Resten af kampene i grundspillet skal vindes for at bevarer håb om oprykning og en forhåbenligt tæt stilling påkær lyngby der nok stikker af.troelsh skrev: ↑27. feb 2026, 21:00Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.
Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
-
AaBWanKenobi
- 2. div

- Indlæg: 222
- Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Er det dig, Messerschmidt?!?R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:59Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.
Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Synes egentlig Det er meget fortjent med en uafgjort
Det foregår underlige ting i begge ender begge hold har gode perioder og dårlige perioder.
Selvfølgelig er det altid ærgerligt at inkassere helt til sidst, men på den anden side var vi lige blevet foræret et mål lige inden
Den kamp her var bare et skridt til højre. Vi skal til at have sat en stime sammen hvis vi skal rykke op
Det foregår underlige ting i begge ender begge hold har gode perioder og dårlige perioder.
Selvfølgelig er det altid ærgerligt at inkassere helt til sidst, men på den anden side var vi lige blevet foræret et mål lige inden
Den kamp her var bare et skridt til højre. Vi skal til at have sat en stime sammen hvis vi skal rykke op
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.AaBWanKenobi skrev: ↑27. feb 2026, 21:31Er det dig, Messerschmidt?!?R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:59Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.
Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Ædruelighedens stemme
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.
Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Fuldstændig enigBelwas skrev: ↑27. feb 2026, 22:04Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.
Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Der er så meget mere i kaasa
Han skal ha tillid
Jasson er uduelig
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jasson knokler fint nok på, han prøvede da at fylde lidt i dag, men jeg er enig, med det, som Kaasa viste i sit indhop, så burde han kunne klemme sig foran.baresi skrev: ↑27. feb 2026, 22:12Fuldstændig enigBelwas skrev: ↑27. feb 2026, 22:04Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.
Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Der er så meget mere i kaasa
Han skal ha tillid
Jasson er uduelig
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Dejligt med et gensyn med en masse AaB'ere på og udenfor stadion idag.
På den baggrund vil jeg gerne runde af med et par positive.
Fornuftigt at få et enkelt point efter 75 skrækkelige minutter.
Møller og Bonde giver en smule håb for fremtiden.
På den baggrund vil jeg gerne runde af med et par positive.
Fornuftigt at få et enkelt point efter 75 skrækkelige minutter.
Møller og Bonde giver en smule håb for fremtiden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
AaBWanKenobi
- 2. div

- Indlæg: 222
- Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg kan godt skrive det én gang for prins Albert: AaB havde 75 mio. i underskud de seneste 5 år op til SSE’s indtræden. Når man ikke er en klub med en stor omsætning og/eller har en sugardaddy, der dækker underskud, så er det rigtig mange penge. Læg dertil en nedrykning fra SL, en generel svag økonomi uden vækst og et akademi/organisation, der er kørt helt i grøften. Uagtet at SSE bød på mere skidt end kanel, så var INGEN andre interesserede i det håndværkertilbud.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 21:41Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.AaBWanKenobi skrev: ↑27. feb 2026, 21:31Er det dig, Messerschmidt?!?R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:59Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.
Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det ændrer ikke på status.AaBWanKenobi skrev: ↑27. feb 2026, 22:29Jeg kan godt skrive det én gang for prins Albert: AaB havde 75 mio. i underskud de seneste 5 år op til SSE’s indtræden. Når man ikke er en klub med en stor omsætning og/eller har en sugardaddy, der dækker underskud, så er det rigtig mange penge. Læg dertil en nedrykning fra SL, en generel svag økonomi uden vækst og et akademi/organisation, der er kørt helt i grøften. Uagtet at SSE bød på mere skidt end kanel, så var INGEN andre interesserede i det håndværkertilbud.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 21:41Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.AaBWanKenobi skrev: ↑27. feb 2026, 21:31Er det dig, Messerschmidt?!?R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:59Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.
Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Ædruelighedens stemme
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Take på kampen
Formationen fungerer stadig ikke .. vi har slet ikke styrken til en 3 mands midtbane og balance er helt off
Müller duer ikke
Makolli havde en off dag koncentrationsmæssigt
Jasson løber vildt rundt og har farlige boldtab og er ikke 5 potter pis værd
Ingen på midtbanen har lederegenskaber eller kommunikerer eller andet. De løber alle 3 for sig selv uden yderligere større kommunikation
Bonde og Møller - talenter ja men stamspillere og afgørende nej ( trods et flot Møller mål) De har ikke det der skal til endnu for at de skal være afgørende nu og her ift oprykning
Offensiven med kelvin i front var super tam -
Tydeligt Kubel ik Johan højre side som favorit - men AaB classic - ud af position med de bedste spillere
Højer mangler en plan B a han fraviger aldrig fra taktikken a ændrer kun udskiftninger 1:1 …
Lyspunkter
Helenius og kaasa vender kampen
Normann virker klar igen og tændt
Kubel skal nok komme meeeen der var langt ml snapsede i dag trods alt
Helenius gav tyngde og noget som forsvaret skulle forholde sig til - han guider også de andre og kommmukikere mv.
Kaasa med fint indhop og fik passet bedre på bolden en Jasson.
Vi bør prøve
Adam - makolli - tiede - Marc n
Bonde - kaasa
Kelvin - normann - Kubel
Helenius
Formationen fungerer stadig ikke .. vi har slet ikke styrken til en 3 mands midtbane og balance er helt off
Müller duer ikke
Makolli havde en off dag koncentrationsmæssigt
Jasson løber vildt rundt og har farlige boldtab og er ikke 5 potter pis værd
Ingen på midtbanen har lederegenskaber eller kommunikerer eller andet. De løber alle 3 for sig selv uden yderligere større kommunikation
Bonde og Møller - talenter ja men stamspillere og afgørende nej ( trods et flot Møller mål) De har ikke det der skal til endnu for at de skal være afgørende nu og her ift oprykning
Offensiven med kelvin i front var super tam -
Tydeligt Kubel ik Johan højre side som favorit - men AaB classic - ud af position med de bedste spillere
Højer mangler en plan B a han fraviger aldrig fra taktikken a ændrer kun udskiftninger 1:1 …
Lyspunkter
Helenius og kaasa vender kampen
Normann virker klar igen og tændt
Kubel skal nok komme meeeen der var langt ml snapsede i dag trods alt
Helenius gav tyngde og noget som forsvaret skulle forholde sig til - han guider også de andre og kommmukikere mv.
Kaasa med fint indhop og fik passet bedre på bolden en Jasson.
Vi bør prøve
Adam - makolli - tiede - Marc n
Bonde - kaasa
Kelvin - normann - Kubel
Helenius
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er faktisk ikke rigtigt. Vi har vel ret beset kun smidt point i de døende minutter sidste gang vi mødte Hillerød ude. Vi kan så også godt tage pokalkampen med mod Vendsyssel. Men ellers har vi ikke smidt noget i de døende minutter. Vi har tværtimod hentet lidt i de minutter. Fx mod B93 og Hvidovre.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Fair nok, det er vist rigtigt - jeg tænker på forrige sæson, hvor vi gjorde det igen og igen, og den frustration sidder tydeligvis stadig dybt i migandy skrev: ↑27. feb 2026, 23:12Det er faktisk ikke rigtigt. Vi har vel ret beset kun smidt point i de døende minutter sidste gang vi mødte Hillerød ude. Vi kan så også godt tage pokalkampen med mod Vendsyssel. Men ellers har vi ikke smidt noget i de døende minutter. Vi har tværtimod hentet lidt i de minutter. Fx mod B93 og Hvidovre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så kom jeg også hjem fra stadion. Selvom resultatet vel isoleret set var fair nok, sidder man alligevel nu og er rigtig ærgerlig. De sidste to mål var jo decideret hjerneblødninger. Offensivt så det i perioder godt ud, især da Helenius kom ind. John er meget, meget bedre på kanten og så må man bare rose Marc Nielsen for et fint mål og et flot oplæg. Men for pokker, hvor var vores forsvar usikkert. Bonde er måske nok fremtidens mand på midtbanen, men skal han spille fast her og nu bliver der brug for en stejl læringskurve. Jeg troede egentlig vi var blevet bedre defensivt, men i dag virkede det samlede forsvar helt væk.
På tribunen oplevede vi for første gang, at protesterne mod SSE blev buhet ud. Folk var ikke glade for kampafbrydelsen i dag, og jeg tænker virkelig der skal passes på, hvis det gode sammenhold på tribunen skal bevares.
