Ja. Det må næsten være udtryk for stor anerkendelse af hans indflydelse at man mener hver en prut fra hans side skal berige debatsiden.
Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg er selv lidt splittet. Ikke i, at jeg synes manden er helt udenfor skiven, men om han skal ties ihjel eller der skal gås i rette med ham.Buzz Killington skrev:Ja. Det må næsten være udtryk for stor anerkendelse af hans indflydelse at man mener hver en prut fra hans side skal berige debatsiden.
Jeg har det som Lynge, at jeg ringeagter folk der taler dårligt om AaB. Kritik og debat er helt på sin plads (er jo selv ret aktiv der), men MBOs konstante forsøg på at lave små shitstorme og blæse ting ud af proportioner synes jeg er ulækkert. Havde det nu været en random privatperson så who cares, men nu er han jo en semikendt journalisttype der medvirker i podcasts om AaB og derfor også en flere følger/hører. Derfor synes jeg det er på sin plads, at hans sludder bekæmpes og at han afkræves belæg for hans påstande.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Det hjælper ikke noget at prøve at tage diskussionen med ham, han hælder bare sit lort ud på X og svarer ikke på kommentarerne..Jakobsen skrev: ↑7. jun 2024, 19:18Jeg er selv lidt splittet. Ikke i, at jeg synes manden er helt udenfor skiven, men om han skal ties ihjel eller der skal gås i rette med ham.Buzz Killington skrev:Ja. Det må næsten være udtryk for stor anerkendelse af hans indflydelse at man mener hver en prut fra hans side skal berige debatsiden.
Jeg har det som Lynge, at jeg ringeagter folk der taler dårligt om AaB. Kritik og debat er helt på sin plads (er jo selv ret aktiv der), men MBOs konstante forsøg på at lave små shitstorme og blæse ting ud af proportioner synes jeg er ulækkert. Havde det nu været en random privatperson så who cares, men nu er han jo en semikendt journalisttype der medvirker i podcasts om AaB og derfor også en flere følger/hører. Derfor synes jeg det er på sin plads, at hans sludder bekæmpes og at han afkræves belæg for hans påstande.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro