunne så måske ønske sig at det var sket på en lidt pænere måde.1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:53Jeg er ikke uenig, men er dette forum ved at sprede usandheder??Jakobsen skrev:Endnu en af Mikkels halve vinde der viste sig helt ude af proportioner. En prominent og larmende AaB debattør der flere gange har turneret med voldsomt overdrevne og fordrejede AaB historier og som blokerer alle der prøver at debattere med ham eller udfordre hans løse påstande må nu en gang leve med at være blevet en upopulær joke blandt AaB fans1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:21Jeg er med på at der foregår en bashing af ovennævnte.Jakobsen skrev:Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 2. div
Enig i at de to har skrevet meget vrøvl igennem tiden. Netop derfor jeg synes at vi skal holde den sober og ikke tillægge dem ting de ikke har sagt. De skal nok dumme sig helt af sig selvHanga skrev:Han har nok ikke decideret kaldt ham outstanding eller uundværlig... men både han og Dennis har med stikkende kommentarer luftet deres utilfredshed over AaBs beslutning om at skille sig af med ham, og ikke kune pga. fremgangsmåden. Og det er naturligvis helt fair at have den holdning. For mig lå det til højrebenet at Thelander måtte videre, grundet lønniveau og intentionen om at stå højt med bagkæden (på det tidspunkt). Man kunne så måske ønske sig at det var sket på en lidt pænere måde.1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:53Jeg er ikke uenig, men er dette forum ved at sprede usandheder??Jakobsen skrev:Endnu en af Mikkels halve vinde der viste sig helt ude af proportioner. En prominent og larmende AaB debattør der flere gange har turneret med voldsomt overdrevne og fordrejede AaB historier og som blokerer alle der prøver at debattere med ham eller udfordre hans løse påstande må nu en gang leve med at være blevet en upopulær joke blandt AaB fans1885Cricket skrev: ↑18. dec 2024, 09:21Jeg er med på at der foregår en bashing af ovennævnte.Jakobsen skrev:Den i følge Mikkel B. Ottesen helt outstanding og uundværlige AaB veteran Rasmus Thelander er på fri transfer fra nytår da han ikke får forlænget i mægtige Silkeborg IF.
Gad vide hvad det næste bliver for Thelander. Klubber ala Vejle, Lyngby SønderjyskE eller en af de klubber der jagter oprykning fra 1. division - minus OB - burde være interesseret. Det må også være muligt at finde noget norsk eller svensk, hvor navnlig svenskerne er noget mindre bekymret over alder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det var godt nok ikke længe at Pallesen kunne holde sig fra fodboldverdenen.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... r-pallesen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Ikke nok med, at han var ringe, han er også en løgnagtig taber. Klam fætter.
Ædruelighedens stemme
Det var ikke længe han var i den advokatfuldmægtig rolle. Men FCM som næste skridt? Ad.Hanga skrev: ↑18. dec 2024, 15:11Det var godt nok ikke længe at Pallesen kunne holde sig fra fodboldverdenen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
"Head of football Insights" er godt nok også en jobitel der skriger FCM...Forza skrev: ↑18. dec 2024, 15:57Det var ikke længe han var i den advokatfuldmægtig rolle. Men FCM som næste skridt? Ad.Hanga skrev: ↑18. dec 2024, 15:11Det var godt nok ikke længe at Pallesen kunne holde sig fra fodboldverdenen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan simpelthen ikke gætte det, Er det Vejle eller FCK, som ender med at skrive med Thelander?
Tænker, at der snart kommer en klub på plads, men er usikker hvem. Tænker han kan give noget stabilitet i f.eks. Vejle og Lyngby, som de har brug for, mens FCK måske godt kunne bruge et rutineret alternativ som ham.
Spændende at følge. Bare det ikke får indflydelse på vores superligastatus.
Tænker, at der snart kommer en klub på plads, men er usikker hvem. Tænker han kan give noget stabilitet i f.eks. Vejle og Lyngby, som de har brug for, mens FCK måske godt kunne bruge et rutineret alternativ som ham.
- FlæskeFrank
Enig, jeg så ham meget gerne få et eksotisk Tippeliga-eventyr.FlæskeFrank skrev: ↑21. dec 2024, 13:31Jeg kan simpelthen ikke gætte det, Er det Vejle eller FCK, som ender med at skrive med Thelander?
Det kommer vel også an på om de vil blive i Aalborg. Han kunne jo godt passe til Lyngbys primtiv fodbold og Vejle kan selvsagt brugt alt med Superliganiveau. Tror det max bliver til bund Superliga.
SSE22 Indexet
Med al respekt så er niveauet ikke til FCK, og AaB behøver ikke skæve nervøst til førnævnte hold, men klarer sig fint med at holde fokus på egen trup og forbedre/udvikle den bedst muligt. Så bliver nedrykning ikke for alvor et tema. Thelander kan sikkert spille en rolle i Lyngby, hvis han holder sig skadesfri, men tænker ikke det bekymrer Menno. Thelander er langt fra fordums styrke.FlæskeFrank skrev: ↑21. dec 2024, 13:31Jeg kan simpelthen ikke gætte det, Er det Vejle eller FCK, som ender med at skrive med Thelander?
Mange Silkeborgfans er mere end tilfredse med Thelanders indsats og ville ønske de beholdt ham, men det lyder selvfølgelig bedre herinde, at hovere over hans manglende niveau, når AaB pressede ham ud af klubben, udelukkende af økonomiske årsager.
"Alt hvad SSE gør er det rigtige"
"Alt hvad SSE gør er det rigtige"
Legaliser pyro!