På tribunen oplevede vi for første gang, at protesterne mod SSE blev buhet ud. Folk var ikke glade for kampafbrydelsen i dag, og jeg tænker virkelig der skal passes på, hvis det gode sammenhold på tribunen skal bevares.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Har lige hørt Ripodsten. Fine interviews med Højer og Marc Nielsen. Det er helt tydeligt, at Højer forventer meget, meget mere af holdet, så det bliver spændende, hvad der bliver arbejdet med nu frem mod næste kamp, og hvordan opstillingen bliver til den.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Og det er da fint, at han gør. Det gør vi alle vel.
Men han må også se på sig selv. Det er godt nok ikke noget ret fængslende bold, han praktiserer. Jeg er med på, at han har mange ringe spillere, men fx den midtbane er jo helt i hegnet.
Ædruelighedens stemme
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Nu må Vesttribunen fandme stoppe med at afbryde kampene. Vi var i et godt flow, og så ødelægger vores egne fucking fans det, og Hillerød scorer lige bagefter!
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Betragtninger efter at have suget lidt luft ind.
Positivt: Vi er klart bedst i 2. Halveg, og laver nogle flotte offensive kombinationer og scorer 3 mål.
Flotte indhop af Kaasa og Helenius, flot kamp af Marc N med mål og assist fra backen, og man kan godt se Kubel har nogle vilde spidskompetencer
Negativt: Vi er meget dårlige på bolden hele 1. Halveg.
Vi indkasserer 3 mål på baggrund af personlige fejl.
Tiedemann og især Makolli spiller en dårlig kamp med utallige fejlafleveringer.
Offensiven med Normann, John og Kubel fungerer ikke.
Vi ligner på ikke en oprykker, vi har forsømt at indhente den fornødne kvalitet i vinterpausen.
Positivt: Vi er klart bedst i 2. Halveg, og laver nogle flotte offensive kombinationer og scorer 3 mål.
Flotte indhop af Kaasa og Helenius, flot kamp af Marc N med mål og assist fra backen, og man kan godt se Kubel har nogle vilde spidskompetencer
Negativt: Vi er meget dårlige på bolden hele 1. Halveg.
Vi indkasserer 3 mål på baggrund af personlige fejl.
Tiedemann og især Makolli spiller en dårlig kamp med utallige fejlafleveringer.
Offensiven med Normann, John og Kubel fungerer ikke.
Vi ligner på ikke en oprykker, vi har forsømt at indhente den fornødne kvalitet i vinterpausen.
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er mig ubegribeligt, at folk falder på halen over at Marc Nielsen scorer et mål og laver en assist og så spiller han en god kamp. To meget flotte aktioner.
Men resten af hans kamp var lige til skraldespanden. Han er i konstant panik og sparker ustandseligt bolde upresset udover sidelinjen.
Jeg har ham igen helt i bund. Stadigvæk den eneste fodboldspiller, der kan formå at gå fra banen og have præsteret dårligere end dommeren.
Men resten af hans kamp var lige til skraldespanden. Han er i konstant panik og sparker ustandseligt bolde upresset udover sidelinjen.
Jeg har ham igen helt i bund. Stadigvæk den eneste fodboldspiller, der kan formå at gå fra banen og have præsteret dårligere end dommeren.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Enig.... og så sad jeg på stadion og ikke fattede noget som helst af de gentagende lange bolde, specielt i 1. halvleg. Næsten hver vi gang fik bolden tilbage fra Hillerød, så blev den losset af helvedes til og så fik Hillerød den igen og så startede det hele forfra. Det kunne simpelthen ikke have været en taktik.troelsh skrev: ↑28. feb 2026, 07:38Betragtninger efter at have suget lidt luft ind.
Positivt: Vi er klart bedst i 2. Halveg, og laver nogle flotte offensive kombinationer og scorer 3 mål.
Flotte indhop af Kaasa og Helenius, flot kamp af Marc N med mål og assist fra backen, og man kan godt se Kubel har nogle vilde spidskompetencer
Negativt: Vi er meget dårlige på bolden hele 1. Halveg.
Vi indkasserer 3 mål på baggrund af personlige fejl.
Tiedemann og især Makolli spiller en dårlig kamp med utallige fejlafleveringer.
Offensiven med Normann, John og Kubel fungerer ikke.
Vi ligner på ikke en oprykker, vi har forsømt at indhente den fornødne kvalitet i vinterpausen.
