Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Yankee » 10. jan 2022, 09:41

FlæskeFrank skrev:
10. jan 2022, 08:59
Han er vel interessant, hvis Boilesen render af pladsen.
Du kan vel ikke finde mere forskellige centerforsvarere end Boilesen og Thelander.

Nej, hvis Thelander skal til København er det for at erstatte Ruben Gabrielsen som 3. valg og give mere reel konkurrence end Gabrielsen og Marios Oikonomou har kunnet. Det er ret åbenlyst.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 10:12

Forza skrev:
10. jan 2022, 08:57
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:56
Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.
Enig. Men tror nu nok, der vil falde en del minutter til ham

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 10:18

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 10:12
Forza skrev:
10. jan 2022, 08:57
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:56
Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.
Enig. Men tror nu nok, der vil falde en del minutter til ham
Jeg kan ikke helt forstå hvis en backup-rolle i FCK skulle være interessant for Thelander. Hvis det kommer til at ske, så er det nærmest skræmmende, hvormange penge FCK har at gøre med, hvis der skulle være så meget økonomi den rolle hos FCK, at den ville være at foretrække for en forlængelse i AaB. Jeg synes ikke det lyder realistisk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af dyhrmaN » 10. jan 2022, 10:21

Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:18
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 10:12
Forza skrev:
10. jan 2022, 08:57
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:56
Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.
Enig. Men tror nu nok, der vil falde en del minutter til ham
Jeg kan ikke helt forstå hvis en backup-rolle i FCK skulle være interessant for Thelander. Hvis det kommer til at ske, så er det nærmest skræmmende, hvormange penge FCK har at gøre med, hvis der skulle være så meget økonomi den rolle hos FCK, at den ville være at foretrække for en forlængelse i AaB. Jeg synes ikke det lyder realistisk.
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 10:25

Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:18
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 10:12
Forza skrev:
10. jan 2022, 08:57
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:56
Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.
Enig. Men tror nu nok, der vil falde en del minutter til ham
Jeg kan ikke helt forstå hvis en backup-rolle i FCK skulle være interessant for Thelander. Hvis det kommer til at ske, så er det nærmest skræmmende, hvormange penge FCK har at gøre med, hvis der skulle være så meget økonomi den rolle hos FCK, at den ville være at foretrække for en forlængelse i AaB. Jeg synes ikke det lyder realistisk.
Marios Oikonomou får vel omtrent det samme som Lucas Andersen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 10:44

dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 10. jan 2022, 11:41

Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 11:44

FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Enig. Og især når han er transferfri kan de virkelig skrue på de økonomiske knapper hvis de vil. Det så man dengang Ståle langede en 4-årig aftale ud til Bjelland som klart overgik alle de europæiske klubber der var ude efter ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 12:12

FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.
Det der overrasker mig, er hvis han vælger penge og bænk, fremfor fast spilletid.
Med venlig Hilsen
--
Robert

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3588
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af hje1980 » 10. jan 2022, 13:56

Det hele lugtet mest af at en af ligaens bedste stoppere er uden kontrakt fra sommer og så har FCK spurgt ham om han kunne være interesseret i FCK... Der har de sikkert fået et nej, og så er den ikke længere.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af le Cid » 10. jan 2022, 14:16

Pastorius skrev:
10. jan 2022, 12:12
FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.
Det der overrasker mig, er hvis han vælger penge og bænk, fremfor fast spilletid.
Meeeen - han kunne jo også have en interesse i at komme "hjem" til København, hvor han vel er fra?
Disclaimer: Selvom vi fik ham fra AB, ved jeg egentlig ikke, om han oprindeligt er fra hovedstadsområdet.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 10. jan 2022, 14:18

le Cid skrev:
10. jan 2022, 14:16
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 12:12
FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.
Det der overrasker mig, er hvis han vælger penge og bænk, fremfor fast spilletid.
Meeeen - han kunne jo også have en interesse i at komme "hjem" til København, hvor han vel er fra?
Disclaimer: Selvom vi fik ham fra AB, ved jeg egentlig ikke, om han oprindeligt er fra hovedstadsområdet.
Det er han, men fruen er fra Aalborg/Nordjylland. Hjælper måske lidt på det.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12536
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jonas386 » 10. jan 2022, 14:19

le Cid skrev:
10. jan 2022, 14:16
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 12:12
FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.
Det der overrasker mig, er hvis han vælger penge og bænk, fremfor fast spilletid.
Meeeen - han kunne jo også have en interesse i at komme "hjem" til København, hvor han vel er fra?
Disclaimer: Selvom vi fik ham fra AB, ved jeg egentlig ikke, om han oprindeligt er fra hovedstadsområdet.
Han er fra Herlev, mine svigerforældre bor lige ved siden af hans forældre, og min kærestes bror havde tysk med ham i gymnasiet. Om han har behov for at skulle tilbage ved jeg ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 15:04

