Præcis!R Rosenberg skrev: ↑9. aug 2024, 15:22På de brunede gulve?le Cid skrev: ↑9. aug 2024, 14:53En ussel mammut?R Rosenberg skrev: ↑9. aug 2024, 13:44Men Widell virker maje glad for at være i AaB, så medmindre han pludselig smadrer ligaen, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle være interesseret i at forlænge, så AaB også kan få en ordentlig pris.
Og jeg kan slet ikke se, hvorfor han skulle vælge AGF fx.![]()
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
20 mill for Widell?
Vi er alt for beskedne, da det er mindre end vi her i debatten ville have for Højholt, Pedro og Sander pr. stk.
Vi er alt for beskedne, da det er mindre end vi her i debatten ville have for Højholt, Pedro og Sander pr. stk.
Måske bokser debatten lidt med at afstemme niveauet
"Se mig, jeg forstår ikke forskellen på markedspris og værdi for holdet".
Det er ikke målet at sælge sin fodboldspiller til højest bydende, hvis de skaber mere værdi for holdet ved at spille og vinde kampe. Et salg af Widell vil gøre det vanskeligere at overleve, hvilket hurtigt blive meget dyrere end at sige nej til eks. 15 millioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Og i Silkeborg kan man få 30 mil. For en mand der ikke har scoret i 10 mdr 
Det er heller ikke længe siden, at SIF fik tilbudt et lignende beløb for Alexander Busch efter relativt få superligakampe. 20-25 mio. kr. ud af superligaen er ikke et opsigtsvækkende salg længere.
EDIT: Ser nu, at der er tale om en Serie-B klub, hvilket jo siger alt om transferpriserne. Det er ikke mange år siden, at den slags priser ud af superligaen ville være uhørt, hvis ikke der var tale om en top-5 liga.
Højholt til Pisa.haghdk skrev: ↑10. aug 2024, 09:57https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/5179126
Nogen der kan sige hvem det er?
Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
2,6 millioner kroner plus klausuler. Medmindre Højholt slet ikke gider blive så synes jeg ikke man burde sælge for så lidt. Der synes jeg umiddelbart stabilitet havde været mere værd
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Han har et halvt år tilbage og kan godt se han bliver åndet i nakken af de nye mht til spilletid. Hvis han nogensinde skal afsted skal det være nu. Med undtagelse af Silkeborg kampen er det bestemt ikke en spiller der kommer til at efterlade noget stort hul. Så fint at inkassere nogle millioner for hamJakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
2,6 millioner kroner plus klausuler. Medmindre Højholt slet ikke gider blive så synes jeg ikke man burde sælge for så lidt. Der synes jeg umiddelbart stabilitet havde været mere værd
Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Tak! Mit hjerte stoppede lige et øjeblik fordi jeg frygtede det var Widell.FIDEL skrev: ↑10. aug 2024, 10:03Højholt til Pisa.haghdk skrev: ↑10. aug 2024, 09:57https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nord ... ub/5179126
Nogen der kan sige hvem det er?
Den ene er u-21 landsholdsangriber der scorede 10 mål sidste sæson, har spillet europæisk og har en lang kontrakt.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
Den anden har et halvt år tilbage af sin kontrakt og har spillet 1 god kamp de sidste par år. Du kan godt selv se forskellen ikke?
Højholt har et halvt år tilbage af kontrakten. Helt usammenlignelige.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Altså, Lind er yngre, angriber, har kampe for U21 landsholdet, fint målsnit i Superligaen og erfaring fra europæiske kampe. Samt også lige en kontrakt der løber til 2028.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
Så 10 gange Højholts pris er nok meget rammende ja.
2.5 mio. Er nok lige i underkanten. Til den pris kan vi for min skyld bare lade kontrakten løbe.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Pis. Men har jo også de sidste 2 år af hans karriere, været igennem et fuldstændig ligegyldig periode af hans fodboldliv, fra at være AaBs bedste men med en ledelsesgang direkte til den lukkede, og så et år i 1. Div...forstår godt han vil videre....men noget virkelig pis for os
Held og lykke, og please giv AaB (akademi/spillere) lidt success I udlandet, så vi kan få bedre priser for vores dem i fremtiden.
Det er jeg skam helt med på, jeg konstaterer blot at det gør ondt at må sælge til den pris, især til en klub der lige har købt en langt fra brandvarm spiller til det tidobbelte.Forza skrev: ↑10. aug 2024, 10:20Højholt har et halvt år tilbage af kontrakten. Helt usammenlignelige.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14