AaB - Hvidovre 22.08.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af baresi » 22. aug 2025, 22:15

R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:44
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:42
Kunji skrev:
22. aug 2025, 21:39
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.

Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesen

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Pollack2 » 22. aug 2025, 22:18

Sauer skrev:
22. aug 2025, 21:45
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:06
baresi skrev:
22. aug 2025, 21:05
Altså ham Makolli.
Jeg er sgu fan.
Ham er der godt nok potantiale i.
Lynhurtig, selvsikker, god på bolden, kan bestemt
Giv ham
Hermansson ved sin side så får vi et af de bedre midter stopper par vi har haft i årevis
Ja, det ville være ret ærgerligt at bænke Makolli igen nu.
Forstår stadig ikke helt, hvad der er foregået. Makolli kunne slet ikke komme på hold i sidste sæson. Altså, Kasper Jørgensen blev foretrukket i midterforsvaret over ham. Og i starten af transfervinduet gik meldingen på, at man nok gerne ville af med Makolli…

Dejligt at han griber chancen. Forstår bare ikke helt :)
Men det er vel klassisk for en ung, talentfuld spiller: pludselig blomstrer de, hvis spilletiden og selvtilliden kan finde hinanden. Jeg synes, han har set spændende ud fra første indhop. Han er stadig usleben, men jeg tror, han kan blive virkelig god med de rette folk omkring ham i forsvaret.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 22. aug 2025, 22:50

baresi skrev:
22. aug 2025, 22:15
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:44
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:42
Kunji skrev:
22. aug 2025, 21:39
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.

Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesen
Man må da satse på og mene, at der er en eller anden form for belæg, hvis det står i Nordjyske.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 22. aug 2025, 22:52

Funky skrev:
22. aug 2025, 22:00
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:44
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:42
Kunji skrev:
22. aug 2025, 21:39
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.

Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Jeg er ret indifferent i forhold til, om det ser kluntet ud - i dag var det top effektivt, det, han lavede, og han bidrog altså ret meget i offensiven. Hvis Kallesøes indsats var til 5 (og jeg er enig), så var Børstings ikke 2 karakterer ringere da.
Når jeg siger kluntet, mener jeg også blodtab og afleveringer til modstander.
Han havde, som de fleste andre, en fin dag på kontoret. Men nogen perlevenner med bolden bliver han aldrig.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af doukas » 22. aug 2025, 23:19

Er der nogen, der planlægger en away imod Aarhus Fremad næste fredag? :D

70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Bombommelom
2. div
2. div
Indlæg: 151
Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
Favoritspiller: Kosten

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Bombommelom » 22. aug 2025, 23:21

doukas skrev:
22. aug 2025, 23:19
Er der nogen, der planlægger en away imod Aarhus Fremad næste fredag? :D

70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
Ja, det er nærmest som om, at de har et prisleje, der afspejler rækken de spiller i... ;)

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 22. aug 2025, 23:52

Bombommelom skrev:
22. aug 2025, 23:21
doukas skrev:
22. aug 2025, 23:19
Er der nogen, der planlægger en away imod Aarhus Fremad næste fredag? :D

70 kroner for voksne, børn under 18 er gratis. Det er sgu priser, der er til at forstå.
Ja, det er nærmest som om, at de har et prisleje, der afspejler rækken de spiller i... ;)
Og så kan man være vidne til legendariske scenarior
https://www.youtube.com/watch?v=13xCdol ... pperligaen
:aabfan:

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Pollack2 » 23. aug 2025, 00:24

R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:33
Hold kæft, hvor var det rart med en rigtig sejr. Og så endelig på hjemmebane. Sådan en sejr, hvor man aldrig rigtig tvivlede eller var bekymret, undtagen en smule trykken for tarmen efter ca 20 min og et kvarters tid frem. Sådan en sejr, hvor man bare er i fuld kontrol hele vejen. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet med den følelse.

En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.

Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.

Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.

Bravo!
Åh, hvor gjorde det godt. Mht. dommeren: Er Uslu ikke SL-dommer? Hvorfor tuller han rundt i 1. div?

