Jeg håber du har ret ift. duellerne. Min indre kyniker/sølvpapirshat tænker at det måske var for han lige kunne få kamp 250 inden han skal ud/videre i transfervinduet.Kasper skrev: ↑1. dec 2025, 12:11Tror det var fordi, at Højer prioriterede at få mere duelstyrke ind i slutfasen.Kunji skrev: ↑1. dec 2025, 12:06Jeg forstår simpelthen ikke Kaasa-casen. Hvordan fuck kan Børsting komme på i stedet Kaasa i går?
Jeg er med på, at han ikke er kommet ind på det niveau, som vi troede, men jeg synes klart han viser potentiale, når han får chancen. Jeg fatter det simpelthen ikke.
Nu spiller Håpnes faktisk en okay kamp i går, men jeg synes klart at midtbanen bør bestå af Bomholt, Bonde og Kaasa.
Bare mit bud.
I øvrigt meget enig i din undren og set i bakspejlet var Børsting nok ikke det rigtige valg.
Kamptråd Horsens - AaB den 30. november
Re: Kamptråd Horsens - AaB den 30. november
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvordan Højer griber tingene an, men tror overhovedet ikke på din teori.Belwas skrev: ↑1. dec 2025, 12:50Jeg håber du har ret ift. duellerne. Min indre kyniker/sølvpapirshat tænker at det måske var for han lige kunne få kamp 250 inden han skal ud/videre i transfervinduet.Kasper skrev: ↑1. dec 2025, 12:11Tror det var fordi, at Højer prioriterede at få mere duelstyrke ind i slutfasen.Kunji skrev: ↑1. dec 2025, 12:06Jeg forstår simpelthen ikke Kaasa-casen. Hvordan fuck kan Børsting komme på i stedet Kaasa i går?
Jeg er med på, at han ikke er kommet ind på det niveau, som vi troede, men jeg synes klart han viser potentiale, når han får chancen. Jeg fatter det simpelthen ikke.
Nu spiller Håpnes faktisk en okay kamp i går, men jeg synes klart at midtbanen bør bestå af Bomholt, Bonde og Kaasa.
Bare mit bud.
I øvrigt meget enig i din undren og set i bakspejlet var Børsting nok ikke det rigtige valg.
Har også svært ved at se Børsting forlade klubben i vinduet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
100.000-200.000??? Det var da ikke engang tæt på.Njak skrev: ↑30. nov 2025, 21:25Det frustrerer mig grænseløst man ikke kan gøre noget ved de idioter. Vagterne kan jo intet stille op, selv hvis man udpegede dem - det er jo ingen sag at gøre hvis det ledte til noget. Hvad render bøden i dag op på? 100.000-200.000? Det er sgu noget svineri.martinaalborg skrev: ↑30. nov 2025, 17:50Funky skrev: ↑30. nov 2025, 16:590-0, mere end jeg turde håbe på, skuffende efter 1. halvleg. Horsens er virkelig et skodhold.
Kampens spiller: Unge Bonde.
Kampens overraskelse: At midtbanen ikke blev totalt most.
Kampens skuffelse: Manglende skarphed i opspil og afslutninger.
Kampens duo: Makolli og Tiedemann.
Kampens mangel: Normann.
Kampens tilbagevendende, nagende tanke: Tænk, hvis man havde vundet hjemme over Kolding...
Godkendt herfra til dommeren. Jeg synes, han klarede det helt okay.meget enig...
Det eneste der mangler er
AaB Fans:virkelig god opbakning, ærgerligt at de forkælede små drenge igen skal ødelægge det for flertallet....