Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesenR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
AaB - Hvidovre 22.08.2025
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Men det er vel klassisk for en ung, talentfuld spiller: pludselig blomstrer de, hvis spilletiden og selvtilliden kan finde hinanden. Jeg synes, han har set spændende ud fra første indhop. Han er stadig usleben, men jeg tror, han kan blive virkelig god med de rette folk omkring ham i forsvaret.Sauer skrev: ↑22. aug 2025, 21:45Forstår stadig ikke helt, hvad der er foregået. Makolli kunne slet ikke komme på hold i sidste sæson. Altså, Kasper Jørgensen blev foretrukket i midterforsvaret over ham. Og i starten af transfervinduet gik meldingen på, at man nok gerne ville af med Makolli…
Dejligt at han griber chancen. Forstår bare ikke helt![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Man må da satse på og mene, at der er en eller anden form for belæg, hvis det står i Nordjyske.baresi skrev: ↑22. aug 2025, 22:15Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesenR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Når jeg siger kluntet, mener jeg også blodtab og afleveringer til modstander.Funky skrev: ↑22. aug 2025, 22:00Jeg er ret indifferent i forhold til, om det ser kluntet ud - i dag var det top effektivt, det, han lavede, og han bidrog altså ret meget i offensiven. Hvis Kallesøes indsats var til 5 (og jeg er enig), så var Børstings ikke 2 karakterer ringere da.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Han havde, som de fleste andre, en fin dag på kontoret. Men nogen perlevenner med bolden bliver han aldrig.
Ædruelighedens stemme
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Er der nogen, der planlægger en away imod Aarhus Fremad næste fredag? 
70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Bombommelom
- 2. div

- Indlæg: 151
- Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
- Favoritspiller: Kosten
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Og så kan man være vidne til legendariske scenariorBombommelom skrev: ↑22. aug 2025, 23:21Ja, det er nærmest som om, at de har et prisleje, der afspejler rækken de spiller i...![]()
https://www.youtube.com/watch?v=13xCdol ... pperligaen
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Åh, hvor gjorde det godt. Mht. dommeren: Er Uslu ikke SL-dommer? Hvorfor tuller han rundt i 1. div?R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:33Hold kæft, hvor var det rart med en rigtig sejr. Og så endelig på hjemmebane. Sådan en sejr, hvor man aldrig rigtig tvivlede eller var bekymret, undtagen en smule trykken for tarmen efter ca 20 min og et kvarters tid frem. Sådan en sejr, hvor man bare er i fuld kontrol hele vejen. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet med den følelse.
En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.
Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.
Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.
Bravo!
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Som jeg husker det, var AaB selv ude og forklare, at Makolli havde brug for en lang indlæring, da han var vant til at spille 3 back - sjov signing så, når man signer en træner med klar besked på 4 back, men det er måske bare mig der troede, at der måtte være en vis form for faglig ekspertise i ejerkreds/ledelse....Sauer skrev: ↑22. aug 2025, 21:45Forstår stadig ikke helt, hvad der er foregået. Makolli kunne slet ikke komme på hold i sidste sæson. Altså, Kasper Jørgensen blev foretrukket i midterforsvaret over ham. Og i starten af transfervinduet gik meldingen på, at man nok gerne ville af med Makolli…
Dejligt at han griber chancen. Forstår bare ikke helt![]()
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Enig... Rigtig god dommer præstation i dag og uden VAR. Jeg synes vi i dag ser, at vores hold har et fint topniveau. Jeg synes også det er tydeligt at se, hvor vigtig Bomholt er blevet. Hvor må man håbe at dagens succesoplevelse vil tanke så meget selvtillid ind, at Jason kan levere på samme niveau i de kommende kampe. Og så skal Muller altså også roses. Hvor er han god mand mod mand. Og så ligner han en spiller med ærgerrighed og vilje. En sejr gør ingen sommer, men man føler at vi spillemæssigt er på vej.... Nu bliver det spændende om vi kan følge den op mod Fremad...
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Han havde nu flere aktioner med gode pasninger frem i banen og indlæg i feltet. Han lignede en, der var sulten efter at revanchere sig. Bevares, modstanden var også en anden, men det gælder jo hele vejen rundt nærmest.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 22:52Når jeg siger kluntet, mener jeg også blodtab og afleveringer til modstander.Funky skrev: ↑22. aug 2025, 22:00Jeg er ret indifferent i forhold til, om det ser kluntet ud - i dag var det top effektivt, det, han lavede, og han bidrog altså ret meget i offensiven. Hvis Kallesøes indsats var til 5 (og jeg er enig), så var Børstings ikke 2 karakterer ringere da.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Han havde, som de fleste andre, en fin dag på kontoret. Men nogen perlevenner med bolden bliver han aldrig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Man kunne jo håbe på, at Plymouth gerne vil have et brødrepar på holdet.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 22:50Man må da satse på og mene, at der er en eller anden form for belæg, hvis det står i Nordjyske.baresi skrev: ↑22. aug 2025, 22:15Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesenR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
-
DenGamleMand
- 1. div