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Hajen » 23. aug 2025, 01:04

Sauer skrev:
22. aug 2025, 21:45
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:06
baresi skrev:
22. aug 2025, 21:05
Altså ham Makolli.
Jeg er sgu fan.
Ham er der godt nok potantiale i.
Lynhurtig, selvsikker, god på bolden, kan bestemt
Giv ham
Hermansson ved sin side så får vi et af de bedre midter stopper par vi har haft i årevis
Ja, det ville være ret ærgerligt at bænke Makolli igen nu.
Forstår stadig ikke helt, hvad der er foregået. Makolli kunne slet ikke komme på hold i sidste sæson. Altså, Kasper Jørgensen blev foretrukket i midterforsvaret over ham. Og i starten af transfervinduet gik meldingen på, at man nok gerne ville af med Makolli…

Dejligt at han griber chancen. Forstår bare ikke helt :)
Som jeg husker det, var AaB selv ude og forklare, at Makolli havde brug for en lang indlæring, da han var vant til at spille 3 back - sjov signing så, når man signer en træner med klar besked på 4 back, men det er måske bare mig der troede, at der måtte være en vis form for faglig ekspertise i ejerkreds/ledelse....
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Klaus » 23. aug 2025, 01:11

Enig... Rigtig god dommer præstation i dag og uden VAR. Jeg synes vi i dag ser, at vores hold har et fint topniveau. Jeg synes også det er tydeligt at se, hvor vigtig Bomholt er blevet. Hvor må man håbe at dagens succesoplevelse vil tanke så meget selvtillid ind, at Jason kan levere på samme niveau i de kommende kampe. Og så skal Muller altså også roses. Hvor er han god mand mod mand. Og så ligner han en spiller med ærgerrighed og vilje. En sejr gør ingen sommer, men man føler at vi spillemæssigt er på vej.... Nu bliver det spændende om vi kan følge den op mod Fremad...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Funky » 23. aug 2025, 06:22

R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 22:52
Funky skrev:
22. aug 2025, 22:00
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:44
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:42
Kunji skrev:
22. aug 2025, 21:39
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.

Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Jeg er ret indifferent i forhold til, om det ser kluntet ud - i dag var det top effektivt, det, han lavede, og han bidrog altså ret meget i offensiven. Hvis Kallesøes indsats var til 5 (og jeg er enig), så var Børstings ikke 2 karakterer ringere da.
Når jeg siger kluntet, mener jeg også blodtab og afleveringer til modstander.
Han havde, som de fleste andre, en fin dag på kontoret. Men nogen perlevenner med bolden bliver han aldrig.
Han havde nu flere aktioner med gode pasninger frem i banen og indlæg i feltet. Han lignede en, der var sulten efter at revanchere sig. Bevares, modstanden var også en anden, men det gælder jo hele vejen rundt nærmest.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Raptorr » 23. aug 2025, 06:23

R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 22:50
baresi skrev:
22. aug 2025, 22:15
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:44
Funky skrev:
22. aug 2025, 21:42
Kunji skrev:
22. aug 2025, 21:39
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.

Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Men altså er det fordi han er tæt på at være væk eller er det bare en løs bemærkning fra ydesen
Man må da satse på og mene, at der er en eller anden form for belæg, hvis det står i Nordjyske.
Man kunne jo håbe på, at Plymouth gerne vil have et brødrepar på holdet.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af DenGamleMand » 23. aug 2025, 07:26

Helenius er så ekstrem vigtigt for dette hold. Kæmpe chef hele vejen igennem. Håber at han kan holde sig skadesfri.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

Peter-AaB
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 18. jul 2005, 14:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Peter-AaB » 23. aug 2025, 07:37

Pollack2 skrev:
23. aug 2025, 00:24
R Rosenberg skrev:
22. aug 2025, 21:33
Hold kæft, hvor var det rart med en rigtig sejr. Og så endelig på hjemmebane. Sådan en sejr, hvor man aldrig rigtig tvivlede eller var bekymret, undtagen en smule trykken for tarmen efter ca 20 min og et kvarters tid frem. Sådan en sejr, hvor man bare er i fuld kontrol hele vejen. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet med den følelse.