jonas386 skrev:
10. jan 2022, 14:19
le Cid skrev:
10. jan 2022, 14:16
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 12:12
FIDEL skrev:
10. jan 2022, 11:41
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 10:44
dyhrmaN skrev:
10. jan 2022, 10:21
Det er vel på ingen måde urealistisk at Thelander kunne få det dobbelte i FCK af, hvad han får nu. Det synes jeg ikke virker så overraskende.
Synes alligevel ikke det lyder som penge nok, for at ofre et udenlandseventyr, som jo er det han hidtil har fortalt at han gerne vil. Desuden er han vel tilbage på alm. dansk skat til den tid. Jeg bliver overrasket, hvis det er der den ender.
Men han vil højst sandsynligt få mere i løn i fck, end i en udenlandsk bund eller midterklub i fx. Holland, Belgien, Frankrig.
Hvis det er penge Thelander er ude efter, så må hans agent finde en klub i Asien, Rusland eller MLS - ellers får han ikke mere end i fck.
Det der overrasker mig, er hvis han vælger penge og bænk, fremfor fast spilletid.
Meeeen - han kunne jo også have en interesse i at komme "hjem" til København, hvor han vel er fra?
Disclaimer: Selvom vi fik ham fra AB, ved jeg egentlig ikke, om han oprindeligt er fra hovedstadsområdet.
Han er fra Herlev, mine svigerforældre bor lige ved siden af hans forældre, og min kærestes bror havde tysk med ham i gymnasiet. Om han har behov for at skulle tilbage ved jeg ikke.
Han er begyndt at følge FCK’s fan medie Copenhagen Sundays på Instagram. Det var også dem der breakede at han havde snakket med FCK.

Ikke ligefrem et godt tegn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

kjeldgaard12
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 28. sep 2020, 20:26
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af kjeldgaard12 » 10. jan 2022, 15:07

Hvis jeg var CV i Brøndby hentede jeg Thelander asap

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Eksil » 10. jan 2022, 15:19

kjeldgaard12 skrev:
10. jan 2022, 15:07
Hvis jeg var CV i Brøndby hentede jeg Thelander asap
Eller mere realistisk fra sommer, når Maxsø tjekker ud. Gratis erstatning og penge i kassen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Gaarde6 » 10. jan 2022, 17:09

Kan sgu ikke lade være med at ærge mig.
Synes hver gang vi får en spiller op på et højt niveau. Så smutter vedkommende og så kan vi starte forfra.
Ved godt at det er betingelserne, når man ikke har pengene og man ikke er et stabilt tophold.
Men fuck hvor Thelander en vigtig spiller for os! Og hans styrke i luft spillet kommer vi godt nok til at mangle i begge felter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12536
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jonas386 » 10. jan 2022, 17:32

Hvad bør vi tilbyde Thelander, hvis han beslutter at blive i klubben? Drømmen ville vel være en 3 årig forlængelse. Han bliver ganske vist 31 til sommer, men fodboldspillere er heldigvis i stadig mindre grad færdige når de rammer de 33.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 18:00

jonas386 skrev:
10. jan 2022, 17:32
Hvad bør vi tilbyde Thelander, hvis han beslutter at blive i klubben? Drømmen ville vel være en 3 årig forlængelse. Han bliver ganske vist 31 til sommer, men fodboldspillere er heldigvis i stadig mindre grad færdige når de rammer de 33.
Hvis vi skal have held til at overtale ham så får han nok selv en del at skulle have sagt i forhold til længde og løn. Det hele afhænger os af om han i så fald vil spille resten af karrieren k AaB eller om han fortsat drømmer sig ud igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 10. jan 2022, 19:59

AaB har sjældent skulle strække sig så langt, som man bør i tilfældet Thelander.

Vi spiller bedre fodbold og ligger bedre end i mange år. Og Thelander er den pt vigtigste spiller på dette hold. Desuden er han én af de få ledere og foregangsmænd på et hold, der stadig er præget af mange andre, der ikke er typerne, der går forrest, når det gør ondt.

Smutter Thelander (og Rinne), står vi tilbage med en trup uden en reel leder og med et hold, der igen består af nogle meget stille typer, der ikke har for vane at vise sig gode i modgang.
Ædruelighedens stemme

Låst