Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.Nordjysk Stolthed skrev:Alpa Chino skrev: ↑24. feb 2025, 08:07Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.Nordjysk Stolthed skrev: ↑24. feb 2025, 01:29Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.
Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Sent from my iPhone using Tapatalk