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Helenius er så ekstrem vigtigt for dette hold. Kæmpe chef hele vejen igennem. Håber at han kan holde sig skadesfri.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Sidst vi var nede i 1. division havde vi også en del kampe med Superligadommere. Vi havde både Uslo, Tykgaard, Poutros, Karlsen og Christoffersen. De gjorde det alle ligeså overbevisende som Uslo gjorde i går.Pollack2 skrev: ↑23. aug 2025, 00:24Åh, hvor gjorde det godt. Mht. dommeren: Er Uslu ikke SL-dommer? Hvorfor tuller han rundt i 1. div?R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:33Hold kæft, hvor var det rart med en rigtig sejr. Og så endelig på hjemmebane. Sådan en sejr, hvor man aldrig rigtig tvivlede eller var bekymret, undtagen en smule trykken for tarmen efter ca 20 min og et kvarters tid frem. Sådan en sejr, hvor man bare er i fuld kontrol hele vejen. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet med den følelse.
En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.
Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.
Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.
Bravo!
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Hørte lige Ripodsten. Ydesen har ikke engang Bomholt i top tre over bedste AaB’er. Altså jeg synes han plejer at ramme okay, men det er jo helt skævt. Bomholt var jo et niveau over alle de andre.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Hvem mon overtager rollen som debatsidens hadespiller #1, hvis Ross bliver solgt?
Legaliser pyro!
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.
Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere
- Spanky
- Allstar

- Indlæg: 1281
- Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025g
Fuldstændig enig. Jeg håber godt nok det udelukkende er pga. hans skadehistorisk, at han ikke er anfører. Kan han komme ind i en lang skadesfri periode kan vi håbe på at vi får vores egen Mortensen, som nede i Århus, en mand der bare bliver ved at levere på trods af at han umiddelbart har alderen imod sig. Jeg savner faktisk endnu mere ærgerrighed fra Helenius. Hvorfor accepterer han, at Jasson skal sparke på en god frisparksmulighed igår i 2. halvleg? Det havde han sgu ikke gjort for 5-10 år siden. Det er som om det betyder mere for ham, at være hyggeonkel for de andre fremfor at indtage hans berettigede plads i toppen af hierakiet.DenGamleMand skrev: ↑23. aug 2025, 07:26Helenius er så ekstrem vigtigt for dette hold. Kæmpe chef hele vejen igennem. Håber at han kan holde sig skadesfri.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Det var ikke deres bedste afsnit. Men så er der plads til forbedring. Det er bare…hvis man ikke kan se han klart var banens bedste, så bliver det svært at tage deres karaktergivning sådan helt seriøst.troelsh skrev: ↑23. aug 2025, 08:24Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.
Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Det er helt på månen, at de ikke har Bommeren i top3. Klart bedste spiller på banen. Sådan en præsentation må han gerne fyre af hver gang. Det var niveauer over det han har leveret i de andre kampe.troelsh skrev: ↑23. aug 2025, 08:24Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.
Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere

