Men Augo er altså den eneste spiller i truppen, som forsøger at al afleveringer på midten, uden først at lægge den død (Jønsson og akj ør det samme i angrebet).astonvilla skrev:Augo var bestemt langt fra den ringeste på banen i går. Han lå til i toppen af præstationer - men det siger så ej heller ret meget.le Cid skrev:Nu blev jeg desværre meget forstyrret under kampen (men så kedede jeg mig i det mindste ikke). Jeg kan se i tråden, at man er noget ude efter Augo igen, men i følge statistikken, så lå han altså helt i to både hvad angår antal vellykkede afleveringer og antal meter tilbagelagt. Jeg siger ikke, at disse tal er de eneste parametre for, om en spiller har spillet godt, men det giver da helt klart en indikation om, at han da umuligt kan have været helt ude i skoven!
Han kæmpede godt og lagde et par ok afleveringer. Men der var også et hav a skæverter - som fra alle andre.
Det giver nogle skæverter, men øger også vores spiltempo betragteligt når det lykkes.
I denne kamp var vores store skurk Nicolai Thomsen. Han mistede stort set alle bolde og det slog vores angrebsstyrke helt i stykker.
Vores forsvar mister også alt for mange bolde i opbygningen, og når de ikke gør, spiller de alt for langsomt.