Det burde være umuligt at spille så dårligt
Kamptråd: AaB - Randers FC 29/09/19 klokken 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC 29/09/19 klokken 14
Vi stinker
KUHN!!!Hanga skrev: ↑29. sep 2019, 14:45Men sådan fungerer det bare ikke i sport. Det er de små marginaler der skiller tingene. Der er ikke nogen på vores hold der ikke forsøger at gøre deres bedste, men de er ikke i en mental tilstand hvor de toppræsterer eller hvor holdet arbejder maksimalt for hinanden. Vi har et hold med få "vindertyper". Så er det vigtigt at trænerteamet kan skabe den rette tænding og gnist på holdet, og som kan hive holdet op når man bliver ramt på selvtilliden. Der er nogle trænere der er helt eminente til netop den del af spillet. Vi savner i den grad ærgerrighed både på banen og på trænerbænken.
-
andreasaab89
- Allstar

Forfærdeligt
Forfærdeligt
Forfærdeligt
Elendig halvleg
Ingen mentalitet og indstilling
Ingen vundne dueller
Ingen kan holde på bolden etc
Olsen og fossum skal bytte nu så vi får fossum dybdeløb og Olsen ned at holde på bolden ? Vanvittigt vi Starter sådan.
Alt er forfærdeligt
Forfærdeligt
Forfærdeligt
Elendig halvleg
Ingen vundne dueller
Olsen og fossum skal bytte nu så vi får fossum dybdeløb og Olsen ned at holde på bolden ? Vanvittigt vi Starter sådan.
Alt er forfærdeligt
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Vi er altså nødt til at få en ny træner ind, som kan skabe en bedre balance. Og hvor er lederne på vores hold? 
Det kommer total bag på spillerne at Randers kommer på den her måde..Det er jo tydeligt at se. Og helt ærligt...den hænger fandme på træneren. Vi ligner nogle der slet ikke kan klare når der skubbes op på vores bagkæde.
Ingen plan. Ingen selvtillid. Ingen styring fra ledere på eller uden for banen. Ikke tilpas kvalitet. Til grin mod endnu et røvballehold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
andreasaab89
- Allstar

Mon ikke thomas har instrueret sit hold i at så snart Lukas kommer ind skal de væk fra det høje pres og bare parkere bussen med 11 mand
Hvis Randers holder det her høje pres mens Lukas er inde gør han lndt
Hvis Randers holder det her høje pres mens Lukas er inde gør han lndt
AaB er min trosretning
-
Gamen
Skammelig indstilling fra samtlige startende 11. Meget, meget grim fodboldkamp. Jeg savner en plan, og så virker det altså til at vores træner er sat skakmat igen!
Enig i det hele.andreasaab89 skrev: ↑29. sep 2019, 14:48Forfærdeligt
Forfærdeligt
Forfærdeligt
Elendig halvleg
Ingen vundne dueller
Alt er forfærdeligt
Fossum har lignet MC med langt hår.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Ind med Lucas og Ross og så over i en 3-4-3...ud med klitten og Pallesen......Fossum ud på højre wingback.
-
Gamen
Wtf, det der giver jo absolut ingen mening...raekkeettre skrev: ↑29. sep 2019, 14:51Ind med Lucas og Ross og så over i en 3-4-3...ud med klitten og Pallesen......Fossum ud på højre wingback.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Mon ikke Kusk viser evner i 2. halvleg ??
Jeg er med på at alt kreativt ligger i hans hænder, men han viser intet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er med på at alt kreativt ligger i hans hænder, men han viser intet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
andreasaab89
- Allstar

Jeg tror virkelig ikke man må undervurdere hvor meget Lukas betyder
Fossum, Børsting og Olsen er jo stoppet med at tage offensive løb uden Lukas.
De ligner Abildgaard og MC nu..
Det skyldes den sikkerhed Lukas bringer. Det at man altid kan give ham bolden og løbe i position fordi man ved han ikke taber den
Det skyldes den sikkerhed Lukas bringer. Det at man altid kan give ham bolden og løbe i position fordi man ved han ikke taber den
AaB er min trosretning
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Seriøst hvis ikke Friis kan få det her hold til at præsterer bedre, så det altså på tide vi skifter ud, der er ingen undskyldning for det længere, truppen skal kunne gøre det bedre end de gør pt, det er simpelthen bare pisse ringe, det de viser på banen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Præcis. En ting er, at det sker engang imellem, det kan man dårligt undgå. Men det er jo konsekvent i hver eneste kamp, at vi bliver totalt taget på sengen, og render rundt som en flok Brøndby fans på jobcentret - forvirrede, bange...
Lucas er en dygtig spiller, og kan maskere for både Friis manglende taktik, og dels visse af medspillernes manglende evner med en bold. Men uden Lucas er vi åbenbart det ringeste hold i ligaen, hvilket virker decideret ekstremt. Navne og transfers taget i betragtning.
Tak til Gaarde for glasben, at holde fast i Okore, at hente en norsk nulbon og fejle ift at give os den mindste offensive forstærkning, selvom det er tydeligt for enhver at vores backs dårligt har niveau til 1. division. Vi ødelægger Kaufmann og kan se frem til endnu en ung spiller hvis karriere ender med at være ovre inden den overhovedet er startet.
Inkompetente lortecirkus.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er sikkert rigtigt - og det kan man altså ikke bygge et hold op omkring. Det SKAL en træner altså kunne gøre bedre, hvis vi mener det, vi siger om vores spilleres kvalitet. Men som andre skriver, indtrykket er, at stort set samtlige Liga-trænere er i stand til at tage røven på Friis og co.andreasaab89 skrev: ↑29. sep 2019, 14:53Jeg tror virkelig ikke man må undervurdere hvor meget Lukas betyder
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det giver meget mening...vi har brug for 3 midterforsvar til at håndtere deres 2 angribere. Og vi har brug for noget højde, Fossum kan løbe solen sort på højre wingback og Olsen skal styre spillet på midten...og vi kan begynde at skubbe bredden højre op og Lucas, Kaufmann og Kusk må klare offensiven nu...Gamen skrev: ↑29. sep 2019, 14:53Wtf, det der giver jo absolut ingen mening...raekkeettre skrev: ↑29. sep 2019, 14:51Ind med Lucas og Ross og så over i en 3-4-3...ud med klitten og Pallesen......Fossum ud på højre wingback.
-
Gamen
På papiret var det et flot transfervindue, men jeg tror desværre Gaarde har valgt den forkerte træner til at forløse holdet, og have en solid plan for hvordan vi skal spille. For 3. gang.
AGF, Nordsjælland og nu Randers er alle gået højt i deres pres, og vi har absolut intet modsvar, Friis er for tredje kamp i træk udklasseret taktisk af vores modstander ...