En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.

Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.

Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.

Bravo!
Åh, hvor gjorde det godt. Mht. dommeren: Er Uslu ikke SL-dommer? Hvorfor tuller han rundt i 1. div?
Sidst vi var nede i 1. division havde vi også en del kampe med Superligadommere. Vi havde både Uslo, Tykgaard, Poutros, Karlsen og Christoffersen. De gjorde det alle ligeså overbevisende som Uslo gjorde i går.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Martino1 » 23. aug 2025, 07:41

Hørte lige Ripodsten. Ydesen har ikke engang Bomholt i top tre over bedste AaB’er. Altså jeg synes han plejer at ramme okay, men det er jo helt skævt. Bomholt var jo et niveau over alle de andre.

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af AaBager » 23. aug 2025, 08:23

Hvem mon overtager rollen som debatsidens hadespiller #1, hvis Ross bliver solgt?
Legaliser pyro!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af troelsh » 23. aug 2025, 08:24

Martino1 skrev:
23. aug 2025, 07:41
Hørte lige Ripodsten. Ydesen har ikke engang Bomholt i top tre over bedste AaB’er. Altså jeg synes han plejer at ramme okay, men det er jo helt skævt. Bomholt var jo et niveau over alle de andre.
Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.

Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025g

Indlæg af Spanky » 23. aug 2025, 08:31

DenGamleMand skrev:
23. aug 2025, 07:26
Helenius er så ekstrem vigtigt for dette hold. Kæmpe chef hele vejen igennem. Håber at han kan holde sig skadesfri.
Fuldstændig enig. Jeg håber godt nok det udelukkende er pga. hans skadehistorisk, at han ikke er anfører. Kan han komme ind i en lang skadesfri periode kan vi håbe på at vi får vores egen Mortensen, som nede i Århus, en mand der bare bliver ved at levere på trods af at han umiddelbart har alderen imod sig. Jeg savner faktisk endnu mere ærgerrighed fra Helenius. Hvorfor accepterer han, at Jasson skal sparke på en god frisparksmulighed igår i 2. halvleg? Det havde han sgu ikke gjort for 5-10 år siden. Det er som om det betyder mere for ham, at være hyggeonkel for de andre fremfor at indtage hans berettigede plads i toppen af hierakiet.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Martino1 » 23. aug 2025, 08:32

troelsh skrev:
23. aug 2025, 08:24
Martino1 skrev:
23. aug 2025, 07:41
Hørte lige Ripodsten. Ydesen har ikke engang Bomholt i top tre over bedste AaB’er. Altså jeg synes han plejer at ramme okay, men det er jo helt skævt. Bomholt var jo et niveau over alle de andre.
Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.

Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere
Det var ikke deres bedste afsnit. Men så er der plads til forbedring. Det er bare…hvis man ikke kan se han klart var banens bedste, så bliver det svært at tage deres karaktergivning sådan helt seriøst.

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af andy » 23. aug 2025, 08:41

troelsh skrev:
23. aug 2025, 08:24
Martino1 skrev:
23. aug 2025, 07:41
Hørte lige Ripodsten. Ydesen har ikke engang Bomholt i top tre over bedste AaB’er. Altså jeg synes han plejer at ramme okay, men det er jo helt skævt. Bomholt var jo et niveau over alle de andre.
Ja det var lidt besynderligt hans præstation blev slet ikke nævnt, også lidt en spøjs gæst at hive ind, Vejgaards træner der er Brøndby fan og tydeligvis ikke ser sååå mange AaB kampe.

Derudover nævnte ydesen igen Ross nok snart bliver solgt uden at uddybe nærmere
Det er helt på månen, at de ikke har Bommeren i top3. Klart bedste spiller på banen. Sådan en præsentation må han gerne fyre af hver gang. Det var niveauer over det han har leveret i de andre kampe.

Besvar